SPM - Outback H6
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Nevim, kdybych to věděl, tak u toho auta leží mrtvola s průstřelem... asi bych to taky tipoval na nějakýho blbýho čokla; pač kdyby to byla kočka nebo kuna, tak bych měl asi poťapanou střechu, ale tam nic neni (a kočka by asi taky nezanechala takový vrypy)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14856
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPM - Outback H6
Nemáš nechávat v autě uzený
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19127
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: SPM - Outback H6
To bude ta kýta ...
Jinak je to na vraždu .. to každopádně :(
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Jinak je to na vraždu .. to každopádně :(
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPM - Outback H6
Tvl... jako evidentně asi nějaký zvíře, jestli domácí nebo divoký teda z forenzních důkazů nepoznam, ale překvapuje mě, že jsou vrypy i ve skle? Že má Subaru měkkej lak víme, ale že má měkký i skla?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Asi v Japonsku nečekali, že okolo toho bude chodit volský dobytek... Toyota to samý, za 9 let v Německu na ní byl jeden jediný šrám, po dvou týdnech v ČR má vlasečnicové škrábance kolem dokola... Já jenom doufám, že u toho aktu nikdy toho tvořitele nenachytám, protože bych pak šel asi vážně sedět.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
No tak to vážně nasere.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Jedině, že by pes měl v tlapkách kamínky a ty poškrábaly sklo.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak jsem ho včera zase zvednul na zvedáku Dle mota, že si koupím výbavu, abych si to hezky zkurvil sám...
Vyměnil jsem všechny 4 kosti. Tam překvapivě žádná zrada nebyla, na flexu ani nedošlo. Většinou jsem teda podváděl s rázovým utahovákem (mimochodem ten malý od Milwaukee je super, protože stačí a dá se tam nacpat narozdíl od těch větších), ale zadní u stabilizátoru jsem povoloval ručně a taky to nějak šlo.
Seřídil jsem už zase ručku, pocitově zabírá teď dobře, byť jsem to ještě nezkoušel. Snad to vydrží déle než obvyklý měsíc
A pustil jsem se do výměny náplně diferáku a ATF, za dobu mého vlastnictví už druhou (chtěl jsem to udělat po 50kkm, ale než jsem se odhodlal, tak jsem na tom nalítal asi 52). To už tak úplně hezky nešlo Zadní diferák byl úplně v pohodě. Sranda začala vepředu. Šroub na předním byl dorvaný/zarezlý tak, že nešel povolit. Což jsem nakonec vzdal a vzal na to utahovák taky. Ten malý to nepovolil, musel jsem vzít až ten mimořádně velký a i ten se dost dlouho trápil. Pak mi ta zátka vylítla samozřejmě naráz, takže jsem tím olejem málem ohodil všechno. Šroub na vaně převodovky na tom o moc líp nebyl, akorát je ještě v tak blbém místě, že tam ten utahovák ani nacpat nejde. Tam mě nakonec zachránila teleskopická ráčna, kterou jsem tam někde našel... Mno, vypustil jsem to, vyměnil ještě filtr od ATF - ten se zespoda nakonec mění fakt úplně v pohodě (trochu mě znejistělo, že ten nový má viditelně o dost větší průměr. Ale průměr těsnění byl stejný, tak jsem ho tam dal) a dal auto dolů, že se půjde doplňovat.
Tady nastalo teprve to pravé peklo. Jsem čekal, že to půjde blbě, ale předčilo to mé očekávání Koupil jsem si na to takovou tu ruční olejovou pumpu (obří stříkačka) ke které byl kus hadice. Se kterou by to asi jinak šlo, jenže... buď je to volšově vyrobené nebo mám klasicky vadný kus, ale ona úplně 100% netěsní. Kapalinu tím natáhnu v pohodě, ale jak to vytáhnu z nádoby ven, tak to prostě pomalinku vytéká ikdyž netlačím na ten píst. A samozřejmě než tu hadičku nacpu do té malé díry, tak tím olejem zebliju úplně všechno. A tím převodovým olejem jsem taky úplně všechno zeblil, žejo... Náplň diffu za mohutné impregnace všeho okolo jsem tam nějak nacpal, na ATF jsem pak vyhrabal nějaký mikrotrichtýř, na který mi šla nasadit hadička, co jsem měl a kapal to pak do toho mikrotrichtýře. No, jestli to ještě někdy budu muset dělat, tak asi pořídím ještě nějaké jiné vybavení
Co se týče množství, tak to byla taky zábava. Převoďáku jsem si koupil pro jistotu 3 flašky. Samozřejmě mi celé dvě vyšly úplně naprosto přesně i s bryndáním a třetí zbyla. Naproti tomu ATF jsem koupil 4l origo Subaru a u několika lidí zjišťoval, jestli to stačí. Tak pochopitelně mi z té vany vyteklo asi 4,3 litru Fajn, přidával jsem tam asi 200ml aditiv, před výměnou jsem na tu měrku koukal a bylo to trochu přes maximum, tak jsem tam prostě nalil co jsem měl, že to třeba vyjde. Kontroloval jsem to pak po dojetí domů, kde jsem na tom nic neviděl, pač už byla tma, ale přišlo mi, že po zahřátí jsem asi u cold max rysky, takže to asi vážně nestačilo a bude to chtít ještě něco dolít (ostatně ten nový filtr asi taky něco zbaštil). Teď jenom nevím, jestli tam nalít trochu té staré nebo kvůli mojí OCD koupit za hrozný prachy další 4l kanystr nové
Do diffu jsem dával taky nějaké opičí kapky, pač na dálnici mi to občas dělá nějaký hluk a přišlo mi, že by to mohl být zadní diferák. Tak třeba se tím nic nezkazí. Co mě ovšem překvapilo, byla konzistence těch opičích kapek. Takové černé cosi a když se to vymačká do toho oleje, tak on fakt úplně zčerná a vypadá to pak úplně přesně jako tekuté bahno. Kdybych to co jsem tam teď nalil někdy vylil z nějakého auta, tak si budu myslet, že to těch 400 tisíc najelo na jednu náplň. Ale evidentně takhle může vypadat i úplně nová
A pak jsem se taky srabácky vybodnul na tu výměnu pásky na manžetě poloosy. Prolíná mi ta vnitřní a měli všichni pravdu - těma kleštěma se k tomu nejde dostat, když je to na autě. A nějak jsem fakt neměl morál pokoušet se o vyndavání poloosy, bojim bojim Takže mi ty fajnový kleště na pásky jsou na ozdobu No nic no, alespoň jsem ušetřil za servis... Nicméně, ten kat tentokrát zaházenej tolik nebyl, tak jsem to mazivo akorát utřel a uvidím, jestli se tam ta mastnota ještě objeví. Třeba to pak prohlásím za opravené
Jinak domů to těch 50km dojelo po svých bez problémů, tak jsem to asi úplně nezmrvil... Konec hlášení, doufám, že mám od servisů na chvíli pokoj
Vyměnil jsem všechny 4 kosti. Tam překvapivě žádná zrada nebyla, na flexu ani nedošlo. Většinou jsem teda podváděl s rázovým utahovákem (mimochodem ten malý od Milwaukee je super, protože stačí a dá se tam nacpat narozdíl od těch větších), ale zadní u stabilizátoru jsem povoloval ručně a taky to nějak šlo.
Seřídil jsem už zase ručku, pocitově zabírá teď dobře, byť jsem to ještě nezkoušel. Snad to vydrží déle než obvyklý měsíc
A pustil jsem se do výměny náplně diferáku a ATF, za dobu mého vlastnictví už druhou (chtěl jsem to udělat po 50kkm, ale než jsem se odhodlal, tak jsem na tom nalítal asi 52). To už tak úplně hezky nešlo Zadní diferák byl úplně v pohodě. Sranda začala vepředu. Šroub na předním byl dorvaný/zarezlý tak, že nešel povolit. Což jsem nakonec vzdal a vzal na to utahovák taky. Ten malý to nepovolil, musel jsem vzít až ten mimořádně velký a i ten se dost dlouho trápil. Pak mi ta zátka vylítla samozřejmě naráz, takže jsem tím olejem málem ohodil všechno. Šroub na vaně převodovky na tom o moc líp nebyl, akorát je ještě v tak blbém místě, že tam ten utahovák ani nacpat nejde. Tam mě nakonec zachránila teleskopická ráčna, kterou jsem tam někde našel... Mno, vypustil jsem to, vyměnil ještě filtr od ATF - ten se zespoda nakonec mění fakt úplně v pohodě (trochu mě znejistělo, že ten nový má viditelně o dost větší průměr. Ale průměr těsnění byl stejný, tak jsem ho tam dal) a dal auto dolů, že se půjde doplňovat.
Tady nastalo teprve to pravé peklo. Jsem čekal, že to půjde blbě, ale předčilo to mé očekávání Koupil jsem si na to takovou tu ruční olejovou pumpu (obří stříkačka) ke které byl kus hadice. Se kterou by to asi jinak šlo, jenže... buď je to volšově vyrobené nebo mám klasicky vadný kus, ale ona úplně 100% netěsní. Kapalinu tím natáhnu v pohodě, ale jak to vytáhnu z nádoby ven, tak to prostě pomalinku vytéká ikdyž netlačím na ten píst. A samozřejmě než tu hadičku nacpu do té malé díry, tak tím olejem zebliju úplně všechno. A tím převodovým olejem jsem taky úplně všechno zeblil, žejo... Náplň diffu za mohutné impregnace všeho okolo jsem tam nějak nacpal, na ATF jsem pak vyhrabal nějaký mikrotrichtýř, na který mi šla nasadit hadička, co jsem měl a kapal to pak do toho mikrotrichtýře. No, jestli to ještě někdy budu muset dělat, tak asi pořídím ještě nějaké jiné vybavení
Co se týče množství, tak to byla taky zábava. Převoďáku jsem si koupil pro jistotu 3 flašky. Samozřejmě mi celé dvě vyšly úplně naprosto přesně i s bryndáním a třetí zbyla. Naproti tomu ATF jsem koupil 4l origo Subaru a u několika lidí zjišťoval, jestli to stačí. Tak pochopitelně mi z té vany vyteklo asi 4,3 litru Fajn, přidával jsem tam asi 200ml aditiv, před výměnou jsem na tu měrku koukal a bylo to trochu přes maximum, tak jsem tam prostě nalil co jsem měl, že to třeba vyjde. Kontroloval jsem to pak po dojetí domů, kde jsem na tom nic neviděl, pač už byla tma, ale přišlo mi, že po zahřátí jsem asi u cold max rysky, takže to asi vážně nestačilo a bude to chtít ještě něco dolít (ostatně ten nový filtr asi taky něco zbaštil). Teď jenom nevím, jestli tam nalít trochu té staré nebo kvůli mojí OCD koupit za hrozný prachy další 4l kanystr nové
Do diffu jsem dával taky nějaké opičí kapky, pač na dálnici mi to občas dělá nějaký hluk a přišlo mi, že by to mohl být zadní diferák. Tak třeba se tím nic nezkazí. Co mě ovšem překvapilo, byla konzistence těch opičích kapek. Takové černé cosi a když se to vymačká do toho oleje, tak on fakt úplně zčerná a vypadá to pak úplně přesně jako tekuté bahno. Kdybych to co jsem tam teď nalil někdy vylil z nějakého auta, tak si budu myslet, že to těch 400 tisíc najelo na jednu náplň. Ale evidentně takhle může vypadat i úplně nová
A pak jsem se taky srabácky vybodnul na tu výměnu pásky na manžetě poloosy. Prolíná mi ta vnitřní a měli všichni pravdu - těma kleštěma se k tomu nejde dostat, když je to na autě. A nějak jsem fakt neměl morál pokoušet se o vyndavání poloosy, bojim bojim Takže mi ty fajnový kleště na pásky jsou na ozdobu No nic no, alespoň jsem ušetřil za servis... Nicméně, ten kat tentokrát zaházenej tolik nebyl, tak jsem to mazivo akorát utřel a uvidím, jestli se tam ta mastnota ještě objeví. Třeba to pak prohlásím za opravené
Jinak domů to těch 50km dojelo po svých bez problémů, tak jsem to asi úplně nezmrvil... Konec hlášení, doufám, že mám od servisů na chvíli pokoj
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Tak jak jsi to napsal to vypadá jako hrozný drama, ale poradil sis a to je to důležitý.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Smůla na přípravek, něco šlo ztuha, ale nevzdal jsi se, poklona.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Ono neni moc na vyber, kdyz s tim musim pak dojet i domu
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19127
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: SPM - Outback H6
Seš moc šikovný člověk se skvělým slohem s výborným zaměřením na drama
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20629
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: SPM - Outback H6
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Hradec Králové
Re: SPM - Outback H6
Prosím tě spm, ta ručka se nastavuje jak? Dočetl jsem se, že tam je nějaký ozubený kolečko, který stačí pootočit o pár zubů. Ale jakým směrem, když to chci dotáhnout? U našich máme docela prudký vjezd do garáže a já tu ručku musím fakt rvát, aby držela.