No, roky jsou znát a můj nájezd je znát... Provozuju jedno auto do lesa na dřevo pak s ním tahám vleky na 1000km štreky, denně do práce 100km a to je jako s botama , když máš jen jedny , musíš každý rok koupit nový.... Nebo jak to řekl můj prcek který měl Fozze pod stromečkem s mašličkou -> No tak to je dobrý, to já namaluju každý rok auto a budeme mít každý rok nový
2021 jsem s Outbackem najel 45 000km a to asi měsíc stál, to prostě nemá smysl kupovat auto který má 250kkm+ Navíc moje cesta do práce vypadá asi tak že prvních 20km projedu 2xpřejezd a 9x obec a samá zatáčka takže se furt jen rozjíždím do kopce a vysledek velmi klidné jízdy je i s 2,0 116kw necelých 12l a to vyšlo nakrásných 11 000kč měsíčně za benzín ...
Navíc jsou to starší auta a od Února se mění způsob měření emisí takže takový to že to technik zařídí to už dost možná neplatí takže Subaristi můžou začít hromadně vykupovat katalyzátory ,seriové výfuky apod...
3,6tky jsem na plyn zaznamenal dvě a obě bez problému jenže mají do 150 000km a navíc ta cena u nich....
Sám jsem hodně a hodně zvědavý jak dlouho to bude jezdit, myslím že letos budu muset vyřešit vstřiky a pak by to mohlo 100 000km dát bez problémů