Johyyy dieselstory

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy

Příspěvek od johyyy »

Tapan píše: úte led 11, 2022 6:02 pm No..to jsou teda manýry :-) Tak ať to jezdí co nejdéle :-)
Prý mají holky rády odvážné muže 8-?
Díky no doufám že pár let to nějak bude držet po kupě :-D Bohužel ten trh s ojetými vozy se tak zbláznil že jsem se rozhodl jít touto cestou i proto že mi to auto Michal nechal v podstatě za cenu opravy takže mám ted v podstatě za pár korun "nový" auto jelikož stav je A+.
Jen mám zatím každý studený start panickou ataku :-()()-:
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14891
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od Tapan »

A co H6, ta funguje nějak v cajku? Ňák mi chybí kontext, proč ten ropák :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3662
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od StandaB »

Taky jsem se chtel zeptat, jestli s tim taky taha? :-)
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

Tapan píše: úte led 11, 2022 7:01 pm A co H6, ta funguje nějak v cajku? Ňák mi chybí kontext, proč ten ropák :-)
H6 má 301 000km a čeká zase na ventily a upřímě , vyndavat motor každých 14měsíců >:-& Pořád si hlídám ojetiny, no a přemýšlel jsem, jak Outback nahradím (až padne), pobrečel jsem si u kamoše s tím že za rok budu muset řešit auto a v ceně 2kil dnes na daily nekoupíš nic kloudnýho, leda Outback 2,5CVT s 250 000km+ a to je zase LPG motory ven a za tři roky se to rozpadne..... Už mě to nějak nebaví a tak jsem si řekl že půjdu do rodiču SG9 116kw ale po měsíci jsem se z toho auta chtěl zabít....
Hledal jsem XV ale problém podobný (nejsou nebo mimo rozpočet).Tak mi kámoš nabídl jeho SH diesel ,vzhledem k tomu že je po generálce a v TOP stavu tak jsem se rozhodl že ho vezmu (alternativa byl Accord diesel) , po měsící a 3 000km musím říct že krom šíleně zpřevodovaný převodovky pro mě to auto nemá chybu a až ted jsem pochopil jaká je škoda že je ten diesel takový bláto ....
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

StandaB píše: úte led 11, 2022 7:28 pm Taky jsem se chtel zeptat, jestli s tim taky taha? :-)
Ježiš, nikdy :-D Teda ve čtvrtek potřebuju cuknout s Peugeotem 206 na dílnu a co bych pro mladou holku neudělal ale jinak dehet je výhradně do práce a zpět :-D Na těžkou práci tu je H6 ,,,,| (*_^) |,,,,
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14891
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od Tapan »

Jo jo, je to jak píšeš. H6 v BP už není auto na velký roční nájezdy, ty auta už jsou plnoletý. Nedá se říct, že by plyn snášely úplně bez problémů a je to furt něco řešit, ty roky jsou znát. A když chceš zůstat u automobilky, není moc čím je nahradit. Do dvou kil těžko radit a i když přifoukneš rozpočet, není to žádná sláva. Outback 3.6 na plyn neprovozuje dlouhodobě k vlastní spokojenosti snad nikdo a cokoliv jinýho je výkonově krok zpět. Snad se dostatečně vyklidním, než budu muset modernizovat :-) Já teda jezdím volnou, ale když tu a tam spěchám a potřebuju předjet, je třeba, aby tam ten výkon byl.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

No, roky jsou znát a můj nájezd je znát... Provozuju jedno auto do lesa na dřevo pak s ním tahám vleky na 1000km štreky, denně do práce 100km a to je jako s botama , když máš jen jedny , musíš každý rok koupit nový.... Nebo jak to řekl můj prcek který měl Fozze pod stromečkem s mašličkou -> No tak to je dobrý, to já namaluju každý rok auto a budeme mít každý rok nový :-DDD

2021 jsem s Outbackem najel 45 000km a to asi měsíc stál, to prostě nemá smysl kupovat auto který má 250kkm+ Navíc moje cesta do práce vypadá asi tak že prvních 20km projedu 2xpřejezd a 9x obec a samá zatáčka takže se furt jen rozjíždím do kopce a vysledek velmi klidné jízdy je i s 2,0 116kw necelých 12l a to vyšlo nakrásných 11 000kč měsíčně za benzín ...

Navíc jsou to starší auta a od Února se mění způsob měření emisí takže takový to že to technik zařídí to už dost možná neplatí takže Subaristi můžou začít hromadně vykupovat katalyzátory ,seriové výfuky apod...

3,6tky jsem na plyn zaznamenal dvě a obě bez problému jenže mají do 150 000km a navíc ta cena u nich....

Sám jsem hodně a hodně zvědavý jak dlouho to bude jezdit, myslím že letos budu muset vyřešit vstřiky a pak by to mohlo 100 000km dát bez problémů [DRIVE]
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od newli »

Tak drzim palce ... ja osobne bych sel do toho accordu diesel.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

Chápu, já byl v podstatě rozhodnutý, bohužel předokolka nepřichazí v úvahu >:-f
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od newli »

Tak nemit tri motory za 100k KM< tak bych taky treba hovoril jinak :-)
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od seatik »

Ahoj Martine, gratulace k novému povozu , vypadá moc pěkně. V Autwecu jsou myslím poctiví a šikovní, tak si myslím, že to neodflákli. Navíc Dan najel na svém SH mrtě km bez problému, tak si myslím, že to opravdu vydrží.
Chce to poctivě zahřát, pokud pojedeš kudlu, tak nechat i vychladnout, ale to asi víš.
Co tě na SG9 štvalo?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

newli píše: úte led 11, 2022 8:49 pm Tak nemit tri motory za 100k KM< tak bych taky treba hovoril jinak :-)
Chápu, i tu story jsem před koupí četl =) Ale měl jsi 2009 jestli si dobře pamatuji navíc tuhle go dělal v podstatě někdo kdo sám diesel má a při 235 000km stále naprosto vše originál ... Pročetl jsem český,německý i anglicky fóra a dočetl jsem se v podstatě že na moje použítí se docela hodí tak uvidíme co to vydrží , jen mě mrzí že nemá i nový blok protože pak by stála za zmínku uprava mostů v bloku motoru kterou dělá jistý Slovinec kolem 3000eur včetně nové kliky atd... No , děj se vůle boží (_)D
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

seatik píše: úte led 11, 2022 8:53 pm Ahoj Martine, gratulace k novému povozu , vypadá moc pěkně. V Autwecu jsou myslím poctiví a šikovní, tak si myslím, že to neodflákli. Navíc Dan najel na svém SH mrtě km bez problému, tak si myslím, že to opravdu vydrží.
Chce to poctivě zahřát, pokud pojedeš kudlu, tak nechat i vychladnout, ale to asi víš.
Co tě na SG9 štvalo?
Díky , hele ja doma auto nakopnu a 2km jedu z kopce a další 3km ven z obce 60km/h takže čas po startu tam má, kudlu s tím nikdy nepojedu je to nafta :-D Kupoval jsem nesmrtelný motory a chtěl jsem dokázat že smrtelný jsou no tak ted to udělám obráceně :-D

Hele SG9 je fajn, podvozek atd ale na těch 35 000km ročně to fakt není ,navíc 116kw fakt nejede - žere, krouták to nemá a za každou vesnicí to v kopci musím točit jak motorku takže bych tam musel dát zase plyn a zase do DOHC a zase furt vyndavat motor -> což nevím jestli jsem si u dýzla pomohl , zatím si připadám jakobych si venku bosý počůral nohy -> zatím je mi teplo :-D
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od newli »

To je dobra poznamka. Bavil jsem se s manikem ze slovenska, ktery repasi delal prave se slovincem a posilal mi i nejake linky. Detail si nepamatuji, ale vedet tohle v roce 2019, tak to mozna jeste nejak zachranuji a nekupuji sracku zvanou BMW.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49239
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od VDC »

Martine to rozhodnutí naprosto chápu. Je rozumný mít k Outbacku jako dailynu ještě něco dalšího, při takovým nájezdu. To je jediná šance, jak toho Otu dál provozovat. Jinak bys ho utahal a to by byla škoda.
A chápu i tohle rozhodnutí, vyzkoušet naftu, když to byla takováhle nabídka.
Co se těch emisí týče, tak mi říkal emisák před vánoci, že problém budou mít hlavně nafty. Že se mění metodika především pro ně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“