Stránka 2 z 3

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: stř led 06, 2016 10:48 pm
od newli
A jaky mas cenovy limit? Jen pro zajimavost jsem si vyjel autoscout s limitem najezdu 125.000 km a vyjelo mi tam 10 aut (outback III generace s 3.0). Ja bych toto nabidkou urcite nazval. Treba legacy spec b po faceliftu v manualu a kombiku se ukazuje tak 1-2 auta za rok v cele evrope! To uz se nabidkou skutecne nazvat neda :-( Ja bych na Tvem miste nevahal a vydal se pro auto ven.

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: stř led 06, 2016 10:49 pm
od merlin
quickly píše:Nezdají se mi tam ty 4 místa , že by to bylo nákladní (s přepážkou)? Ale otík míval 5 míst s přepážkou, to jen forestík měl 4, ne ?
Mám podozrenie, že u outback+prepážka je rozdiel pred a po facelift. Rozhodne si spomínam na Outbacky 3.0R:
predfacelift+prepážka=4 miesta (2004-2006)
pofacelift+prepážka=5 miest (2007-2008).

A nie som si istý, či som niekedy videl aj opačnú kombináciu.

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: stř led 06, 2016 11:00 pm
od newli

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: stř led 06, 2016 11:02 pm
od majtinek
newli píše:A jaky mas cenovy limit?
Chtěl bych se vejít do max 200.000 Kč. Venku jsou slušnější kousky od cca 8000€, což už je bohužel mimo.

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: stř led 06, 2016 11:04 pm
od jatros
quickly píše:Nezdají se mi tam ty 4 místa , že by to bylo nákladní (s přepážkou)?
Já měl Outbacka 2005 jako N1 s přepážkou a pouze 4 místa (patý pás byl odmontován). Nebyla povolena přestavba zpět.
I ta mříž byla "přes celou plochu" (auta, která mají povoleno všech 5 pásů, tak měly v té mříži pro něj průvlak/otvor).
BTW: Už několik let je povoleno přepážku demontovat, ale místa pořád zůstávají pouze 4.

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: čtv led 07, 2016 7:27 am
od Mareka
majtinek píše: Jinak jedna zajímavá H6 teď na prodej je (bohužel na druhý straně republiky)...Tak uvidíme, jestli Subárko v nabídce vydrží...
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list
Na ten bazar jsou celkem rozporuplné názory.
Každopádně když najdeš hodně zajímavé auto někde daleko, můžeš požádat místní o předběžnou prohlídku na místě. Do NJ to mají navíc kousek vyhlášení mechanici na Subaru: Embert nebo Nowak. Takže můžeš mít i detailní kontrolu.

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: čtv led 07, 2016 8:48 am
od CoZmo
jak psáno výše, jakmile je otík N1, tak má ofiko 4 místa...řešil jsem zpětným doděláním pásu a opěrky za hlavu na prostředním místě, ale v papírech mi zůstali ofiko 4 místa...takže do zahraničí jen ve 4 lidech...je to idiocie české byrokracie, nic jiného...

jinak s nákupem to budeš mít stejně jako my všichni ostatní...nastrkáš kačáky do šublíku, každý dej projedeš inzerce a když se něco objeví, tak ideálně nejdýl druhý den skočíš do auta a pojedeš...s tím, že když to bude dobrý, tak bereš hned...
takhle se projedeš třeba pětkrát, uběhne půl rok a otík bude doma, neboj...

Zkus se zeptat vrťase esli o něčem neví a neboj se nechat si auto proklepnout v AWD praha, pokud máš tu možnost...za těch pár korun ti řeknou celkem spolehlivě, esli má nebo nemá smysl do toho auta jít.

V kasičce si schovej tak desítku na zadní lemy a pak nějakou nevím co třeba další desítku na výměnu kapalin a je to :-)

P.S. chápu, že to vypadá děsivě, ale nekupuješ ani oktávku, ani pažouta...a výsledek za to stojí.

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: čtv led 07, 2016 8:57 am
od majtinek
Díky moc za kontakty. Se vstupníma investicema počítám. Manželka má svoje auto, mobilní jsme, takže na koupi zas tak nemusím spěchat. Ale těším se, o tom žádná :850:

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: čtv led 07, 2016 11:34 pm
od tomas184
A bacha na těsnění pod hlavou. Pokud už je načaté, projevuje se to tak, že po rychlejší jízdě (jízdě do kopce) jdou bublinky do expanzní nádoby. Ideální je hadičku z expanzní nádoby vyndat, strčit do PET lahve s neperlivou vodou a pozorovat, jestli nejdou bublinky. Pokud by šly, znamená to opravu 25.000 Kč. Mně tohle dělal Mirek Bím včetně trubek vodního chlazení, které byly zkorodované. Nájezd zhruba 150.000 km. Těsnění pod hlavou je snad jediné slabé místo motoru 3.0, tak bacha na to.
Jinak to modré auto v Novém Jičíně nevypadá špatně, ale bazarníci potvrdili, že bylo bourané na zadek. Měrku laku s sebou. Hodně štěstí při výběru.

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: pát led 08, 2016 6:48 am
od Majer
Kdybys kupoval něco v ostravě muzu ti změřit lak ,co se týče těsnění u 3.0 to může být i za víc jak 25 tis .....

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: pát led 08, 2016 8:17 am
od majtinek
tomas184 a Majer - díky za info a nabídku pomoci.
A oprava těsnění pod hlavou za 25 a víc? :670: Tak to je mazec..

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: pát led 08, 2016 8:24 am
od parabolD
No, ty hlavy jsou 2, takže běžné úkony x2... :(

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: pát led 08, 2016 8:32 am
od sima
Tak na ten bazar bacha.Hlavně na km,servisky,víc už psát nebudu.Neříkám,že tam nemůže mít a nemá dobré auta,ale jednak recenze na něj,dohledatelné na netu a jednak téměř osobní zkušenost s podivným jednáním.Prostě opatrně.

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: pát led 08, 2016 8:47 am
od Slavek_xxx
majtinek> jojo, 25 tisic je takova normalni cena v neautorizovanym servisu. Je fakt, ze kdybych byval nekupoval sadu ale jen tesneni pod hlavama, mohl jsem usetrit 2 tisice a kdybych nechtel zabrusovat ventily (tech je 24), tak dalsi 4, ale kdyz uz je to venku, chce to udelat poradne. Potkalo me to pri najezdu cca 250 tisic. U 3.0R udajne jeste zlobily napinaky rozvodaku, ale to nebyla takova darda a navic nedokazu rict, kterych modelovych roku se to tykalo a pri jakym najezdu.

Re: Outback - jaký model, motor a převodovku vybrat?

Napsal: pát led 08, 2016 9:12 am
od LukasV
Slavek: Ty napinaky a retezy jsem menil ve 250 kkm, jeden napinak nenapinal jak mel a chrastil retez (material cca 8000), ted jeste cekam na nove solenoidy ovladani vacky (haze chybu casovani).
Jinak po koupi vozu mit dostatecnou rezervu i na opravy, preci jen to byvaji nebyvaji korunove zalezitosti.
A co se tyce audia, po koupi transmiteru od Sencoru za 350,- s 32 GB hudby jiz bidne radio nepouzivam - transmiter je schovany v loketni operce a nahodne tam sazi co mu prijde zrovna vhod.
Jinak 3.0R je famozni a nemenil bych, automat uz asi taky ne.