P: Legacy kombi 2,5 CVT
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
magic bere teplotu ze svého reduktoru.
Voda se k radiátoru dostane hoodně pozdě. klidně i po 15 km běžné jízdy ventil nepustí vodu do chladiče. Mám na BM GT teploměr na hadici k chladiči a sleduji a sleduji....
Voda se k radiátoru dostane hoodně pozdě. klidně i po 15 km běžné jízdy ventil nepustí vodu do chladiče. Mám na BM GT teploměr na hadici k chladiči a sleduji a sleduji....
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49333
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
Pavle já jsem si to tak nějak myslel, že to Magic bere z reduktoru.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7835
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
Reduktor se připojuje do malého okruhu a ten je mimo termostat. Ohřeje se to tedy rychleji.suubaru píše: Voda se k radiátoru dostane hoodně pozdě. klidně i po 15 km běžné jízdy ventil nepustí vodu do chladiče. Mám na BM GT teploměr na hadici k chladiči a sleduji a sleduji....
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24436
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
Já mám za to,že čidlo je umístěné vždy v reduktoru,obzváště v dnešních sotisfikovanějších zástaveb LPG.To je přeci stěžejní,nejpřesnější místo pro správnou teplotu a posléze k odpaření plynu(jo hice to dovedou oklamat,taky osobní dřívější zkušenost,přeplo to po už při startování klidně hned na plyn).
Jasně o kousek jinde na hadici to taky sejme reálnou hodnotu pro následné odpaření plynu,jen přímo v reduktoru by to mělo být ještě přesnější.
Možná staré,ty nejjednodušší pravěk zástavby měly čidlo na hadici,nebo pak samo doma úpravy,jako jsem měl já,taky jsem koupil za pár kaček termistor a zapojil je,umístil na hadici,bo na můj starý exot AG nešlo rozumně sehnat čidlo do reduktoru.
Vadilo mě to ihned přepnutí v hicech,ne skrz zdechnutí motoru,to se tak nechovalo,ale skrz nešetrnost vůči motoru.
Jasně o kousek jinde na hadici to taky sejme reálnou hodnotu pro následné odpaření plynu,jen přímo v reduktoru by to mělo být ještě přesnější.
Možná staré,ty nejjednodušší pravěk zástavby měly čidlo na hadici,nebo pak samo doma úpravy,jako jsem měl já,taky jsem koupil za pár kaček termistor a zapojil je,umístil na hadici,bo na můj starý exot AG nešlo rozumně sehnat čidlo do reduktoru.
Vadilo mě to ihned přepnutí v hicech,ne skrz zdechnutí motoru,to se tak nechovalo,ale skrz nešetrnost vůči motoru.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 921
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
sima napříkad landi renzo a omega to má na hadici
suubaru nevim co máš za auto ale u většiny aut se voda do topení dostává jako první a jede to na malý okruh a na to se dává lpg takže chladič je mimo a auto topí brzo a né po 15 km:). jenom légo 2004 až 2007 mělo přiblbléj ventil co zavíral vodu do topení . ale ten pak od 2007 zrušily. a já ještě zapojuji reduktor do nuceného okruhu a jako první před topení, takže mi voda jde napřed reduktor pak topení a zpět. tak mám lpg ohřáto po kilometru
suubaru nevim co máš za auto ale u většiny aut se voda do topení dostává jako první a jede to na malý okruh a na to se dává lpg takže chladič je mimo a auto topí brzo a né po 15 km:). jenom légo 2004 až 2007 mělo přiblbléj ventil co zavíral vodu do topení . ale ten pak od 2007 zrušily. a já ještě zapojuji reduktor do nuceného okruhu a jako první před topení, takže mi voda jde napřed reduktor pak topení a zpět. tak mám lpg ohřáto po kilometru
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
Lego 2.5, r.v 2005, zástavba BRC. Netuším kde si to sosá info o teplotě, ale mám vysledováno, že pokud mám topení OFF, přepne to v podstatě až když je teplota vody k 90°C a otevře se termostat (velký okruh? )
Pokud je topení ON, přepne po chviličce a jede to na LPG ještě dřív, než se automaticky rozeběhne ventilátor na vyšší rychlost (i to topení asi čeká až se ohřeje voda aby to neprodukovalo studený průvan).
Dle Torque přepíná na LPG při 40°C.
Toť mé postřehy, sry za OT .
Pokud je topení ON, přepne po chviličce a jede to na LPG ještě dřív, než se automaticky rozeběhne ventilátor na vyšší rychlost (i to topení asi čeká až se ohřeje voda aby to neprodukovalo studený průvan).
Dle Torque přepíná na LPG při 40°C.
Toť mé postřehy, sry za OT .
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
Tak na přepnutí na lpg musí být splněna nejen podmínka teplota, ale i překročení otáček nastavených v řj, tedy nastartuje zahřáté auto vždy na benzín, ne?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
Jj, zahrate startuje vždy na benzín a přepíná hned.
Kolega nevím jaký měl systém, ale když zapnul zapalko a držel dlouho tlačítko LPG, preplo se to a startoval na plyn i když bylo auto studené .
Prý údajně nějaký "tajný" nouzový systém, snad by to měl umožňovat každý výrobce. Ale nevím, nepatral jsem..
Kolega nevím jaký měl systém, ale když zapnul zapalko a držel dlouho tlačítko LPG, preplo se to a startoval na plyn i když bylo auto studené .
Prý údajně nějaký "tajný" nouzový systém, snad by to měl umožňovat každý výrobce. Ale nevím, nepatral jsem..
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49333
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
Podmínka otáček být určitě vždycky nemusí, respektive asi je to podle nastavení systému. Outback mi přepne i na volnoběh. Toyota přepne nad 1500 otáček.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
Mě to taky přepne na volnoběh. Primárně je to o té teplotě, o otáčkách jsem ani neslyšel. Já teď přemýšlím o el.předehřevu
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1321
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
Zajímavé, u předchozího Outbacku 2,5 cca ve 150tkm taky těsnění a od cca 200tkm taky to cvakání od clony ventilátorů, tekže ne poruchy, ale vlastnosti Tak doufám že MY2015 už to má vychytaný.suubaru píše: 150 tkm: Vařila voda, výměna těsnění v Autobond.
Pod palubkou blbne clona ventilátoru topení, je slyšet cvakání. Nevyřešeno. Oděrka PZ dveře, nárazníky, LP blatník kosmetická vada.
Letos nástřik dutin dveří podběhů.
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 921
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
dvahrnce: to není tajný ale je to běžně u novějších systému tzv. nouzový start na lpg a je to kvůli tomu když ti třeba odejde benzínové čerpadlo nebo dojde benzín tak at můžeš nastartovat a odjet, také ten kdo to montuje tak ti tam zadá kolik nouzových startu povolí .já dávám většinou 5 pokusů. samozřejmě když to je v zimě první start tak to není na vstřikovače žádná hitparáda, ale lepší je odjet než se nechat odtáhnout třeba z dovolené. magic G4 to má takédvahrnce píše:Jj, zahrate startuje vždy na benzín a přepíná hned.
Kolega nevím jaký měl systém, ale když zapnul zapalko a držel dlouho tlačítko LPG, preplo se to a startoval na plyn i když bylo auto studené .
Prý údajně nějaký "tajný" nouzový systém, snad by to měl umožňovat každý výrobce. Ale nevím, nepatral jsem..
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7835
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
Když dojde benzín a pojedeš s tím na plyn, tak čerpadlo dost pravděpodobně odejde.
Jedině vytáhnout jeho relátko.
Jedině vytáhnout jeho relátko.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 921
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
to jo. ale než někde zůstat viset tak raději odjedu a je to právě kvůli tomu že odejde čerpadlo nebo elektro k čerpadlu. já jinak osobně mám udělané že při přepnutí na lpg mě vypne benzínové čerpadlo přes obyčejné rozpínací relé...říka se že to má běžet že to chladí benz vstřiky ale mých 700 000 km takhle najeto a ani jednou jsem nevyměnil vstřik tak to asi jako test stačí. já myslím že bohatě stačí když se proběhne čerpadlo než to přepne na lpg. aby nezarezlo
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7835
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT
Jo, já si to vypínání čerpadla dělal na minulém autě a žádný problém s tím nebyl. Nyní ho mám trvale zapnuté.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT