jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideální?

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od Mareka »

Jen doplnění (když Marcel uvažuje o 2.0 XT + Ecutek): po úpravách tlačí turbo cca 1,2 - 1,5 bar.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49236
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od VDC »

Já si prostě myslím, že když chceš zůstat u Forestra, stejně nakonec skončíš u Johyyyho kombinace, páč nic lepšího vymyslet nelze.
A za sebe jsem rád, že Marcel nechce hledat mimo Subaru. Ono totiž ideální auto stejně neexistuje a to ani mimo Subaru. LC by byl ideální na tahání, ale na denní ježdění je to prostě příliš velký a neohrabaný. G je to samý. U obou je to navíc za nesmyslný peníze.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od M a r c e l »

jj, Tome, přesně tak...
já sice vím, že byste se mně rási zbavili a podstrčili mně nějakejm chudákům s Tojotama, nebo Lanďákama, ale já bych sem stejně chodil i bez subaru, navíc se forestra tak jako tak nehodlám zbavovat, je to neprodejný, tak si z toho kdyžtak udělám auto pro zábavu B-)
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
garmont
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1510
Registrován: ned říj 09, 2011 4:11 pm
Bydliště: Ostrava

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od garmont »

Pokud chceš forestera a na lpg tak si myslím že ta us verze je ideální .. však na sraze ti dám sveza a uvidíš..
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od M a r c e l »

ok, to bude asi nejlepší, Davídek a Yohyy slíbili taky svezeni s ecnutejma XT, tak uvidíme, co bude jaký...

škoda, že kromě Yohyyho s XT se neozval nikdo z 2.5 atmo at, kdo by měl s taháním zkušenosti...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49236
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od VDC »

No protože tu snad ani nikdo takovej není. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od M a r c e l »

čim tahá Macasubaru? Nemá Pavel 2,5? spíš H6 asi, že?
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od johyyy »

2.5 v automatu jsem řídil jen solo a uz tak je to líný... 1.2 baru po ECU nevím,spíš ne? Četl jsem něco ze max 0.9-1bar navíc je tam piďi turbo TF035. No uvidíme jsem docela zvědavý,ještě takový auto nikdy neladili :-D
Naposledy upravil(a) johyyy dne ned bře 13, 2016 11:02 am, celkem upraveno 1 x.
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od M a r c e l »

při stage2 se dává wrx turbo, Marekovi bych v tomhle ohledu věřil, má to v autě B-)
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od johyyy »

Achso proto furt pises stage2 ,jednička ti k málo :-D David tam dával TD04ku a prý je snad jen o 1.8mm větší,tohle není můj obor :-) Ja zůstávám u všeho v sérii -větší plnící tlak větší možnost ze si podám ruku s ojnici ,to bych nerad,vezměte někdo na severku 2t káru a budem zkoušet :-D
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
vojtasbus
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1526
Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
Jméno a příjmení: Vojtěch Myška

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od vojtasbus »

Marceli. Jestli ti to pomůže, tak jsem jednou jedinkrát táhnul za Outbackem na plaťáku tu svojí Vitaru (1120kg) z Frýdku na Dřínov (u Kralup). A to mi a zkoušku stačilo. Ale je to Outback, 2.5i MT a cestu jsem jel na Verva 100, protože pokus jet s tím na LPG byl asi jako tahat to s Fabií HTP. Žralo mi to 14 a dařilo se mi držet si rychlost okolo 90-100 km/h.

No a jednou jsme takhle vezli za Naftovým Foresterem Suzuki Samurai. Po D1 90-100km/h a když bylo třeba, tak se i na 120 rozjel. Jelo to se spotřebou 11 litrů, ale oproti 2.5 to jelo. Byť to byl taky MT.
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)

No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od M a r c e l »

to nerad slyším sakra...

tak to já teda s 2.0 Sturbo to utáhnu celkem v pohodě, v kopcích a serpentinách samozřejmě hůř, ale tam si pomůžu redukcí, mám 170 HP, ale je to fakt hrana...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od johyyy »

Musel bejt chyba jinde :-D ja tahnul za 2.5 MT vlek do Francie a zpět byl to dvouosak 3m vysoký a 5m dlouhy cely plechový :-D vahu ani nechci vedet ale petku jsem nikdy nezaradil a spotreba v LPG byla 25litru :-D jelo to porad 110km/h kromě kopců kde funel 40km/h :-( XT AT mi přijde ze si s tím vlekem poradilo líp a nepalila se mi spojka...
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od Mareka »

Taktak, mám tam turbo z STi (+ pumpa + průchozí výfuk STi) naladěno těsně pod maximum co by měl motor + převodovka vydržet = 1.2 bar - můžu ukázat na budíku (kolega má navíc kované díly a 1.5).
Nechci Marcelovi něco doporučovat (na to odborník nejsem), ale Stage 1 je jen softwarová úprava a cca 200 PS / 290 nM, stage 2 je software + hardware a cca 270 PS / 320 nM (takže většinou se už rovnou dává Stage 2).
Naposledy upravil(a) Mareka dne ned bře 13, 2016 11:51 am, celkem upraveno 1 x.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od johyyy »

Ha právě myslel ze chce jen soft,ja jdu za týden tak uvidíme ale 200koni z toho udělá bez zvednuti tlaku takže pokud bude turbo v kondici bude to víc... Třeba Davidovi někdo říkal ze naše AT nedá víc než 240ps. 270ps Fozzy hm... to musí být úžasný ...
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“