suubaru píše:"neví jak to funguje", s tím nemám problém, žena občas jezdí s naším ES a nějakým pípáním se nenechá rozhodit - a fakt neví, o co jde.
Nahravani videa s EyeSight
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nahravani videa s EyeSight
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Nahravani videa s EyeSight
Zaznamenávám články kde se o tom píše. Buď prilišná důvěra, ridičem, nebo ostatními účastníky provozu neočekávaná reakce systému. Blbovzdornost systému je pěkná, ale nedá se to říct o každém řidiči.
A jo, já jsem se bez toho dosud obešel a myslím že mi to nebude vadit ani do budoucna. Teď musím vypínat jenom start/stop
A jo, já jsem se bez toho dosud obešel a myslím že mi to nebude vadit ani do budoucna. Teď musím vypínat jenom start/stop
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1882
- Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
- Jméno a příjmení: Jan Kotek
- Bydliště: Praha
Re: Nahravani videa s EyeSight
Mám otíka MY2015, ale myslím si, že řada věcí bude podobných.romik píše:...
Situace je taková, že jedu tacho cca 150 km/h, dojiždím osobák, který dle odhadu jede cca 130 km/h, tedy ne moc velký rozdíl, dojiždím ho tedy delší čas, dálnice prázdná, větší rychlosti .
Vzdálenost nastavená "na krátko" (forester MY18), ozve se píp a hned otáčky dolů.
..ˇ
Buď se na někoho zavěsím a snažím se jet za ním, bohužel rychle vybočí, odpojí se, v pravém pruhu zrovna dojíždím pomaleji jedoucí auto a znovu píp.
A tak pořád dokola, těžko se odhaduje ta vzdálenost, jak to kamery vyhodnotí a začne se brzdit buď motorem nebo brzdami.
Dá se to nějak ovlivnit? …
Nejprve to pípnutí. Tím ES dává najevo, že si všiml vozidla před sebou ve stejném pruhu. U oty to ještě signalizuje zobrazení vozidla na displeji mezi budíky. Další pípnutí se ozve, když automobil před Tebou zmizí ze zorného pole ES. Odjede, zabočí... (naštěstí jde toto pípání vypnout).
To, že ES vidí před sebou automobil ještě neznamená, že ES brzdí. To určuje nastavený odstup - vzdálenost od vpředu jedoucího vozu. Ten lze u oty nastavit ve 4 úrovních tlačitky na volantu (vpravo) a indikuje to pomocí vodorovných čárek na displeji (vypadají jako zebra).
ES pracuje tak, že vyhodnocuje jednak aktuální vzdálenost od vozidla před sebou, rozdíl rychlostí (jak rychle se k němu přibližuješ) a právě ten nastavený odstup. ES nejdříve nedělá nic a pak se zkracující se vzdáleností od vozidla vpředu nejprve začne brzdit motorem a pak i brzdami.
Protože ale ES nevidí tak daleko jako člověk, tak se ve vysokých rychlostech může stát, že jakmile si všimne vozidla před sebou (= pípne na romika), tak už je vzdálenost krátká a musí začit brzdit. Kor když jsi dojel pomalu jedoucí vozidlo (vzdálenost se rychle zkracuje) nebo máš nastavený maximální odstup.
- u2964
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 163
- Registrován: sob dub 06, 2019 9:44 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: okres Děčín
Re: Nahravani videa s EyeSight
sita a jkotek - souhlasim beze zbytku.
Udrzovani v pruzich zapinam jen pokud jsem unaven.
ES a predjizdeni - predjizdeni na cesky zpusob, tedy dojet na kufr, pak vyrazit vlevo a hura dopredu, tak to ES nepodporuje. Klasicke predjizdeni, kdy vidim pomalejsi auto a vcas prejizdim vlevo, abych pripadne stihl dobrzdit, kdyby neco, tak to ES nevadi a je to spravny zpusob.
https://youtu.be/oSdk_wVedTI
Nacvakáno v Tapatalk Pro
Udrzovani v pruzich zapinam jen pokud jsem unaven.
ES a predjizdeni - predjizdeni na cesky zpusob, tedy dojet na kufr, pak vyrazit vlevo a hura dopredu, tak to ES nepodporuje. Klasicke predjizdeni, kdy vidim pomalejsi auto a vcas prejizdim vlevo, abych pripadne stihl dobrzdit, kdyby neco, tak to ES nevadi a je to spravny zpusob.
https://youtu.be/oSdk_wVedTI
Nacvakáno v Tapatalk Pro
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 123
- Registrován: ned dub 28, 2019 11:46 am
- Jméno a příjmení: Věra Klabíková
Re: Nahravani videa s EyeSight
jkotek píše: Mám otíka MY2015, ale myslím si, že řada věcí bude podobných.
Nejprve to pípnutí. Tím ES dává najevo, že si všiml vozidla před sebou ve stejném pruhu. U oty to ještě signalizuje zobrazení vozidla na displeji mezi budíky. Další pípnutí se ozve, když automobil před Tebou zmizí ze zorného pole ES. Odjede, zabočí... (naštěstí jde toto pípání vypnout).
To, že ES vidí před sebou automobil ještě neznamená, že ES brzdí. To určuje nastavený odstup - vzdálenost od vpředu jedoucího vozu. Ten lze u oty nastavit ve 4 úrovních tlačitky na volantu (vpravo) a indikuje to pomocí vodorovných čárek na …
...(naštěstí jde toto pípání vypnout)-poradíte mi někdo, prosím, kde ? Hlídání pruhů vypínám a vzdálenost mám nastavevou tu nejkratší. Díky
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1882
- Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
- Jméno a příjmení: Jan Kotek
- Bydliště: Praha
Re: Nahravani videa s EyeSight
V menu palubního počitače (dostupné jen při stání).
Re: Nahravani videa s EyeSight
Miluju tempomaty a adaptivní ještě víc....ostatně vyladěné ES byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem si Outbacka pořídil....je dobré mít na paměti, že je to poloautomat, že tedy potřebuje neustálý dohled a někdy korekci......A to se mi líbí, nelze ztratit pozornost, člověk musí stále řídit, jen nohy nemusí být na pedálech......Mám těžce poškozené levé koleno, s nohou si musím cvičit i za jízdy, aby netuhla a nebolela...a ES + CVT je pomocník k nezaplacení.....už s klasickým tempomatem jsem jezdil tak 50 % všech cest, s ES je to 80 a 90%, po městě skoro bez ES nejezdím..
Subaru Outback 2.5i Sport MY 2018
Re: Nahravani videa s EyeSight
Mě by zajímalo, jestli ES jde dodělat do aut- 013 a mladší, co ho nemají a jak by to bylo finančně nákladné.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Nahravani videa s EyeSight
Tak v první řadě by to nebylo homologované na čemž tu někteří ujíždí a za druhý tam budou chybět takový věci jako ESP, který téma kolama automaticky brzdí. Což podle mne neznamená, že by to tam někdo opravdu šikovnej manuálně i na úrovni programování nedokázal dostat a tipoval bych to na několik stovek tisíc. Když si na druhou stranu vezmu že největší programovací pokrok v Subaru servisech je vypnutí tpms, tak to beru jako utopii.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Nahravani videa s EyeSight
Na homologaci jsem nemyslel, to je pravda. Takže není to tak, že auta bez ES mají přípravu na ES? Asi ne, že? To by musela být v každém autě narvaná kamera. Prostě to není jen tak a možné to není
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130