Eyesight a navigace
Re: Eyesight a navigace
přepínání adaptivní/normální je nejvíc fičura, co jste mi pomohli objevit...já se přiznám, že normální naopak používám nejvíc na dálnici a adaptivní ve městě a v šouracích kolonách na státovkách, kde předjíždění ztratí smysl. A jeho kouzlo je v nastavení správný vzdálenosti, většinou jedu na 3 dílky, což autu umožňuje plynulé chování. Na zahuštěný dálnici musíš na dva až jeden dílek, už to není tak plynulý, ale udrží to dynamiku. Je to velkej spořič mojí lidské energie a překvapivě obrovskej spořič benzínu...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92