Subaru na vodu

Pohonné hmoty, spotřeby, alternativní paliva, čerpací stanice, kvalita, modifikace motorů, aditiva.
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Subaru na vodu

Příspěvek od ok1mpx »

Mlha, zima => chladnější vzduch => vetší účinnost spalovacího motoru
Přívstřik nestlačitelné vody=>změna kompresního poměru => jede to jinak, někdy líp
Nasávání páry => může se tam něco dít, že se ta pára při tlacích a teplotách nějak rozloží a dělá to něco podobného, jako s tím vodíkem, ale zřejmě ty komplikace, které to přináší, nestojí za tu změnu spalovacího procesu, jinak by s to dávno dělalo sériově.
Inhalace HHO(směs vodíku a kyslíku, Brownův plyn)=>dle autorů a těch, co píší recenze (což nutně nemusí být spokojení uživatelé) dochází při reakci vodíku s uhlovodíky z paliva a kyslíkem s karbonovými úsadami a vzájemně, dochází okamžitě ke snížení spotřeby a zvýšení výkonu. Dlouhodobě k čištění motoru od karbonu.

A proto jsem položil do pléna dotaz, abych zjistil, zda s tím má někdo osobní zkušenosti a ne, abych se dočetl, že jsem
<:-<

Je mi naprosto jasné, že balík proudu do baterky(či rovnou generátoru vodíku) dostanu z výkonu motoru no možná se 70%ní účinností. S podobnou účinností vyrobím HHO z vody, zbytek se mění v generátoru plynu v teplo (to přiznávají, že se zahřívá). Pokud by však plyn shořel v motoru všechen a vzal ssebou i nějaké palivo, co by normálně neshořelo (typicky u starších motorů, které už mají na hranici saze a HHC, mohlo by to mít kýžený efekt. A pokud by toho výkonu ze spálení HHO bylo 2x tolik, než kdybychom ho pálili v hořáku na výstupu generátoru, mohli bychom být výkonově a spotřebou na nule. Jenže s tím efektem, že budou dobré emise a motor se bude během používání čistit. A pokud bude nějaký koník do plusu(udávají, že je naměřili), může vyjít i nižší spotřeba, kterou uživatelé často udávají.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Subaru na vodu

Příspěvek od spm »

No, na tý druhý stránce, co jsem tady rozkliknul, píší ještě něco takového, že max. odběr toho generátoru je 90W. Přiznám se, že jsem teď hrozně línej to počítat. Ale celkem bych si vsadil na to, že kdybych spočítal, kolik 90W generátor vyrobí vodíku a kolik motor při běhu žere vzduchu, došel bych nejspíš k tomu, že toho vodíku jde do sání motoru asi tolik jako kolik je účinných látek v homepatiku. Tedy že to ani nemá šanci nijak reagovat, protože vodík se tam nedostane prakticky žádný :-D
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20603
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru na vodu

Příspěvek od námořník »

Přečti si oba odkazy. Od Spm i ode mne. Rekl bych ze ti to odpoví na tvé otázky. Pak ještě implantovat turbo na atmosféru. To taky pomáhá.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14835
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Subaru na vodu

Příspěvek od Tapan »

No jo, Rajnoch se už dlouho neozval...
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Subaru na vodu

Příspěvek od vrgada »

zasada jedna, na veci, ktere funguji se nesaha
zasada dve, nejaky pobouchany magor (firma) nebude chytrejsi nez motorari z fabriky
zasada tri, chci-li usporne auto, koupim si nejake tdi,chci-li vykonne tak sti a nekurvim auto
...
a rozhodne nebudu podporovat klony Horsta Fuchse
...
ale kazdy sveho stesti strojvudcem, at si dela kazdy, co chce, na vybuch ala zeppelin a ohrozeni ostatnich to placebo nevypada
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Subaru na vodu

Příspěvek od feroj »

siezer píše:Na fyziku a chemii jsem nikdy moc nebyl. Obohacená směs o "trochu" O2 a H může posloužit jako aditivum a zlepšit zápalnost paliva ne.
Jen nevěřím zázračným vlastnostem, které to má na motor a spotřebu. A baterka dostane počudit.

ako bolo spomenuté, vstrekovanie vody už bolo použité v stihačkach cez 2sv. a sporadicky v motošporte, len na to musí byť konštruovaný motor... obyčajný by asi po pár vstrekoch odstrelil hlavy válcov...

dokonca BOSCH a BMW v tom vidia aj cestu na znižovanie emisií pri navýšení výkonu, ale pre štandardné motory to nebude(testujú to už niekoľko rokov a okrem malej série BMW M4 GTS zatiaľ nič)... treba použiť drahé materiály na konštrukciu, dimenzovanie motora na vyššie tlaky+korozívne účinky vody...

https://www.topspeed.sk/vstrekovanie-vo ... -bmw/11039

čo sa týka nižších teplôt a hmly... spaľovací motor(pri turbomotore výraznejšie) v nižšej nadmorskej výške a pri nižšej teplote nasaje viacej vzduchu, preto sa používaju aj vodné trysky na ochladenie medzichladiča vzduchu
jkotek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1882
Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
Jméno a příjmení: Jan Kotek
Bydliště: Praha

Re: Subaru na vodu

Příspěvek od jkotek »

ok1mpx píše: Mlha, zima => chladnější vzduch => vetší účinnost spalovacího motoru
Přívstřik nestlačitelné vody =>změna kompresního poměru => jede to jinak, někdy líp.
Ne. Voda v kapalným stavu (tj. přístřik nebo nasávání mlhy/jemné tříště) slouží k ochlazování vnitřku válce (přechod z kapaliny na páru odebere energii).
A do chladnějšího válce lze dostat více směsi a nedojde k detonačnímu spalování.
V současných turbomotůrcích se k témuž (ochlazováni) používá bohatá směs - ochlazuje se odparem benzínu. A proto TSI a spol. pod zátěží žerou i trávu u cesty.
Daily: Subaru Outback 2.0D CVT Active, MY2015
Obrázek
Summer: Subaru Legacy 3.0R, MY2005
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Palivo“