Stránka 3 z 3

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 6:57 pm
od yeti
Majer: Jestli myslíš 121kw co se dával do Legacy 2.0R tak to úplně ideální volba není. To prej taky musí na seřízení ven... >:-f <:-<

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 8:13 pm
od Majer
Ne myslím 2,5 co se dávala do Oty... :-)
V podstatě všechno lepší než nafta po záruce ;-)

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 8:25 pm
od yeti
Majer: tak to rozhodně ;-D

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 9:15 pm
od bushman1
Ja uz mam na LPG v Legu 2.5 najeto 220 000 tisic a motor porad slape.
Akorat zacal poslednich 20 tisic zrat vic olej - dolevam tak litr mezi vymenami. Predtim jsem nedoleval skoro nic.

Ve 220 000 uz jsou Subaru dehty vetsinou po smrti.

Re: Legacy 2.0D 2010 - zadreny motor

Napsal: čtv dub 27, 2017 11:25 pm
od dethroned
litr mezi výměnami (15tkm) mě to sežere taky...ale je to stejný už tak 150 tkm.
teď už 60 000 na plyn motor šlape dobře. ani vůle nebyly rozhozený. ale mám tam elektronicky dávkovaný aditivum, jinak tyhle 101kW trpí na zaklepávání ventilů. zase se to ale lehce seřizuje.