Stránka 1 z 1

Outback MY 2010

Napsal: stř srp 03, 2016 12:02 pm
od jiri11
V únoru 2011 jsem koupil nový vůz. Aktuálně má najeto cca 74 tis. Po celou dobu probíhaly pravidelné servisní prohlídky v autorizovaném serise... Před měsícem jsem musel měnit mezinápravový diferenciál. Teď čekám na výměnu prasklého těsnění pod hlavou. Na podzim jsem chtěl měnit auto za nového Outbacka, ale teď dost váhám..
Jsou uvedené závady u 5,5 roku starého auta s relativně níkzým nájezdem obvyklé? Předpokládám že ani jedna ze závad by neměla být způsobena tím, že při pravidelném servisu něco zanedbali - je to tak?

Díky za odpovědi.

Re: Outback MY 2010

Napsal: stř srp 03, 2016 12:37 pm
od Subaru4ever
Taťka s tím samým autem najel 120.000 km, a za tu dobu bylo jen 5 "poruch":
a) rachtající přístrojovka (to je sériová vlastnost, ale tady bylo navíc něco uvnitř nedocvaklého)
b) 2x rozbitý čudlík ovládání hlasitosti na volantu
c) urvané lanko bederní opěrky v řidičově sedačce
d) totálně prohnilý tlumič výfuku

Středový diferenciál může být způsobený klidně tím, že předchozí majitel neměl stejné nebo stejně sjeté pneu na nápravách (stane se např. po proražení pneu). Ale to těsnění zavání nějakou lumpárnou nebo extrémní smůlou. Co je mi známo, tak tyhle motory na to nijak zvlášť netrpí (až tak po 200.000 km) - už jen pro to, že to je motor, vyráběný prakticky beze změn mezi lety 1998-2014 (nebo EJ25 skončila už s faceliftem 2012?)

Re: Outback MY 2010

Napsal: stř srp 03, 2016 1:04 pm
od newli
O jakem motoru je rec?

Re: Outback MY 2010

Napsal: stř srp 03, 2016 1:30 pm
od Subaru4ever
No jo, přání bylo otcem myšlenky :655: ... nevím proč jsem si myslel, že se mluví o 2,5ce :713:

Re: Outback MY 2010

Napsal: stř srp 03, 2016 3:22 pm
od jiri11
Je to benzín 2,5 a jsem první majitel..

Re: Outback MY 2010

Napsal: stř srp 03, 2016 3:25 pm
od jiri11
.. jinak ta hlasitost na volantu taky zlobí :-)

Re: Outback MY 2010

Napsal: stř srp 03, 2016 4:38 pm
od spm
Subaru4ever píše: nevím proč jsem si myslel, že se mluví o 2,5ce
Tak ona 3.6 se někdy v tuhle dobu tady snad přestala prodávat, takže od té chvíle ani není na výběr :-/

Re: Outback MY 2010

Napsal: stř srp 03, 2016 4:40 pm
od Subaru4ever
Zrovna 3.6 by nejspíš nikoho nenapadla, když to mohl být "obvyklý podezřelý" v podobě Boxer Dieslu :6066:

Re: Outback MY 2010

Napsal: stř srp 03, 2016 4:44 pm
od spm
Vida, teď jsem trotl já... úplně jsem zapomněl, že dělaj nějaký chrochták a že by ho někdo chtěl ::-DD:

Re: Outback MY 2010

Napsal: stř srp 03, 2016 8:11 pm
od seatik
K mezinaprave..kontroloval si tlak v pneu behem provozu? Jezdivas sam nebo to mas na stridacku plne obsazeni vs jizda jen ty?

Tesneni pod hlavou ...parkujes venku cely rok,mas prudsi vyjezd z domova nebo kopcovitou krajinu po prvnich km od domu?

Re: Outback MY 2010

Napsal: čtv srp 04, 2016 7:28 am
od kwt2000
Mě na dvaapůlce MY2010 odešlo těsnění pod hlavou cca ve 150tkm. A za celou dobu jsem řešil jen: 2x prasklé napínání bederní opěrky, v záruce a zdarma. Lakování střechy a pátých dveří, taky v záruce. Ovládání na volantu nezlobilo, ale měnili mi to preventivně v rámci svolávačky, stejně tak jako nějaký kabel k CVT. Jinak do 230tkm maximální spokojenost.

Re: Outback MY 2010

Napsal: čtv srp 04, 2016 10:25 am
od jiri11
Tlak jsem během provozu nekontroloval. Z 80% jezdívám sám. Auto parkuje venku, ale rozjezd je mírně z kopce a rovinka.

Re: Outback MY 2010

Napsal: čtv srp 04, 2016 10:53 am
od Subaru4ever
Rozjezdama ráno do kopce to nebude - něco ty motory vydržet přece musí :850: . Všechna auta v mojí rodině začínají ráno trasu tím, že vyjedou značně prudký kopec z garáže na silnici, a to se s nimi předtím nikdo nezahřívá. Pokud při tom něco nadměrně trpí, je to hlavně spojka. Potíž by byla jedině v případě, že by člověk dával hned na prvních kilometrech motoru kouř, tj. podlaha a otáčky delší dobu přes přes 3500 ot. :baseball:

Ovšem ten nekontrolovaný tlak v pneu, to je hrubé zanedbání :4690: