Wuntiho legacy

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5217
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od draconis »

Já používal MANN snad na všech dosavadních autech od Fiatu přes Škodovku a teď i Subo a v pohodě. Názory se různí, ale třeba můj známý, který mi dělá pneu servis a občas nějaké drobnosti co potřebuju, když má čas (jinak staví závodní speciály do vrchu a je úchylnej na Japonce, zejména Suzuki, ale jezdil sezonu i jako mechanik s jedním týmem s Rézou) a KN používá dlouho, rád a chválí si to. Co člověk, to názor. Nicméně v jeho případě mu po zkušenostech a hlavně jeho argumentaci nemám důvod nevěřit, protože to vypadá, že ví co dělá a umí si to obhájit... :-)

Největší paradox na tom je, že se na auta loni tak trochu vykašlal (po dvaceti letech), dělá je už jenom pro radost a začali s manželkou dělat dorty, zmrzlinu a nejrůznější cukrářské věci. Když jsem se ho ptal, tak prý že je to prostě pohodlnější, jednodušší a vydělat se tím dá dobře, když to člověk umí. Takže už se hrabe v autech jen o víkendech, pro radost a to hlavně ve svých - dřív dělal ta cizí a na svoje neměl čas. Lidi se mění... :-)

Ale zmrzlinu má fakt dobrou, i když jsem k němu radši na dvorek jezdil se podívat, jak se všude válí kusy aut a vždycky nějaké ty 2-3 oholené speciály, na kterých zrovna dělal. Teď je tam zmrzlinářskej stroj a sezení... Je to bordel... :-)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od Slavek_xxx »

draconis> hele, kazda vec ma nejakej svuj ucel. KN s mrizkama mazanyma olejem je dobry tak v oblasti tuningu, kde je pozadovan maximalni nadseriovy vykon po kratkou dobu zivotnosti motoru. Pro vsechny bezny situace u neupravovanyho motoru s rezervou staci cistej vzduchac od normalni znacky v originalnim airboxu, na to ho vyrobce pocital. To ze jejich reklama tvrdi, ze lip cisti (jak asi) a ma mensi odpor vzduchu, cimz zvysi vykon (jak asi, kdyz mnozstvi vzduchu reguluje klapka) to je vec marketingu, ne vyvoje. Zvysi se urcite hlucnost = sportovni pocit a trochu se ochudi smes (zvlast u starych vybehanych karbcu nebo tupych strikacek je to zadouci a priznavam, ze timto se muze vykon zvysit).
Videl jsem filtry pro motorky s objemem 1200 kubiku a otackama 13000, takze mnozstvi nasavanyho vzduchu je pak obrovsky, a presto velikost filtru nebyla o nic vetsi nez u beznych aut s podobnym objemem a polovicnima otackama bez turba. A i to tu nekdo psal - i pro turbiny neni papirovej filtr zadnej obr. Takze proc si zadelavat na problem propustnyma filtrama.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5217
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od draconis »

O zvýšení výkonu naopak ten můj známý vůbec nemluvil... :-)

Hlavně o tom, že se pak jen čistí ta vložka a nemění se celý filtr, nic jiného moc nezmiňoval... ::-DDD:

Já jsem s klasickým filtrem naprosto spokojený a nemám důvod vzhledem k ceně a výměně jednou do roka v řád stokorun toto vůbec řešit a cokoli měnit. Já zůstanu u klasiky.
Uživatelský avatar
wunti
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1055
Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
Jméno a příjmení: Michal Wunti
Bydliště: Ostrava

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od wunti »

Jsem tu delší dobu nebyl a koukám, že se to tady pěkně rozjelo :-)
Já jsem opravdu klasický uživatel, který si rád vychutná pěknou jízdu ve svém Subaru, ale nejsem až takový nadšenec a fajnšmekr, abych řešil značky filtrů a vrážel za ně vyšší částky. Myslím, že na těch 10 tis. km svou službu udělaji i tyhle filtry. To radši vozidlu dopřeji opravdu pravidelný servis... :subaru:
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017

Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Uživatelský avatar
wunti
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1055
Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
Jméno a příjmení: Michal Wunti
Bydliště: Ostrava

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od wunti »

Tak jsem neodolal, přistavil a vyfotil :-)
Takřka jako vejce vejci :-p
:subaru:
Přílohy
bez spz.jpg
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017

Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49206
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od VDC »

To je dobře, že jsi neodolal. Dlouho jsi nic nenapsal. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
wunti
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1055
Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
Jméno a příjmení: Michal Wunti
Bydliště: Ostrava

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od wunti »

To víš spokojený uživatel vozu, tichý uživatel subaru fóra :-D :657: . Do svého Subaru pouze tankuji benzín, přezouvám kola a to je zatím naštěstí vše. V létě mi končí STK, tak plánuji v tomto termínu dělat nové brzdy. Jinak naprostá spokojenost :6066: (klepu ať no nezařeknu).
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017

Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49206
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od VDC »

wunti píše:To víš spokojený uživatel vozu, tichý uživatel subaru fóra :-D . Do svého Subaru pouze tankuji benzín, přezouvám kola a to je zatím naštěstí vše. V létě mi končí STK, tak plánuji v tomto termínu dělat nové brzdy. Jinak naprostá spokojenost (klepu ať no nezařeknu).
Super, super, super. To jsou nejlepší zprávy
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
wunti
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1055
Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
Jméno a příjmení: Michal Wunti
Bydliště: Ostrava

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od wunti »

Tak jsem to asi přechválil.
Dotaz: Vyskočila mi kontrolka závada motoru, přitom však problikává ikona tempomatu - mohu z toho odvodit, že jde "pouze" o závadu tempomatu? Dnes jsem byl v servise, ale při mé smůle v sobotu servis není v zápřahu.
Byl jsem v Subaru v Ov - Hrabůvka. Jsou nějaké reference?
Dík za Vaše postřehy.
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017

Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od ozawasan »

jak se auto při té chybě chová? pokud se nic neděje, tak je nejpravděpodobnější závada lambdy. Takže pokud necítíš ztrátu výkonu, škubání a prostě cokoliv nestandardního, tak je to "v pohodě". Najdi v blízkosti někoho s diagnostikou a ten ti chybu načte.
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Uživatelský avatar
wunti
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1055
Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
Jméno a příjmení: Michal Wunti
Bydliště: Ostrava

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od wunti »

ozawasan píše:jak se auto při té chybě chová? pokud se nic neděje, tak je nejpravděpodobnější závada lambdy. Takže pokud necítíš ztrátu výkonu, škubání a prostě cokoliv nestandardního, tak je to "v pohodě". Najdi v blízkosti někoho s diagnostikou a ten ti chybu načte.
Chová se stejně, otáčky, výkon v normě. Potřebuji s vozem ještě přes víkend najet cca 80 km - můžu jo?
Koukal jsem že nová lambda sonda cenově žádná sranda :-)
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017

Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od ozawasan »

jak je to starý? jestli se to chová noumáuně, tak bych jel. Dost lidí do tu tak mělo:-). Zpravidla, pokud to začíná, pomůže SSM diagnostika - kabel, nebo BT modul se spojením na mobil - uvidíš chybu, vymažeš - tím pádem ti zhasne kuře a blikající cruise a jede se dál.... taky se dá pořídit nástavec na tu sondu - za pár stovek - co tomu pomůže.. Samo, pokud je to jen lambáda, ale podle toho, co popisuješ to tak vypadá.
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Uživatelský avatar
wunti
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1055
Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
Jméno a příjmení: Michal Wunti
Bydliště: Ostrava

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od wunti »

ozawasan píše:jak je to starý? jestli se to chová noumáuně, tak bych jel. Dost lidí do tu tak mělo:-). Zpravidla, pokud to začíná, pomůže SSM diagnostika - kabel, nebo BT modul se spojením na mobil - uvidíš chybu, vymažeš - tím pádem ti zhasne kuře a blikající cruise a jede se dál.... taky se dá pořídit nástavec na tu sondu - za pár stovek - co tomu pomůže.. Samo, pokud je to jen lambáda, ale podle toho, co popisuješ to tak vypadá.
R.v. 2006, 2,0i 121 kW
No nejde u toho právě tempomat...
ty bláho BT modul - slyším prvně. Jsem zaspal dobu. Uvidíme co z toho nakonec vyskočí a pak uděláme nějaké kroky :-p
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017

Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od ozawasan »

zadej do vyhledávače bluethooth diagnostika do auta - tam toho na tebe vyběhne......
najeto máš tak kolem 130k a výš, že?
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Uživatelský avatar
wunti
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1055
Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
Jméno a příjmení: Michal Wunti
Bydliště: Ostrava

Re: Wuntiho legacy

Příspěvek od wunti »

ozawasan píše:zadej do vyhledávače bluethooth diagnostika do auta - tam toho na tebe vyběhne......
najeto máš tak kolem 130k a výš, že?
Kolem 156 tis. km
Hlavně mne ničím neděs :655: :839:
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017

Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“