Ahoj po delší době. Tak nějak Leone jezdí, nechtěl jsem vytrubovat do světa, že se chystáme do Milovic, abych zase neměl ostudu, kdybych nedojel. Tentokrát ale vše klaplo. A to jsem dokonce u ohně seděl vedle Jeníka SPMů. Měl jsem radost, že jsme obě cesty, tam i zpět, mohli absolvovat v tandemu s REZIstem a jeho Leone. Takže vlastně 1. společný výlet. Na REZIstovém autě proběhly také nějaké přípravy, má vpředu komplet nové poloosy a ložiska - jede mu to moc hezky. Co se týče mého auta, co po cca 200 km fouklo těsnění pod hlavami kvůli tlaku oleje, jsme zkrátili pružinu obtokového ventilu, tak aby tlak u zahřátého oleje dosahoval při 4tis. ot./min cca 3 bar. Zatím vypadá, že vše ok, žádnou závadu jsme nenašli, proč se to stalo. Od té doby najeto cca 2000km. Teď jsem ve fázi, kdy budu muset vychytávat nějaké mouchy, vesměs drobnosti. Nejpodstatnější je v tuto chvíli doladění podvozku, můj pocit je, že je to moc tvrdý, nechce to moc křížit, na cestě ok, ale v terénu horší. Další věc, co jsem si musel vyzkoušet v provozu a poučit se je pohon 4x4 jako takový. Mám full time převodovku s redukcí a uzávěrkou středového diferenciálu. Myslel jsem si, že budu terén jezdit na redukci a v případě, že se někde zahrabu použiju uzávěrku. Ale ono to úplně tak nefungovalo, ze začátku jsem v horších pasážích byl ze všech nejhorší, prostě mi to nešlo tak hladce jako všem ostatním. Až potom mi došlo proč... předseda měl pravdu, potvrdil mi to i potom mišus, Leone má otevřený středový diferenciál. Ostatní posádky - všechny Forester v manuálu, což znamená že měly viskózní spojku na tom byly lépe. Takže v té díře, kde jsme jezdili dokola, prudký sjezd (kde jsem se zahrabal jak nahoře tak i dole), který překvapil i Tigra a potom v tom lesíku, kde jste mě tlačili, než jsem zapnul uzávěru to prostě nešlo - zkrátka protože otevřený středový diff. Potom jsem už uzávěru nevypínal a vše bylo ok. REZIst má 3AT, takže tam to bude asi ještě trochu zase jinak, ale problémy jako já neměl. Takže druhou půlku ježdění jsem měl už radost
Potěšilo mě i fungování nezávislého topení, zbouchal jsem na poslední chvíli provizorní spaní, takže jsme se pěkně vyspali v teple v autě po dvě noci. Z nádrže topení za tu dobu ubyly 2 litry, nádrž je na 7 litrů a to v noci bylo určitě kolem nuly nebo možná něco málo mínus. V plánu je tedy doladit podvozek, ještě úplně nemám představu, ale zkusím vytáhnout zadní torzní tyč a vpředu prodloužit kosti. Vzadu, co jsem naistaloval poslední variantu tlumiče a pružin jsem musel sundat 5cm lift, ale asi budu chtít vyzkoušet měkčí, stejně dlouhé pružiny, a 2,5cm lift a podle toho doladit předek. Dopředu bych chtěl také měkčí pružiny. Ale to bude vcelku laborování. Plus dořešit spoustu drobností. Jinak samozřejmě převládá radost, teď čekám na oblevu, abych mohl auto doumývat pořádně, třeba i bahno z motoru
a přes zimu se pověnovat nedodělkům. Za mě Milovice splnily svůj účel, vyzkoušel jsem, naučil se a pochopil co a jak a navíc jsem se zase viděl s kamarády na super akci