Stránka 10 z 31

Re: emveho WRX RS

Napsal: ned lis 26, 2017 2:09 pm
od emve
Tak u WRX zase něco nového:

- po 7 tis. km výměna oleje a filtru, původně Shell 10W-60, nově Mobil 1 5W-50, chtěl jsem něco šetrnějšího pro studené starty a jezdím s WRX spíš normálně

- odstraněny důlky a drobné promáčkliny po obvodu karoserie, náklady vyšší, než jsem čekal, ale výsledek mě potěšil

- co bude dál - WRX i tuto zimu zůstává v Praze na letních, příležitostně se projede, když to podmínky dovolí... v plánu ještě mám výměnu náplní, na které se občas zapomíná (olej převodovka, diff, servo) a na jaro plánuju detailing pro renovaci laku karoserie a odstranění drobných vad (váhám mezi budget variantou za 6 tisíc u kamaráda, nebo full service za 20 u předního specialisty)

- na památku pár fotek ze zrušeného inzerátu B-)

Re: emveho WRX RS

Napsal: ned lis 26, 2017 3:48 pm
od námořník
Co si má člověk představit pod full service a koho konkrétně myslíš ? A ty důlky, kolik to bylo řekněme na důlek? Tam asi hodně závisí na tom kdo to dělá a jak to umí.

Re: emveho WRX RS

Napsal: ned lis 26, 2017 4:16 pm
od emve
Co se detailingu týče, nejlepší reference mám na: http://www.matejveprek.cz/cenik/sluzby/ ... zeb-cenik/

Důlky dělal http://www.karosar.cz/ , cena cca 1500 za důlek, celkem 11500. Je fakt, že většina jich byla v prolisech/hranách dveří, takže to nebylo úplně jednoduché.

Re: emveho WRX RS

Napsal: ned lis 26, 2017 5:24 pm
od námořník
Díky, popravdě mi připadá 20t opravdu hodně. Mě dělali před pár měsíc v Mostě Levorga a platil jsem kolem 4t je pravda že mi nedělal kola a nadkolí :-),ale na předek mi nanášel několik vrsev.
Ty důlky je dobrý vědět. A pokud toho není moc(např. důlek od debila na parkovišti) tak se to dá přežít.

Re: emveho WRX RS

Napsal: pon lis 27, 2017 5:47 pm
od martas
emve : to auti mas krasne = skoda ho prodavat =)
A ty informace jsou fakt dobry.Diky za ne ,ty se budou urcite hodit =)

Re: emveho WRX RS

Napsal: úte lis 28, 2017 6:31 pm
od emve
Aktuálně jsem rozhodnutý si WRX ještě rok nechat, ale uvidíme, třeba mě něco zaujme natolik, že přeci jen nabídnu k prodeji. V poslední době na mě přišla zase nákupní nálada a řešil jsem různé auta (Megane RS, další E92 M3, RS4 B7..) a taky otázku, co vlastně nahradit (Focus ST nebo WRX).

Prodej ale nebude jednoduchý, respektive odmítám prodávat za cenu běžných inzerčních vraků, v Česku je ochota za hezké auto připlatit aspoň 50 tisíc nulová, každý hledí jen na cenu a koupí raději levný vrak, do kterého se následně stejně vysype, aby vůbec jezdil, a v Německu zase není poptávka vůbec, alespoň po autech z Česka.

Takže mi možná zůstane dlouho. B-)

Re: emveho WRX RS

Napsal: úte lis 28, 2017 8:34 pm
od newli
Jsou i vyjimky - nekdo si priplati za specialni vozidlo v dobrem stavu, zaplati kvuli tomu draheho "odbornika" z (byvaleho) autorizovaneho servisu, aby pak zjistil, ze za premiovou cenu dostal auto, ktere se jen sype a sype a sype ,,|,, (>_<) ,,|,,

Re: emveho WRX RS

Napsal: úte lis 28, 2017 9:44 pm
od seatik
Nakonec si tu Z4 odpískal?
Tím že si wrx necháváš si rozhodně chybu neudělal, na ceně tratit nebudeš i když bude o rok starší, navíc máš edici a to si myslím bude časem na ceně stoupat. Těch aut je čím dál míň.
Jak sem pochopil, máš rád změnu, tak když se naskytne třeba ta M3 v atmosféře s posledním 8 válcem, klidně to směň. Jednou bude mít vzestupnou cenu jako M3 E30.

Kdybych já chtěl auto na zábavu na každý den, nechám si wrx. Pokud rychlé GT na dlouhé přesuny,jdu do M3 :-)

Re: emveho WRX RS

Napsal: úte lis 28, 2017 10:07 pm
od martas
seatiku : napsal jsi to uplne presne (*_^) |,,,, neni k tomu co dodat =)

Re: emveho WRX RS

Napsal: úte lis 28, 2017 10:55 pm
od emve
newli: Tak mi někoho takového domluv, až budu chtít něco prodat. :-D

Z4 jsem měl vybranou, peníze připravené, ale byl jsem druhý v pořadí a neklaplo to... Pak jsem vyhodnotil, že kabriolet před zimou stejně nemá smysl kupovat a začal jsem vymýšlet různé varianty. M3 E92 s osmiválcem už sice mám (fotky na straně 5), ale uvažoval jsem, že bych koupil druhou, levnější a více jetou na běžné ježdění místo Focusu ST. Ale tam jsme se zase nedohodli na ceně, protože jsem nechtěl kupovat auto s dvojnásobným nájezdem za podobnou cenu, co mě stála ta moje. Z4 jsem ale úplně nevyškrtnul, asi někdy bude...

S WRX to vidím úplně stejně, auto je stále vzácnější a nepotřebuju ho prodat. To raději prodám FoFo ST, které byť se zajímavým pětiválcem, není až taková vzácnost..

Re: emveho WRX RS

Napsal: ned úno 18, 2018 11:22 am
od emve
Před časem se moje WRX objevilo v magazínu Faster, ve kterém se o něm zmínili poměrně lichotivě. Aktuálně se můžu na WRX dívat jen v časopise, protože si užívá péči ve Sportgarage, kde mu vychytávají poslední mouchy, už se těším, až ho zase pořádně projedu. B-)

Re: emveho WRX RS

Napsal: pát bře 02, 2018 1:51 pm
od emve
Takže podle plánu jsem auto dal do Sportgarage na doladění drobností (oleje převodovka/diff/servo, oprava/svar svodů, kabinový filtr) a celkovou kontrolu. Nakonec tam auto bylo skoro měsíc, dělaly se celé svody, repase startéru, kontrola alternátoru a nové servo (staré neteklo, ale mělo volnou kladku a hrozilo, že spadne řemen).

Takže po 2 letech, 10 000 km a téměř 100 tis. Kč investic už je auto snad technicky v topu. Teď ještě tu kosmetiku - detailing. B-)

Re: emveho WRX RS

Napsal: pát dub 27, 2018 7:48 am
od marzi
Emve, prosim, ne k WRX ale k M3. U E92 se píše o problémech s ojničním ložiskem hlavně 7 válce.
kolik máš najeto a mel jsi nějaké problémy nebo resil jsi to nějak?
Dik M

Re: emveho WRX RS

Napsal: sob dub 28, 2018 4:06 pm
od emve
Ojniční ložiska jsou asi jediná slabina toho motoru, potažmo celého auta. Je to ale známá věc, takže jejich výměna je v podstatě standardní servisní úkon po 100 tis. km. Já jsem je dělal ve 102 tis. km, cena v autorizáku 55 tis. Kč, u neautorizovaného specialisty 35 tis. Kč. Reálně vydrží obvykle cca 150 tis. km, než dojde k zadření/destrukci motoru.

Já jsem uvažoval o koupi další M3 E92, krásná silverstone, ale ložiska se dělaly až ve 185 tis. km a už byla chycená klika. Takže při koupi hlídat buď nájezd do 130 tis. km, nebo koupit auto s vyšším nájezdem, ale prokazatelnou výměnou ložisek okolo 100 tis. km. Na druhou stranu, na amerických fórech je několik kusů, které mají najeto 400 tis. km bez výměny, ale tam předpokládám, že to jezdí amerických 65 mph delší trasy a do vyšších otáček se motor ani nepodívá.

Jinak M3 E92 se prognózuje už jen růst cen, mladší kousky s Competition paketem už nahoru šly, protože M4 je sice dobré auto, ale špatné eMko. S kamarády se teď shodujeme, že tahle M3 by stála za úvahu, jsou v ní funkční a smysluplné úpravy za 500+ tis. Kč: https://www.sportovnivozy.cz/101059-bmw ... akrap-brno

Re: emveho WRX RS

Napsal: sob dub 28, 2018 6:28 pm
od martas
tak to je krasnej mazel,ten by se mi libyl taky :-)