SPM - Outback H6
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: SPM - Outback H6
Jendo, zkontroluj elektriku na vleku. Určitě nesvítí levé brzdové světlo a pravý blinkr.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3659
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: SPM - Outback H6
Jezisimarjaaa! Von uz zhuntoval i ten platak.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Sarkasmus? brzdovy svetla jsem pravda nekontroloval, ale blinkry svitily obamnov píše:Jendo, zkontroluj elektriku na vleku. Určitě nesvítí levé brzdové světlo a pravý blinkr.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: SPM - Outback H6
To je špatně, mají přece blikat:D
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: SPM - Outback H6
Když jsi odbočoval k benzínce, tak na autě to blikalo, ale vlek ne.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tos byl ty to stribrny SGcko, co jsem zdrzoval?
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Tak to je dobry stesti dik, na ty svetla kouknu. Priznavam, ze brzdovy jsem nekontroloval, jak se to v jednom dela blbe. Na blinkry jsem koukal minimalne jak jsem to kupoval a blikaly oba. Ted teda kdyz jsem to zaprahl v patek, tak jsem asi koukal jenom na svetla. Takze mi bud ohnil kontakt v zastrcce nebo praskla zarovka. Ale oboji je detail
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Odtušil jsem, že transport dopadl dobře a soupravu jsi v pořádku dotáhl až domů ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Jo, dojel jsem v pohodě. Vlek jsem po cestě ještě rovnou vyhodil v práci, domů už jsem dorazil jenom s autem Já se o tom chtěl rozepsat, akorát jsem dojel v 10 večer a měl jsem všeho už plný zuby... takže jsem si otevřel Clocka a usnul
Ráno, když jsme vyjeli, to vypadalo úplně slibně. Doma bylo sucho a celkem nic, ale jak jsem vyjel, tak Štěpán psal: "Vybral sis fakt moc pěkné počasí." Netušil jsem, co tím myslí, než jsem se dostal na D3, kde to začalo vypadat nějak takhle
Na první jízdu s naloženým vlekem to počasí bylo vysloveně skvělý Sjezd z dálnice jsem si musel proplužit sám a celkově tu prdel jsem měl staženou teda dost. Naštěstí, než jsme to naložili, tak to alespoň na těch cestách buď roztálo nebo to rozsolili, takže začalo být vidět alespoň značení
Naložit jsme to naložili snad dobře, pač mi za celou cestu nepřišlo, že by to dělalo nějakou neplechu. V nerovnostech jsem cítil nějaký lehký škubání auta, jak kdyby mi to něj někdo vrazil, ale počítám, že když za 1,6 tunový auto dám 1,5 tunový vlek, že je to asi normální. Navzdory přehlídnuté sanitce jsem do toho zrcátka každou chvíli koukal alespoň po rozsvícené pozičce, jestli mi nemizí za autem, ale jelo to furt rovně. H6 se s tím poprala celkem vzorně, ikdyž ten náklad už cítit byl. Hlavně tedy když jsem to v Praze vyložil a měl jsem pak pocit, že sedím na raketě Docela by mě zajímalo, jak outback dokázal tahat karavan s 2.5kou Když jsem řídil já, tak mi to do kopců jelo fakt pomalu, když řídil tempomat, tak těch 80 jel i do kopce. Kopec to jako vyjelo na trojku (to jsem ve většině případů řadil už dopředu sám), ale jak ten tempomat tahá za lanko a hýbe tedy i plynovým pedálem, tak ten plyn byl až skoro někde u podlahy. Tam bych to nohou sešlápnout asi neměl srdce Jinak jsem objevil novou zajímavou vlastnost - HOLD režim nezamyká nižší kvalty ani do kopce. Mít tam standardní D, tak to nepochyně tu rychlost zamkne, tady to zůstalo odemčený. To se hodí, pač mě občas štvalo, že ten blbec podřadí a zamkne, takže stejně do toho stoupání mám malý otáčky...
Z hlediska provozních údajů na tom jinak díky výše jmenovanému nejhůř byla teplota ATF. Tu jsem 2x po sérii stoupání dostal při té venkovní nulové teplotě až někam k 110°C. A vlastně po většinu doby byla ATF teplejší, než voda v motoru Ta se naopak držela úplně v pohodě; při těch 80km/h i většinu stoupání jsem měl na vodě pod 90. Jenom v jednom to vylezlo na 93 a v Budějcích v nějakym 12% stoupání ve městě, kdy jsem to jel 40km/h, na 95. Jenže tam to zjevně chladila sahara, pač nápor vzduchu nestačil - bylo vidět, jak to vždycky vylezlo na 93 a pak spadlo na 88; v jednom případě než se to rozfoukalo, tak to vylezlo takhle.
No a jinak jsem teda odpanil kouli Měl jsem jí takovou krásnou, černou, lakovanou... Teď vypadá takhle
Ještě k těm tlamám, ať nesviním Danovi vlákno dále Fotil jsem si to, než jsem ten vlek sundal, vypadalo to takhle:
Je to OK nebo blbě? (Já vím, s křížkem po funuse...) Na živo mi teda přišlo, že ta koule tam byla zalezlá víc, fotka mi přijde děsivější... indikátor je jinak na plusku, těsně za tou hranicí (ta hranice ukazuje co, jak je moc opotřebovaná koule?)
Jinak mise tedy úspěšná. Já žiju, žena žije, auto to snad taky přežilo, náklad celý, co víc si přát
Ráno, když jsme vyjeli, to vypadalo úplně slibně. Doma bylo sucho a celkem nic, ale jak jsem vyjel, tak Štěpán psal: "Vybral sis fakt moc pěkné počasí." Netušil jsem, co tím myslí, než jsem se dostal na D3, kde to začalo vypadat nějak takhle
Na první jízdu s naloženým vlekem to počasí bylo vysloveně skvělý Sjezd z dálnice jsem si musel proplužit sám a celkově tu prdel jsem měl staženou teda dost. Naštěstí, než jsme to naložili, tak to alespoň na těch cestách buď roztálo nebo to rozsolili, takže začalo být vidět alespoň značení
Naložit jsme to naložili snad dobře, pač mi za celou cestu nepřišlo, že by to dělalo nějakou neplechu. V nerovnostech jsem cítil nějaký lehký škubání auta, jak kdyby mi to něj někdo vrazil, ale počítám, že když za 1,6 tunový auto dám 1,5 tunový vlek, že je to asi normální. Navzdory přehlídnuté sanitce jsem do toho zrcátka každou chvíli koukal alespoň po rozsvícené pozičce, jestli mi nemizí za autem, ale jelo to furt rovně. H6 se s tím poprala celkem vzorně, ikdyž ten náklad už cítit byl. Hlavně tedy když jsem to v Praze vyložil a měl jsem pak pocit, že sedím na raketě Docela by mě zajímalo, jak outback dokázal tahat karavan s 2.5kou Když jsem řídil já, tak mi to do kopců jelo fakt pomalu, když řídil tempomat, tak těch 80 jel i do kopce. Kopec to jako vyjelo na trojku (to jsem ve většině případů řadil už dopředu sám), ale jak ten tempomat tahá za lanko a hýbe tedy i plynovým pedálem, tak ten plyn byl až skoro někde u podlahy. Tam bych to nohou sešlápnout asi neměl srdce Jinak jsem objevil novou zajímavou vlastnost - HOLD režim nezamyká nižší kvalty ani do kopce. Mít tam standardní D, tak to nepochyně tu rychlost zamkne, tady to zůstalo odemčený. To se hodí, pač mě občas štvalo, že ten blbec podřadí a zamkne, takže stejně do toho stoupání mám malý otáčky...
Z hlediska provozních údajů na tom jinak díky výše jmenovanému nejhůř byla teplota ATF. Tu jsem 2x po sérii stoupání dostal při té venkovní nulové teplotě až někam k 110°C. A vlastně po většinu doby byla ATF teplejší, než voda v motoru Ta se naopak držela úplně v pohodě; při těch 80km/h i většinu stoupání jsem měl na vodě pod 90. Jenom v jednom to vylezlo na 93 a v Budějcích v nějakym 12% stoupání ve městě, kdy jsem to jel 40km/h, na 95. Jenže tam to zjevně chladila sahara, pač nápor vzduchu nestačil - bylo vidět, jak to vždycky vylezlo na 93 a pak spadlo na 88; v jednom případě než se to rozfoukalo, tak to vylezlo takhle.
No a jinak jsem teda odpanil kouli Měl jsem jí takovou krásnou, černou, lakovanou... Teď vypadá takhle
Ještě k těm tlamám, ať nesviním Danovi vlákno dále Fotil jsem si to, než jsem ten vlek sundal, vypadalo to takhle:
Je to OK nebo blbě? (Já vím, s křížkem po funuse...) Na živo mi teda přišlo, že ta koule tam byla zalezlá víc, fotka mi přijde děsivější... indikátor je jinak na plusku, těsně za tou hranicí (ta hranice ukazuje co, jak je moc opotřebovaná koule?)
Jinak mise tedy úspěšná. Já žiju, žena žije, auto to snad taky přežilo, náklad celý, co víc si přát
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPM - Outback H6
Hlavně že jsi dojel. Soubor náhradních motorů na Justy jsi mi ze sousední vsi taky převezl, za což ti patří dík! Celkově to byla, myslím, podařená akce, i když v promočenejch rukavicích v tom mrazu jsem tě chvilkama trochu nenáviděl
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Počasí se na takovouhle premiérovou přepravní akci vysloveně povedlo. Zvládl jsi to skvěle. Koule je samozřejmě v pořádku.
Jinak ten pocit, že tě někdo šťouchá do zad, když máš za prdelí naloženou káru, je v pořádku.
Jinak ten pocit, že tě někdo šťouchá do zad, když máš za prdelí naloženou káru, je v pořádku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: SPM - Outback H6
To jsem zapomněl napsat. Souprava se ze zadního pohledu chovala naprosto stabilně. Vlek se vůbec nijak nekymácel.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Supr, tak to jsem moc rád Ještě kdybych si neudělal tu ostudu se sanitkou a nefunkčním světlem...
Jinak na cestě zpátky padlo malé jubileum - 360.000km na tacháči. Snad ty další kilometry budou méně bolestivé, než 35x xxx A při tankování se dopočítala spotřeba 12,34l/100km (369km, z toho asi 160km s prázdnym vlekem, 190km s naloženym). Což mi přijde docela dobrý, čekal jsem to horší
Jinak na cestě zpátky padlo malé jubileum - 360.000km na tacháči. Snad ty další kilometry budou méně bolestivé, než 35x xxx A při tankování se dopočítala spotřeba 12,34l/100km (369km, z toho asi 160km s prázdnym vlekem, 190km s naloženym). Což mi přijde docela dobrý, čekal jsem to horší
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: SPM - Outback H6
koukám že jsi se nenudil . Spotřeba skoro jako Levorg bez vleku
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat