emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: emveho WRX RS
To je krásný emko
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: emveho WRX RS
Díky, chlapci.
Taky se mi líbí specifikace této M3 a je navíc ve skvělém stavu.
Dnes jsem poprvé narazil na WRX RS v německé inzerci - pán za něj chce cca 400.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Taky se mi líbí specifikace této M3 a je navíc ve skvělém stavu.
Dnes jsem poprvé narazil na WRX RS v německé inzerci - pán za něj chce cca 400.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho WRX RS
no chtít může co chce ...ale cena 400 je dost přestřelená at je to co je to, 15let starý a nájezd taky porce 193tis.km...ale třeba prodá
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Re: emveho WRX RS
Ještě k ty garáži,to musí být dobrá lemra ten levorg proti tomu bmw...
Re: emveho WRX RS
I tak mě to potěšilo. Aspoň nebudu za největšího blázna, pokud bych za to své v Německu chtěl 10 tisíc EUR. Celkově mám pocit, že sehnat dvoulitrové WRX/STI je čím dál větší problém a sehnat něco v neztuzeném a nezpraseném stavu se pomalu stává prakticky nemožným. Jen za poslední rok už je ten úbytek nabídky pozorovatelný.SCOOTER píše:no chtít může co chce ...ale cena 400 je dost přestřelená at je to co je to, 15let starý a nájezd taky porce 193tis.km...ale třeba prodá
Tak M3 jako točivá atmosféra taky nepůsobí jako nějaká divoká bestie, výkon roste lineárně a graduje s otáčkami. Pocit vysloveně brutálního zátahu, který nabídnou V8 s biturbem a 700-900Nm (RS6, S63 AMG), tam není. Podobně na mě působila třeba atmosférická 911 Carrera S, která má hodně podobné parametry.cerv píše:Ještě k ty garáži,to musí být dobrá lemra ten levorg proti tomu bmw...
Levorg mě dynamikou vůbec neuráží, je to příjemné cestovní auto. Reálně není nijak zásadně pomalejší, než 3.0R a navíc tak nesmyslně nežere.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Konečně jsem se odhodlal a vzal minulý víkend WRX z Prahy do Subarulandu - domovského Valašska, přes Hradec/Mohelnici. To jsem chtěl udělat několikrát, ale vždycky jsem vyměknul a jel raději FoFo ST. Bál jsem se, že těch 350 km bude utrpení, jestli to vůbec dojede, že budu muset 3x tankovat a tak podobně.
Nakonec se žádná z těchto obav nepotvrdila. Modrák zvládnul tuto jízdu se ctí a mile mě překvapil. Vylezl jsem po 3 hodinách v naprosté pohodě, při dálničních 150 je tento 16-letý poloveterán snad méně hlučnější, než tehdejší jedničková octávka, dokonce i od motoru, na okreskách poskytuje dostatek dynamiky na předjíždění a nakonec jsem stylem dálnice 140-150 a okresky 120-140 relativně plynule za malého provozu dojel s průměrem dle dotankování 9,4l. Což je výsledek docela podobný, jaký předvede např. 1.4 TSI 150k v trojkovém Superbu, jelikož downsizing zejména ve větších autech při ne úplně pomalé jízdě moc nefunguje.
Ve valašských kopcích samozřejmě WRX fungovalo podle očekávání velmi dobře, ačkoliv M3, kterou jsem o víkendu taky vytáhl, je ještě úplně jiná liga.
Takže za víkend celkem asi 800 příjemných km, čímž jsem dosáhl na 5000 společných km za necelý rok vlastnictví. Opět jsem měl tendence auto prodat a oslovil německé specialisty na starší subaru s dotazem na výkup, ale po víkendu jsem si to samozřejmě opět rozmyslel, jako již několikrát. Po návratu z bahnitých valašských luk ještě nemohla chybět wapka.
Nakonec se žádná z těchto obav nepotvrdila. Modrák zvládnul tuto jízdu se ctí a mile mě překvapil. Vylezl jsem po 3 hodinách v naprosté pohodě, při dálničních 150 je tento 16-letý poloveterán snad méně hlučnější, než tehdejší jedničková octávka, dokonce i od motoru, na okreskách poskytuje dostatek dynamiky na předjíždění a nakonec jsem stylem dálnice 140-150 a okresky 120-140 relativně plynule za malého provozu dojel s průměrem dle dotankování 9,4l. Což je výsledek docela podobný, jaký předvede např. 1.4 TSI 150k v trojkovém Superbu, jelikož downsizing zejména ve větších autech při ne úplně pomalé jízdě moc nefunguje.
Ve valašských kopcích samozřejmě WRX fungovalo podle očekávání velmi dobře, ačkoliv M3, kterou jsem o víkendu taky vytáhl, je ještě úplně jiná liga.
Takže za víkend celkem asi 800 příjemných km, čímž jsem dosáhl na 5000 společných km za necelý rok vlastnictví. Opět jsem měl tendence auto prodat a oslovil německé specialisty na starší subaru s dotazem na výkup, ale po víkendu jsem si to samozřejmě opět rozmyslel, jako již několikrát. Po návratu z bahnitých valašských luk ještě nemohla chybět wapka.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: emveho WRX RS
Plne chapu tvoje pocity. Ja mam tohle s 86. Jsem v pokuseni ji prodat, ted uz jsem vicemene rozhodnuty, jenze pak ji vyvencim na silnice ktere jsou pro ni delane... a uz je mi to lito
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: emveho WRX RS
Já už jsem asi 3x vyjel na nějaké pěkné místo, že jí nafotím do inzerce, ale pokaždé jsem se vrátil bez fotek.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- M.Z.
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
- Jméno a příjmení: Marek Zrak
- Bydliště: FM
Re: emveho WRX RS
Asi bych taky neprodával, akorát by mě sralo, že s tím nemůžu jezdit každý den. Víkendy jsou málo.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
M2
Coupe JCW
Re: emveho WRX RS
Já s tím můžu jezdit každý den, ale nemám tu potřebu, po Praze. To M3 stojí v Beskydech v garáži jako víkendovka. A je pravda, že to auto mi přirůstá k srdci a budu s ním chtít jezdit čím dál častěji.
Při testovací jízdě před koupí mě vlastně moc nezaujalo (bylo to po svezení v RS6 Performance 605k, a přišlo mi, že to na 420k moc nejede), přesto jsem ho koupil, ale teď postupně začínám doceňovat jeho kvality.
Minulý týden jsme s kamarádem vybírali nové auto, projeli lehce jetou Panameru GTS MY15, novou M4 a M2 a neměl bych potřebu M3 měnit. Ten atmosférický emkový osmiválec s červeným polem v 8400 ot. je fakt geniální.
Při testovací jízdě před koupí mě vlastně moc nezaujalo (bylo to po svezení v RS6 Performance 605k, a přišlo mi, že to na 420k moc nejede), přesto jsem ho koupil, ale teď postupně začínám doceňovat jeho kvality.
Minulý týden jsme s kamarádem vybírali nové auto, projeli lehce jetou Panameru GTS MY15, novou M4 a M2 a neměl bych potřebu M3 měnit. Ten atmosférický emkový osmiválec s červeným polem v 8400 ot. je fakt geniální.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Neprodavej to... Nech ji pro me Ktere Nemce oslovujes? Zitra jedu Praha - Roznov. Kudyy??
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: emveho WRX RS
Oslovil jsem pouze jednoho dealera, který má na mobile asi 4 starší Imprezy, ale všechno s pravostranným řízením okolo 200-240 tis. Kč. Tak mě napadlo, jestli nechce něco pro normální lidi. Primárně asi budu vždy nabízet do Německa, i tam už je pěkných aut málo, to moje je limitka pro německý trh a u nás má každý představu, že koupí WRX do 150 ve stavu nového.
Přes zimu je rychlejší D1, přes léto Hradec. Ale dnes ve svátek bude asi D1 v pohodě. Já mám raději Hradec, člověk si cestu víc užije, ale chce to výkon na předjíždění na okreskách.
Přes zimu je rychlejší D1, přes léto Hradec. Ale dnes ve svátek bude asi D1 v pohodě. Já mám raději Hradec, člověk si cestu víc užije, ale chce to výkon na předjíždění na okreskách.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Tak Hradec v patek docela ocistec, nedele D1 v poho. Samozrejme zazitky byly...Visalaje, Hukvaldy...Subaruland, pecka
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: emveho WRX RS
Tak zase něco do alba: "červená a modrá".
Svezení s Giulií QV (2.9l V6 biturbo, 510 koní, 6st. manuál) mě dost překvapilo. Čekal jsem hodně emocionální jízdu, které bude dominovat motor, na kterém se podílelo Ferrari, a ve skutečnosti je to cesťák, takové lepší/rychlejší BMW 340i. Kromě hodně strmého řízení a ostrého nástupu karbonových brzd příjemné auto na běžné ježdění, komfortní, překvapivě tiché i od motoru, což je možná škoda. Jede pekelně při pohledu na tachometr (cca jako současná RS6, 0-200 za 12,5s), ale nenuceně a bez dramatu. Přesto celkově za mě palec nahoru pro Alfu, jen uvidíme, co spolehlivost.
Svezení s Giulií QV (2.9l V6 biturbo, 510 koní, 6st. manuál) mě dost překvapilo. Čekal jsem hodně emocionální jízdu, které bude dominovat motor, na kterém se podílelo Ferrari, a ve skutečnosti je to cesťák, takové lepší/rychlejší BMW 340i. Kromě hodně strmého řízení a ostrého nástupu karbonových brzd příjemné auto na běžné ježdění, komfortní, překvapivě tiché i od motoru, což je možná škoda. Jede pekelně při pohledu na tachometr (cca jako současná RS6, 0-200 za 12,5s), ale nenuceně a bez dramatu. Přesto celkově za mě palec nahoru pro Alfu, jen uvidíme, co spolehlivost.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho WRX RS
Neboj,kvalita bude u Giulii ok
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130