Subaru Levorg - všeobecně
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20644
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Už jsem psal na fcb. Po konzultaci s prodejcem olejů v zimě jezdím 0W40 a v létě 0W50. Amsoil. Měním s kolama, takže na jaře a na podzim.
Závodní motorky jezdi 0W18 tak bych řekl, že v současné době, s kvalitní značkou oleje tam můžeš nalejt cokoli mezi, pokud to bude splňovat normu a pokud chceš něco pro ten motor udělat, tak měnit olej častěji, než řešit jestli 30,40,nebo 50. Přístup je tam skvělej , takže to zvládne každý
Závodní motorky jezdi 0W18 tak bych řekl, že v současné době, s kvalitní značkou oleje tam můžeš nalejt cokoli mezi, pokud to bude splňovat normu a pokud chceš něco pro ten motor udělat, tak měnit olej častěji, než řešit jestli 30,40,nebo 50. Přístup je tam skvělej , takže to zvládne každý
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Budu se to asi muset konečně naučit... Nechám je tam dát tu 5W-30, co tam lejou vždycky, a za půl roku najdu prostor, kde si to můžu udělat sám a zkusím to... Mám známého mechanika, tak by mi s tím napoprvé mohl helpnout... Ď.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20644
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
U Levorga tam není žádnej kryt v místě šroubu. Takže stačí trochu zvednout a vypustit.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Začal mi bouchat pravej přední tlumič. Nájezd 69 000, tak půjdou. Nějaký tip, nebo to mám pořešit standardem pls.?
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
asi najlepšia voľba budú Bilstein B6...
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20644
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
https://www.sportfahrwerk-billiger.de/S ... -Alle.html
Tady jsi cenově někde jinde než u nás, jak je to s dostupností nevim. A taky jsem nekoukal jakej máš rok. Tak si to zkontroluj. Já čekal dost dlouho. Bacha , B8 je kratší a musíš jiný pružiny, plus budeš o cca 2cm níž.
Tady jsi cenově někde jinde než u nás, jak je to s dostupností nevim. A taky jsem nekoukal jakej máš rok. Tak si to zkontroluj. Já čekal dost dlouho. Bacha , B8 je kratší a musíš jiný pružiny, plus budeš o cca 2cm níž.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: stř říj 31, 2012 11:27 am
- Jméno a příjmení: Radek Kubata
- Bydliště: Budějky
Re: Subaru Levorg - všeobecně
LEVORG = Lying Ebout Volume Of Remaining Gasoline - sedí to přasně... Něco k tématu "dojezd na rezervu."
Včera návrat z Legolandu: vyrážim, něco pod půl nádrže, valím +-160 nonstop po autobánu s tím, že někde vezmu, všichni spí. Po 180 km se rozsvítí voko a pípne dojezd 70km. Budim ženu s instrukcí, kdy je benzínka na trase nebo poblíž, do Deggendorfu bychom měli ještě v pohodě dojet (40km). Po dalších asi 5km klesl dojezd na 60km a auto začlo cukat, otáčky na volnoběh - palivoměr v klidu lehce nad nulou, ale do motoru nic. V tu chvíli jsem byl v levým 150, vpravo kamiňón, kterej už jsem na volnoběh nepředjel, ale naštěstí jsme doklouzali k začátku exitu. Už to nechytlo, vesta, 100 kroků a trojúhelník.
Zkusil jsem zavolat 2 asistenčky, obě že za 2h dovezou kanistr. Benzínka 1,7km, tak jsem pěšo vyrazil, rodinka šla do "parčíku" u exitu. Hned zastavil mladej pár, svezli mě a jiná paní zas s kanystrem zpět, max. 15 minut. Dolít, na druhý to chytlo a nezapomenout trojúhelník.
Auto mám přes půl roku, tankuju většinou prázdnej = dojezd určitě dost pod 50 km, nikdy problém.
Tak že by se teď zrovna sekl plovák (nebo co tam je)? Jo a ty asistenčky mě nasraly pekelně, v podstatě k ničemu (Uniqa, Axa).
Včera návrat z Legolandu: vyrážim, něco pod půl nádrže, valím +-160 nonstop po autobánu s tím, že někde vezmu, všichni spí. Po 180 km se rozsvítí voko a pípne dojezd 70km. Budim ženu s instrukcí, kdy je benzínka na trase nebo poblíž, do Deggendorfu bychom měli ještě v pohodě dojet (40km). Po dalších asi 5km klesl dojezd na 60km a auto začlo cukat, otáčky na volnoběh - palivoměr v klidu lehce nad nulou, ale do motoru nic. V tu chvíli jsem byl v levým 150, vpravo kamiňón, kterej už jsem na volnoběh nepředjel, ale naštěstí jsme doklouzali k začátku exitu. Už to nechytlo, vesta, 100 kroků a trojúhelník.
Zkusil jsem zavolat 2 asistenčky, obě že za 2h dovezou kanistr. Benzínka 1,7km, tak jsem pěšo vyrazil, rodinka šla do "parčíku" u exitu. Hned zastavil mladej pár, svezli mě a jiná paní zas s kanystrem zpět, max. 15 minut. Dolít, na druhý to chytlo a nezapomenout trojúhelník.
Auto mám přes půl roku, tankuju většinou prázdnej = dojezd určitě dost pod 50 km, nikdy problém.
Tak že by se teď zrovna sekl plovák (nebo co tam je)? Jo a ty asistenčky mě nasraly pekelně, v podstatě k ničemu (Uniqa, Axa).
Naposledy upravil(a) skuby dne pát črc 01, 2022 8:18 am, celkem upraveno 1 x.
Legacy Wagon 2.5GT 2010 265k
Levorg 1.6 GT-S 2015 170k
ex Legacy Wagon 2.5i 2004 165k boxer returns!
ex 146 1.8 T.S. 1998 140k
ex 33 1.7 16V 1990 132k boxer!
Levorg 1.6 GT-S 2015 170k
ex Legacy Wagon 2.5i 2004 165k boxer returns!
ex 146 1.8 T.S. 1998 140k
ex 33 1.7 16V 1990 132k boxer!
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jel jsem na "doraz" už nekolikrát, na dojezdu 30 km se ukazatel vynuluje na ----, aby to člověka znervóznilo... Ale ujel jsem tak i 40 km, a pak jsem stejně do nádrže dostal jen 56 litrů (kapacita má být 60), takže tam pořád ještě rezerva na pár desítek km byla...
Jinak asistence za 2 hodiny, mimo office hours, mi přijde ještě celkem OK. U nás jsem na asistenci čekal 3,5 hodiny v pracovní den... A to mi jenom odešla baterie na autě... Stačilo to nahodit jump starterem (který jsem tehdy ještě neměl), dojet do servisu, vyměnit baterii...
Jinak asistence za 2 hodiny, mimo office hours, mi přijde ještě celkem OK. U nás jsem na asistenci čekal 3,5 hodiny v pracovní den... A to mi jenom odešla baterie na autě... Stačilo to nahodit jump starterem (který jsem tehdy ještě neměl), dojet do servisu, vyměnit baterii...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mě teda 2 hodiny taky nepřijdou úplně hrozný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: stř říj 31, 2012 11:27 am
- Jméno a příjmení: Radek Kubata
- Bydliště: Budějky
Re: Subaru Levorg - všeobecně
OK, tak naštěstí jsem ještě neměl tu čest. Spíš že by bylo pro všechny jednodušší zavolat na nejbližší pumpu, aby mi to někdo dovezl za úplatu a pak to nechat proplatit (bez paliva) pojišťovnu. Ale to bych asi chtěl moc
K autu: koukám na fotky nádrže - je možný, že dali inženýři čerpadlo na jednu stranu a plovák na druhou?
Mohlo se stát, že se při jízdě 200km rovně prostě nepřeleje palivo přes tunel pro kardan? Zalomcovat autem mě napadlo až pak cestou od benzínky...
K autu: koukám na fotky nádrže - je možný, že dali inženýři čerpadlo na jednu stranu a plovák na druhou?
Mohlo se stát, že se při jízdě 200km rovně prostě nepřeleje palivo přes tunel pro kardan? Zalomcovat autem mě napadlo až pak cestou od benzínky...
Legacy Wagon 2.5GT 2010 265k
Levorg 1.6 GT-S 2015 170k
ex Legacy Wagon 2.5i 2004 165k boxer returns!
ex 146 1.8 T.S. 1998 140k
ex 33 1.7 16V 1990 132k boxer!
Levorg 1.6 GT-S 2015 170k
ex Legacy Wagon 2.5i 2004 165k boxer returns!
ex 146 1.8 T.S. 1998 140k
ex 33 1.7 16V 1990 132k boxer!
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Super, dík jdu na to.https://www.sportfahrwerk-billiger.de/S ... -Alle.html
Tady jsi cenově někde jinde než u nás, jak je to s dostupností nevim. A taky jsem nekoukal jakej máš rok. Tak si to zkontroluj. Já čekal dost dlouho. Bacha , B8 je kratší a musíš jiný pružiny, plus budeš o cca 2cm níž.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
na Grinchovi se počítadlo nuluje při dojezdu 50 km (přepnu si na A, které si vynuluji a hlídám si, abych najel do 40 km) a s lehkou nohou dojedu bez problémů posledních 40 km a mám tak ještě 2-3 litry podle tankování
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22758
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Ono to ma taky kazdy auto uplne jinak... firemni octavie ukazuje dojezd az do nuly, ale uz mame experta, co s nulou dojel z Benesova do Prahy. Toyota doma zvladla ukazat dojezd 30km (pak uz jsem to tankoval) nicmene hladovy oko se rozsvitilo nekde u 40km dojezdu a dle tankovani a objemu nadrze by to nejspis ujelo jeste 200km. I20 prestava ukazovat okolo tech 50km dojezdu a nula taky vychazi na skoro 100km rezervy jeste.
Jinak to cerpadlo by podle me melo sat z obou pulek nadrze. Ale nekdo tu kdysi resil na outbacku (catana tusim?) ze se tohle rozbilo, servis to nekolikrat nespravil a pak prave to auto chciplo i ve chvili, kdy tam byla jeste pulka nadrze
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Jinak to cerpadlo by podle me melo sat z obou pulek nadrze. Ale nekdo tu kdysi resil na outbacku (catana tusim?) ze se tohle rozbilo, servis to nekolikrat nespravil a pak prave to auto chciplo i ve chvili, kdy tam byla jeste pulka nadrze
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk