P: OUTBACK 2.0D 2008 de luxe
Napsal: úte bře 28, 2017 2:18 pm
Začínám uvažovat o prodeji mého opečovávaného outbacka. Pouze do dobrých rukou
Provoz od 11/2008 - akt. 182.xxx km. Barva bílá perleť, interiér černý. Škrábance a oděrky nevedu, do myčky nejezdím. Jeden řidič, a to já.
Auto jsem si osobně (jako fungl nové v igelitech) přivezl z Dánska, přihlásil a celou dobu vlastnil. Je to tedy skandinávská (lepší) specifikace. Takže je k němu (pro mě) nesrozumitelný návod a také cizojazyčná, pečlivě vedená, servisní knížka.
Výbava subaru outback active základ, tzn.
- má látkové potahy
- nemá šíbr (tedy do auta nemá kudy téct např. voda)
- má vyhř. P sedačky (i opěrátka!)
- nemá navigaci, ale má BT TMC modul a má BT handsfree nokia propojenou s vestavěným audiem (+mikrofon na stropě)
- má DO audia na volantu a subwoofer po sedadlem spolujezdce
- nemá keyless, ale oba klíče jo
- má aktivní parkovací senzory vzadu - minulý týden jsem zjistil, že jsou vypínatelné (hodí se např. s tím nosičem kol), tedy napřed jsem myslel, že mně ve sněhu "zamrzly", ale při bližším zkoumání jsem našel v kufru vypínač, který syn objevil přede mnou
- má pevné TZ, které netahalo přívěsy, ale vozilo kola (tzn. má dostatečné svislé zatížení) - ve městě funguje jako pasivní parkovací senzor
- na všech oknech mimo předního a bočních u Ř a SJ jsou tmavé fólie Llumar s certifikací
- auto je na original 17" alu (pneu 215/55), rezerva je také alu a je úplně nepoužitá - ještě je na ní original yohomaha pneu (nejhorší pneu, co znám).
Nikdy nehavarováno, opravy se týkaly toliko výměny/lakování nárazníků po městských ťukancích, bylo měněno P sklo a ještě kdysi dávno sklo u spolujezdce a P zpětné zrcátko (vloupání).
Stav je výborný, není potřeba do ničeho velkého investovat. Aktuálně je po velkém servise ve 180.000 km. Komplet servisní historii samozřejmě mám, celou dobu se o auto staralo AWD.
Motor je ve vynikajícím stavu, zejména protože:
1. původní blok subaru na kulanci vyměnilo (aniž by se zadřel), a sice za blok model 2014, tedy již bez známých problémů
2. spolu s motorem byly vyměněny všechny vstřiky a repasováno palivové čerpadlo (měl jsem prodlouženou záruku a vyplatila se!), čistila se i nádrž
3. auto dostalo také novou spojku vč. dvouhmoty (podmínka kulance)
4. nafta byla vždy kvalitní - poslední desítky tis. km EO bez bio + aditiva MO + 1x ročně MO Injector Cleaner; k tomu nový naftový filtr vždy po 30 tkm
5. jezdím dlouhé trasy, stovky km na jedno nastartování, ale nehrotím to přes 3000 rpm
6. motor a výše uvedené ještě nemá ujeto ani 60.000 km
7. po výměně bloku jsem zkrátil int. výměny oleje, první výměna po cca 6.000 km, další po cca 12.500 km, poslední dvě výměny nano Millers Oil
8. po řádném zajetí nového motoru jsem nechal u ProTurbo instalovat ecutek sw s optimalizovanou mapou a) chránící spojku (dokud není spojkový pedál úplně nahoře, nejde na kola max. torque) a b) řešící průběh toč. mom. mezi 1500-2000 rpm (auto na 3Q hladce jede na 1500 rpm, nemá tendenci cukat).
DPF je otevřený, plní EURO4 a nejsou s ním žádné problémy, které postihují EURO5 motory jako regenerace, padání do nouzového režimu, atd. STK platí do 11/2018.
Foto doplním, až auto umyju a vyfotím.
Cena 175.000 CZK vč. DPH. Odečet DPH nelze - na druhou stranu je to M1, má 5 míst k sezení a žádnou drnčící mřížku k kurfu.
Zatím auto nikde neinzeruju, nabízím s předstihem zde v plénu. Prodávat hodlám, protože služební firemní, znáte to................. (non-subaru-next-car)
EDIT viz výše
Provoz od 11/2008 - akt. 182.xxx km. Barva bílá perleť, interiér černý. Škrábance a oděrky nevedu, do myčky nejezdím. Jeden řidič, a to já.
Auto jsem si osobně (jako fungl nové v igelitech) přivezl z Dánska, přihlásil a celou dobu vlastnil. Je to tedy skandinávská (lepší) specifikace. Takže je k němu (pro mě) nesrozumitelný návod a také cizojazyčná, pečlivě vedená, servisní knížka.
Výbava subaru outback active základ, tzn.
- má látkové potahy
- nemá šíbr (tedy do auta nemá kudy téct např. voda)
- má vyhř. P sedačky (i opěrátka!)
- nemá navigaci, ale má BT TMC modul a má BT handsfree nokia propojenou s vestavěným audiem (+mikrofon na stropě)
- má DO audia na volantu a subwoofer po sedadlem spolujezdce
- nemá keyless, ale oba klíče jo
- má aktivní parkovací senzory vzadu - minulý týden jsem zjistil, že jsou vypínatelné (hodí se např. s tím nosičem kol), tedy napřed jsem myslel, že mně ve sněhu "zamrzly", ale při bližším zkoumání jsem našel v kufru vypínač, který syn objevil přede mnou
- má pevné TZ, které netahalo přívěsy, ale vozilo kola (tzn. má dostatečné svislé zatížení) - ve městě funguje jako pasivní parkovací senzor
- na všech oknech mimo předního a bočních u Ř a SJ jsou tmavé fólie Llumar s certifikací
- auto je na original 17" alu (pneu 215/55), rezerva je také alu a je úplně nepoužitá - ještě je na ní original yohomaha pneu (nejhorší pneu, co znám).
Nikdy nehavarováno, opravy se týkaly toliko výměny/lakování nárazníků po městských ťukancích, bylo měněno P sklo a ještě kdysi dávno sklo u spolujezdce a P zpětné zrcátko (vloupání).
Stav je výborný, není potřeba do ničeho velkého investovat. Aktuálně je po velkém servise ve 180.000 km. Komplet servisní historii samozřejmě mám, celou dobu se o auto staralo AWD.
Motor je ve vynikajícím stavu, zejména protože:
1. původní blok subaru na kulanci vyměnilo (aniž by se zadřel), a sice za blok model 2014, tedy již bez známých problémů
2. spolu s motorem byly vyměněny všechny vstřiky a repasováno palivové čerpadlo (měl jsem prodlouženou záruku a vyplatila se!), čistila se i nádrž
3. auto dostalo také novou spojku vč. dvouhmoty (podmínka kulance)
4. nafta byla vždy kvalitní - poslední desítky tis. km EO bez bio + aditiva MO + 1x ročně MO Injector Cleaner; k tomu nový naftový filtr vždy po 30 tkm
5. jezdím dlouhé trasy, stovky km na jedno nastartování, ale nehrotím to přes 3000 rpm
6. motor a výše uvedené ještě nemá ujeto ani 60.000 km
7. po výměně bloku jsem zkrátil int. výměny oleje, první výměna po cca 6.000 km, další po cca 12.500 km, poslední dvě výměny nano Millers Oil
8. po řádném zajetí nového motoru jsem nechal u ProTurbo instalovat ecutek sw s optimalizovanou mapou a) chránící spojku (dokud není spojkový pedál úplně nahoře, nejde na kola max. torque) a b) řešící průběh toč. mom. mezi 1500-2000 rpm (auto na 3Q hladce jede na 1500 rpm, nemá tendenci cukat).
DPF je otevřený, plní EURO4 a nejsou s ním žádné problémy, které postihují EURO5 motory jako regenerace, padání do nouzového režimu, atd. STK platí do 11/2018.
Foto doplním, až auto umyju a vyfotím.
Cena 175.000 CZK vč. DPH. Odečet DPH nelze - na druhou stranu je to M1, má 5 míst k sezení a žádnou drnčící mřížku k kurfu.
Zatím auto nikde neinzeruju, nabízím s předstihem zde v plénu. Prodávat hodlám, protože služební firemní, znáte to................. (non-subaru-next-car)
EDIT viz výše