Koupě staršího GT/WRX/STI
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte říj 06, 2009 4:21 pm
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
Jo a v roce 2015 to mělo minimálně 2 další majitele
- MISTRI3
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 850
- Registrován: čtv úno 09, 2012 5:03 pm
- Jméno a příjmení: Dominik Tomík
- Bydliště: Buchlovice
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
smajla hodím klidně taky protože kdo má sti jezdí s tim pilu a kdo má dccd tak jezdí ještě větší pilu, ty auta jsou od toho a musíš s tím počítat, najít nějaké stičko se kterým se jezdilo jen na nákupy bude asi problém sehnat... a pokud s tím nechceš jezdit pilu ty, tak jdi radši do wrx a ušetříš mnoho penězemve píše:j3erry: Díky za info. Smajl jsem skutečně nepochopil a nechápu ani teď. Protože preferuji DCCD, tak mi má být jedno kdo a jak s tím jezdil ?
Jinak zde dříve diskutované STI (http://www.sportovnivozy.cz/75194-subar ... -sti-jicin) je zcela nepochybně to jisté, které už bylo v inzerci na fóru na podzim a prodalo se - https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... =42&t=5269.
Někdo si s tím přes zimu zablbnul a na jaro nasadil pro jistotu ještě vyšší cenu, než za jakou se to prodalo na podzim.
Forester 2.0 SH - ex
Impreza 2.0 GL
Forester 2.0 SG - ex
Legacy 2.0R - ex
Forester 2.0 - ex
Impreza 2.0 WRX 1999 - ex
Legacy 2.0 wagon - ex
Impreza 2.0 GT - ND
Forester 2.0 STURBO - ex
Impreza 2.0 WRX 202Kw - ex
Forester 2.0 XT - ex
Impreza 2.0 - ex
Impreza 2.0 GL
Forester 2.0 SG - ex
Legacy 2.0R - ex
Forester 2.0 - ex
Impreza 2.0 WRX 1999 - ex
Legacy 2.0 wagon - ex
Impreza 2.0 GT - ND
Forester 2.0 STURBO - ex
Impreza 2.0 WRX 202Kw - ex
Forester 2.0 XT - ex
Impreza 2.0 - ex
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
Nebyly ty samosvory na predku Torsen?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
Torseny byly tuším jenom na zadních diffech některých specálních edic. Moc jich nebylo.
Pokud měl někdo STi, tak s ním určitě nejezdil jenom tak na pohodu na spotřebu, byť to tvrdí všichni co to prodávají ::-DDD: WRX a GT na tom nebudou o moc líp, akorát tolik nejedou takže na tom můžou být o trošku líp. Ty auta si kupujou lidi, kteří je dokaží využít, nebo se o to aspoň snaží. Takže fakt hledat podle aktuálního stavu a servisní historie.
Pokud měl někdo STi, tak s ním určitě nejezdil jenom tak na pohodu na spotřebu, byť to tvrdí všichni co to prodávají ::-DDD: WRX a GT na tom nebudou o moc líp, akorát tolik nejedou takže na tom můžou být o trošku líp. Ty auta si kupujou lidi, kteří je dokaží využít, nebo se o to aspoň snaží. Takže fakt hledat podle aktuálního stavu a servisní historie.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
Pánové (jerry, mistri, zhor), já jsem někde psal, že hledám STI, se kterým se jezdilo na nákupy, nebo delší cesty na spotřebu ? To si skutečně nevybavuju, spíš máte bujnou fantazii.
Zkrátka lidé, kteří si oblepí auto ve stylu Petera Solberga a dají na to výfuk s průměrem koncovky 20cm nejsou moje krevní skupina a ani nevěřím, že se k autu chovají slušně a tím myslím zahřívání, dochlazování, kvalitní servis apod. Tady uznávám, že je to možná moje mylná domněnka, ale je to domněnka, které se držím a budu držet.
Zkrátka lidé, kteří si oblepí auto ve stylu Petera Solberga a dají na to výfuk s průměrem koncovky 20cm nejsou moje krevní skupina a ani nevěřím, že se k autu chovají slušně a tím myslím zahřívání, dochlazování, kvalitní servis apod. Tady uznávám, že je to možná moje mylná domněnka, ale je to domněnka, které se držím a budu držet.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
Když je tu tak pěkné téma, netušíte někdo něco o tomto kousku? http://auto.bazos.cz/inzerat/57977802/S ... rx-sti.php
Je sice krapet mimo mé peníze, ale ...
Je sice krapet mimo mé peníze, ale ...
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
Vyjimky se najdou. Nevim co s tim delali soudruzi v japonsku, ale ja s nim byl asi 5 az 7 krat na okruhu a jinak jsem si s tim jezdil "relativne" na pohodu ... pozdeji jen aby to auto aspon jednou za cas jelo. Auto po me bych chtel koupit Jen asi ropaka ne, chovam se k nemu sice taky velmi dobre, ale jednak jezdi dost po praze a hlavne ... tady to soudruzi proste nezvladli
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
Tak dnes jsem se byl kouknout na nejdražší GT v aktuální inzerci. Cílem bylo zjistit, jak má vypadat ideální GT a taky zjistit, jak moc je cena pevná.
http://www.sportovnivozy.cz/75144-subar ... 0-wrx-zlin
Dovoz z CH, poslední servis v CH v 1/2015. Dovezl překupník, který to dal do komisního prodeje stejně jako to vizovické GT z tipcars. S ohledem na to, že cena je pevná a nižší nabídky majitel prý posílá "do řiti", už jsem ani nežádal o zkušební jízdu. Ale specifikace je perfektní, kosmetiky taky minimum, lemy bez koroze.. Pěkné. I nájezdu věřím, na rozdíl od ostatních GT v inzerci.
Ale za tyto peníze lze sehnat WRX blob v pěkném stavu. Pro mě by byla přijatelná cena lehce pod 200, ale je jasné, kam by mě majitel poslal.
http://www.sportovnivozy.cz/75144-subar ... 0-wrx-zlin
Dovoz z CH, poslední servis v CH v 1/2015. Dovezl překupník, který to dal do komisního prodeje stejně jako to vizovické GT z tipcars. S ohledem na to, že cena je pevná a nižší nabídky majitel prý posílá "do řiti", už jsem ani nežádal o zkušební jízdu. Ale specifikace je perfektní, kosmetiky taky minimum, lemy bez koroze.. Pěkné. I nájezdu věřím, na rozdíl od ostatních GT v inzerci.
Ale za tyto peníze lze sehnat WRX blob v pěkném stavu. Pro mě by byla přijatelná cena lehce pod 200, ale je jasné, kam by mě majitel poslal.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
Auto je sice hezké, a dvě kila bych za něj i dal, ale muselo by být v naprosto originálním stavu. Tady je však:
- dobastlený velký nápor na TMIC,
- jiné záslepky odvětrávání motorového prostoru,
- vzadu bez označení, na levé straně vzadu nepřesně lícující nárazník (bourané na zadek?),
- sedačky z novějšího STi, jinej intercooler,
- absence rezonátoru sání (na tohle jsou foukané boxery extrémně citlivé, bez dodatečného naladění bych do sání rozhodně nesahal),
pozitivní je na tomhle autě jedině to, že se zdál že o něj bylo dobře postaráno. Takže za mě - s přimhouřeným okem tak 160 - 180k, kdyby to jakože i na živo vypadalo tip ťop...
Pokud by auto bylo tip ťop a uvedené do naprosto původního stavu (budíky navíc neřeším, to se hodí), tak bych za ty prachy do něj i šel. Jinak ne. Ten kus hliníku od Zerosports namísto rezonátoru sání mě bez dalších informací trošku děsí - na pohodovou jízdu cajk, ale když se tomu začne dávat - jen Bůh ví, zda-li to v pořádné zátěži bude spalovat tak, jak má - navíc nikde nevidím váhu vzduchu - ale poFL GC8 ji měly umístěnou jinde, než předFL...
Co se nájezdu týče, tak to vůbec neřeš. Mnohem důležitější je celková kondice auta. Viz Richieho GTčko, které má nalítáno hromady, ale je to auto v absolutně TOP stavu. A v původním stavu. Jestli chceš vidět ideální GTčko, tak jeď na Severku. Je to sice kombajn, ale představu budeš mít dobrou. Koupil ho za méně než polovinu toho, co je nabízeno v Tebou odkazovaném inzerátu a od té doby se o něj religiózně stará.
WRX Blob je sice možné sehnat za ty prachy v hezkém stavu, ale obecně WRXo je jízdně úplně někde jinde. A to tak, že horší - těžká kráva, výkon v podstatě stejný.
- dobastlený velký nápor na TMIC,
- jiné záslepky odvětrávání motorového prostoru,
- vzadu bez označení, na levé straně vzadu nepřesně lícující nárazník (bourané na zadek?),
- sedačky z novějšího STi, jinej intercooler,
- absence rezonátoru sání (na tohle jsou foukané boxery extrémně citlivé, bez dodatečného naladění bych do sání rozhodně nesahal),
pozitivní je na tomhle autě jedině to, že se zdál že o něj bylo dobře postaráno. Takže za mě - s přimhouřeným okem tak 160 - 180k, kdyby to jakože i na živo vypadalo tip ťop...
Pokud by auto bylo tip ťop a uvedené do naprosto původního stavu (budíky navíc neřeším, to se hodí), tak bych za ty prachy do něj i šel. Jinak ne. Ten kus hliníku od Zerosports namísto rezonátoru sání mě bez dalších informací trošku děsí - na pohodovou jízdu cajk, ale když se tomu začne dávat - jen Bůh ví, zda-li to v pořádné zátěži bude spalovat tak, jak má - navíc nikde nevidím váhu vzduchu - ale poFL GC8 ji měly umístěnou jinde, než předFL...
Co se nájezdu týče, tak to vůbec neřeš. Mnohem důležitější je celková kondice auta. Viz Richieho GTčko, které má nalítáno hromady, ale je to auto v absolutně TOP stavu. A v původním stavu. Jestli chceš vidět ideální GTčko, tak jeď na Severku. Je to sice kombajn, ale představu budeš mít dobrou. Koupil ho za méně než polovinu toho, co je nabízeno v Tebou odkazovaném inzerátu a od té doby se o něj religiózně stará.
WRX Blob je sice možné sehnat za ty prachy v hezkém stavu, ale obecně WRXo je jízdně úplně někde jinde. A to tak, že horší - těžká kráva, výkon v podstatě stejný.
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- jaromir_jr
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: ned pro 13, 2009 1:44 am
- Jméno a příjmení: Jaromír Zubák jr.
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
Kdyby si měl zájem, tak zvažuju prodej WRX08, ale nevim, zda to není mimo tvoji cenovou rozvahu. Kdyžtak mi napiš SZ.
Jaromír jr.
http://www.jaromirzubak.cz
Subaru Impreza WRX STI 2009, 430 Hp by 4turbo
Audi A6 Allroad 3,0 Bi-TDI 2016
http://www.jaromirzubak.cz
Subaru Impreza WRX STI 2009, 430 Hp by 4turbo
Audi A6 Allroad 3,0 Bi-TDI 2016
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
Díky za hodnotné info, jerry. Bourané za zadek skutečně bylo, údajně lehce. Ve věci ceny s tebou také naprosto souhlasím, 160-180 by bylo odpovídající, za 160 bych neváhal. Uvidíme jestli, kdy a za kolik se prodá. Ale v rámci současné inzerce na českém trhu je imho top, bohužel za více než top cenu.
jaromir_jr: Díky za nabídku. Cenový limit jsem si nestanovil, takže WRX MY08 ani není tak mimo můj rozpočet, jako mimo okruh mého zájmu. Chtěl jsem primárně GT, tedy čistě mechanické auto a zároveň perspektivní veterán. Líbí se mi i WRX blobeye, případně STI. Pěkných už je taky stále méně, proto bych neváhal naskočit i do toho, ačkoliv je to odklon od původního plánu, tedy GT.
jaromir_jr: Díky za nabídku. Cenový limit jsem si nestanovil, takže WRX MY08 ani není tak mimo můj rozpočet, jako mimo okruh mého zájmu. Chtěl jsem primárně GT, tedy čistě mechanické auto a zároveň perspektivní veterán. Líbí se mi i WRX blobeye, případně STI. Pěkných už je taky stále méně, proto bych neváhal naskočit i do toho, ačkoliv je to odklon od původního plánu, tedy GT.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- M.Z.
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
- Jméno a příjmení: Marek Zrak
- Bydliště: FM
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
Někdy se vyplatí o ceně ještě pouvažovat a položit si otázku, jestli jiný kus bude opravdu výhodnější koupě.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
M2
Coupe JCW
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
Souhlasím, jsem ochoten akceptovat vyšší než běžnou cenu za pěkný kousek, ale od člověka, který delší dobu auto piplal, pečoval o něj a zná dokonale jeho stav, nikoliv od překupníků, kteří o autě vlastně nic neví, akorát mi dají do ruky servisku a nějaký ručně psaný papír ve francouzštině, ať si to kdyžtak nechám přeložit. To je bohužel standard, zatím všech 5 aut, které jsem viděl, byly buď od překupníků, kteří o nich vlastně nic nevěděli, nebo od majitele, který si to koupil na zimu a po 4 měsících to prodává, přičemž jen za předchozí rok to mělo x dalších lidí. Ani jedno ve mě nevzbuzuje příliš důvěry.
V případě modrého GT z CH za 230:
A) je cena přestřel, auto je za těchto podmínek neprodejné a prodávající bude muset jít s cenou dolů
B) kupující nepřiplácí za péči a jasnou historii předchozímu majiteli, ale dotuje překupníky, v CH to nějaký bazar vykoupil za 150, je možné, že se tam toho někdo chtěl zbavit, k nám to doveze nějaký kšeftařský chytrolín jako top stav ze Švajcu a ještě to dá do komise. Takže 150 za auto a 80 překupníkům. Po koupi se vysype motor/převodovka a je z toho GT za 300+, tedy téměř cenu slušného STI MY04. Bazar bude odkazovat na překupníka, "my jsme to měli jen v komisi", a překupník bude nekontaktní.
V případě modrého GT z CH za 230:
A) je cena přestřel, auto je za těchto podmínek neprodejné a prodávající bude muset jít s cenou dolů
B) kupující nepřiplácí za péči a jasnou historii předchozímu majiteli, ale dotuje překupníky, v CH to nějaký bazar vykoupil za 150, je možné, že se tam toho někdo chtěl zbavit, k nám to doveze nějaký kšeftařský chytrolín jako top stav ze Švajcu a ještě to dá do komise. Takže 150 za auto a 80 překupníkům. Po koupi se vysype motor/převodovka a je z toho GT za 300+, tedy téměř cenu slušného STI MY04. Bazar bude odkazovat na překupníka, "my jsme to měli jen v komisi", a překupník bude nekontaktní.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: Koupě staršího GT/WRX/STI
Docela zajímavý tool. STI MY96 po repasi snad všeho za 190 ? Nezná někdo ?
http://www.sportovnivozy.cz/75982-subar ... -gc8-tabor
http://www.sportovnivozy.cz/75982-subar ... -gc8-tabor
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS