Zdar, ma někdo zkušenosti jak ojebat sekundární vzduch na Forestrovi 2,5 Turbo 2005?
Taky mi začalo svítit kuře smyk a problikává tempomat. Za jakoukoli radu nudu vděčný
Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Krojc, vítej u nás na SFC, je potřeba ještě napsat 2 další příspěvky a budeš moci psát bez odsouhlasení a posílat soukromé zprávy.
Předpokládám, že by to mělo fungovat stejně jako na všech ostatních... Zkus kontaktovat George (SZ zatím psát nemůžeš ale tel. má v profilu) s dotazem jestli to taky umí
Předpokládám, že by to mělo fungovat stejně jako na všech ostatních... Zkus kontaktovat George (SZ zatím psát nemůžeš ale tel. má v profilu) s dotazem jestli to taky umí
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Perfektní, díky za tip;) Bylo by fajn, kdyby palubovka nevypadala jako vánoční stromeček;)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
To je jasný Nejhorší na tom je celá ta absurdita, kdy to vyřadí tempomat a otravuje svícením a blikáním jen kvůli nějaký obstrukci kvůli emisím, která běží minutu po nastartování
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
No právě. Pochopil bych to u VW nebo nějakýho frantíka, že se tam montujou takový kokotiny, ale Subaru…to si mohli odpustit
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Tak jsem to také musel začít řešit. Udělal jsem DPS s relé a rezistory dle přiloženého schématu. Při zapojení vše fungovalo, ale druhý den se tam objevila jiná chyba P2441 což znamená: přepínací ventil vstřikování vzduchu, ventil řady 1 zaseknutý zavřený, ale ventil mám samozřejmě odpojený, takže to vyhodnocuje napětí na té nové desce, myslím že to má být těch 2,3V Je ale zajímavé že to neudělá pokaždé, odzkoušel jsem i relátka které spouštějí ventilátor a ty jsou také v pořádku. Ptám se zda se s tím také někdo nesetkal, možná je někde špatná kostra a na chvilku to tam dá jiné napětí místo těch požadovaných 2,3V Předem děkuji za pomoc