Pak proběhlo dost změn v motorovém prostoru.
Nové rozvody SKF a vodní pumpa SKF (správná až napodruhé hehe). Nevím jestli to není placebo, ale motor je teď mnohem tišší, jak šicí stroj. Je fakt, že všechny kladky pěkně šustily, ale nevím, jestli to může mít vliv na hlučnost motoru nebo ne..
Nový chladič, nové origo všechny hadice chladícího okruhu, termostat Wahler, víčko chladiče. Termostat měl stejné hodnoty jako origo, ale bylo zajímavé sledovat při testu v hrnci, jak reaguje mnohem mnohem živěji. Každopádně termostat nepasoval jak do pumpy SKF, tak do původní Subaru. Musel jsem ho trochu potunit... Kdybych věděl, že origo termostat stojí 619Kč s daní, tak druhovýrobu ani nekupuji.
Seřízené ventily. Víceméně byly v normě, 6 ventilům jsem změnil vůli o 0,05mm. Plus nové těsnění ventilových vík, svíček a šroubů. Prodávají na to pěkné kompletní sady i v druhovýrobě. (díky námořníku)
Nové kosti a uložení předního i zadního stabilizátoru. Plus 12 nových origo šroubů spodního rámu - 2 jsem urval a zbytek už měl dost za sebou. Jeden jsem blbě zlomil a potrápil mě hodinku, než jsem ho nakonec odvrtal.
Nové svíčky NGK + kabely ke svíčkám. Ale staré nevypadaly špatně, jen trochu od oleje od netěsnících těsnění.
Pak mi teče zadní levý nivelák, ale zatím drží a funguje v pohodě. Tak spíš preventivně pořízeny 4 roky staré NIPPARTS s Ironman pružiny.
A spousta dalších drobností, které nejsou zfotodokumentované.
Do motoru dávám 5W30 Millers Trident Longlife, nový Millers v převodovce i zadním difu, všechny filtry, žárovičky pod palubkou (konečně to vše svítí), řemen k posilovači i klimazizaci SKF, zalepené čelní sklo.
Co nás čeká a nemine.
Instalace plynu u Vaňka v Praze a kompletní potahy od autopotahy.sk.