Tapanovo vrakoviště (2x Libero FA, 2x Justy KAD, Outback BP, Lego BR a Impreza GG)
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1497
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
Mel si zavolat....ja bych ti poradil, popr. To i udelal. Platil bys jen eko a prepis
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14887
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
Michale, škoda, nevěděl jsem, že i tohle umíš zařídit. Nicméně zítra zavolám, ještě řeším bělouše
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14887
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
Dodatečně jedna transportní...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1708
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
A to je pojizdne? . Kastla s fotky vypada celkem k svetu.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14887
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
Jednou snad bude, Bohouši To umí každej, koupit si pojízdný auto a jezdit s ním
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20664
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
To by byla pro Tapana nuda
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1497
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
Ono je to celkem jedniduchy. Bud se na urad vyseres a udelas si novy bez razitka, coz je nejjednodusi, pochopitelne musi vypadat jako original a to meumi kazdej;D a cebia? Ty vole, tam nesmis. Kdyz uz to chces mit orazeny, musis do subaru. Tak ti daj papir o puvodu vozidla do petikila pwk urad a povoleni o vyrazeni VIN kodu nahr. technologii to je za babku asi 150kc a vin uz si dnes s potvrzenim od uradu muzea razit sam
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1497
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
Jinak radim ti dobre....dej dohromady tu 95ku a tu 98 posli ze skaly, 97a8 byly nejhorsi pixly
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14887
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
Michale, co bylo špatně na '98? Minimálně rám je tam v mnohem lepším stavu, než u '95. Ale nemám tucha, čím se lišily.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1497
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
Od urcityho měsíce 95 nevím jestli od půlky roku nebo už nějak z kraje se taky inovovaly a v podstatě se od sebe oproti 98 roku vůbec nelisej a jsou naprosto stejný. Za uložením předních tlumičů se při Crash testech ohýbaly a lámaly, tak je tam, kde se to lámalo od toho roku 95 začali vystuzovat. Taky posunuli závěsný oko na lano, protože zjistili, že je příliš namackly na nádobce od předních ostřikovačů a ještě je tam pár drobností i na mechanice. Samozřejmě ke konci vyroby už to stálo dost za hovno. Do 96 jsou ok a nejlepší jsou 93a4a5 96uz nic moc, ale ještě to jde. To šedý co teď vyvaruju je konec roku 98 a viděl si na fotkách jak to je shnilý a vše co jsem viděl z roku 97a8 bylo vždy dost podobný až na pár výjimek, který měly Málek nájezd km. Stejně jak na rámu se dělaly inovace tak i na kastli... Od 95 je jinej sloupek řízení, samotná hřídel s futramam k volantu je taky jiná apd. Ale od 95 až do konce výroby beze změn. Dávali taky jinej volant( příprava na airbag atd.) Švýcarský modely zas volant měly až do konce výroby stejnej jako na začátku a nemaj el. naklápění světel. Jsou i inovace na sibru a tak. To je na dlouhý povídáni
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1497
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
A srav auta je pouze o tom, jak se k nemu clovek chova a co mu doprava za udrzbu. M
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14887
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
S ohledem na změnu času a včerejší krásné počasí jsem si řekl, že vyrazím do práce až po obědě a dopo jsem si užíval dětí a práce na domě. Pak jsem si řekl, že když už má Felicie tu STK úspěšně za sebou, mohl bych ji provětrat. V tom bránila jediná nepříjemnost - od pořízení auto trvale přibrzďovalo na obou předních kolech. To se určitě nějak negativně podepisuje na spotřebě (furt to ale bude žrát míň než XTčko), ale především i po krátké cestě (20 km) auto po zastavení smrdí a od předních kol se kouří, což je neestetické a nedělá to dobrý dojem. Nuže, rozborku předních brzd jsem letos absolvoval už na Foresteru, takže už tomu rozumím Pustil jsem se tedy do díla a přidávám trochu nesubařího, řekl bych až Škodivého obsahu.
Auto před koupí několik měsíců stálo, navíc ve vlhké garáži (spíše sklep), kde bylo nevhodně parkováno po celou dobu jeho dosavadního života a na stavu je to dost znát. Očekávání bylo, že budou zarostlé dráhy, po kterých se destička pohybuje, a pravděpodobně také zatuhlé vodící čepy, podobně, jako jsem měl na Foresteru na obou stranách (kdy minimálně na jedné vnitřní destička také trvale přibrzďovala). Po sejmutí předního kola na straně spolujezdce jsem byl zděšen a potěšen zároveň. Všechno nechutně orezlé, ale vesměs taková "pokročilá povrchová" koroze, žádné díry a zeslabení materiálu nijak zásadní. Vnější destička šla hladce ven, vnitřní se muselo trochu pomoct, vodící dráha opravdu zarostlá. Destičky měly ještě hodně masa, navzdory tomu, že byly nestejně sjeté, vypadaly docela dobře, jen na té vnitřní se odlepil "podkladní" plech, který je zde napevno lepený. Netroufám si odhadnout, jestli jsou destičky stále původní, tak jako asi všechno na tomhle autě, včetně pneumatik a dost možná i olejové náplně. Vnitřní destička měla napříč něco jako vryp, fotky to vytahují víc, možná to byla prasklina. Zamýšlel jsem však aspoň dočasně ji používat nadále. Nahrubo jsem vše očistil, neměl jsem po ruce nic lepšího, tak jsem vodící dráhu aspoň stříknul WDčkem a destičky zase klouzají jako za mlada. Vodící čepy chodily volně, hezky se vracely...u auta z r. 1997, kde se brzdy nedělaly možná nikdy, možná jednou a jezdilo sporadicky. Možná by měli japonští inženýři zajet do Boleslaví na exkurzi, třeba by okoukali, jak tento detail řešit lépe. Přišla na řadu strana řidiče. Po povolení šroubů nešel sejmout brzdič, vypáčil jsem ho šroubovákem a vnitřní i vnější destičky se na mne vysypaly. V tu chvíli bylo jasné, že Feldou se toho dne nikam nepojede A já jdu hledat na netu destičky a přemýšlet, jestli rovnou i kotouče. Bzzdové trubky a hadičky přijdou na řadu, až bude hotová dílna, na parkovišti se mi to dělat nechce.
Auto před koupí několik měsíců stálo, navíc ve vlhké garáži (spíše sklep), kde bylo nevhodně parkováno po celou dobu jeho dosavadního života a na stavu je to dost znát. Očekávání bylo, že budou zarostlé dráhy, po kterých se destička pohybuje, a pravděpodobně také zatuhlé vodící čepy, podobně, jako jsem měl na Foresteru na obou stranách (kdy minimálně na jedné vnitřní destička také trvale přibrzďovala). Po sejmutí předního kola na straně spolujezdce jsem byl zděšen a potěšen zároveň. Všechno nechutně orezlé, ale vesměs taková "pokročilá povrchová" koroze, žádné díry a zeslabení materiálu nijak zásadní. Vnější destička šla hladce ven, vnitřní se muselo trochu pomoct, vodící dráha opravdu zarostlá. Destičky měly ještě hodně masa, navzdory tomu, že byly nestejně sjeté, vypadaly docela dobře, jen na té vnitřní se odlepil "podkladní" plech, který je zde napevno lepený. Netroufám si odhadnout, jestli jsou destičky stále původní, tak jako asi všechno na tomhle autě, včetně pneumatik a dost možná i olejové náplně. Vnitřní destička měla napříč něco jako vryp, fotky to vytahují víc, možná to byla prasklina. Zamýšlel jsem však aspoň dočasně ji používat nadále. Nahrubo jsem vše očistil, neměl jsem po ruce nic lepšího, tak jsem vodící dráhu aspoň stříknul WDčkem a destičky zase klouzají jako za mlada. Vodící čepy chodily volně, hezky se vracely...u auta z r. 1997, kde se brzdy nedělaly možná nikdy, možná jednou a jezdilo sporadicky. Možná by měli japonští inženýři zajet do Boleslaví na exkurzi, třeba by okoukali, jak tento detail řešit lépe. Přišla na řadu strana řidiče. Po povolení šroubů nešel sejmout brzdič, vypáčil jsem ho šroubovákem a vnitřní i vnější destičky se na mne vysypaly. V tu chvíli bylo jasné, že Feldou se toho dne nikam nepojede A já jdu hledat na netu destičky a přemýšlet, jestli rovnou i kotouče. Bzzdové trubky a hadičky přijdou na řadu, až bude hotová dílna, na parkovišti se mi to dělat nechce.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
s temahle brzdama to proslo STK ?
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14887
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
Ajajaj...nepříjemné otázky Brzdilo to, na Felicii i docela dobře. Na válci to bylo. Jediná výhrada byla k ručce, že je volnější / vytahaný lanko, no a pak to trvalý přibrzďování. Nenapadlo by mě, že budou takhle v piči.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20664
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Tapanovo vrakoviště (SG 2.0 XT '04, 2x Libero E12 '95 a
Hlavně že jsi na to přišel takhle a že se ti nevysypaly třeba cestou
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat