SPM - Outback H6
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Vicko na oko uz rok vozim v kufru. Pochroumalo se, jak jsem srazil to divoky prase. Rikal jsem si, ze ho pak nejak opravim, az opravim i naraznik a nejak nebyl cas
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: SPM - Outback H6
Koukám, že taky parkuješ mezi svejma, u popelnic
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Pche
Jinak teda nárazník in progress, pomalu... ale dostat ho tam skrz tu mříž byl celkem hlavolam a to mají za chvíli ještě dorazit nějaké věci z ikey
Jinak teda nárazník in progress, pomalu... ale dostat ho tam skrz tu mříž byl celkem hlavolam a to mají za chvíli ještě dorazit nějaké věci z ikey
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Paráda !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: SPM - Outback H6
Proboha,.. Jendo, snad neni taky zlomenej a v sadre.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Jsem ho ještě nezkoumal... ale kvůli tomu pitomýmu nábytku jsem musel vyndat tu mříž, takže mě čeká zase 3 hodinová onanie ji tam vrátit zpátky
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: SPM - Outback H6
Mam tomu rozumet, ze,.ze,. sedis rad za mrizema??
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Před mřížema, z tý lepší strany
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
Na posranýho i hajzl spadne. Celý dnešní den je lemován velkou řadou úspěchů (poslední byl, že když jsem po následující eskapádě dorazil živý domů, tak jsem chtěl pustit vodu a utrhnul jsem ventil ). Nicméně auto, zvlášť teď po přezutí na zimní, fungovalo úplně dobře. Až jsem ho chtěl pochválit, jenom jsem se k tomu nedostal. Možná kvůli tomu nebo kvůli tomu, že mu jednu věc už slibuju fakt dlouho a nějak se to pořád nepovedlo zrealizovat, tak si to vynutilo a přišla dnes pomsta.
Vyjel jsem, najel na dálnici, po ohřátí přidal a rozklepal se volant. Takový dejavu, přesně tohle tu už jednou bylo. Nicméně naposled, když jsem s autem jel, tak jsem ho myl na myčce. Takže jsem si s ledovým klidem řekl, že jsem asi myl tak důkladně, až jsem umyl závaží z kola a jel dál. Koneckonců jsem si tam poslední dva roky ty závaží lepil sám, takže by to bylo dost pravděpodobný Dojel jsem, vzal baterku, že se kouknu, jestli něco uvidím a trochu mě zarazilo množství tepla a smradu u levého předního kola. Zvlášť když u pravého žádné teplo nebylo. No jo, dejavú. Takže po nějaké pauze s improvizovaným nářadím (čti: ten už ze servisu ojebaný a rozbitý práh jsem ještě ojebal heverem z výbavy auta) jsem využil svoje nově nabité zkušenosti o rozebírání auta a šel rozebrat brzdu. Ne že bych objevil s tím co jsem měl po ruce něco světoborného, ale na heveru se kolo točilo, ikdyž hůř (nicméně já s tím musel popojet z té hlavní někam pryč) a po sundání brzdiče čepy v pohodě, ale asi to vypadalo na horní pístek. Nebo alespoň tím spodním jsem rukou nějak pohnul, tomu hornímu se moc nechtělo. Takže jsem násilím a klíčem na kola tím nějak zalomcoval, nasadil to zpátky, kolo začalo jít volně a vydal se na cestu Kladno - Český Brod
Za těch 90km se mi povedlo šlápnout na brzdu jenom jednou a to ještě jenom kvůli tomu, že na těch našich skvělých dálnicích co jsou skoro zadarmo je úplně v pohodě na D0 nechat past na mamuta přes celou šíři vozovky. Ty auta předemnou tam prakticky zastavily a z toho kopce dolů jsem to těma kvaltama už nedohnal Nicméně dojel jsem se studenýma kolama a asi konečně zajetou ruční brzdou A holt nové brzdiče konečně dostávají prioritu...
Jen tak pro srovnání: přesně tohle, byť asi v horším měřítku, se stalo cca 2 roky zpátky. Ale na pravém předním kole. Teď to udělalo to levé. No, dobře mi tak, měl jsem to řešit nějak promptnějš
Vyjel jsem, najel na dálnici, po ohřátí přidal a rozklepal se volant. Takový dejavu, přesně tohle tu už jednou bylo. Nicméně naposled, když jsem s autem jel, tak jsem ho myl na myčce. Takže jsem si s ledovým klidem řekl, že jsem asi myl tak důkladně, až jsem umyl závaží z kola a jel dál. Koneckonců jsem si tam poslední dva roky ty závaží lepil sám, takže by to bylo dost pravděpodobný Dojel jsem, vzal baterku, že se kouknu, jestli něco uvidím a trochu mě zarazilo množství tepla a smradu u levého předního kola. Zvlášť když u pravého žádné teplo nebylo. No jo, dejavú. Takže po nějaké pauze s improvizovaným nářadím (čti: ten už ze servisu ojebaný a rozbitý práh jsem ještě ojebal heverem z výbavy auta) jsem využil svoje nově nabité zkušenosti o rozebírání auta a šel rozebrat brzdu. Ne že bych objevil s tím co jsem měl po ruce něco světoborného, ale na heveru se kolo točilo, ikdyž hůř (nicméně já s tím musel popojet z té hlavní někam pryč) a po sundání brzdiče čepy v pohodě, ale asi to vypadalo na horní pístek. Nebo alespoň tím spodním jsem rukou nějak pohnul, tomu hornímu se moc nechtělo. Takže jsem násilím a klíčem na kola tím nějak zalomcoval, nasadil to zpátky, kolo začalo jít volně a vydal se na cestu Kladno - Český Brod
Za těch 90km se mi povedlo šlápnout na brzdu jenom jednou a to ještě jenom kvůli tomu, že na těch našich skvělých dálnicích co jsou skoro zadarmo je úplně v pohodě na D0 nechat past na mamuta přes celou šíři vozovky. Ty auta předemnou tam prakticky zastavily a z toho kopce dolů jsem to těma kvaltama už nedohnal Nicméně dojel jsem se studenýma kolama a asi konečně zajetou ruční brzdou A holt nové brzdiče konečně dostávají prioritu...
Jen tak pro srovnání: přesně tohle, byť asi v horším měřítku, se stalo cca 2 roky zpátky. Ale na pravém předním kole. Teď to udělalo to levé. No, dobře mi tak, měl jsem to řešit nějak promptnějš
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19164
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: SPM - Outback H6
Ty ses pěkně silově rozcvičil, když jsi pak utrhl ten ventil
Fajn, žes dojel
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Fajn, žes dojel
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SPM - Outback H6
Hlavně, že sis poradil a dojel !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: SPM - Outback H6
Jenda byl holt v ráži
Dobře jsi improvizoval a vrátil se na základnu jen si říkám, jak čtu tvé vlákno, furt řešíš brzdy, dokolečka dokola, teda co mě má chabá paměť říká, tak mě to tak přijde. Já teda přiznám se dávám brzdiče na údržbu do servisu, ale zas mě pak slouží ix ix let, teda minimálně ty tři roky jo, zatím bez úhony, bez závady. Myslím tím plejádu, u jiného jakékoholiv auta, typicky u mě francouze jsem brzdy vlastně nikdy neřešil, sloužily jednoduše furt.
Teď se na údržbu brzd zase chystám, při dalším větším servisu, pro jistotu jo. Tak mě tak napadá, jestli něco neděláš špatně, promažeš, očistíš vše, nová repas sada a já nevím co vše, vždyť to musí něco vydržet Ale zas co si pamatuji, tak jsi dělal vše poctivě, takže nejspíš jak říkáš, nové brzdiče bude to správné řešení.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPM - Outback H6
No, já právě nechával údržbu na servisu a v tomhle případě to asi nebyla úplně šťastná volba nebo je uvnitř těch brzdičů něco divnýho... oba ty kousnutý měly být po repasi s novýma pístkama a gumama... No, je potřeba to brát pozitivně, přišel jsem na to dost rychle, tak možná ty kotouče ještě nebudou na odpis.
Jinak další vtipná příhoda byla, že jak jsem otevřel tu boční kapsu v kufru s heverem, tak vyskočil ten můj napájecí konektor na měnič a z konektoru začala téct voda. Tak jsem v nadšení začal pátrat, jestli mám ještě vodu v kufru a jak jsem do té úzké šachty dolů strčil ruku s hodinkama, tak jsem akorát slyšel cvaknutí, jak jsem ten kovový tah od hodinek protáhnul za hranu.Takže ruka v díře a za boha jsem ji nemohl vytáhnout odsud ven A kudy se ta voda dostala do konektoru netuším, přihrádka byla suchá. Tak buď v té krytce zkondenzoval vzduch nebo se mi to tam povedlo nějak dotlačit wapkou při mytí a z přihrádky to samo vyteklo
Jinak další vtipná příhoda byla, že jak jsem otevřel tu boční kapsu v kufru s heverem, tak vyskočil ten můj napájecí konektor na měnič a z konektoru začala téct voda. Tak jsem v nadšení začal pátrat, jestli mám ještě vodu v kufru a jak jsem do té úzké šachty dolů strčil ruku s hodinkama, tak jsem akorát slyšel cvaknutí, jak jsem ten kovový tah od hodinek protáhnul za hranu.Takže ruka v díře a za boha jsem ji nemohl vytáhnout odsud ven A kudy se ta voda dostala do konektoru netuším, přihrádka byla suchá. Tak buď v té krytce zkondenzoval vzduch nebo se mi to tam povedlo nějak dotlačit wapkou při mytí a z přihrádky to samo vyteklo
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19164
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: SPM - Outback H6
Napíšeš jedna příhoda a jsou v tom dvě .. no nádhera .. voda a uvězněná ruka ... jen piš piš
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008