Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3630
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od bushman1 »

Takova ilustrace z jineho oboru:
V predchozi firme jsme vyrabeli a prodavali kotle na tuha paliva.
Obcas je nekdo reklamoval, jenze my jsme vetsinu reklamaci zamitli kvuli nespravnemu pouzivani kotle.
Setrilkove to moc neroztapeli a vysledkem byl zadehtovany kotel, ktery navic po dvou letech prorezavel kvuli zkondenzovane vlhkosti.
Naopak lide, kteri to hnali do vykonu, meli jeste po deseti letech kotel jako novy.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1309
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od PeteBiggy »

No tak mi přijde že Lineartronic drží až nezvykle nízké otáčky. Právě proto mi pro motor přijde zdravější jezdit na "S".Od cca 90-100 už pak "I"...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
Stekem
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 423
Registrován: sob pro 03, 2016 2:23 pm
Bydliště: Západ

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od Stekem »

No jestli tedy CVT drží otáčky nízko, tak to bude asi kámen úrazu. Protože dlouhodobý ježdění v nízkých otáčkách je prostě pro přímovstřik špatně.
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019

Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11896
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od Traveller »

Já to vím, ale to stále nemění nic na tom, že by tě to nemělo pustit do režimu jízdy, na který by to auto nemělo být konstruované.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Stekem
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 423
Registrován: sob pro 03, 2016 2:23 pm
Bydliště: Západ

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od Stekem »

Jak se přesně chová CVT nevím, ale samozřejmě by to bylo fajn, kdyby to bylo tak jak píšeš. Nicméně stačí mi vidět co mi to v mém autě (nesubaru) hlásí abych zařadil za rychlostní stupeň. Kdybych se podle toho řídil, tak to fakt jezdím jen v nízkých otáčkách...aneb hon výrobců za nízkými spotřebami/emisemi.
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019

Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11896
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od Traveller »

"Nápovědu" mám i ve stíhačce. <:-< :-DDD
No joo, většinou jezdím tak o 2-3 stupně níž. :-DDD :-DDD :-DDD
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od feroj »

Kolben píše:Hm...... Tak to je husty. To bude asi stejna pricina jako ta moje na STI. Karbon kam se podivas, pricina neznama.... NAstesti v zaruce.
Ja by som povedal, že príčina je dávno známá... priame vstrekovanie!!! - u Levorgu..
Naposledy upravil(a) feroj dne úte bře 26, 2019 12:39 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11896
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od Traveller »

Tak to asi u stíhačky nebude ta příčina. 8-?
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od Kolben »

Přesně :-)
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11896
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od Traveller »

Jeníčku, o víkendu jsem překonal celkem 68.000km. Hádám, že jsem tě přeskočil více než 2x?!? ;-D
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od Kolben »

To je super!!!!!!!! Mam z toho radost, ze to konecne maka :-)
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11896
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od Traveller »

Vlastně mám pocit, že teď to teprve začalo jezdit. Ale možná to spíš bude článkem za volantem než technikou. :-DDD :-DDD
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od feroj »

Traveller píše:Tak to asi u stíhačky nebude ta příčina.
Na americkom fóre sa riešilo zakarbonovanie po cca60tis milú WRX, ktoré má 2.0DIT... aj som niekde dával odkaz...
Je to vlastnost priamovstrekovych motorov a tak ako pri CVT zaviedli aspoň čiastočnú výmenu oleja v 45tis., tak by sa mali postaviť aj k DI a DIT motorom a preventívne čistiť, pretze to by šlo o o jednoduchú operáciu, max na 10-15min. Ale keď sa to nechá zájsť do kritického stavu a ešte sa tváriť, že je to záležitost aditív a majiteľa... myslím, že by nebolo od veci urobiť nejaký otvorený list priamo výrobcovi... keď už tie motory takto zbastili(Toyota aj Suzuki majú kombinované vstrekovania...)
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11896
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od Traveller »

WRX má 2.0DIT, ale STI 2,5 přímý vstřik nemá. Tam to bylo něčím jiným.
Ale jinak bych se skoro přikláněl k tomu řešení co píšeš. Pokoušet se o něco u nás je naprd. Ale v Japonsku by snad mohli pochopit o co člověku jde. Že to není úplně normální asi chápeme všichni.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
bonboniera
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 797
Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vit Pochman

Re: Aischylos - mé nové přibližovadlo - Subaru Levorg Sport

Příspěvek od bonboniera »

Ale vzdyt Aischylos pise, ze se motor pravidelne podival do cervenyho, zadny styl klobouk. A i kdyby - je v manualu uvedeno nejezdit styl klobouk?
Dalsi vec je, ze levorgu se stejnym problemem vic neni. Nebo o dalsim vite? A jezdi jich relativne dost, i kloboucnici by se za jejich volantama jiste nasli.
Co si ovsem myslim je to, ze uz mozna zadny jiny majitel levorgu nepridava aditiva. Ja proste nechapu, proc to delat, kdyz se vsude tankuje normovanej benzin. Rika se netankovat nekde u jezedaku na dvore (to hlavne v pripade nafty), ale na beznych pumpach s velkou vytoci. Kdyz se treba podivam na VIF (mate predpokladam na mysli aditivum ceskyho vyrobce) na googlu, tak kdyz vidim vjezd do arealu, dela to na me jakejkoliv, jen ne dobrej dojem. Je v manualu k levorgovi informace, ze se maji extra primichavat aditiva do benzinu? Je to tam?
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“