Tapanovo vrakoviště (2x Libero FA, 2x Justy KAD, Outback BP, Lego BR a Impreza GG)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
V pořádku, Honzo, to se bude líbit
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Outback mi začal nějak trpět inkontinencí, jednoho odpoledne, když jsem měnil žárovku, si Terka všimla, že je pod autem pár čerstvých kapek oleje. Je fakt bystrá, místo úniku z hadice klimy onehdy taky objevila ona, a to jsme do toho se známým automechanikem cíleně čuměli a hledali. Po krátkém ohledání bylo identifikováno místo úniku někde pod řemenem příslušenství, po konzultaci s Adamem prý jednoznačně gufero na klice. Tak aspoň že tohle a ne zadní, kvůli kterýmu musí motor ven. Za jízdy řemenice olej rozstřikovala v motorovém prostoru, tak mám nakonzervováno, i řemen je hezky namazaný, aspoň nebude pískat
Že prý má to gufero náhradní, tak jsem se za ním dnes stavil a vyměnil mi ho. Je to asi 6 kkm, co se motor dělal, to tedy dlouho nevydrželo, snad bude to nové úspěšnější. Motor se zdá být v dobré kondici, jen nějaký vstřikovač je hlučnější, ale prý nemám řešit. Jinak běží celkem klidně (točeno za studena).
Že prý má to gufero náhradní, tak jsem se za ním dnes stavil a vyměnil mi ho. Je to asi 6 kkm, co se motor dělal, to tedy dlouho nevydrželo, snad bude to nové úspěšnější. Motor se zdá být v dobré kondici, jen nějaký vstřikovač je hlučnější, ale prý nemám řešit. Jinak běží celkem klidně (točeno za studena).
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3659
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Lepsi nez Porsche.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
To je paráda, já to na mém zařízení neslyším vůbec.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
No zvuk je tam nahranej dost potichu a blbě, taky na to koukám... když se to zesílí, zní to spíš jak starej Transit
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Dneska bylo hezky, odpadly mi elektroinstalační práce, holky jely k babičce, na Severce jsem nebyl, tak jsem se pověnoval Outbacku. Vlastně ani nevím, jestli to psát, veškerá moje činnost na 5. dveřích byla vlastně zbytečná a zatímco včera ještě mohl Outback na silnici, tak dneska nesmí
Totiž, repas mechanismu stěrače jsem popisoval už dříve, taky jsem se pustil do kliky a vzal jsem to fakt poctivě...a taky jsem kvůli zarezlým šroubům dolámal plastový panel pod sklem, a to dokonce tak, že je to zvenku viditelné. Subatech za něj chtěl 3 tisíce (v barvě), nic proti takový ceně, ale na bazoši jsem našel celý pátý dveře v barvě za dvojku. Sice na druhým konci republiky, ale Subatech taky nemám zrovna za rohem, vlastně je to prašť jako uhoď. A protože se Karel 'grftz' nabídnul, že mi to doveze (ještě jednou díky!), nebylo o čem. Dovezený pátý dveře jsou navíc se zatmaveným sklem, což se mi hodí (na svým mám zadní dveře s nízkou propustností, boční okna do kufru úplně neprůhledný i zevnitř a pátý dveře byly nepochopitelně bez fólie), tak jsem se rozhodl, že je vyměním komplet. Na dovezených stěrač i klika fungují, takže vše, co jsem zatím udělal v rámci repase, bylo úplně zbytečné Vyměnit pátý dveře v jednom člověku je docela roztomilá akce, ale dá se to. Kabeláž do pátých dveří je vtipná, vydá to počtem žil a konektorů tak za 2 kompletní Justy nebo 5 Felicií, navíc nebylo by to Subaru, kdyby si odpustilo v rámci jednoho modelu a shodného faceliftu nějakou konektorovou nekompatibilitu, ale dalo se celkem bez násilí vyřešit. Akce byla už skoro u konce, když se objevil první vážnější problém. Dovezený dveře byly bez zámku, zámek na původních byl na dvou šroubech s křížem, a jako všechny zámky na Subarech, se kterými jsem měl dosud tu čest, byl dotaženej jak kokot. Jeden šroub se mi povedlo povolit bez většího násilí bitem v ráčně, druhej už stopy násilí nesl od předtím a ráčnou to bylo zcela bez šance. Obrátil jsem si 5. dveře do vhodnější pozice a došel jsem si pro Parkside rázový utahovák, což je jediné nářadí z Lidlu, které mě nikdy nijak nenasralo a skoro bych dokázal bez šklebu přiznat, že ho mám celkem rád. Velice záhy se ukázalo, že byla chyba otálet s nákupem rázových bitů, viz fotodokumentace. Nicméně třetí pán na holení to nelítostné zacházení vydržel a šroub povolil. Naštěstí, kdybych tam musel vracet původní dveře a měnit jen plastový panel, asi by mě omyli.
Druhý větší problém byl s rámečkem RZ, který na nových dveřích taky chybí a na starých je uchycen křížovými šrouby, které už šrouby připomínaly jen vizáží, jakýkoliv pokus o šroubování byl odměněn změnou křížové kulisy v kužel. Takže tam rámeček zůstane a zítra koupím nový, na nových pátých dveřích je původní závit odvrtaný a jsou tam 4 díry po samořezech, tak to něčím umastím, aby to nehnilo, a dám to na stejná místa na samořezy.
Konec hlášení.
Totiž, repas mechanismu stěrače jsem popisoval už dříve, taky jsem se pustil do kliky a vzal jsem to fakt poctivě...a taky jsem kvůli zarezlým šroubům dolámal plastový panel pod sklem, a to dokonce tak, že je to zvenku viditelné. Subatech za něj chtěl 3 tisíce (v barvě), nic proti takový ceně, ale na bazoši jsem našel celý pátý dveře v barvě za dvojku. Sice na druhým konci republiky, ale Subatech taky nemám zrovna za rohem, vlastně je to prašť jako uhoď. A protože se Karel 'grftz' nabídnul, že mi to doveze (ještě jednou díky!), nebylo o čem. Dovezený pátý dveře jsou navíc se zatmaveným sklem, což se mi hodí (na svým mám zadní dveře s nízkou propustností, boční okna do kufru úplně neprůhledný i zevnitř a pátý dveře byly nepochopitelně bez fólie), tak jsem se rozhodl, že je vyměním komplet. Na dovezených stěrač i klika fungují, takže vše, co jsem zatím udělal v rámci repase, bylo úplně zbytečné Vyměnit pátý dveře v jednom člověku je docela roztomilá akce, ale dá se to. Kabeláž do pátých dveří je vtipná, vydá to počtem žil a konektorů tak za 2 kompletní Justy nebo 5 Felicií, navíc nebylo by to Subaru, kdyby si odpustilo v rámci jednoho modelu a shodného faceliftu nějakou konektorovou nekompatibilitu, ale dalo se celkem bez násilí vyřešit. Akce byla už skoro u konce, když se objevil první vážnější problém. Dovezený dveře byly bez zámku, zámek na původních byl na dvou šroubech s křížem, a jako všechny zámky na Subarech, se kterými jsem měl dosud tu čest, byl dotaženej jak kokot. Jeden šroub se mi povedlo povolit bez většího násilí bitem v ráčně, druhej už stopy násilí nesl od předtím a ráčnou to bylo zcela bez šance. Obrátil jsem si 5. dveře do vhodnější pozice a došel jsem si pro Parkside rázový utahovák, což je jediné nářadí z Lidlu, které mě nikdy nijak nenasralo a skoro bych dokázal bez šklebu přiznat, že ho mám celkem rád. Velice záhy se ukázalo, že byla chyba otálet s nákupem rázových bitů, viz fotodokumentace. Nicméně třetí pán na holení to nelítostné zacházení vydržel a šroub povolil. Naštěstí, kdybych tam musel vracet původní dveře a měnit jen plastový panel, asi by mě omyli.
Druhý větší problém byl s rámečkem RZ, který na nových dveřích taky chybí a na starých je uchycen křížovými šrouby, které už šrouby připomínaly jen vizáží, jakýkoliv pokus o šroubování byl odměněn změnou křížové kulisy v kužel. Takže tam rámeček zůstane a zítra koupím nový, na nových pátých dveřích je původní závit odvrtaný a jsou tam 4 díry po samořezech, tak to něčím umastím, aby to nehnilo, a dám to na stejná místa na samořezy.
Konec hlášení.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Umím si tu zdánlivě jednoduchou výměnu dveří, kus za kus, celkem živě představit. Hlavně, že to více méně dopadlo !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 520
- Registrován: ned bře 01, 2015 9:35 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Vaněček
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Mám dotaz k tomu spojleru. Na mém se loupe lak (asi blbý déšť) a chci vědět, jestli se to dá nějak rozumně vyměnit.
PS: Mám taky zlatýho (champagne)
Odesláno z mého SM-G970F pomocí Tapatalk
PS: Mám taky zlatýho (champagne)
Odesláno z mého SM-G970F pomocí Tapatalk
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Mám oloupaný svrchní lak na obou sundat jde zrovna tohle docela dobře, pár šroubů, myslím, že menší šestihrany, a žádný zarezlý, plus nějaký plastový nácvaky, zevnitř jim šlo pomoct, tak šly taky hezky. A pak teda spíš lakýrník, protože hezký kšilt v naší barvě budeš asi hledat dlouho a když najdeš, taky už nemusí být hezkej na dlouho.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Když jsem Outbacka pořídil, nešly otevřít ani jedny zadní dveře. Na straně řidiče jsem to vyřešil záhy, stačilo rozebrat zámek, poohýbat plíšky do správné polohy a namazat. Strana spolujezdce má navíc to specifikum, že tam nechodí stahovačka a okno bylo přilepeno k B a C sloupkům páskou. Když jsem se dostal dozadu aspoň z jedný strany, úplně mě to nermoutilo...ale dneska se mi udělalo na pár hodin volno, tak jsem na to šel mrknout. Odstrojit zevnitř tapec při zavřených dveřích patří k základním dovednostem majitele BL/BP a ani mně to nečinilo problémy. Po krátkém laborování s lanky se povedlo i otevřít dveře. Začal jsem tedy zkoumat stahovačku. Nebyl velký problém přijít na to, co je špatně.
Zjevně se tam někdy něco vzpříčilo a dopadlo to takhle. Bohužel to taky zanechalo celkem hluboký vryp přes celou spodní třetinu skla. Sklo tedy bude asi na výměnu. Tohle zkusím narovnat, zprovoznit a chvíli provozovat s původním sklem, aby se vidělo, jestli se to nekousne zas. Nějak mi nejde do hlavy, jak se to mohlo stát. Aspoň že motorek stahovačky vrčí (a má snahu mechanismem hýbat).Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Pěkný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3659
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Ten moturek ma asi fakt silu.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Motorek s převodovkou sílu bude mít, ale je omezen "POWER WINDOW CIRCUIT BREAKER", což dělá i koncové dorazy.
Tak nechápu, jak to mohlo takto zohýbat.
Tak nechápu, jak to mohlo takto zohýbat.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
To je tedy dílo Štěpáne.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Tapanovo vrakoviště (2x Libero E12 '95 a '98, OTB 3.0R '05)
Jseš si jistej? Teď se mi to nechce hledat, ale skoro bych řekl, že power window circuit breaker je tlačítko na deaktivaci neřidičových okýnek. Podle mě jinde než na řidičově žádná ochrana dorazu není ani jedním směrem. To až někde Outback BS a Levorg mají dojezd na všech oknech.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno