Já s tím také jezdil do AWD. Ovšem problém nastal, když byla záležitost naposledy předána na import. Je to součástí toho dlouhého příběhu na stránkách.Traveller píše:To je zrovna můj případ, který mě přivedl do spárů AWD.
http://www.reklamace-subaru.cz/
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Já mám negativní zkušenost z EF ohledně laku na střeše.
Nikdy mně nikdo nepřesvědčí že to není chyba při výrobě. Aniž auto viděli pán řekl " to je od posrani ptáky" ale pak půlku zaplatili tak nevím ale pokud by to bylo fakt DOBRY tak to nehradí.
Prostě spoléhají na to že znalec a soud je nejistý výsledek
No další auto prostě bude něco jiného než SUBARU, které je hodně náročné na údržbu. Problém je že tomu rozumí jen pár servisů
Ti ostatní ikdyž značkový jsou pořád amatéři
Nikdy mně nikdo nepřesvědčí že to není chyba při výrobě. Aniž auto viděli pán řekl " to je od posrani ptáky" ale pak půlku zaplatili tak nevím ale pokud by to bylo fakt DOBRY tak to nehradí.
Prostě spoléhají na to že znalec a soud je nejistý výsledek
No další auto prostě bude něco jiného než SUBARU, které je hodně náročné na údržbu. Problém je že tomu rozumí jen pár servisů
Ti ostatní ikdyž značkový jsou pořád amatéři
Forester 2,5 XT 2010 manuál
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
kiti: Zaruka na lak ma ve vyjimkach ptaci trus? Jestli kare za bratru 750kkc vadi ptacinec, tak je to dost vypovidajici o kvalite vyrobku.
Myslim, ze problem neni ani tak v autech samych, jako v chovani Subaru CZ. Jestlize mym 2 kolegum ve spitale padly nove Outbacky pres motor, v CZ je poslali do zadele a o 45km severnejc se k tomu Subaru DE postavilo celem, tak mym slabym plynarskym intelektem vyvozuju, ze problem bude v Subaru CZ... zrejme jim jeste nedoslo, ze s nekym vyjebat na reklamaci je uspora kratkozraka, protoze vztah k znacce se buduje dlouho, lec ztrati se podstatne snaz.
V obecne rovine pozoruji, ze uz i majitele aut vyssi stredni tridy presouvaji pri jejich servisovani za caru. Neznam majitele motorky BMW v zaruce, kterej by s tim jezdil na servis sem. V nekterych autosalonech v Dresden uz maji i cesky personal, aby se zdejsi volksgenossen domluvili. On se p. Merta z AWD muze snazit jak chce, ale kdyz mu to zarizne importer, tak s tim asi moc nepohne.
Myslim, ze problem neni ani tak v autech samych, jako v chovani Subaru CZ. Jestlize mym 2 kolegum ve spitale padly nove Outbacky pres motor, v CZ je poslali do zadele a o 45km severnejc se k tomu Subaru DE postavilo celem, tak mym slabym plynarskym intelektem vyvozuju, ze problem bude v Subaru CZ... zrejme jim jeste nedoslo, ze s nekym vyjebat na reklamaci je uspora kratkozraka, protoze vztah k znacce se buduje dlouho, lec ztrati se podstatne snaz.
V obecne rovine pozoruji, ze uz i majitele aut vyssi stredni tridy presouvaji pri jejich servisovani za caru. Neznam majitele motorky BMW v zaruce, kterej by s tim jezdil na servis sem. V nekterych autosalonech v Dresden uz maji i cesky personal, aby se zdejsi volksgenossen domluvili. On se p. Merta z AWD muze snazit jak chce, ale kdyz mu to zarizne importer, tak s tim asi moc nepohne.
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Já měl a mám s řešením dosavadních potíží s autem (OTB 2012) ať už záruční nebo pozáruční povahy poměrně dobré zkušenosti. Ať už co se týče výměny jednostranně propadlého sedáku řidiče, výměny rosících se předních světlometů (vše záruční opravy) nebo nedávno po 4 letech umřivších vzpěr víka kufru. Zvlášť poslední akce mě nepotěšila, protože když mi byla sdělena cena vzpěr, šel do kolen... Nicméně pokusem o zdvořilé a slušné jednání (což sebereflexivně přiznávám, není rozhodně moje silná stránka a jako Střelec mám silně vyvinutý vztah ke vzplanutí a mydlení verbálně čekoliv/kohokoliv co se do toho/něj vejde) jsem vždy dosáhnul konsenzu. V případě vzpěr víka kufru jsem dostal zprostředkovanou (přes Trendcar, kde teď kvůli dostupnosti auto servisuju, jinak bych zůstal v Opavě) omluvu ze strany dovozce, že je to mrzí a tak podobně a byla mi nabídnuta velkorysá sleva, za kterou jsem opět slušně poděkoval a ocenil přístup Trendcaru i dovozce. Auto není bezporuchové, stejně jako lidé nejsou bezchybní. Rozumím tomu, že se někdo může stavět jinak k opravám za pár tisíc a k opravě ohnutého zadního podvozkového čehosi, ale snažím se moje emoce krotit co to jde a dosáhnout smírného řešení, akceptovatelného pro obě strany. Tvrdím, že každý problém má své řešení a snažím se ho vždycky najít a zapojit do hledání taky spoluhráče/protihráče. Ne vždy se to podaří, ale vím, že jsem pro nalezení shody aspoň něco udělal, než začnu "chřestit zbraněmi". Představím-li si, že mě někdo bude kvůli autu "stavět ke zdi", tak se budu taky bránit (myslím nějaké veřejné pranýřování). Tak ať všechno dobře dopadne, hlavně tedy duševní i fyzické zdraví všem, jsou to jen plechy... Jarek
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Mimochodem, nedal by se vysledovat nějaký rozdíl přístupu EF k reklamacím
1/ u značek, kde jsou importér a auto prodal někdo z autorizované sítě
2/ u značek, kde jsou importér a auto bylo prodáno přímo u EF
3/ u značek, kde nejsou importérem
Dodávám, že alespoň v IT světě není obyvklé mít prodejce a distributora stejnou firmu. Nedělá to dobrotu.
1/ u značek, kde jsou importér a auto prodal někdo z autorizované sítě
2/ u značek, kde jsou importér a auto bylo prodáno přímo u EF
3/ u značek, kde nejsou importérem
Dodávám, že alespoň v IT světě není obyvklé mít prodejce a distributora stejnou firmu. Nedělá to dobrotu.
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5219
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Jednu Kiu máme už 5 let na firmě (Sorento), tatík pořídil taky před 5 lety Ceeda, další dva známí mají Sportage. A musím říct, že nechápu, jak ta jejich 7-letá záruka funguje. Masakr jako prase. Bezporuchové to úplně není, ale to asi žádné novější auto. U Sorenta na záruku měněná AT převodovka a nějaké drobnosti, u tatíkovo Ceeda bez keců měnili prakticky celou přední nápravu, když si podruhé při garančce stěžoval na vibrace do volantu a přitom já ani technik jsme nic necítili. Minule mu dokonce na "záruku" vyměnili stěrače. Divil jsem se, ale zatím všichni pozitivní zkušenosti a opravdu to Kia moc neřeší. Pokud chci mít auto na běžné ježdění a o nic se nestarat, ideál. Navíc vždy po dobu opravy bezplatně zapůjčili svoje nové auto.karelh píše:2.0D Cee'd SW
Tak jsi měl hned říct, že auto je garážované a 3x týdně myté, i kdyby nebylo...kiti píše:Aniž auto viděli pán řekl " to je od posrani ptáky"
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Kéž by byla k dispozici dokumentace - negativní vyjádření v CZ a něco z úspěšné reklamace v DE...pafka píše:
Myslim, ze problem neni ani tak v autech samych, jako v chovani Subaru CZ. Jestlize mym 2 kolegum ve spitale padly nove Outbacky pres motor, v CZ je poslali do zadele a o 45km severnejc se k tomu Subaru DE postavilo celem, tak mym slabym plynarskym intelektem vyvozuju, ze problem bude v Subaru CZ... zrejme jim jeste nedoslo, ze s nekym vyjebat na reklamaci je uspora kratkozraka, protoze vztah k znacce se buduje dlouho, lec ztrati se podstatne snaz.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Já vím. Četl jsem to.karelh píše:
Já s tím také jezdil do AWD. Ovšem problém nastal, když byla záležitost naposledy předána na import. Je to součástí toho dlouhého příběhu na stránkách.
V tom mém případě s výměnou řízení to taky nebylo jednoduché a taky to šlo přes import, který to AWDčku musel vzhledem k ceně schválit. V Pardubicích jsem nepochodil, ale v AWD se k tomu postavili čelem a uznali, že to v pořádku není. A pak pro ně nastala anabáze s importem, protože furt nějak nechtěli pochopit, že je to špatně. Prý se nahrávala videa s tím klepáním a já nevím co ještě. Nakonec mám pocit, že se na to někdo z importu přijel podívat osobně a až poté došlo na výměnu v rámci záruky.
Takže nakonec vyřešeno k mé spokojenosti, ale byla to fuška pro všechny zúčastněné.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5219
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Už jsem se na to sice ptal, ale nikdo nereagoval, tak to zkusím znova. Netuší někdo, jak to dovozce pak následně řeší? Já mám prostě z jiných oborů zkušenost, že dovozce si vždy reklamace následně nárokuje u výrobce. Takže pokud tu reklamaci uzná, škodný na tom přece není, protože výrobce mu to pak kompenzuje. Maximálně mu to váže finance ve výši daného dílu/opravy než mu to výrobce vyřeší... Samozřejmě netuším, jak to v automotive funguje a musí/nemusí se dokazovat. Ale pokud to je tak, jak si myslím, tak prokazatelně vadné komponenty dovozce prostě řeší s výrobcem. Tedy z principu by neměl být problém pro solidní firmu reklamaci uznat, protože to následně neplatí ze svého...?!
Ale třeba se pletu.
Ale třeba se pletu.
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Co se tyče tech pozitivních zkušenosti s reklamacemi na Kiu,tak to asi nebyla koupena u EF, že ano?;)
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
draconis: On asi ne ke vsemu bude mit import pravomoce. Me odesel motor po prve na jare 2015 - AWD rozebralo, identifikovalo problem a pak uz me jen reklo, ze nyni to zalezi na importu (coz neni asi uplne pravda a nejak se v AWD take snazili, ale rekli, ze neuskodi, kdyz tam taky zavolam). Takze jsem po nejake dobe volal panu (jmeno si nepamatuji - byli dva). No a tam jsem se dozvedel, ze to poslali do japonska a zalezi na vyjadreni japoncu. Jinymi slovy, import sam v pripade padleho motoru nerozhodoval. Je tedy treba dodat, ze auto bylo prihlaseno do provozu v listopdu 2009, takze se resila kulance (auto melo najeto asi 62.000 km). Vtipne bylo, ze kdyz jsem volal po druhe (asi za tyden), tak mi rekli, ze japonci se nevyjadrili a ted maji 3(4?) tydenni celozavodni dovolenou. Takze pesek. Kdyz jsem tam volal po treti, tak se strasne divili, proc volam, protoze nakonec (diky dovolene a memu nizkemu najezdu) si to pry vzali na triko sami v praze (doufajic, ze to v japonsku po skonceni dovolene schvali, a kdyz ne, tak to holt ponesou ze sveho) a auto se jiz kompletuje.
Takze pravomoce importu bych nejak neprecenoval. Taky si nemyslim, ze je velky rozdil mezi koupi auta (napriklad) v autovero a primo u EF. Import bude ke vsem prodejcum pristupovat (dle meho nepodlozeneho nazoru) stejne. Lip na tom bude ten prodejce, ktery se nenecha odbyt. A treba autovero nebo EF bych mezi ne neradil ....
Takze pravomoce importu bych nejak neprecenoval. Taky si nemyslim, ze je velky rozdil mezi koupi auta (napriklad) v autovero a primo u EF. Import bude ke vsem prodejcum pristupovat (dle meho nepodlozeneho nazoru) stejne. Lip na tom bude ten prodejce, ktery se nenecha odbyt. A treba autovero nebo EF bych mezi ne neradil ....
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1372
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Nejsem si uplne jisty ale mam pocit, ze mi nekdo kdysi rikal, ze prodejci muzou mit s importerem nastavene ruzne podminky..oboustrane...a muze se to tykat i toho, ze napr.do urcite castky jdou naklady reklamace za prodejcem, vymenou za treba lepsi nakupni cenu auta..snad se nepletu
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Tohle se pěkně čte,když by člověk neznal jak to chodi!V japonsku a celozavodni dovolenou a na 3 týdny?Ty vole takou prdel jsem jestě neslysel!!!!!!!!To jestli ti řekli,tak z tebe dělali pěknýho debila!newli píše:draconis: On asi ne ke vsemu bude mit import pravomoce. Me odesel motor po prve na jare 2015 - AWD rozebralo, identifikovalo problem a pak uz me jen reklo, ze nyni to zalezi na importu (coz neni asi uplne pravda a nejak se v AWD take snazili, ale rekli, ze neuskodi, kdyz tam taky zavolam). Takze jsem po nejake dobe volal panu (jmeno si nepamatuji - byli dva). No a tam jsem se dozvedel, ze to poslali do japonska a zalezi na vyjadreni japoncu. Jinymi slovy, import sam v pripade padleho motoru nerozhodoval. Je tedy treba dodat, ze auto bylo …
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
cerv: kdyz jsem to dnes psal, tak jsem se nad tim taky pozastavil .. mozna rikali 2 tydny? ... nevim, kazdopadne o celozavodni dovolene mluvili ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98