AT pneu používané členy klubu - Anketa
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14880
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Nejde o zájem. Máš pocit, že automobilový průmysl by se v posledních letech řídil tím, o co je zájem?
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Upřímně u většiny lidí mi přijde že jo... takovej typickej uživatel akorát řeší kolik to žere a že to na něj furt píská, když neřídí, vítá. A podle toho to vypadá...
S tím vzorkem, já mám na silničních zimákách po 3 sezónách pořád 9mm. Takže až půjdou pryč, tak budou mít furt hodně přes ty stanovené 4mm. Jediná guma z těch nových, na kterých doma mizí vzorek, je letní Dunlop BluResponse, ale nejspíš jenom kvůli tomu, že je to nazuté na tom naftovém křápu, který je těžký na předek a motor má úplně skvělou charakteristiku, kde sice nejde, ale věčně těma gumama hrabe a tam ten vzorek z předku doopravdy mizí...
S tím vzorkem, já mám na silničních zimákách po 3 sezónách pořád 9mm. Takže až půjdou pryč, tak budou mít furt hodně přes ty stanovené 4mm. Jediná guma z těch nových, na kterých doma mizí vzorek, je letní Dunlop BluResponse, ale nejspíš jenom kvůli tomu, že je to nazuté na tom naftovém křápu, který je těžký na předek a motor má úplně skvělou charakteristiku, kde sice nejde, ale věčně těma gumama hrabe a tam ten vzorek z předku doopravdy mizí...
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14880
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
spm: úplně s tebou nesouhlasím. Asistenty a detekci rozeplého poklopce a kravaty nakřivo asi stádo chce, ale proti downsizingu bučeli tak nějak všichni sborem...a přesto auto s normálním motorem od příštího roku pomalu nekoupíš, čest výjimkám.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
No nevim, slýchávám (třeba v práci), jak je super mít asistenta pruhů, parkování, proti spánku, brždění, ... že se pak stačí jen posadit za volant a na cestě k moři mít jen ruku na volantu a "auto tě tam doveze samo".
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Hele, bučí, ale reálně si to nikdo nekupuje... První generace fábií šla koupit třeba s benzinovym dvoulitrem. Ale podívej se do inzerce, jestli v těch stovkách inzerátů, z nichž 99% je 1.2HTP, najdeš alespoň jeden. Nejspíš ne (A to jsem kdysi, když se začala vyrábět ta současná generace, koukal na ten ceník a ten cenovej rozdíl mezi nejslabším a nejsilnějším motorem nebyl nijak drasticky velký... a stejně, většina toho co jezdí, jsou 3 válce). Prostě stádo bučí, ale když ten výběr mají, tak si stejně koupí tu nejslabší mrdku, protože peníze se počítají. A to v případě, kdy jde o pár tisícovek. A to i těhlech běžných konzumních aut... u těch zajímavějších, jako tu kdysi třeba padlo Mondeo ST220, je to ještě horší... bylo to zajímavý, ale reálně to stejně skoro nikdo nekoupil. (A aktuální stav dnešní doby je dle mě horší ještě o to, že ta běžná střední třída ty peníze má a nemusí kupovat zrovna to nejvíce oholené auto... ale i tak si pak radši kupují totální kravinu jako Kodiaq RS, protože z výroby nalepenej tuzing po exteriéru, aby to všichni viděli, je víc, než aby to auto mělo i motor...)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14880
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Já přeci netvrdím, že lid je moudrý a dělá správná rozhodnutí Se podívej na výsledky voleb
Ale po downsizingu a nádržce na adblue opravdu nikdo nevolal. Ani nikdo nekvičel, že by bylo lepší, kdyby stabilizace nešla vypnout.
Ale po downsizingu a nádržce na adblue opravdu nikdo nevolal. Ani nikdo nekvičel, že by bylo lepší, kdyby stabilizace nešla vypnout.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Jako jasně, ale když pak lid jde a stejně si to auto s downsizingovanym motorem / chcankama / vypínatelnou stabilizací koupí, tak s tím těžko něco dělat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24340
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Honzo to jsi ale ty, tvůj případ, hodnoťme obecně, vem si kolik lidí to má jinak, taky nevěřím tomu, že by zájem nebyl- jak psal i Petr z Bílé...jenže opravdu trh se neřídí zájmem, ne ve všech ohledech, pardon- aspektechspm píše: S tím vzorkem, já mám na silničních zimákách po 3 sezónách pořád 9mm. Takže až půjdou pryč, tak budou mít furt hodně přes ty stanovené 4mm. Jediná guma z těch nových, na kterých doma mizí vzorek, je letní Dunlop BluResponse, ale nejspíš jenom kvůli tomu, že je to nazuté na tom naftovém křápu, který je těžký na předek a motor má úplně skvělou charakteristiku, kde sice nejde, ale věčně těma gumama hrabe a tam ten vzorek z předku doopravdy mizí...
Jo a co si mám představit pod pojmem "silniční zimáky"? Nějaký lehčí vzorek, či co, to se ti tedy vůbšc nesjíždějí? Vzorek 9 mm, to měly nové ne, nebo jsi měl ještě štěstí na 12 mm
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10653
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Já se včera svezl po dálnici a zjistil, že všicí maj auta, ale málo kdo v tom má motor.
K AT gumám - na SG asi jen v 16 215/65, protože jinak se nic koupit nedá. Takže jedině koupit kola 15, což se mi nechce.
K AT gumám - na SG asi jen v 16 215/65, protože jinak se nic koupit nedá. Takže jedině koupit kola 15, což se mi nechce.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
No, to je právě ono... zájem by měl, kdo? Jasně, Petr, co jezdí dost nesmysly v lese... a na jednoho takovýho Petra připadá pak 100 jinejch, u kterých je fuk, jestli ta guma má 9 nebo 11mm, ale budou řvát na výrobce / reklamovat gumy, když ve 160km/h vibrujou celým autem. Silniční zimní guma je u mě Dunlop Winter Sport 5. Nové měly 9mm, něco možná lehce přes. Takže se mi akorát nesjíždějí a do sběrného dvora půjdou nejspíš s nějakými 7-8mm, daleko za 4mm limitem, protože už stejně v té době fungovat nebudou. A to si myslím, že nejezdím zrovna úplně málo... Takže mě osobně třeba ta velikost vzorku až tolik nepálí, protože ty gumy stejně nesjedu (a naopak klepající auto na silnici by mě asi pálilo). Tím nechci říct, že to nepotřebuje nikdo. Někdo se najde. Ale těch lidí je prostě pár, oproti těm, kterým je to, ať už oprávněně nebo neoprávněně šumafuk... Takže za mě je to prostě důsledek zájmu většiny, kdy výrobci se nevyplatí dělat gumu pro pár lidí, kteří ji ocení. Neviděl bych v tom žádnou konspirační teorii. Já už třeba dneska taky nekoupim mobil, kterej by mi vyhovoval. Protože na tom většina, co si to kupuje, řeší jaký má rozlišení přední kamera na focení selfí a podobnejch píčovin, ale pracovat se na tom nedá... Sere mě to, ale to je asi tak to jediné, co tím zmůžu a nevidím v tom nějakou vyšší moc
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Já teď mám čerstvé srovnání několika pneu... ve velmi různorodém terénu. Kameny, hlína s kalužema, šotolina, tráva, krpály zkopca i dokopca... (asi nejhorší terén byl na regulérních silnicích )
Tohle jsme všechno projeli bez zaváhání všichni... Ondra na brutal terénních, já s Dušanem na Cooperech ATT, Honda na starých tvrdých sjetých zimákách (asi Michelin).
Problém bylo hluboké bahno v delším úseku, Ondra v pohodě, mi to hrabalo, klouzalo, ale furt to nějak postupovalo dopředu a dalo se to i částečně ovládat. Honda se nějak prohrabala taky... na zpáteční cestě zapadla, ale protože se Zdeněk snažil bahnu nejhoršímu bahnu vyhnout a to co jsem projela já, byla pro něj konečná. Ale vytlačili jsme ho z pasti a zase se bahnem prohrabal, jen to to auto bylo zjevně hůř ovladatelné.
Moje využití AT gum taky nebude převážně v terénu, většinou cesty, kde se to chová překvapivě kultivovaně... žádný velký kravál to nedělá, zatím jsem jela max 140 - nic nevibruje. Spotřeba, zatím je mám chvilku, ale zdá se stejná. V zatáčkách sedí, když je třeba brzdí. A když potřebuju (= chci čistě pro tu legraci) projet "terénem", tak limitujícím prvkem budu já dříve než ty gumy. Tak jsem nějak pochopila, proč výrobci dělají AT gumy tak, jak je dělají.
Tohle jsme všechno projeli bez zaváhání všichni... Ondra na brutal terénních, já s Dušanem na Cooperech ATT, Honda na starých tvrdých sjetých zimákách (asi Michelin).
Problém bylo hluboké bahno v delším úseku, Ondra v pohodě, mi to hrabalo, klouzalo, ale furt to nějak postupovalo dopředu a dalo se to i částečně ovládat. Honda se nějak prohrabala taky... na zpáteční cestě zapadla, ale protože se Zdeněk snažil bahnu nejhoršímu bahnu vyhnout a to co jsem projela já, byla pro něj konečná. Ale vytlačili jsme ho z pasti a zase se bahnem prohrabal, jen to to auto bylo zjevně hůř ovladatelné.
Moje využití AT gum taky nebude převážně v terénu, většinou cesty, kde se to chová překvapivě kultivovaně... žádný velký kravál to nedělá, zatím jsem jela max 140 - nic nevibruje. Spotřeba, zatím je mám chvilku, ale zdá se stejná. V zatáčkách sedí, když je třeba brzdí. A když potřebuju (= chci čistě pro tu legraci) projet "terénem", tak limitujícím prvkem budu já dříve než ty gumy. Tak jsem nějak pochopila, proč výrobci dělají AT gumy tak, jak je dělají.
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Len Honda ten najblbsi usek smerom hore isla po trave, nie v blate. Podla mna by nevysla trasou, co sme isli my.
Ked sa mi gumy zalepili, uz som len hrabal (ale stale isiel ) a blato lietalo na metre daleko. Hlavne, ze som nezabudol dat predtym VDC off
Ked sa mi gumy zalepili, uz som len hrabal (ale stale isiel ) a blato lietalo na metre daleko. Hlavne, ze som nezabudol dat predtym VDC off
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1416
- Registrován: pon kvě 28, 2018 11:07 am
- Jméno a příjmení: Petr Gobernac
- Bydliště: Pardubice
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
https://www.unigriptyre.com/light_truck_164.html
Nezná to někdo? Jsou docela levné do 2000 a mají i docela civilní rozměry
https://www.pneunet.cz/pneu/206056/unig ... 9-h-letni/
Nezná to někdo? Jsou docela levné do 2000 a mají i docela civilní rozměry
https://www.pneunet.cz/pneu/206056/unig ... 9-h-letni/
Forester SJ 2.0iCVT 2016
X-Trail T31 2.0Dci 2010
X-Trail T31 2.0Dci 2010
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
ten unigrip v jiném rozměru jsem viděl na samurajovi , vypadalo to dobře , je to made in china , ja myslel , že jsou to protektory , ale nejsou byly to asi tyto https://pneumatiky.heureka.cz/unigrip-r ... -r15-100q/#
vzorek super, směs celkem tvrdá ma omak víc nevím , majitel jezdí terén a prý celkem dobré a hlavně levné
vzorek super, směs celkem tvrdá ma omak víc nevím , majitel jezdí terén a prý celkem dobré a hlavně levné
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Čínská stlačená tma. Na Samce do lesa určitě dobrý. Srovnatelný to bude s protektorem. Ale nevěřím, že to na silnici nebude na zabití.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97