Stránka 3 z 3

Re: Subaru Outback 3.0R nebo Legacy spec.B.

Napsal: sob črc 16, 2016 4:46 pm
od HonzaCZ
stody píše:Čaute lidí,
nezná tohle auto někdo?? Ja vím, já vím ty kola.....

http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list
Vidím to už asi po třetí tak za poslední rok a půl, možná 2 roky? To ale nutně nemusí znamenat, že by to měnilo majitele. Třeba jen jeden majitel stále nedostává tolik, kolik by chtěl a prodej si rozmyslí. Myslím, že i fotky byly vždycky stejný.

Re: Subaru Outback 3.0R nebo Legacy spec.B.

Napsal: sob črc 16, 2016 7:45 pm
od Horyna74
Tak už zjištěno, že je to opravená zbořka přes boudu.

Re: Subaru Outback 3.0R nebo Legacy spec.B.

Napsal: sob črc 16, 2016 10:03 pm
od spm
Navíc mi to taknějak celý z těch fotek připadá, jako napadený kutilem, ne jenom ty kola :-) Jenom jak na nějakém autě vidím tu zmrzačenou masku bez znaků, tak začínám mít silné předsudky ::-DDD:

Re: Subaru Outback 3.0R nebo Legacy spec.B.

Napsal: ned črc 17, 2016 11:45 am
od SCOOTER
Mne osobně se pojetí designu auta líbí...kola,maska je to Japan styl,ale každý má jiný vkus a názor.
Jinak jestli je to opravená bouračka tak za to chce nesmysl...pak se nedivim že se to neprodalo.

Re: Subaru Outback 3.0R nebo Legacy spec.B.

Napsal: ned črc 17, 2016 8:13 pm
od npeter
HonzaCZ píše:OTB 3.0R (i předchozí 154 kW model) jsou asi nejuniverzálnější rozumný auta, v těchto cenových relacích. Žádnym jinym autem v této kategorii nemůžeš jezdit dopoledne po motokrosový trati, odpoledne po asfaltovym závodním okruhu a zpět jet pohodlně 200+ po dálnici. A to všechno na jedněch pneu, bez nutnosti jakýchkoliv dodatečných nastavení. Poměrně se tam i něco vejde, jede to rychle a pohodlně po dálnici, jede to svižně po okreskách, vozávodíš s tím kdejaký TDI na světlech, v terénu to taky pracuje slušně. Ale nedá se čekat, že to všechno zvládá perfektně. Prostě jsou to kompromisy. Ale dovolím si říct, …
Souhlas. A platí to nejen o H6. Jak píše newli, outback sice není oproti legacy tak jistý na asfaltu, ale zase dojede v zimě až k horské chatě a nezůstane viset tam, kde to otočili silničáři s pluhem. Každý si musí vybrat, co preferuje.


Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Subaru Outback 3.0R nebo Legacy spec.B.

Napsal: úte lis 01, 2016 7:59 pm
od RichT
Zdravim:)
Kdyz vidim ty expertni prispevky, tak neodolam a poprosim o radu, co si myslite o tomto aute? Najezd (jak dlouho jeste vydrzi), odpovida cena, jaka jsou mozna rizika/tech.zavady... ?
http://www.subaruclub.cz/inzerat/prodam ... -vin-36586
Nejsem moc technicky typ, minuly mesic jsem prisel o OTB 2.5 AT a neda mi to nez hledat neco podobneho;) Jednou Subaru forever Subaru >B-)

Re: Subaru Outback 3.0R nebo Legacy spec.B.

Napsal: úte lis 01, 2016 10:18 pm
od HonzaCZ
RichT píše:Zdravim:)
Kdyz vidim ty expertni prispevky, tak neodolam a poprosim o radu, co si myslite o tomto aute? Najezd (jak dlouho jeste vydrzi), odpovida cena, jaka jsou mozna rizika/tech.zavady... ?
http://www.subaruclub.cz/inzerat/prodam ... -vin-36586
Nejsem moc technicky typ, minuly mesic jsem prisel o OTB 2.5 AT a neda mi to nez hledat neco podobneho;) Jednou Subaru forever Subaru
To si tady můžeš pokecat přímo s majitelem... https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... =73&t=6204

Re: Subaru Outback 3.0R nebo Legacy spec.B.

Napsal: úte lis 01, 2016 10:20 pm
od nzg
Ahoj,
ten modry Outback je muj.
Zrovna dnes byl v boxerauto na prodejni kontrole a vysledek je v priloze.
Nejzavaznejsi je ta koroze trubek chlazeni, trubky jsou zalisovane, takze se meni cely dil, proto ta cena.
Ostatni jsou na jedenactilete auto drobnosti.

Re: Subaru Outback 3.0R nebo Legacy spec.B.

Napsal: úte lis 01, 2016 10:37 pm
od emve
To je slušná darda za ty trubky chlazení. 8()

Ale tohle bude asi u všech 3,0R, to už tady několikrát zaznělo, typická závada společně s těsněním pod hlavama (což je asi důsledek), okolo 200 tis. km.

Shodou okolností jsem před chvílí psal ve vedlejším vlákně, že i u pěkné ojetiny je třeba počítat s poprodejním servisem v hodnotě 20% z ceny vozidla a to se i tady potvrzuje.

Re: Subaru Outback 3.0R nebo Legacy spec.B.

Napsal: úte lis 01, 2016 10:40 pm
od nzg
emve píše:To je slušná darda za ty trubky chlazení.

Ale tohle bude asi u všech 3,0R, to už tady několikrát zaznělo, typická závada společně s těsněním pod hlavama (což je asi důsledek), okolo 200 tis. km.

Shodou okolností jsem před chvílí psal ve vedlejším vlákně, že i u pěkné ojetiny je třeba počítat s poprodejním servisem v hodnotě 20% z ceny vozidla a to se i tady potvrzuje.
Ano, tech 20% sedi, u 3.6R jsem take po koupi jeste skoro 20% prihodil na opravy a upravy. Mimo jine take ty trubky chlazeni. Je to ale cena i s praci, dil me stal 13tis a zbytek prace - motor ven.

Re: Subaru Outback 3.0R nebo Legacy spec.B.

Napsal: úte lis 01, 2016 10:50 pm
od HonzaCZ
Já to naštěstí včas podchytil a očistil a natřel je. Tu vpředu dole před motorem, včetně přilehlých hadic a sponek jsem měl koupenou už asi 2 roky a čekal, až se bude měnit voda. Teď mi to měnil Aleš s napínákama řetězů. Viz https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... 15#p259216