jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideální?
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
Jen doplnění (když Marcel uvažuje o 2.0 XT + Ecutek): po úpravách tlačí turbo cca 1,2 - 1,5 bar.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49236
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
Já si prostě myslím, že když chceš zůstat u Forestra, stejně nakonec skončíš u Johyyyho kombinace, páč nic lepšího vymyslet nelze.
A za sebe jsem rád, že Marcel nechce hledat mimo Subaru. Ono totiž ideální auto stejně neexistuje a to ani mimo Subaru. LC by byl ideální na tahání, ale na denní ježdění je to prostě příliš velký a neohrabaný. G je to samý. U obou je to navíc za nesmyslný peníze.
A za sebe jsem rád, že Marcel nechce hledat mimo Subaru. Ono totiž ideální auto stejně neexistuje a to ani mimo Subaru. LC by byl ideální na tahání, ale na denní ježdění je to prostě příliš velký a neohrabaný. G je to samý. U obou je to navíc za nesmyslný peníze.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
jj, Tome, přesně tak...
já sice vím, že byste se mně rási zbavili a podstrčili mně nějakejm chudákům s Tojotama, nebo Lanďákama, ale já bych sem stejně chodil i bez subaru, navíc se forestra tak jako tak nehodlám zbavovat, je to neprodejný, tak si z toho kdyžtak udělám auto pro zábavu
já sice vím, že byste se mně rási zbavili a podstrčili mně nějakejm chudákům s Tojotama, nebo Lanďákama, ale já bych sem stejně chodil i bez subaru, navíc se forestra tak jako tak nehodlám zbavovat, je to neprodejný, tak si z toho kdyžtak udělám auto pro zábavu
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
Pokud chceš forestera a na lpg tak si myslím že ta us verze je ideální .. však na sraze ti dám sveza a uvidíš..
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
ok, to bude asi nejlepší, Davídek a Yohyy slíbili taky svezeni s ecnutejma XT, tak uvidíme, co bude jaký...
škoda, že kromě Yohyyho s XT se neozval nikdo z 2.5 atmo at, kdo by měl s taháním zkušenosti...
škoda, že kromě Yohyyho s XT se neozval nikdo z 2.5 atmo at, kdo by měl s taháním zkušenosti...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49236
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
No protože tu snad ani nikdo takovej není.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
čim tahá Macasubaru? Nemá Pavel 2,5? spíš H6 asi, že?
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
2.5 v automatu jsem řídil jen solo a uz tak je to líný... 1.2 baru po ECU nevím,spíš ne? Četl jsem něco ze max 0.9-1bar navíc je tam piďi turbo TF035. No uvidíme jsem docela zvědavý,ještě takový auto nikdy neladili
Naposledy upravil(a) johyyy dne ned bře 13, 2016 11:02 am, celkem upraveno 1 x.
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
při stage2 se dává wrx turbo, Marekovi bych v tomhle ohledu věřil, má to v autě
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
Achso proto furt pises stage2 ,jednička ti k málo David tam dával TD04ku a prý je snad jen o 1.8mm větší,tohle není můj obor Ja zůstávám u všeho v sérii -větší plnící tlak větší možnost ze si podám ruku s ojnici ,to bych nerad,vezměte někdo na severku 2t káru a budem zkoušet
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
Marceli. Jestli ti to pomůže, tak jsem jednou jedinkrát táhnul za Outbackem na plaťáku tu svojí Vitaru (1120kg) z Frýdku na Dřínov (u Kralup). A to mi a zkoušku stačilo. Ale je to Outback, 2.5i MT a cestu jsem jel na Verva 100, protože pokus jet s tím na LPG byl asi jako tahat to s Fabií HTP. Žralo mi to 14 a dařilo se mi držet si rychlost okolo 90-100 km/h.
No a jednou jsme takhle vezli za Naftovým Foresterem Suzuki Samurai. Po D1 90-100km/h a když bylo třeba, tak se i na 120 rozjel. Jelo to se spotřebou 11 litrů, ale oproti 2.5 to jelo. Byť to byl taky MT.
No a jednou jsme takhle vezli za Naftovým Foresterem Suzuki Samurai. Po D1 90-100km/h a když bylo třeba, tak se i na 120 rozjel. Jelo to se spotřebou 11 litrů, ale oproti 2.5 to jelo. Byť to byl taky MT.
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
to nerad slyším sakra...
tak to já teda s 2.0 Sturbo to utáhnu celkem v pohodě, v kopcích a serpentinách samozřejmě hůř, ale tam si pomůžu redukcí, mám 170 HP, ale je to fakt hrana...
tak to já teda s 2.0 Sturbo to utáhnu celkem v pohodě, v kopcích a serpentinách samozřejmě hůř, ale tam si pomůžu redukcí, mám 170 HP, ale je to fakt hrana...
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
Musel bejt chyba jinde ja tahnul za 2.5 MT vlek do Francie a zpět byl to dvouosak 3m vysoký a 5m dlouhy cely plechový vahu ani nechci vedet ale petku jsem nikdy nezaradil a spotreba v LPG byla 25litru jelo to porad 110km/h kromě kopců kde funel 40km/h XT AT mi přijde ze si s tím vlekem poradilo líp a nepalila se mi spojka...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
Taktak, mám tam turbo z STi (+ pumpa + průchozí výfuk STi) naladěno těsně pod maximum co by měl motor + převodovka vydržet = 1.2 bar - můžu ukázat na budíku (kolega má navíc kované díly a 1.5).
Nechci Marcelovi něco doporučovat (na to odborník nejsem), ale Stage 1 je jen softwarová úprava a cca 200 PS / 290 nM, stage 2 je software + hardware a cca 270 PS / 320 nM (takže většinou se už rovnou dává Stage 2).
Nechci Marcelovi něco doporučovat (na to odborník nejsem), ale Stage 1 je jen softwarová úprava a cca 200 PS / 290 nM, stage 2 je software + hardware a cca 270 PS / 320 nM (takže většinou se už rovnou dává Stage 2).
Naposledy upravil(a) Mareka dne ned bře 13, 2016 11:51 am, celkem upraveno 1 x.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
Ha právě myslel ze chce jen soft,ja jdu za týden tak uvidíme ale 200koni z toho udělá bez zvednuti tlaku takže pokud bude turbo v kondici bude to víc... Třeba Davidovi někdo říkal ze naše AT nedá víc než 240ps. 270ps Fozzy hm... to musí být úžasný ...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P