Atmosfericke motory EJ-20 a jejich rozdily
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Atmosfericke motory EJ-20 a jejich rozdily
Zajimalo by me oznacovani variant atmosferickych motoru EJ 20 a jejich rozdily.
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
Re: Atmosfericke motory EJ-20 a jejich rozdily
Dobrý den,
EJ20 SOHC 85kw
EJ201 SOHC 92kw
EJ202 SOHC 101kw
EJ204 DOHC 110/118/121kw
v případě dalších dotazů na odlišnosti napište
Martin Čermák
technik Subaru ČR
EJ20 SOHC 85kw
EJ201 SOHC 92kw
EJ202 SOHC 101kw
EJ204 DOHC 110/118/121kw
v případě dalších dotazů na odlišnosti napište
Martin Čermák
technik Subaru ČR
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Atmosfericke motory EJ-20 a jejich rozdily
technik: co jsem zatim patral tak EJ20 SOHC 85kw ma dve verze nepatrne se lisici tocivym momentem a ta pozdejsi se oznacuje EJ20E.
pouziva nektera z poslednich verzi AVCS? jednotlive vykonove varianty EJ204 se lisi pouze nastavenim ridici jednotky, nebo i mechanicky?
pouziva nektera z poslednich verzi AVCS? jednotlive vykonove varianty EJ204 se lisi pouze nastavenim ridici jednotky, nebo i mechanicky?
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
Re: Atmosfericke motory EJ-20 a jejich rozdily
Dobrý den,
motory EJ20 85kw měly dvě verze. První byla do model.roku 96, kompresní poměr 9,5.
Modely 97 a 98 měly kompresní poměr 9,7. Motor už neměl hydroštely a měl jiné písty.
Všechny motory EJ204 mají AVCS. Verze 118kw a 121kw se liší nastavením elektroniky, kompresní poměr 11,1
Verze 110kw má jiné písty, kompresní poměr 10,2.
Martin Čermák
technik
motory EJ20 85kw měly dvě verze. První byla do model.roku 96, kompresní poměr 9,5.
Modely 97 a 98 měly kompresní poměr 9,7. Motor už neměl hydroštely a měl jiné písty.
Všechny motory EJ204 mají AVCS. Verze 118kw a 121kw se liší nastavením elektroniky, kompresní poměr 11,1
Verze 110kw má jiné písty, kompresní poměr 10,2.
Martin Čermák
technik
- Speedys4
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 241
- Registrován: pon kvě 16, 2011 3:41 pm
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Krupka (okr.Teplice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosfericke motory EJ-20 a jejich rozdily
rád bych otevřel toto staré téma.
Staré ej20 85kw mám za velice odolné motory, jak je to v porovnání s novým 118kw? jde mi zejména o nájezd a údržbu. Díky
Staré ej20 85kw mám za velice odolné motory, jak je to v porovnání s novým 118kw? jde mi zejména o nájezd a údržbu. Díky
Re: Atmosfericke motory EJ-20 a jejich rozdily
Čau, měl jsem Imprezu ročník 96, nejdřív 92kw a teď mám taky 96 ale 85kw. Jaký je mezi nimi rozdíl? Kde se bere těch pár koní? Ne že bych je chtěl, nájezd 260 tisíc bez větších potíží je víc než spokojenost, ale zajímalo by mě to kouzlo
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1497
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Atmosfericke motory EJ-20 a jejich rozdily
Pokud si měl rok 96 nemohl si mit 92kw, jedině, že by to někdo vyměnil. 85kw byly do roku 98, následující léta už byly pouze 92kw a jak píše pan Čermák výš -do roku 96 se dělaly 85kw s hydrostely (navíc se motor nemohl potkat-konstrukce pístů) 97/98 se dělaly 85kw s nastavitelnými vahadly na vůle ventilů a měly i jiné písty (tyhle motory už se mohly potkat) až pak byl 92kw. 92kw motor má naprosto jinou konstrukci hlav M.nrksrs píše:Čau, měl jsem Imprezu ročník 96, nejdřív 92kw a teď mám taky 96 ale 85kw. Jaký je mezi nimi rozdíl? Kde se bere těch pár koní? Ne že bych je chtěl, nájezd 260 tisíc bez větších potíží je víc než spokojenost, ale zajímalo by mě to kouzlo
Re: Atmosfericke motory EJ-20 a jejich rozdily
To mě překvapuje. Ne proto že jsem tohle nevěděl, ale proto, že si dal někdo práci, dal tam novější motor a ten byl taky před smrtí když jsem se k němu dostal.. :D ale díky za info!mišus píše: Pokud si měl rok 96 nemohl si mit 92kw, jedině, že by to někdo vyměnil...
Re: Atmosfericke motory EJ-20 a jejich rozdily
Ahoj a které novější verze ještě měly hydroštely?
Díky moc!
Díky moc!
- tyson500
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon lis 27, 2017 6:36 pm
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Tábor
Re: Atmosfericke motory EJ-20 a jejich rozdily
Zdar chlapi, muzu se zeptat jaky je rozdil mezi motory ej202 92 kw co se davaly do forestru a ej202 101kw z legacy? Sel by v nejhorsim pripade pouzit holej motor z 92 a zbytek preskladat z moji 101? Klepe mi to na klice
Subaru Impreza 2.0R 2006
Subaru legacy 2.0 bl
Subaru legacy 2.0 bl
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: Atmosfericke motory EJ-20 a jejich rozdily
Forester 92 kW má EJ201, pokiaľ viem.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát pro 15, 2023 7:09 pm
Re: Atmosfericke motory EJ-20 a jejich rozdily
Zdravim zkusim otevrit toto tema po 15 letech :D
Dokazete mi nekdo poradit?
popis meho problemu:
mam legacy bh motor ej201 92kw
a ve sklepe mi prebyva jeden funkcni motor ej20 85kw bez hydrostelu (ventily na merky).
Vize je si nechat spodek motoru bez hlav jako nahradni.
otazka zni: je to stejny? protoze kompresni pomer u ej20 85kw je 9,7 a u ej201 10,0
Ma to stejne vnitronsti?
Sedí tomu vsecky kanaly?
Nechci to kuchat zbytecne kdyz ten motor slape.
diky a zdar
Dokazete mi nekdo poradit?
popis meho problemu:
mam legacy bh motor ej201 92kw
a ve sklepe mi prebyva jeden funkcni motor ej20 85kw bez hydrostelu (ventily na merky).
Vize je si nechat spodek motoru bez hlav jako nahradni.
otazka zni: je to stejny? protoze kompresni pomer u ej20 85kw je 9,7 a u ej201 10,0
Ma to stejne vnitronsti?
Sedí tomu vsecky kanaly?
Nechci to kuchat zbytecne kdyz ten motor slape.
diky a zdar