2.0 110kw Prepad voľnobežných otáčok až do zhasnutia motoru
Napsal: stř lis 11, 2015 10:19 pm
Zdravím,
mám Imprezu 2.0R-S ročník 2008 (2.0 atmo, 110kw) a deje sa mi jedna zaujímavá ale dosť nepekná vec.
V určitých situáciách padajú otáčky pri vyšlápnutí spojky tak hlboko, že auto chcípne.
Tie situácie sú napríklad:
- Cúvanie, zašlápnutie spojky s plným otočením volantu (otočenie auta na ploche si predstavte) a auto chcípne
- Idem dopredu na ploche/parkovisku, spojka, plný niekam zatáčam a tiež to chcípne alebo skoro chcípne
- tiež sa mi to stalo vo veľmi nepríjemnej situácii a to bolo, keď som išiel normálne napríklad 60 po ceste a v zákrute zašlápol spojku na trochu dlhšie (nezaradil som rovno do iného stupňu) a pri zatáčaní a brzdení mi tiež zhasol motor. Proste otáčky zase padli už príliš hlboko. Dosť nepríjmné jak prestal ísť posilovač riadenia a bŕzd.
Mám dojem, že to je vždy v situácii, kde vyšlápnem spojku a mám nejakú väčšiu záťaž typu že sa točí volantom, brzdí etc. Ešte to musím lepšie vyskúmať, aby som to vedel niekde vhodne servisákovi aleob tak replikovať, ale teraz sa pýtam, či ste to niekedy nezažili.
Hladal som po nete a našiel som, že niečo takéto mávali amercké outbacky a možno aj iné modely okolo roku 2008 či 2010. Riešilo sa to flashom ECU. Dá sa niekde niečo potočiť, aby to motor/ECU nenchávalo padnúť tak hlboko? Nepozeral som to podrobne ale proste to padne POD tú poslednú 500RPM čiarku a zhasne jak je to zaťažen niečím typu servo riadenia a tak. ak by niekto chcel vyniť baterku, tak tá bola pred pár týždňami meraná a je v pohode.
mám Imprezu 2.0R-S ročník 2008 (2.0 atmo, 110kw) a deje sa mi jedna zaujímavá ale dosť nepekná vec.
V určitých situáciách padajú otáčky pri vyšlápnutí spojky tak hlboko, že auto chcípne.
Tie situácie sú napríklad:
- Cúvanie, zašlápnutie spojky s plným otočením volantu (otočenie auta na ploche si predstavte) a auto chcípne
- Idem dopredu na ploche/parkovisku, spojka, plný niekam zatáčam a tiež to chcípne alebo skoro chcípne
- tiež sa mi to stalo vo veľmi nepríjemnej situácii a to bolo, keď som išiel normálne napríklad 60 po ceste a v zákrute zašlápol spojku na trochu dlhšie (nezaradil som rovno do iného stupňu) a pri zatáčaní a brzdení mi tiež zhasol motor. Proste otáčky zase padli už príliš hlboko. Dosť nepríjmné jak prestal ísť posilovač riadenia a bŕzd.
Mám dojem, že to je vždy v situácii, kde vyšlápnem spojku a mám nejakú väčšiu záťaž typu že sa točí volantom, brzdí etc. Ešte to musím lepšie vyskúmať, aby som to vedel niekde vhodne servisákovi aleob tak replikovať, ale teraz sa pýtam, či ste to niekedy nezažili.
Hladal som po nete a našiel som, že niečo takéto mávali amercké outbacky a možno aj iné modely okolo roku 2008 či 2010. Riešilo sa to flashom ECU. Dá sa niekde niečo potočiť, aby to motor/ECU nenchávalo padnúť tak hlboko? Nepozeral som to podrobne ale proste to padne POD tú poslednú 500RPM čiarku a zhasne jak je to zaťažen niečím typu servo riadenia a tak. ak by niekto chcel vyniť baterku, tak tá bola pred pár týždňami meraná a je v pohode.