U své custom káry to právě řeším, protože jedno z pravidel liftování aut je, že zvedání by mělo jít ruku v ruce s rozšiřováním, aby se zachovala stabilita zatáčkách, bočním náklonu. Zvýšení rotující hmotnosti je zanedbatelné, ty moje 15 mm průchozí podložky neváží skoro nic.Tapan píše:Změna jízdních vlastností oproti defaultu (chápu, že tohle ty u své custom káry asi úplně neřešíš), zvýšení rotující hmotnosti, vložení neoriginálního dílu na pevnostně poměrně kritickou pozici, teoreticky nárůst namáhání některých podvozkových částí na větší páce...ale jo, jezdí se s tím převážně do obchodu, za příbuzenstvem nebo do práce a žádnou hranu s tím nejezdím, natož Terka, takže nic z výše uvedeného není tak úplně relevantní
No a ty další připomínky jsou z kategorie jedna paní povídala Samozřejmě už jsem je všechny slyšel a dokud jsem s podložkama nejezdil, tak jsem těm pohádkám i věřil.