Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1377
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
Typický turista se obvykle jede do Chorvatska rozplácnout na celou dobu pobytu k moři. My si naplánovali výlet trochu jinak. 8 dní cestování po šotolinových cestičkách a 7 dní u moře.
Snad mě nikdo neutluče, když na subaráckých stránkách budu psát o výletu Land Cruiserem. Jen jsem si chtěl před společnou výpravou do Rumunska ověřit naši Toyku na trochu delší cestě než je jízda na chalupu. Podařilo se mi přitom skloubit přání Marcely - vykoupat se zase jednou v průzračném moři, a přání moje – vidět podzemní letiště Željavu, vyjet na Plješivicu, vystoupat na Šator a objevovat další krásná a málo známá místa v Chorvatsku a Bosně. Tipy na mnohé z nich dal Tiger v jiném vlákně. Jeli jsme Toykou ve čtyřech – s kamarádem a jeho manželkou.
Nepříliš navštěvovaná místa, ke kterým jsme mířili, zkusím přiblížit pár slovy a hlavně fotkami. Později možná bude i nějaké krátké video. Třeba se někdo nechá inspirovat a cestou k moři taky odbočí z hlavního tahu.
Vezmu to chronologicky, tak jak cesta probíhala.
Mrežnica - raftová řeka
První nocleh na dlouhých prknových stolech pod přístřeškem vodáků. Kromě nás nikde nikdo. V autě vozím vždycky i pár hřebíků, takže jsme opravili polámané stoly, rozprostřeli na ně karimatky a za hukotu peřejí a kaskád spokojeně ulehli. Mrežnica dostála svému jménu. Teploměr naměřil v noci 4,6 °C, voda v řece měla sotva dvojnásobek.
Snad mě nikdo neutluče, když na subaráckých stránkách budu psát o výletu Land Cruiserem. Jen jsem si chtěl před společnou výpravou do Rumunska ověřit naši Toyku na trochu delší cestě než je jízda na chalupu. Podařilo se mi přitom skloubit přání Marcely - vykoupat se zase jednou v průzračném moři, a přání moje – vidět podzemní letiště Željavu, vyjet na Plješivicu, vystoupat na Šator a objevovat další krásná a málo známá místa v Chorvatsku a Bosně. Tipy na mnohé z nich dal Tiger v jiném vlákně. Jeli jsme Toykou ve čtyřech – s kamarádem a jeho manželkou.
Nepříliš navštěvovaná místa, ke kterým jsme mířili, zkusím přiblížit pár slovy a hlavně fotkami. Později možná bude i nějaké krátké video. Třeba se někdo nechá inspirovat a cestou k moři taky odbočí z hlavního tahu.
Vezmu to chronologicky, tak jak cesta probíhala.
Mrežnica - raftová řeka
První nocleh na dlouhých prknových stolech pod přístřeškem vodáků. Kromě nás nikde nikdo. V autě vozím vždycky i pár hřebíků, takže jsme opravili polámané stoly, rozprostřeli na ně karimatky a za hukotu peřejí a kaskád spokojeně ulehli. Mrežnica dostála svému jménu. Teploměr naměřil v noci 4,6 °C, voda v řece měla sotva dvojnásobek.
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1377
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
Željava – zničená a opuštěná podzemní letecká základna
Letiště už jinde popsal Tiger, ….. vlastně on mi vnukl myšlenku, že tento monstrózní Titův vojenský projekt musím vidět na vlastní oči. Nikoho jsme se neptali, nikomu se nehlásili a z vesničky Ličko Petrovo Selo zamířili přímo na letiště. Prohlídli jsme si prostřílená letadla, mrkli se do tunelů, projeli se po ranveji – ani pes po nás neštěk. Byli jsme tam úplně sami. Jen minová pole všude kolem dokola. Některé betonové cesty mezi objekty už z obou stran pohlcuje vegetace a jsou jen stěží průjezdné.
Pro nezasvěcené ocituji něco z Tigerova popisu:
Željava - podzemní letecká základna v hoře Plješevica, asi 10km od Plitvic.
Základna je v útrobách hory do níž vedou 4 tunely, kde parkovali Migy. Tunely jsou dlouhé 500m, 400m a 350m, šířka každého 20m a výška 8m. Jeden tunel byl rezervní. Všechny se spojovaly na "křižovatce", ve které byla obří síň, kde se opravovaly Migy. Základna byla projektována, aby odolala přímému jadernému zásahu o síle 20 kt. Každý tunel byl do zatáčky kvůli eliminaci tlakové vlny a v zatáčkách byly železobetonová 1m silná vrata o váze 100 tun, která dokázala podzemí hermeticky uzavřít. Ve vjezdech do tunelů jsou od stropu betonové závěsy na profil Migu. Venku je 5 drah: 2 (přistávací-vzletová) a 3 vzletové plus kasárna a logistické sklady. Protože bylo letiště navrženo na to, aby přežilo jaderný útok, hlavní zásoby PHM byly v hoře Pokoj 20km vzdálené
a sem vedlo palivo podzemním potrubím.
Tahle sranda vyšla Jugoslávské daňové poplatníky na 4mld. dolarů a nakonec si ho během války sami zničili
Více informací je v CZ tady http://forum.valka.cz/topic/view/84464/ ... Pljesevica a hlavně v ENG tady http://www.zeljava-lybi.com/
Hlavní, stále platná zásada pohybu po ploše a všech přilehlejch prostorách je neopouštět beton. Platí to i v areálu kasáren, který jsou vpravo od Dakoty a dvou Thunderjetů, všude kolem jsou údajně ještě miny.
Taky bacha na to, že tunel 4 je už na Bosenském území. Na konci spojovačky ke čtyřce byly za naší návštěvy cvičný betonový bomby, který prej už někdo ukradl. Jinak tunely 1, 2 a 3 jsou v pohodě přístupný, ale chce to opatrně a dobrý světlo, pokud je chceš trochu probádat. Ty vrata uvnitř jsou odstřelený a působěj neskutečně. Uvnitř jsou občas šachty plný vody.
Když jsme tam byli my v roce 2011, tak jsme si na doporučení vyžádali na hraničnim přechodu povolení od policajtů a když jsme přijížděli k Dakotě, tak jsme potkali policejního Defendra, tak jim říkám, "my to máme povolený" a policajt "jo my už o vás víme". Od tý doby tam byla spousta lidí a bez povolení.
DC-3 Dakota a F-84 stíhací bombardéry :
Letiště už jinde popsal Tiger, ….. vlastně on mi vnukl myšlenku, že tento monstrózní Titův vojenský projekt musím vidět na vlastní oči. Nikoho jsme se neptali, nikomu se nehlásili a z vesničky Ličko Petrovo Selo zamířili přímo na letiště. Prohlídli jsme si prostřílená letadla, mrkli se do tunelů, projeli se po ranveji – ani pes po nás neštěk. Byli jsme tam úplně sami. Jen minová pole všude kolem dokola. Některé betonové cesty mezi objekty už z obou stran pohlcuje vegetace a jsou jen stěží průjezdné.
Pro nezasvěcené ocituji něco z Tigerova popisu:
Željava - podzemní letecká základna v hoře Plješevica, asi 10km od Plitvic.
Základna je v útrobách hory do níž vedou 4 tunely, kde parkovali Migy. Tunely jsou dlouhé 500m, 400m a 350m, šířka každého 20m a výška 8m. Jeden tunel byl rezervní. Všechny se spojovaly na "křižovatce", ve které byla obří síň, kde se opravovaly Migy. Základna byla projektována, aby odolala přímému jadernému zásahu o síle 20 kt. Každý tunel byl do zatáčky kvůli eliminaci tlakové vlny a v zatáčkách byly železobetonová 1m silná vrata o váze 100 tun, která dokázala podzemí hermeticky uzavřít. Ve vjezdech do tunelů jsou od stropu betonové závěsy na profil Migu. Venku je 5 drah: 2 (přistávací-vzletová) a 3 vzletové plus kasárna a logistické sklady. Protože bylo letiště navrženo na to, aby přežilo jaderný útok, hlavní zásoby PHM byly v hoře Pokoj 20km vzdálené
a sem vedlo palivo podzemním potrubím.
Tahle sranda vyšla Jugoslávské daňové poplatníky na 4mld. dolarů a nakonec si ho během války sami zničili
Více informací je v CZ tady http://forum.valka.cz/topic/view/84464/ ... Pljesevica a hlavně v ENG tady http://www.zeljava-lybi.com/
Hlavní, stále platná zásada pohybu po ploše a všech přilehlejch prostorách je neopouštět beton. Platí to i v areálu kasáren, který jsou vpravo od Dakoty a dvou Thunderjetů, všude kolem jsou údajně ještě miny.
Taky bacha na to, že tunel 4 je už na Bosenském území. Na konci spojovačky ke čtyřce byly za naší návštěvy cvičný betonový bomby, který prej už někdo ukradl. Jinak tunely 1, 2 a 3 jsou v pohodě přístupný, ale chce to opatrně a dobrý světlo, pokud je chceš trochu probádat. Ty vrata uvnitř jsou odstřelený a působěj neskutečně. Uvnitř jsou občas šachty plný vody.
Když jsme tam byli my v roce 2011, tak jsme si na doporučení vyžádali na hraničnim přechodu povolení od policajtů a když jsme přijížděli k Dakotě, tak jsme potkali policejního Defendra, tak jim říkám, "my to máme povolený" a policajt "jo my už o vás víme". Od tý doby tam byla spousta lidí a bez povolení.
DC-3 Dakota a F-84 stíhací bombardéry :
Naposledy upravil(a) Dušan dne stř črc 22, 2015 11:57 pm, celkem upraveno 4 x.
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1377
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
Željava - tunely
Pokračování zítra
Pokračování zítra
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1377
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
Gola Plješivica 1648 m – bílé skály, radarová hora
Ze silnice č.1 kolem Plitvic se 1,5 km jižně od penzionu Winnetou odbočuje vlevo na šotolinovou 13 km dlouhou cestu na vrchol hory. Teď v červnu 2015 mi připadala sjízdně kromě vyložených placek pro všechny ostatní Subaru. Trochu obtížnější je jen závěr trasy s kamením, skalami a většími nerovnostmi. Zákaz nebyl ani u vjezdu, ani nikde v průběhu trasy. Nejkrásnější jsou poslední dva kilometry. Teprve až skončí les, otevře se vpravo výhled na údolí a plitvické lesy, a vlevo kousek nad cestou se objeví nádherné bílé zářicí skály. Asi po 1 km jízdy pod skalami dosáhne cesta hlavního hřebene a tady se rozdvojuje. Ta rovně vede ke třem novým vykrývacím stožárům, my se ale ostře serpentýnou stočíme doleva a teď už po bosenské straně Plješivice míříme na vrchol vysoký přesně1647,61 m, jak uvádí vrcholová tabulka chorvatských geodetů. Celý vršek hory je poset pozůstatky radarové základny. Je odsud pěkně vidět do Bosny – město Bihač a přes něj vinoucí se řeku Unu máme jako na dlani.
I z těch zbytků, které po základně zůstaly, musí člověk obdivovat její velikost a důmyslnost podzemního propojení objektů. Radary byly částečně zničeny, částečně rozebrány během jugoslávských válek a provoz původního zařízení definitivně skončil v r. 1995, kdy bosenští Srbové opustili základnu před chorvatskou vojenskou operací. Co po nich zůstalo, vzali si Chorvati jako válečnou kořist. Po skončení války vrchol hory zabrali Kanaďané s vlastním technickým vybavením a vydrželi tam až do r. 2004. Od té doby je radarová základna zcela opuštěna.
Opět jsme byli na vrcholu sami, jako jediné motorové vozidlo – jen shora jsme viděli na placaté skále pod námi odpočívat pěší turisty. Možná přišli stejnou cestou, kterou jsme přijeli my. Protože i tady nahoře jsou lesy a úbočí zaminované. Soudě podle tabulek s nápisy „MINE“.
Bílé skály před vrcholem
Ze silnice č.1 kolem Plitvic se 1,5 km jižně od penzionu Winnetou odbočuje vlevo na šotolinovou 13 km dlouhou cestu na vrchol hory. Teď v červnu 2015 mi připadala sjízdně kromě vyložených placek pro všechny ostatní Subaru. Trochu obtížnější je jen závěr trasy s kamením, skalami a většími nerovnostmi. Zákaz nebyl ani u vjezdu, ani nikde v průběhu trasy. Nejkrásnější jsou poslední dva kilometry. Teprve až skončí les, otevře se vpravo výhled na údolí a plitvické lesy, a vlevo kousek nad cestou se objeví nádherné bílé zářicí skály. Asi po 1 km jízdy pod skalami dosáhne cesta hlavního hřebene a tady se rozdvojuje. Ta rovně vede ke třem novým vykrývacím stožárům, my se ale ostře serpentýnou stočíme doleva a teď už po bosenské straně Plješivice míříme na vrchol vysoký přesně1647,61 m, jak uvádí vrcholová tabulka chorvatských geodetů. Celý vršek hory je poset pozůstatky radarové základny. Je odsud pěkně vidět do Bosny – město Bihač a přes něj vinoucí se řeku Unu máme jako na dlani.
I z těch zbytků, které po základně zůstaly, musí člověk obdivovat její velikost a důmyslnost podzemního propojení objektů. Radary byly částečně zničeny, částečně rozebrány během jugoslávských válek a provoz původního zařízení definitivně skončil v r. 1995, kdy bosenští Srbové opustili základnu před chorvatskou vojenskou operací. Co po nich zůstalo, vzali si Chorvati jako válečnou kořist. Po skončení války vrchol hory zabrali Kanaďané s vlastním technickým vybavením a vydrželi tam až do r. 2004. Od té doby je radarová základna zcela opuštěna.
Opět jsme byli na vrcholu sami, jako jediné motorové vozidlo – jen shora jsme viděli na placaté skále pod námi odpočívat pěší turisty. Možná přišli stejnou cestou, kterou jsme přijeli my. Protože i tady nahoře jsou lesy a úbočí zaminované. Soudě podle tabulek s nápisy „MINE“.
Bílé skály před vrcholem
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1377
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
Vrcholek hory - zbytky radarové základny
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1377
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
Crnopac - Staza Malog princa
Stezku Malého prince jsem objevil na Googlu úplně náhodou. Fotky z ní mě natolik zaujaly, že se stala dalším z cílů našeho výletu. Nachází se v masívu Crnopac, což je vnitrozemská jihovýchodní část známého pohoří Velebit. Stezka je vskutku pohádková – vede skalním městem nebo spíš rozeklaným vápencovým skalním bludištěm pořád vzhůru dolů po ocelových lanech i bez nich, do závrtů po žebřících i bez nich, na skaliska a hřebínky ..... nóó skalní ráj to na pohled. A pořádně rozsáhlý, s neustálým focením a filmováním okružní túra na několik hodin. Pokud by tam člověk zabloudil a nebyla tam vyznačena stezka, tak zhyne bídnou smrtí. Cestu ven nenajde, všude kolem propasti a kolmé stěny. Možná trochu přeháním, ale skutečně kromě dobře značené stezky asi není z bludiště úniku. Buď se vrátit po svých stopách na její začátek, nebo ji dojít až do konce. S Marcelou jsme ji prošli celou. Stezku vyznačil a vybudoval místní nadšenec – horolezec a moc se mu povedla. Nebyl to sice adrenalin jako na některých extrémních ferrátach, ale i tak se mi vryla hluboko do paměti. Nezapomenutelný zážitek, spíš jako z pohádky.
V bivaku asi ½ hod. od začátku stezky jsme probudili pár kluků, kteří se chystali na „vrh Crnopca“. Přímo na Stezce Malého prince jsme nepotkali a neviděli nikoho.
Stezku Malého prince jsem objevil na Googlu úplně náhodou. Fotky z ní mě natolik zaujaly, že se stala dalším z cílů našeho výletu. Nachází se v masívu Crnopac, což je vnitrozemská jihovýchodní část známého pohoří Velebit. Stezka je vskutku pohádková – vede skalním městem nebo spíš rozeklaným vápencovým skalním bludištěm pořád vzhůru dolů po ocelových lanech i bez nich, do závrtů po žebřících i bez nich, na skaliska a hřebínky ..... nóó skalní ráj to na pohled. A pořádně rozsáhlý, s neustálým focením a filmováním okružní túra na několik hodin. Pokud by tam člověk zabloudil a nebyla tam vyznačena stezka, tak zhyne bídnou smrtí. Cestu ven nenajde, všude kolem propasti a kolmé stěny. Možná trochu přeháním, ale skutečně kromě dobře značené stezky asi není z bludiště úniku. Buď se vrátit po svých stopách na její začátek, nebo ji dojít až do konce. S Marcelou jsme ji prošli celou. Stezku vyznačil a vybudoval místní nadšenec – horolezec a moc se mu povedla. Nebyl to sice adrenalin jako na některých extrémních ferrátach, ale i tak se mi vryla hluboko do paměti. Nezapomenutelný zážitek, spíš jako z pohádky.
V bivaku asi ½ hod. od začátku stezky jsme probudili pár kluků, kteří se chystali na „vrh Crnopca“. Přímo na Stezce Malého prince jsme nepotkali a neviděli nikoho.
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11909
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
Teda ty nás ale zásobuješ. :supeer: :supeer: :supeer:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
Ježiš to je nádhera :supeer:
Željavu mám taky asi v plánu a furt sem vzpomínal že tam jde vyjet k vysílači a díky tobě sem to dostal jak na podnosu :826:
Ze základny i z překračování hranice u vysílaču sem měl pořád nějaké bobky kvůli možným problémům.
Cestou malý princ si mě ale rozsekal a v cestování utvrdil.
Protože v starším věku :655: a takové adrenalinové kousky :657:
klobouk dolu.
Jo a za to že našvštěvuji off forum,off akce a že sem kámoše trochu zblbnul kecama o 4x4 dnes už offbanda 5x samurai,patrol,cherokee)
vděčim také trochu tobě. :pr:
:783: :subaru: :diky:
Željavu mám taky asi v plánu a furt sem vzpomínal že tam jde vyjet k vysílači a díky tobě sem to dostal jak na podnosu :826:
Ze základny i z překračování hranice u vysílaču sem měl pořád nějaké bobky kvůli možným problémům.
Cestou malý princ si mě ale rozsekal a v cestování utvrdil.
Protože v starším věku :655: a takové adrenalinové kousky :657:
klobouk dolu.
Jo a za to že našvštěvuji off forum,off akce a že sem kámoše trochu zblbnul kecama o 4x4 dnes už offbanda 5x samurai,patrol,cherokee)
vděčim také trochu tobě. :pr:
:783: :subaru: :diky:
Subaru Outback 05(lpg) 2.5 H4 121Kw/5°Mt (Hi/Lo)/At16"CCC
Jeep GCH ZJ 93 5.2 V8 155Kw/NP231/4,88/4"lift RC short arm/Mt 33"BH/F.D30High pinion(HD+Truetrack)/R.Chrysler 8,25"(HD+ARB)/řízení-„uderknuckle highsteer“/stabíky-RE
Jeep GCH ZJ 93 5.2 V8 155Kw/NP231/4,88/4"lift RC short arm/Mt 33"BH/F.D30High pinion(HD+Truetrack)/R.Chrysler 8,25"(HD+ARB)/řízení-„uderknuckle highsteer“/stabíky-RE
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49409
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
Dušane úžasný !!!
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5220
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
Sorry, ale nedá se to říct slušně. To je ale ku*evská nádhera! Jen zásobuj dál, na to se dá koukat celý den. A tiše závidět... :845:
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
nesmis zavidet, ale nekam vyrazit
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5220
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
Aktuálně nemám čím, ale lákalo by mě to moc. Ale to už by chtělo Forejse trochu nazvedat a upravit...
Nebo koupit něco jinýho... ::-DD:
Nejvíc by mě asi lákalo Mongolsko... Ale taky je třeba na to mít kromě auta čas a prachy, což aktuálně není můj případ, páč nemám z těch tří věcí ani jednu...
Nebo koupit něco jinýho... ::-DD:
Nejvíc by mě asi lákalo Mongolsko... Ale taky je třeba na to mít kromě auta čas a prachy, což aktuálně není můj případ, páč nemám z těch tří věcí ani jednu...
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
ja mam penez dost , auto ted taky, zatim, jen ten cas
musime neco spachat, jakoze fakt!!!
musime neco spachat, jakoze fakt!!!
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1377
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
Vidím, že pár lidí to dokonce čte, tak budu pokračovat.
draconis > jóóó .... tak Mongolsko by se mi taky moc líbilo. Jenže v mém případě to vidím hodně nereálně.
Marceli > však tys' taky říkal, že Željavu musíš vidět, ale kvůli času bude pro tebe asi schůdnější to Polsko, že jo?
draconis > jóóó .... tak Mongolsko by se mi taky moc líbilo. Jenže v mém případě to vidím hodně nereálně.
Marceli > však tys' taky říkal, že Željavu musíš vidět, ale kvůli času bude pro tebe asi schůdnější to Polsko, že jo?
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Chorvatsko a Bosna na jiný způsob
Dušane, prosím co nejvíc dalších info :850: :supeer:
Dosud jsem nevěděl, zdali budu mít čas na dovolenou, a taky nebylo úplně jasné, kam bychom jeli, ale čas se mi začal rýsovat na začátku září, a lokace i náplň dovolené mi dokonale pasují na podobný trip, jaký nám tu úžasně servíruješ :supeer:
Samozřejmě vše zhodnotím i z toho pohledu, že mám "jen" Outbacka s mírně nazdvihaným podvozkem :655:
Dosud jsem nevěděl, zdali budu mít čas na dovolenou, a taky nebylo úplně jasné, kam bychom jeli, ale čas se mi začal rýsovat na začátku září, a lokace i náplň dovolené mi dokonale pasují na podobný trip, jaký nám tu úžasně servíruješ :supeer:
Samozřejmě vše zhodnotím i z toho pohledu, že mám "jen" Outbacka s mírně nazdvihaným podvozkem :655:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<