2.5 po faceliftu jsem měl od r. 2013 do 2019, kupoval jsem ojeté pět let staré, původně koupeno v čechách, po prvním majiteli. První majitel se staral tak nějak "základně". Vše autorizák, občas lehce přejetý interval servisu, ale nic vyloženě zanedbané.Cromoly píše:...do oka mi padl Outback BP, ideálně po faceliftu.
U mě to bylo za těch 6 let v průměru 23 tis. vč. DPH ročně. Vše autorizovaný servis, pravidelné prohlídky + co bylo potřeba vyměnit, to jsem prostě nechal udělat. Díly z druhovýroby jsem moc neřešil, na Outback mi nic co se za tu dobu dělalo, nepřišlo vyloženě nesmyslný, ale dalo by se určitě ušetřit aniž by se to výrazně projevilo na kvalitě. Ještě se k tomu možná hodí napsat, že průměrný nájezd jsem za tu dobu měl 20 tis. km/rok. Prodával jsem jej v době, kdy bylo potřeba už řešit výfuky, což by s těmi náklady ještě pohnulo.Cromoly píše:Dokážete mi říct, kolik vás průměrně stojí servis těchto aut za rok?
Teď mám stejně starý Outback H6 dovezený v r. 2019 ze Švýcarska, a zde jsou náklady na servis zatím 7 tis. rok + jsem nechal před první zimou v čechách nastříkat podvozek a dutiny (i když asi ne úplně nejpečlivějším způsobem, říkám si "aspoň něco"). Je ale třeba říct, že díky covidu jsem za ty dva roky najel jen 15 tis. km.
Z Německa nevím, ale kdyžtak mohu poslat kontakt na člověka, co mi dovezl ze Švýcarska. Ale ani tam nabídka není moc velká, zkoušel jsem pohledat tak, aby se to vešlo s dovozem do těch 150 tis. a nenašel jsem nic zajímavého, jen spíš kusy sice za polovic, ale na díly nebo opravu, a pak jeden r. 2006, ale ten by vyšel o něco dráž.Cromoly píše:A je někdo tady na klubu, kdo se specializuje na dovoz z Německa. Tady je totiž nabídka dost omezená...