Stránka 2 z 4

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: pon led 16, 2017 9:33 pm
od Konig
Díky všem za podněty a snahu mě odradit od levotočivého auta, ale o koupi Subaru z UK se zajímám už rok, a stále jsem nad touto myšlenkou nezanevřel a nemyslím si, že to už udělám. Mám spousty známých, kteří jezdí jak s Evropským autem v Británii, tak v Britském autě v Evropě a všichni se shodují na tom, že po chvíli už to nikomu nepříjde. Ano, předjíždění bude trošku horší, ale má to i své výhody - nebudu vystupovat do vozovky, na křižovatkách budu mít lepší výhled apd. Mimochodem, prodat UK auto už v Česku jde. A pokud ne na normální ježdění, na díly bych jej při konci životnosti určitě prodal.

PetrC: Předem díky za nabídku. Kupovat to budu až v létě, ale pokud bude nějaký problém, určitě tě rád kontaktuju. Jinak ten vyfukovy system, zadni ramena, kosti a cepy - o jaké investici se tady cca bavíme a zhruba u kolika km můžu očekávát?

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: pon led 16, 2017 9:43 pm
od lukeb
Jak budes mit lepsi vyhled na krizovatkach?

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: pon led 16, 2017 11:29 pm
od Konig
Dávám přednost z prava, a sedím na pravé straně = jsem blíže jedoucím autům, takže je vidím o něco lépe. Jsou to malé blbosti, ale když každý hatí pravotočivé auto, tak jen dávám argument, že i nějaké plusy se tam najdou.

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: úte led 17, 2017 12:37 am
od sima
Jj,ale celkově je to furt pořád jen mínus,to se shodnem ne?

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: úte led 17, 2017 1:13 am
od OZP
Konig píše:i nějaké plusy se tam najdou.
Tak určitě, beznohej člověk si taky pochvaluje jak ušetří za boty, ponožky apod... ;)

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: úte led 17, 2017 7:22 am
od PetrC
A ja si myslim, ze kdo nejezdil v RHD, nezna doopravdy + a - ja mam RHD auto bez ctyrech mesicu, 4 roky a jedina nevyhoda mi pripadne pri predjizdeni kde je hustej provoz a uzka silnice. Pokud jedu po bezne silnici tak si bud drzim odstup abych videl nebo si najedu hodne napravo a vidim taky. Jinak jak rikal Konig: prednost z prava +, vystupovani +, kdyz nekdo v noci v protismeru predjizdi nejsem tak na rane kdyby neco +,...

Konig: hodne zalezi kde to auto jezdilo, ale cca 200k km uz je to pomalu na vymenu. Cena zalezi na kvalite, jestli chces origo tak moc nebo druhovyroba nebo polsky "kvalitni vyrobek", dela to nekdo i z nerezu za rozumnou cenu ten vyfuk. Jinak ramena a kosti to jsou celkem zanedbatélny castky, za pedpokladu ze si vse udelas sam.

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: úte led 17, 2017 12:16 pm
od Rexcor
Ja se hlasim k tomu hledaci motoru. Mame H6 na LPG....dle meho se to vyplati i kdyz jsme museli dat jiny (v podstate novy) motor....ale to jsme uz v plynu kupovali udelane a navic v dobrem plynu...vstrikovani kapalneho LPG primo do motoru.
Kdybych mel tu montaz plynu jeste platit, asi by se to moc nevyplatilo kdyz budu pocitat i cas tim straveny.

Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: úte led 17, 2017 10:12 pm
od Konig
PetrC: Díky za další input od člověka s RHD, jsem rád, že se potvrzuje to, co jsem si myslel a sice, že to nebude zas takový propal. Co se týče těch ramen apd., vycházej z toho, že to budu dávat do servisu (ne autorizovaného, ale do místního servisu), na tyhle věci jsem levý :-D Kolik tedy mám cca počítat? Neberme originál, ale prostě nějakou střední cestu.

Rexcor: Co to znamená, že jste museli dát nový motor? :O To jako třeba můj si zrovna nesedne s LPG, tak mám vyměnit motor a doufat v nejlepší? V budoucnu bych tam chtěl LPG nacpat, pokud se auto ukáže jako spolehlivé natolik, aby se mi investice vyplatila.

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: úte led 17, 2017 10:17 pm
od newli
No asi zalezi hodne na stylu jizdy. rad na okreskach predjizdim, takze RHD auto si nedokazu predstavit. Takovych nas bude vetsina, takze s prodejnosti to nebude valne. Ale kazdemu podle jeho gusta (*_^) |,,,,

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: ned úno 05, 2017 12:16 am
od Konig
Stále vybírám, a vybírám...Zatím tedy docházím k závěru, že H6 je opravdu TOP (kladné reakce zde, na US i UK fórech), nicméně taky mě to asi sežere. Na druhou stranu, na spousty forech čtu, že ta 2.5 má stejnou spotřebu jako H6.

Jen tak pro srandu, má smysl uvažovat nad 2.0i nebo je to opravdu hodně slaboučké? A jak jsou na tom s výdrží motory 2.0i, 2.0R a 2.5? Nějak se nemůžu dopátrat, krom tedy toho, že H6 je top ^^

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: ned úno 05, 2017 12:44 am
od quickly
Konig píše:Jen tak pro srandu, má smysl uvažovat nad 2.0i
Pokud si nesedneš do 2.5 a opravdu si zakážeš sednout do H6, tak Ti 2.0i bude stačit ;-D . Pokud plánuješ [SUBARU] jako srdcovku, tak jdi do H6. Lidi s diagnózou stejně skončí u H6/XT/Wrx/STi :-DDD , podle toho, co preferují.

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: ned úno 05, 2017 12:52 am
od Konig
Subaru vskutku plánuji jako srdcovku, neb pro mě již srdcovka je (měli jsme 07 Outbacka a Legacy 2010GT), a právě do nich jsem se zamiloval B-) Vlastně tak nějak přemýšlím, že jsem se spousty vás již dříve setkal - Spinner Jr. >B-)

Každopádně, k tématu. Vím, že Outback byl celkem lenivý, 2.0i si umím představit, že bude ještě mnohem horší, ale pravda, tenkrát mi bylo 14 a ne 22 :-D Spíše se momentálně dívám na poměr spolehlivost/pružnost, ale zároveň jsem celkem limitovaný tím, co najdu. 2.0i je strašná spousta, 2.0R celkem málo, 2.5i celkem dost, a H6tek ještě méně než 2.0R :( Zkoušel jsem na foru hledat, ale kromě toho, že H6 je to nejlepší co může být, o dvoulitrech a dvou a půl litrech toho moc nepadlo..

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: ned úno 05, 2017 7:44 am
od VDC
Konig píše:Subaru vskutku plánuji jako srdcovku, neb pro mě již srdcovka je (měli jsme 07 Outbacka a Legacy 2010GT), a právě do nich jsem se zamiloval Vlastně tak nějak přemýšlím, že jsem se spousty vás již dříve setkal - Spinner Jr.
..
A hele ho... nazdar mladej. :-) To je dobře, že vidíme odrodilce po tak dlouhé době. :-)
Táta odsud zmizel, jak pára nad hrncem. :-)

Jestliže víš, jak jezdí 2.5 gt a chceš, aby to auto bylo schopné jezdit také tak, pak ti nezbyde opravdu jiná možnost, než koukat po h6. U všeho ostatního budeš mít pocit, že to nejede.
Ta spotřeba je relativní. Jasně, že za 8 to jezdit nebude, ale kolem 10 lze s H6 jezdit. Hodně záleží na skladbě cest. Nejhorší je to pochopitelně kolem komína. Ve městě to prostě jezdí za 15.
Na 2.0 zapomeň. To opravdu nejede. :-)

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: ned úno 05, 2017 9:47 am
od Zdeny
Konig píše:Stále vybírám, a vybírám...Zatím tedy docházím k závěru, že H6 je opravdu TOP (kladné reakce zde, na US i UK fórech), nicméně taky mě to asi sežere. Na druhou stranu, na spousty forech čtu, že ta 2.5 má stejnou spotřebu jako H6.

Jen tak pro srandu, má smysl uvažovat nad 2.0i nebo je to opravdu hodně slaboučké? A jak jsou na tom s výdrží motory 2.0i, 2.0R a 2.5? Nějak se nemůžu dopátrat, krom tedy toho, že H6 je top ^^
Protože jsem vystřídal 121kW 2,0R, 123kW 2,5i a H6, mohu objektivně posoudit všechny tři motorizace:
H6 - aby jela, (hovořím o AT), pak bude žrát. Pro využití jejího výkonu a srovnání dynamiky s kteroukoliv dnešní 1,6TDI nebo 1,4turbobenzín počítej 10, a.-e spíše 12/100. Bohužel AT a 4x4 dělá své.
2,5i jede zřetelně lépe v nižších otáčkách. To je evidentní.
A nejvíce ti asi napíšu k 2,0R, protože to je auto, se kterým jsem jezdil denně 7 let a znám jak svý boty. Obecně - v denšním provozu neudržíš krok s výše uvedenými Oktávkami a Fabiemi, ale hovořím o jízdách na dálnicích a běžných silniicíh 1. třídy. Abys s nimi ten krok udežel, počítek s 10/100 spotebou. Ale otázkou je, zdali toto má být tvůj cíl? Můj to tedy určitě nebyl a proto jsme jezdil za dosvadní průměr 7,98/100, protože jsem se nesnažil být na světlech první a předjíždtě, když bylo 100m proti mně auto. Na to tento motor dnes fakt nemá. Ale na co má a na conaopak nemají zméněné dnešní koncernvky, jsou technické tratě. Tak totiž nenarazší ani tak na omezení daná výkonem motoru, ale spíše na své řidičské schopnosti a pud sebezáchopvy. Tam totiž výkonu má dost a vynikne špičkové ovládání (Legacy 2,0R). Otáčky budeš držet mezi 3-5000a pak poznáš, že i 2,0R dokáže uhánět tak, že oktávky nebudou mít nárok. To s emi už potrvdilo za těch 7 let života s 3 SUbaru xkrát. jen to chce pochopit, že moro musí být opravdu v otáčkách a nesnažit se ho dusit pod 2000rpm.

Když se vrátím k té spotřebě, tak s 2,0R jde zajet jak za 6,4-6,6 dlouhou trať mimo dálnici v rámci limitů, po městě jezdíme spolehlivě kolem 8,6, dálmnice při tacho 130 kolem 8,8. Hovořím o prízdném autě a 2 lidech. Co je ale zabiják na spotřebu, pak zrychlování a cukačky se studeným motorem.Ale to není nic nového, jen to, že Legacy žere vbíce díky tomu, že to je navíc 4x4 a v zimě, když je auto promrzlé, je cíti zvýšený odpor diferáku atd... To je na prvních kilometrech 10-11/100.

Můj názor je, že motor 2,0R slabý není, má 121kW. Ale má ho vysoko položený a čast z něj ubírá 4x4. Dýzl je na tom s výkonem dole lépe. Ale nahoře už s enechytá.

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Napsal: ned úno 05, 2017 10:18 am
od spm
Ono s tím točením to u těch atmosférických motorů bude u všech stejných. I ta H6 zásadně ožije nad 4000 rpm. Patrně teda pořád v nižších otáčkách na tom bude asi lépe, než ty slabší motory, ale pokud s tím někdo bude chtít jezdit rally, tak se to stejně musí točit.