AT pneu používané členy klubu - Anketa
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10648
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Jak už bylo napsáno, 215/60 neni výběr a 215/65 nejsou legální. Nicméně, pár z nás se je zapsat podařilo přes nějakou firmu, co je schopná dodat typovej list. Když na byrokrata hodíš papír s razítkem, klidně ti změní osobní automobil na letadlo nebo ponorku.
Já jezdím GG AT3 (námořník má mám dojem ty samý), Johyyy jezdí BFG KO2, možná i nějaký ty Coopery by se našly, každopádně je prostě lepší výběr v tomhle rozměru.
Jestli by pojišťovna cukala v případě nehody, o tom se (nejen) tu pořád vedou spory, ostatně i Přecedovi, když "likvidátor" šel nafotit auto (už doma, snad po víc jak týdnu od nehody, Tom kdyžtak upřesní), fotil i pneu kvůli rozměru. Jakkoliv to nedává smysl, nevim no. Ale údajně by prý při odmítnutí platit a následnýmu napadení rozhodnutí museli oni dokázat, že to mělo přímou souvislost s nehodou.
Oflastrování pomahačů - nevím, zkušenost naštěstí nemám, ale imho je auto na nezapsanym rozměru nezpůsobilý provozu, což je spíš na sebrání papírů než na pokutu. Jakkoliv to opět nedává smysl, když s tim samym autem a samýma kolama jsem jezdil jako ten největší gauner a po 15 minutách na úřadě najednou to samý auto s těma samýma kolama je naprosto v pořádku. Prostě byrokratickej nesmysl kterej si zaslouží ojebat jak to jen jde.
Edit: Jirko, celoroční asi hlavně proto, aby na sobě měly znak hory s vločkou a M+S, aby byly považovaný jako zimní, kde můžeš mít legálně nižší rychlostní index. Nevím tedy jestli se to vztahuje i na letní období...
Jinak ale jo, tragický budou na mokru a břečce asi každý AT, to už tu víme...
Já jezdím GG AT3 (námořník má mám dojem ty samý), Johyyy jezdí BFG KO2, možná i nějaký ty Coopery by se našly, každopádně je prostě lepší výběr v tomhle rozměru.
Jestli by pojišťovna cukala v případě nehody, o tom se (nejen) tu pořád vedou spory, ostatně i Přecedovi, když "likvidátor" šel nafotit auto (už doma, snad po víc jak týdnu od nehody, Tom kdyžtak upřesní), fotil i pneu kvůli rozměru. Jakkoliv to nedává smysl, nevim no. Ale údajně by prý při odmítnutí platit a následnýmu napadení rozhodnutí museli oni dokázat, že to mělo přímou souvislost s nehodou.
Oflastrování pomahačů - nevím, zkušenost naštěstí nemám, ale imho je auto na nezapsanym rozměru nezpůsobilý provozu, což je spíš na sebrání papírů než na pokutu. Jakkoliv to opět nedává smysl, když s tim samym autem a samýma kolama jsem jezdil jako ten největší gauner a po 15 minutách na úřadě najednou to samý auto s těma samýma kolama je naprosto v pořádku. Prostě byrokratickej nesmysl kterej si zaslouží ojebat jak to jen jde.
Edit: Jirko, celoroční asi hlavně proto, aby na sobě měly znak hory s vločkou a M+S, aby byly považovaný jako zimní, kde můžeš mít legálně nižší rychlostní index. Nevím tedy jestli se to vztahuje i na letní období...
Jinak ale jo, tragický budou na mokru a břečce asi každý AT, to už tu víme...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Vláďo, u nás stačí M+S bez hory s vločkou a je to braný jako zimáky (imho většina AT gum bude M+S, ale bez vločky), horu s vločkou však je třeba mít v některém zahraničí (Germánie určitě).
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10648
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
No, právě, a asi je pak lepší tam mít radši všechno
Btw, zrovna ty GG AT3 maj obojí. A taky jsem si zas vyzkoušel, jak asi týden nebo dva zpět lilo pár dní v kuse, že jsou na mokru tragický
Btw, zrovna ty GG AT3 maj obojí. A taky jsem si zas vyzkoušel, jak asi týden nebo dva zpět lilo pár dní v kuse, že jsou na mokru tragický
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Ja bych se teda vic bal jezdit s ATckama 180 po dalnici, nez resil, jestli tam papirove muze nebo nemuze byt H index...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10648
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Však třeba ty GG AT3 maj rychlostní index 180 km/h, což by měla být rychlost, kterou to zvládne dlouhodobě. Prý je možný ji i krátkodobě překročit, rozhodně se na 181 km/h neroztrhne Co by na tom mělo bejt špatně? Samozřejmě je potřeba počítat s tím, že nejde měnit směr a brzdit jako na semislickách. Takže opravdový riziko je hlavně to byrokratický
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20602
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
AT gumy jsou o prioritách, pokud je jedna z priorit lítat 180 po dálnici, tak bych AT nekupoval.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Já jsem teď koupil ty Yokohama Geolandar v 215/70 R16 a zatím to vypadá slušně. Rychlostní index je do 200 Km/H, ale nevím, jestli by to to auto vůbec zvládlo :D Terén je dobrý, cesta tichá. Mokro zatím nevím a na sníh se bude muset počkat.
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
No spatne je na tom prave to, ze treba nejde menit smer a brzdit takze realne bych se vazne bal toho, ze si v tom pri takovym jizdnim stylu nabiju hubu, nez ze nekdo nekdy bude resit rychlostni index... (ja treba tu nalepku s indexem v zornem poli ridice nevozim a nikdo ji nikdy nehledal )podvlada píše:Však třeba ty GG AT3 maj rychlostní index 180 km/h, což by měla být rychlost, kterou to zvládne dlouhodobě. Prý je možný ji i krátkodobě překročit, rozhodně se na 181 km/h neroztrhne Co by na tom mělo bejt špatně? Samozřejmě je potřeba počítat s tím, že nejde měnit směr a brzdit jako na semislickách. Takže opravdový riziko je hlavně to byrokratický
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Kdo se bojí , nesmí do lesa Na BFG K02 jsem to mastil 220km/h po D1 za nějakým BMW M a celkem to drželo , na to že mám lift Ono ty K02 mají na suchu kupodivu celkem dobré vlastnosti , vlastně jsem přišel na to že to je jediný prostředí kde fungujouspm píše:Ja bych se teda vic bal jezdit s ATckama 180 po dalnici, nez resil, jestli tam papirove muze nebo nemuze byt H index...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
P.S - nemám páru jaký mají rychlostní index
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20602
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
No jo, ale ty máš místo mozkomíšního moku 10W40
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Sjohyyy píše: P.S - nemám páru jaký mají rychlostní index
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
to docela koukám, že tu jsou lidi vyděšení z přiblížení se rychlostnímu indexu gumy a ne z nezpůsobilého vozidla.. já to mám přesně naopak, gumy si celkem rychle osahám co si můžu dovolit, ale představa, že mě někde v horách jebe rakouskej fízl, chce po mě 5000 euro kauci nebo zabavení vozidla a já tam někde po tmě na mobilu studuju jejich zákony.. nic pro mě, tyhle papírový blbosti co jdou snadno zkontrolovat chci mít v pořádku.
Jinak mám hodně naježděno mimo jiné na BFG MT, která v zimě na silnici klouže fakt brutálně a jediný, kdy o tom člověk neví je na dálnici, kde to z principu jede furt rovně, rychlej pohyb je prakticky nemožnej a jedinej problém je brždění. Prudce zabrzdit se na tom nedá, i když to teda není žádnej šlágr ani na suchu
Jinak mám hodně naježděno mimo jiné na BFG MT, která v zimě na silnici klouže fakt brutálně a jediný, kdy o tom člověk neví je na dálnici, kde to z principu jede furt rovně, rychlej pohyb je prakticky nemožnej a jedinej problém je brždění. Prudce zabrzdit se na tom nedá, i když to teda není žádnej šlágr ani na suchu
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20602
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Napsal jsi to na konci. Když máš brzdnou dráhu jak Boeing 737, tak je ti na prd že index souhlasí
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
tak samozřejmě jedu podle toho a držím si odstup, úplně stejně jako každej řidič dodávky, autobusu nebo nedejbože kamionu, ale jedu normální rychlostí. Index je maximální rychlost, ne minimální, když budu mít blbej pocit tak prostě zvolním. V létě ta guma v klidu dá nějakých 150-160 což je maximum pro ten přetíženej offroad. A to jsou to špalky jak kráva, silniční AT s prstem v nose
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa
Na těch mejch Cooperech mám vyzkoušenou rychlost 160 a v té rychlosti jsou velmi příjemné. Pak už mám rychlostní limit já a ne gumy. 160 je strop, kterej jsem ochotnej snést.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97