Takže malý update a možná užitečný info, problémy dieslu už známe všichni, horší vstřiky ,horší spojka a do toho uložení kliky z bláta... Dočítal jsem se různé rady jak to servisovat aby to přežilo a tady se některé názory lehce rozchází...
Prodejce dílů subarusti.cz doporučuje spojku ( setrvák ) měnit po cca 60 000km kvůli házivosti, kdežto boxer auto doporučuje výměnu po 100 000km ( za kratší interval se jistě zlobit nebudou )...
Takže mů malej postřeh - 1) Kalibrace vstřiků (interval 30 000km) dělat opravdu s každým olejem , protože po 20 000km jsem to měl hodně mimo
realitu (Liška Plzeň
vyjde to na pár korun).
2) spojka, originální v autorizáku vyměněná spojka měla přesně 85 000km a nechal jsem jí preventivně vyměnit ( při delším
rozjezdu auto podivně zadrhávalo). Setrvačník byl off, měl docela velikou vůli (axiální) takže bohužel tady má Rosťa
pravdu a ta preventivní výměna spojkové sady bude lepší po 60 000- 70 000km .
xyz 122 000km - Nová spojka , nový DPF
5.2021 145 000km - Nový short blok
12.2021 164 000km - kompletní výměna náplní plus kalibrace vstřiků Autwec
12.2021 164 500km - koupě
04.2022 177 500km - Únik oleje mezi motorem a převodovkou,po perepetiích na záruku přetěsněná servisní zátka pro vyklepnutí pístního čepu
(Autwec Plzeň), k tomu 2 měsíce čekání na nově hadice které poškodila kuna.
04.2023 207 000km - Nová spojka SACHS ( dvouhmota po 85 000km off ) , tady musím poděkovat subarusti.cz za pěknou cenu a rychlost dodání
Ano stále to jezdí