Stránka 13 z 19

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: pát úno 03, 2017 12:26 pm
od spm
Já zatim párkrát leptal to, co jsem na to načmáral fixou. Leptání mi přišlo ještě v pohodě, problém bylo kreslení fixou, protože jsem dobytek a neumím ani psát, natož kreslit :-D Právě proto mě lákalo to zkusit ještě s osvitem :-) Jinak ono ani ve finální úpravě to dneska už jde sehnat za levno. V Číně jsem si nechal vyrábět shield na Raspberry, 5 kusů (minimální počet) vyšlo asi na pětikilo.

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: pát úno 03, 2017 12:35 pm
od HonzaCZ
Tak ono na plosnaky.cz by to zvládli možná ještě levněji a to je taky ve finální úpravě. Jediný, co v tý levný variantě nenabízí jsou tuším oboustranné s prokovením.

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: pát úno 03, 2017 12:38 pm
od mnov
spm> Když Ti jde leptání, tak vyzkoušej nažehlovací metodu.

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: pát úno 03, 2017 12:40 pm
od M a r c e l
hele já jsem silnoproudař, tak mi to kua pochvalte už někdo B-)

nicméně zkrásnění se nebráním...

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: pát úno 03, 2017 12:44 pm
od spm
No, úplně není, krom prokovení (které na oboustrané je celkem potřeba) na tom finálním pak mám ještě nepájivou masku, servisní potisk a zlacení. Nicméně jo, když chci 1 kus něčeho na vyzkoušení, tak cenově je to bezkonkurenční, protože číňan toho míň jak 5 kusů neudělá.

Nažehlování vypadá zajímavě. Sice jsem žehličku asi nikdy v ruce nedržel, ale za zkoušku by to asi stálo :-DDD

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: pát úno 03, 2017 12:49 pm
od davidherda
M a r c e l píše:hele já jsem silnoproudař, tak mi to kua pochvalte už někdo

nicméně zkrásnění se nebráním...
V první řadě si matlal a dobytek :-)

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: pát úno 03, 2017 12:51 pm
od M a r c e l
buzno!

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: pát úno 03, 2017 12:52 pm
od davidherda
M a r c e l píše:buzno!
Udobříme se zase až večer, ju :-D

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: pát úno 03, 2017 12:54 pm
od HonzaCZ
spm: Jo, tak to máš pravdu, potisk a další serepatičky v tý levný variantě nejsou. Ale to neberu jako základ. :) Základ je vyleptat, vyvrtat, nalakovat. :-D

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: pát úno 03, 2017 1:08 pm
od M a r c e l
davidherda píše: Udobříme se zase až večer, ju
B- )))

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: pát úno 03, 2017 2:39 pm
od klimat
.... už to vím, nový ventil na připojení zadní nápravy přijde za 3-5 týdnů z JPN, takže mi cévka nepraskne.

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: pát úno 03, 2017 2:59 pm
od M a r c e l
B -)))

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: stř lis 08, 2023 6:39 pm
od spooon
Trošku mi pokazilo radost zjištění, že ten můj "nový" AT Forester je vlastně předokolka s připojitelnou zadní nápravou, ale co už. A teď bych měl pár dotazů (toto vlákno sem si pročetl):
1 - všiml jsem si, že se zadek připojí opravdu až po cca 1-2 vteřinách prokluzu kol předních. Našel sem, že pár lidí mělo stejný problém a podařilo se jim prodlevu minimalizovat výměnou ventilu ovládající spojku na připojení zadku. Jak se ventil jmenuje? Případně návod na výměnu
2 - udělátko na trvalé sepnutí mezi-spojky je asi jasné, k tomu nic nemám. Ale napadá mě, jestli má význam řešit trvalé vypnutí spojky (FWD režim) z hlediska spotřeby a menšího opotřebení? Protože i při "vypnutém" zadku má spojka nějaký prokluz.
3 - A ortodoxní řešení v podobě výměny spojky za klasický mezinápravový diferenciál s lamelovou spojkou na zvýšení svornosti - je to opravdu plug and play, jak lze najít videa na youtubu? Z jakého typu převodovky mezinápravový diferenciál pasuje? A Co tam pk ovládá ventil, který aktuálně ovládá připojení zadku? Ovládá sepnutí lamely? Za kolik se taková sranda dá koupit? Samé otázky :-D

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: stř lis 08, 2023 7:12 pm
od HonzaCZ
1) Transfer Solenoid, ale úplně nevím, čemu by to mělo pomoct. Vždyť ten ventil odpouští tlak, čili kdyby zavíral pomalu nebo blbě nebo vůbec, tak je tam naopak velký tlak a spojka trvale zmáčknutá.
2) Nemá, ani kvůli snížení spotřeby, ani kvůli snížení opotřebení. Je to mokrá spojka, ta něco vydrží. Jedinej důvod, na co tam ten režim je, tak jsou servisní práce, kdy se to může hodit.
3) Máš nějaký příklady těch videí? Mně přijde, že to tam pásnout nemůže. Však AT a MT mají úplně jinak řešený hřídele a převody v kysně. Lamela na klasickym mezinápravovym diffu z manuálu je viskózní, tam se nic nespíná. 😁

Re: 4EAT úprava poměru hnacích sil

Napsal: stř lis 08, 2023 7:24 pm
od spooon
3 -> : https://www.subaruforester.org/threads/ ... ion.37441/ a nebo https://www.youtube.com/watch?v=Af6H0tOFsA8&t=94s
a s lamelou v klasickým mezinapravovým diferenciálu to je pravda, tam se nic nespíná. Tam se "spíná" lamela rozdílem otáček předek/zadek, jestli se nepletu.