http://www.reklamace-subaru.cz/
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
No nevim jak dnes, ale sveho casu vozili auta na garancni opravy do nemecka. Tusim, ze dodnes nejsou autorizovanym subaru prodejcem, ale nevim, zda se nejak nezmenila evropska legislativa (a zda tedy stale resi garancni opravy a kulance mimo EF v CR). Tam presne smerovala ma otazka.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Joo. Stále vozí do německa a z německa.
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Já nevím, čemu se všichni divíte. Jak se subaru v čr staví k reklamacím je všeobecně známo. Jen to potvrzuje obecný trend, jak se všichni snaží vydřít na koncovým zákazníkovi co nejvíc peněz a v přápadě náznaku jakýchkoli problémů ho poslat do p..ele. Ze známých anabází subaru si vzpomínám na spojky na prvních dýzlech, polomotory a pískající serváky valeo. Z jiného soudku např. Samsung, kterej v USA a ve světě už dávno stahoval ty vybuchující modely, ale českej zástupce značky v TV sebevědomě tvrdil, že se to evropy netýká... Jak se později ukázalo, tak týká...
Myslím si, že by stálo za to, kdyby Karel, když už si s tím dal tolik práce, poinformoval přímo Japonce.
Myslím si, že by stálo za to, kdyby Karel, když už si s tím dal tolik práce, poinformoval přímo Japonce.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
To by fakt mohl,mozna by se chytli a zajimave by se to vyvinulo,materialu ma dost.Mohlo by to pomoct dalsim!!yeti píše:Já nevím, čemu se všichni divíte. Jak se subaru v čr staví k reklamacím je všeobecně známo. Jen to potvrzuje obecný trend, jak se všichni snaží vydřít na koncovým zákazníkovi co nejvíc peněz a v přápadě náznaku jakýchkoli problémů ho poslat do p..ele. Ze známých anabází subaru si vzpomínám na spojky na prvních dýzlech, polomotory a pískající serváky valeo. Z jiného soudku např. Samsung, kterej v USA a ve světě už dávno stahoval ty vybuchující modely, ale českej zástupce značky v TV sebevědomě tvrdil, že se to evropy netýká... Jak se později ukázalo, tak týká...
Myslím si, že by …
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Zdar všem a díky za podporu!
newli: na screenshoty žádostí žádajících zveřejnění emailu jsem v prozatím alespoň dopsal krátkou vysvětlivku. Mimochodem, dostal jsem další více než pozoruhnodnou komunikaci z EF, kterou bych rád popsal a zveřejnil mojí odpověď. Ohledně dalších kroků vůči EF - nechávám otevřené, záleží na jejich dalším přístupu.
suubaru: auto bylo koupené jako nové. V té nové komunikaci, o které píši nahoře, psal pan Neuman, že poloosy pro moje auto byly sundány z nového vozu (prý kvůli termnínům dodání, matně si na něco vzpomínám, že to říkali). Tak jsem se hned zeptal, co bylo vyměněno na mém, údajně, novém automobilu ... (bez odpovědi). Jinak to byly celou dobu podle testů především ty origo ráfky používané na letní pneu. Nevím ještě úplně přesně, zda-li jejich popisované uchycení bylo příčínou čí zase nějakým následkem. Pořád je mám a chtěl bych se k tomu dobrat. Ten zbytek podivných komponent se k tomu přičetl a bylo (omlouvám se za terminologii, auta nejsou ani trochu můj obor)
sima: právník mi ohledně toho posazení znalce do auta nic neříkal, můžu se na to přímo zeptat. Bylo to velké zklamání a otočka o 180st, když už to vypadalo celkem nadějně.
mira/yeti: ano, budu-li mít sílu, tak bych alespoň nějaké části přeložil alespoň do angličtiny...
draconis: z Německa mám ohledně měněného náboje jen něco rukou psaného. Jinak je to přesně o přístupu, když se něco nepovede. Taky jsme tam kde dělám našim zákazníkům měnili ledasco pro chyby ve výrobě (high end HW do počítačových síti). To se prostě stává.
newli: na screenshoty žádostí žádajících zveřejnění emailu jsem v prozatím alespoň dopsal krátkou vysvětlivku. Mimochodem, dostal jsem další více než pozoruhnodnou komunikaci z EF, kterou bych rád popsal a zveřejnil mojí odpověď. Ohledně dalších kroků vůči EF - nechávám otevřené, záleží na jejich dalším přístupu.
suubaru: auto bylo koupené jako nové. V té nové komunikaci, o které píši nahoře, psal pan Neuman, že poloosy pro moje auto byly sundány z nového vozu (prý kvůli termnínům dodání, matně si na něco vzpomínám, že to říkali). Tak jsem se hned zeptal, co bylo vyměněno na mém, údajně, novém automobilu ... (bez odpovědi). Jinak to byly celou dobu podle testů především ty origo ráfky používané na letní pneu. Nevím ještě úplně přesně, zda-li jejich popisované uchycení bylo příčínou čí zase nějakým následkem. Pořád je mám a chtěl bych se k tomu dobrat. Ten zbytek podivných komponent se k tomu přičetl a bylo (omlouvám se za terminologii, auta nejsou ani trochu můj obor)
sima: právník mi ohledně toho posazení znalce do auta nic neříkal, můžu se na to přímo zeptat. Bylo to velké zklamání a otočka o 180st, když už to vypadalo celkem nadějně.
mira/yeti: ano, budu-li mít sílu, tak bych alespoň nějaké části přeložil alespoň do angličtiny...
draconis: z Německa mám ohledně měněného náboje jen něco rukou psaného. Jinak je to přesně o přístupu, když se něco nepovede. Taky jsme tam kde dělám našim zákazníkům měnili ledasco pro chyby ve výrobě (high end HW do počítačových síti). To se prostě stává.
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Pravdou je, že si tu na internetu můžeme/můžete zpracovávat sebepropracovanější reporty a "případové studie" na "kvality" EF ČR, ale dokud to někdo nepředá přímo do EF ve Švýcarsku, nebo do Japonska, je to k ničemu ... Podle všeho se v ČR najde rok co rok stále mnoho set nevědomých "ovcí", kteří u EF auta kupují a hlavně servisují. Nemám jim to nijak za zlé - jednoduše to jsou běžní kupující/uživatelé, kteří nejsou zapojeni do žádné Subaru komunity, a s pořízením a provozem auta chtějí mít co nejméně starostí. K 99% těchto lidí se jakkoli propracovaný a pravdivý "hate" na internetu nedostane. A pokud náhodou ano, nejspíš si řeknou, že Subaru v ČR tak nějak celkově stojí za hov*o, takže raději skončí u konkurenčních značek . Páky na národního importéra bohužel zákazníci nemají a ani mít nemůžou. Dupnout si může jenom někdo, kdo je nad ním
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
V německu v rámci záruky vyměnili pouze náboj. Ty diagnosticté práce a nějaké komponenty na moje náklady mimo ofiko Subaru síť byly před německem.draconis píše:Tak to je smutnej příběh. Předpokládám, že z následného servisu v Německu existují nějaké dokumenty k daným opravám. Okamžitě bych s nimi šel k EF u nás a chtěl vyjádření, jak je možné, že v Německu tu závadu uznají a bez keců opraví a v ČR ne? Jakmile je to jednou zdokumentované a uznané, není o čem debatovat. Samozřejmě problém je, že ta oprava v Německu proběhla mimo záruku na vlastní náklady, ale snad by neměl být problém si od nich vyžádat nějaké prohlášení, že závada byla na autě od začátku, bla bla... A s tím pak argumentovat u českého …
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Dovolil bych si se "subaru4ever" castecne nesouhlasit. Konretne bych neocekaval od Japonska nejaky zazrak. Evropa (a tim spise CR) je pod jejich rozlisovaci schopnost - bohuzel. To ostatne potvrzuje ten 10 let stary pribeh (odpoledne/vecer ho sem postnu). Spis bych doufal, ze se neco stane v tom Svycarsku (nevim tedy, zda mistni EF ma fransisu, ci jak to vlastne funguje). Na druhe strane bych uplne nepodcenoval internet (a socialni media - jenze ja jsem takovy asocial, takze FB a pod. jde zcela mimo me, takze k socialnim mediim se nebudu vyjadrovat). Npeter tu zminoval volvohori. Vecer jsem googlil a samotny web jsem samozrejme nikde (zazalohovany) nenasel, ale dost odkazu mi vyjelo. A krome rady for i jeden (az 3?), kteri to vicemene zasvecene komentovali z pohledu marketingu. Ten clovek si s tim dal praci (neco vytvoril sam, neco zafinancoval) a banery na jeho web podle vseho vyskakovaly na ruznych "obycejnych" webech. Takze ja na miste majitele bych misto toho, abych kupoval kolikate pneumatiky (stejne chapu, ze jezdi ted necim jinym) zainvestoval tech 10-20 tisic do reklamni kampane (SEO pro vyhledavace a reklamni bannery), aby se na web dostalo co nejvic "obycejnych" lidi. To, ze bude forum informovane, je skutecne vicemene na prd (z pohledu obchodu). Ale pokud by se povedlo, ze nemaly pocet (potencialnich) zakazniku koupi misto subaru neco jineho, to uz by zabrat mohlo ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Newli: web.archive.org
ad Carpenter: osobní zkušenost nemám, ale znám jednoho jejich velmi spokojeného zákazníka, co má od nich uz minimálně 4 auta - vždy je hodnotil pozitivně, ať už šlo o prodej, servis nebo reklamace
Sent from my iPad using Tapatalk
ad Carpenter: osobní zkušenost nemám, ale znám jednoho jejich velmi spokojeného zákazníka, co má od nich uz minimálně 4 auta - vždy je hodnotil pozitivně, ať už šlo o prodej, servis nebo reklamace
Sent from my iPad using Tapatalk
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5219
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Ono je jedno, kde se něco stane. Prostě by to chtělo celou story přeložit do angličtiny a pak už se to dá poslat kamkoli. A za zkoušku to stojí, když už je to takhle pěkně sesumírované.newli píše:Dovolil bych si se "subaru4ever" castecne nesouhlasit. Konretne bych neocekaval od Japonska nejaky zazrak. Evropa (a tim spise CR) je pod jejich rozlisovaci schopnost - bohuzel. To ostatne potvrzuje ten 10 let stary pribeh (odpoledne/vecer ho sem postnu). Spis bych doufal, ze se neco stane v tom Svycarsku
S překladem mohu případně i pomoci.
Někdo není zcela přesné. Správně by platilo "čím víc, tím líp". Ojedinělý případ nikdo řešit nebude, protože si řeknou, že to byla buď náhoda anebo je zákazník prostě jeden z mála prudičů. Když jim ale přijde takových případů víc, je to jasná indikace, že je něco špatně. A mohl by se tím někdo zabývat. Jeden případ neznamená bohužel nic.Subaru4ever píše:Pravdou je, že si tu na internetu můžeme/můžete zpracovávat sebepropracovanější reporty a "případové studie" na "kvality" EF ČR, ale dokud to někdo nepředá přímo do EF ve Švýcarsku, nebo do Japonska, je to k ničemu
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Pardon, ale věta "předmět koupě přebírá tak, jak stojí a leží" je obvyklá část předávacího protokolu nového auta?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
A ještě bych chtěl upozornit, že z QR kódu na fakturách "Neautorizovaného Servisu" lze s trochou důvtipu dohledat, o který servis se jedná.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
newli: neznám sice japonce nijak osobně, ale podle toho co vím jsou povahově silně orientovaní na zákazníka a zejména jsou hákliví na jejich vlastní pověst. Předpokládal bych, že pokud to bude správně přeložené včetně podkladů, tak se tím zabývat budou. Oni jsou na rozdíl od nás důslední.
Je ale fakt, že těch případů nespokojených zákazníků by se u nich mělo sejít co nejvíc. Bohužel našinec spory nedotahuje...
Je ale fakt, že těch případů nespokojených zákazníků by se u nich mělo sejít co nejvíc. Bohužel našinec spory nedotahuje...
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Děkuji. Napraveno, našel jsem tam ještě další chybku v linkách na věci od NS, je toho holt moc ... Bylo to na výslovné přání onoho servisu. Jinak vřele doporučuji.HonzaCZ píše:A ještě bych chtěl upozornit, že z QR kódu na fakturách "Neautorizovaného Servisu" lze s trochou důvtipu dohledat, o který servis se jedná.
Re: http://www.reklamace-subaru.cz/
Tak vrele doporuceni na servis, jehoz identitu nezname, me vazne pobavilo
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98