Telefonování v autě

Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18911
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od hamoun »

jo da ... delal jsem to (9200) ... nasel jsem to v goooglu v navodu k hf :) (uz davno)

Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48972
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od VDC »

mari75 píše: Ten Kenwood aspoň nějak vypadá, vylepšuje ten sparťanský interiér.
Marku bacha. Strohý => Spartánský. Sparťanským interiérem bys mohl na Ostravsku někoho pěkně nasrat... ObrázekObrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3402
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od mari75 »

VDC píše:
Marku bacha. Strohý => Spartánský. Sparťanským interiérem bys mohl na Ostravsku někoho pěkně nasrat...
Jó,ty vogo, Tome ::-((( :-D ! Bylo to psáno v práci :-/ z mobilu, aspoň že ne s velkým s ;-D ! Snad bych tady nikoho nenaštval, třeba můj děda byl zrovna sparťan
Naposledy upravil(a) mari75 dne pát říj 26, 2018 8:20 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48972
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od VDC »

No hele nikdy nevíš.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3402
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od mari75 »

VDC píše:No hele nikdy nevíš.
To je fakt ::-((( :-)
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3402
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od mari75 »

draconis píše:Dodnes nechápu, co na těch OEM všichni mají... Chápu to u aut typu BMW, Volvo, LR apod. kde to i u starších jako celek nějak vypadá. Ale vzhledem k dělnickému interiéru SG se mi to jeví - jak to říct - tak nějak neadekvátní, zbytečné a odpovídající věku vozu => těžce zastaralé. Ale to je každého věc a netvrdím, že můj názor je jediný správný...

Kdyžtak sem nahoď link na to cosi čínského, cos vybral a můžeme to zhodnotit. Třeba to překvapí, ale asi ne...
Ahoj Petře,
jelikož tomu fakt nerozumím, tak Ti tady dávám link stránky z Číny, je to od dvaceti dolarů a níž. Jak budeš mít čas a chuť, mohl bys to, prosím Tě, prolítnout ;-D ? Třeba tam podle psaných parametrů najdeš něco použitelného :-/ :-) -aspoň papírově :-D !
Měj se fajn a díky. Marek
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od draconis »

mari75 píše:tady dávám link stránky z Číny
Link nikde nevidím :-)
Mira píše:Dá se Parott nějak zresetovat?
V menu je možnost Factory Reset nebo jestli to mají přeložené, tak něco jako Obnovit výchozí nastavení.

V závislosti na modelu, řady MKI bývají v pohodě, ale třeba u řady CK3xxx dost často odcházejí jednotky a chová se to podobně, jak popisuješ. U MKI se dá taky jednoduše přes USB aktualizovat FW, za zkoušku to stojí. U CK3xxx to jde taky, ale jen přes BT např. z notebooku anebo se musí rozebrat interiér, vykuchat jednotku Parrotu a tu pak přeflashovat přes speciální kabel přes USB. Takto se mi povedlo zákazníkům zachránit už asi 20 jednotek, které byly jinak zcela mrtvé a nereagovaly.

Jinak klasika co zkusit vždy a u všeho je:
  1. Vypnout HF (zapalování)
  2. Na telefonu zrušit párování a vymazat BT zařízení z paměti
  3. Vypnout BT na telefonu
  4. Zapnout HF sadu (zapalování)
  5. Zrušit párování a vymazat telefon z paměti HF sady
  6. Vypnout HF sadu (zapalování)
  7. Napárovat vše znovu
Tento postup v 90% případů pomůže, pokud není něco vyloženě vadného nebo nekompatibilního. Důležité je dodržet pořadí kroků, resp. vždy to dělat jen na jednom zařízení a nemít zapnuté obě současně, protože např. Parrot se tvrdošíjně pokouší stále párovat i když v telefonu už je smazaný.

Dost často se také setkávám s tím, že je HF sada chybně zapojená. Ve výchozím stavu je totiž na kabeláži většiny HF sad oproti standardu přehozené stálé a spínané napětí (+12V). Což např. u koncernu (a pár dalších, povětšinou starších Francouzů) funguje, protože ti to mají taky opačně, ostatní auta ale ne. Stálé napětí slouží k udržení nastavení a paměti, spínané pak pro vlastní napájení a zapnutí/vypnutí HF. Dost často se to pak chová, jak popisuješ - chce se to pořád dokola znovu párovat a také si to nepodrží hovor při vypnutí zapalování. Pozná se jednoduše - pokud vypnu zapalování, HF nesmí hned "natvrdo" zhasnout, ale displej musí ještě chvilku svítit a pokud není aktivní hovor, napíše "Nashledanou" a až potom se korektně vypne. Pokud zhasne hned, je to špatně zapojené (nicméně i tak to v závislosti na okolnostech mohlo nějakou dobu fungovat). Dá se říct, že 8 z 10 Parrotů, které mi sem přijedou jako problematické a byly instalované jinde, je takto špatně zapojených. Pokud by to byl ten případ, není nutné to přepinovávat v ISO konektoru, ale v kabeláži Parrotu jsou na červeném a žlutém vodiči stálého a spínaného napětí (+12V) plastová pojistková pouzdra s 5A skleněnými trubičkovými pojistkami. Stačí se tak dostat k tomuto svazku a prostě jen přehodit "čepičky" pouzder mezi sebou (jsou na plast. bajonet), čímž jednoduše přehodíte žlutý a červený kabel mezi sebou => tím prohodíte pozice těchto vodičů v ISO konektoru bez nutnosti se s tím nějak složitě babrat a většinou je to nejsnáze přístupné, páč to bývá někde hned v blízkosti rádia.
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3402
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od mari75 »

Petře,promiň. To je tak,když se dělá tisíc věcí najednou a myslí se u toho na dalších jiných věcí <:-< ;-D . https://www.aliexpress.com/w/wholesale- ... axPrice=20
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od draconis »

Mira píše:A rozdíl mezi 1-din a 2-din rádiem v SG je velmi výrazný
Možná, ale určitě je to z bláta do louže. OEM i u mnohem dražších vozů (nejen u Subaru) = spodní lajna produkce dělaná výhradně na cenu , nikoli funkčnost a prodaná za cca 5-10x vyšší cenu oproti aftermarketu. Tak to prostě je.

A opravdu bez výjimky značky - kdo měl tu čest např. s Bose u Audi - aktivní audiosystém za příplatek >100 000 Kč. Všichni nad tím onanují, jak je to super. S muzikou za 30 000 Kč v aftermarketu se to nedá srovnávat... :-)

A mimochodem nedávno jsem měl na instalaci základní verzi Ford Transit z roku asi 2010 nebo 2011 a bylo tam kazetové autorádio. U žabožroutské produkce je to taky vtipné, jejich RD3 a RD4 rádia najdete napříč nejrůznějšími modely cca od r. 2002 až do r. 2014. Stále stejné šuntové zastaralé rádio... :-)

Jak s tím prodejci různě šachují je vidět i třeba u překombinované X5 - audio je poslepované z komponentů Alpine, Becker a Clarion... B-)

Problém je akorát u novějších aut, kde je vše už natolik integrované a propojené, že je velice obtížné a nákladné, někdy dokonce nemožné použít něco jiného než originál. Takže tam to pak smysl má to zachovat... :-)
Mira píše:Ta palubní deska vypadá o míli dál. Velký rozdíl a to i v kvalitě, hraje úplně jinde. To 1-din bylo na svou dobu fakt hroznej krám z muzea
No vidíš, já si tam přendal před prodejem Ochcávky Alpine a to auto začalo hrát docela rozumně.
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od Mira »

Mám FM modulátor jako přhrávač MP3, ale v Brně se mi nepodařilo naladit "čistou" volnou frekvenci kde by tp nebylo něčim rušený. I mimo město abys furt hledal, kde bude ten přenos bez rušení. Ale možná mám jen nějakej lacinej krám co má slabej výkon, nebo má rádio tak blbou citlivost.
A díkym Drakoušovy za návod, strejda google to taky říká. Prostě to ukazuje plnou paměť a to bude asi tim napájením. =)
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od draconis »

FM transmitter je už z principu věc, která je prakticky nepoužitelná. Neustálá nutnost přelaďování, špatná kvalita zvuku, nepohodlné ovládání... No taky je to prostě nejlevnější řešení, že... :-)

Max. vysílací výkon transmitterů je daný předpisy v rámci EU, takže ten bývá stejný pro všechny (levnější i dražší). U některých lze přepnout na silnější, většinou nějakým neoficiálním tajným dvojhmatem, mívaly to třeba Emgetony... :-) Ale už z principu to bude fungovat vždycky blbě.

Jinak ohledně toho Parrotu - pokud to ukazuje plnou paměť, zkus se podívat do seznamu napárovaných přístrojů. Pokud tam je opravdu plno, je to jasné. Pokud tam není nic nebo třeba jeden či dva telefony a přesto hlásí plnou paměť, bude to nejspíš jednotkou. Tohle typicky dělaly právě Parroty řady CK3xxx, přeflashování přes USB většinou pomůže.

Co říká Google nevím, věřím svým zkušenostem... :-)
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od Mira »

Tydle věci jsou pro mne trošku složitější, tak jsem nahlídnul třeba sem https://blog.kerpof.net/mobil/novy-firm ... ot-ck3100/
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od draconis »

Článek z r. 2010... :-)

Jednoduše, do PC se nainstaluje "Parrot Software Update Tool", v něm si vybereš adekvátní sadu a jazyk a je v něm možnost stáhnout aktuální verzi FW. Víceméně Tě pak SW provede instalací. Nebo to svěř někomu v okolí, kdo se Parroty zabývá. My si to účtujeme 300 Kč bez nutnosti demontáže jednotky, nicméně většina Parrot klubů nasadila cenu vyšší. Takže záleží, jestli se Ti vyplatí se s tím babrat nebo to nechat někomu udělat. Já bych ale osobně tedy začal tím resetováním do výchozího nastavení a opětovným napárováním od začátku, jak jsem popisoval výše. Až pak zkoušet šachovat s FW.
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od Mira »

Ten článek věkem odpovídá tomu zařízení. =) Strašně to letí.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1620
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: Telefonování v autě

Příspěvek od Harous »

VDC píše:
Marku bacha. Strohý => Spartánský. Sparťanským interiérem bys mohl na Ostravsku někoho pěkně nasrat...
Zase psal, že to dobře hraje. To Spartu vylučuje... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Odpovědět

Zpět na „Řízení, ježdění“