2,0 16v bez T :-D
Napsal: sob črc 08, 2017 2:41 am
čus, tak po několika měsících co jsem vlastníkem postarší (1998) avšak ne zcela úplně marné Imprezy 2.0 ,85kW se konečně dostalo něco málo času na trochu péče.
Auto je původem od znojma a ačkoliv je to obyč atmo vzhledově se tváří atraktivně jako gt (akorát to tak už nejede ) ,netuším zda je to orignál nějaký převlek z továrny nebo někdo přerobil k obrazu svému,jel jsem si pro něj po unáhleném prodeji kappy 2.0 16v TB a potom co se mi do denního postrkovadla (Punto 1.1) pokusila podívat kufrem silničářská 815ka mezitím co jsem dával přednost chodcům...
Každopádně rezu jsem přivezl se 199xxx na tachu,nějaké ty vrásky po kosmetické stránce také má ale to už po dřívějších zkušenostech od parkovišť před zdejšími obchoďáky neřeším bo bych se z toho po....
přivezl jsem ji s načatou spojkou,línajícím těsněním nebo spíše lepením vany a tím ,že čas od času vyskočí hláška ček enžín..
Teď aktuálně je konečně čas a motor je venku z auta k převodovce je teď taky fajn přístup a čeká ho spojka,rozvody,oleje,gufera,přetěsnění a možná ještě něco na co se přijde postupem.Taky jsem přemýšlel nad shozením hlav a proměřením ovalit a tolerancí vůlí pístů,přeci jen by možná překruhování také nebylo od věci ale...to vyndání motoru není zas tak hrozné a nyní na to čas asi nebude ještě uvidím.
s čím mám nyní trochu problém jsou svíčky,buď jsou tam zapečené originál snad ještě od japončíků z továrny nebo je prostě naposledy měnil idiot který je nemáznul a ještě dorval jak dement na krev místo lidské citovky neboli 25-28Nm,auto startuje bez problémů tak zvažuju ,že je necham být a nebudu je dráždit aby sebou třeba nechtěli vzít závit z palic...
jinak pokud by někdo z Vás měl nějaké detailnější podklady či info k motorům ej20 2.0 16v sohc 85kw a podělil by se budu rád ,tedy mimo servisního manuálu který je zde na stránkách ke stažení
Auto je původem od znojma a ačkoliv je to obyč atmo vzhledově se tváří atraktivně jako gt (akorát to tak už nejede ) ,netuším zda je to orignál nějaký převlek z továrny nebo někdo přerobil k obrazu svému,jel jsem si pro něj po unáhleném prodeji kappy 2.0 16v TB a potom co se mi do denního postrkovadla (Punto 1.1) pokusila podívat kufrem silničářská 815ka mezitím co jsem dával přednost chodcům...
Každopádně rezu jsem přivezl se 199xxx na tachu,nějaké ty vrásky po kosmetické stránce také má ale to už po dřívějších zkušenostech od parkovišť před zdejšími obchoďáky neřeším bo bych se z toho po....
přivezl jsem ji s načatou spojkou,línajícím těsněním nebo spíše lepením vany a tím ,že čas od času vyskočí hláška ček enžín..
Teď aktuálně je konečně čas a motor je venku z auta k převodovce je teď taky fajn přístup a čeká ho spojka,rozvody,oleje,gufera,přetěsnění a možná ještě něco na co se přijde postupem.Taky jsem přemýšlel nad shozením hlav a proměřením ovalit a tolerancí vůlí pístů,přeci jen by možná překruhování také nebylo od věci ale...to vyndání motoru není zas tak hrozné a nyní na to čas asi nebude ještě uvidím.
s čím mám nyní trochu problém jsou svíčky,buď jsou tam zapečené originál snad ještě od japončíků z továrny nebo je prostě naposledy měnil idiot který je nemáznul a ještě dorval jak dement na krev místo lidské citovky neboli 25-28Nm,auto startuje bez problémů tak zvažuju ,že je necham být a nebudu je dráždit aby sebou třeba nechtěli vzít závit z palic...
jinak pokud by někdo z Vás měl nějaké detailnější podklady či info k motorům ej20 2.0 16v sohc 85kw a podělil by se budu rád ,tedy mimo servisního manuálu který je zde na stránkách ke stažení