Johyyy dieselstory

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10650
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od podvlada »

Koukam teď na emise Forestera ze září, taky jen otáčky, CO a lambda (ta jen u zvýšených otáček). Jinak to měření jsem nikdy nějak moc nepochopil. Přišlo mi, že pokaždý, co jsem to viděl, tak těchnik zvýší otáčky, CO vystřelí do výšin, pak pomalu pomalu padá k limitu, a jakoby najednou spadne pod limit, hluboce pod limit a dobrý. STK/EK u známých, ale mam dojem, že vždy bez nějakých oklik, aspoň jsem nepozoroval, že by bylo potřeba to nějak šmelit.
Mimochodem, u Forestera v protokolu mam CO limit 0,3, naměřeno 0,28. Ale na to ani technik nepeskoval, jediný, co se mu nezdálo, bylo, že to "nějak moc houpe". Nechtěl jsem ho otravovat s dalšími dotazy, on je trochu neruda :-) tak nevim, jestli myslel to, že se výrazně mění otáčky volnoběhu když sepne klima (příště si zkusim vzpomenout ji vypnout), nebo jestli se houpaly hodnoty u těch zvýšených otáček.

Edit: Jo a zapomněl jsem ti, Johyyy, pogratulovat k přírůstku, asi dobrá koupě a držim palce :-D
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od spm »

Ja mel 0,29 a rikal ze to bylo teda o chlup. Melo by tam byt asi o dost min. Uvidime, jak to skonci letos :-D co jsem nepochopil je, ze na protokolu byl limit 0,3 a u predchoziho protokolu 0,5. Pritom ty limity by se stale mely posuzovat vuci norme, podle ktere bylo auto vyrobene, ne?

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10650
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od podvlada »

Když jsem byl s Foresterem jak píšu výše, technik ještě nadával, že si stroj něco nenačetl ... a půlku toho přepisoval ještě než jsme začali. Ten limit možná zrovna ne, pokud to dobře chápu, u přepisovaných hodnot je '#'. A u limitu není. Jak ty tvoje dva protokoly Jendo, není možný, že ten 0,5 někdo předtím přepsal, a teď nechal default?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14836
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od Tapan »

Poprvý to byl limit pro známý, podruhý standard? :-) předpokládám, že mluvíme o limitu CO na volnoběh? Tak jsem zatím v klidu, Réza má 0,15, ta ještě chvíli v provozu vydrží. Outback nevím, vlastně ani nevím, jestli mám protokol :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od spm »

Že to přepsal možný je, ale nevim :-) Na tom starym protokolu je 0,27, takže by to prošlo i bez a je to o chlup lepší, než ten novější s limitem 0,3 :-) Evidentně v tom starym protokolu nějak hrabaly i na otáčky, protože povolenej limit otáček na byl 2000 - 3700, zatímco v tom novějším to bylo jenom 2000-3000 nebo taknějak.

Jinak já mám právě horší ty emise v otáčkách :-/ Na volnoběh mám v obou protokolech 0,1něco, tam by to asi vydrželo, ale v otáčkách 0,27, 0,29, takže teď v březnu... nechci domýšlet :-DDD Do 0,5 by se to asi vešlo. Jako měnil jsem letos jednu lambdu, možná to mohlo mít vliv... ale spíš ta katy s těma nalítanejma 360kkm asi už nejsou v kondici :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10650
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od podvlada »

Štěpáne, jsi mě donutil se na to podívat znova :-D
volnoběh max 0,5, naměřeno 0,28
zvýšené max 0,3, naměřeno 0,29

Tak uvidíme co bude za (necelý) dva roky.
S Outbackem mě to čeká za rok... to bude možná zajímavější :-) Třeba bude do tý doby novej vejfuk komplet... záleží co ten současnej, už vařenej, ještě dá :-)
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14836
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od Tapan »

Tak jsem se taky nějak pomýlil, tedy opisuju z protokolu, volnoběh 0,026 % (limit 0,3) a při zvýšených otáčkách 0,00 % (limit 0,2). Tyvole, jak nový :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10650
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od podvlada »

Byla ta sonda vůbec ve výfuku? 😂
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od newli »

To je dobra otazka ... mne pred lety na legacy namerili nulu a jeste me pochvalili, v jak dobrem to mam stavu. Ale az doma mi doslo, ze to nasadili na ty falesne vyfuky :-DDD
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14836
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od Tapan »

Našel jsem i Outbacka. Tam je to horší, 0,053 % a 0,176 %, limity stejný. Stejná stanice jako u Imprezy, stejný technik, takže buď to dělají poctivě a Impreza má kat jak novej, nebo to šulí a pak by byl Outback silně přes :-)
Felicie má ty mírnější limity, volnoběh 0,5 (naměřeno 0,3) a v otáčkách 0,3 (naměřena taky čistá nula).
Upozorňuji, že ani jedno mé vozidlo nemá falešné výfuky :-D
Ehm...trochu to tu Johymu plevelíme :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od sima »

newli :-DDD škoda, že jsi se podíval, placebo pocit ti mohl vydržet, zahřívat nadále na osrdí, mohlo to lépe jezdit :-)
Mě jen známí mechanici před půl rokem řekli, že měření emisí bude horší, říkali něco ve stylu, že se zkusí jen 3x sešlápnout plyn, určité otáčky a když to nevyjde, tak šmytec. Tohle mu tvrdili na STK kam jezdí s autyy od zákazníků řadu let a že těch aut už musely být stovky, možná tisíce. Jak jsem nakoupil, tak prodávám.
Jinak- vše jde ojebat, zatím jo, ale kleštiny se svírají čím dál víc :-) :-/
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10650
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od podvlada »

Tapan píše: stř led 12, 2022 8:00 pm
Ehm...trochu to tu Johymu plevelíme :-)
Johymu se za chvíli takový info bude hodit, až nám ty plečky bude protahovat tou svou spřátelenou STK :-DDD
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

Tady se ale jistě pletete, první sloupek ukazuje otáčky a hned ten druhý co bývá často úplně mimo jsou právě CO2, Ludwik s Liberem byl například těžce bez šance a jeho auto bylo nakonec zaměněno za hybrid aby to prošlo :-D :-D :-D :-D
Pokud se nepletu tak to je hlavní udělá katalyzátorů =)

Vláďo no šlápneš mu kudlu a KAT se zahřeje , má pak lepší hodnoty, do ted se s tím ale dalo kouzlit , jsou přípravky které mají všude a otáčky v PC se zobrazují přes takovou krabičku kde si nastavíš co chceš i když máš motor vypnutý :-D :-D :-D Čidlo teploty oblbne zapalovač atd....

Problém ted bude právě v tom online systému - zmíněné Libero , ty data se budou ukládat online a není možný aby 99% Liber mělo výsledky takové jaké mít mají a to Ludwovo mělo výsledky super moderního Hybridu >:( Nebude úplně možné aby do systému zalogoval Outback H6 LPG a měl výsledky jako moderní hybrid <:-< Na druhé straně drátu si toho někdo všimne a je po licenci /°b"\
U nás se ten systém bude spouštět za dva týdny tak jsem zvědavý na první reference (_)D
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

podvlada píše: stř led 12, 2022 3:21 pm Když jsem byl s Foresterem jak píšu výše, technik ještě nadával, že si stroj něco nenačetl ... a půlku toho přepisoval ještě než jsme začali. Ten limit možná zrovna ne, pokud to dobře chápu, u přepisovaných hodnot je '#'. A u limitu není. Jak ty tvoje dva protokoly Jendo, není možný, že ten 0,5 někdo předtím přepsal, a teď nechal default?
Moje XT ta jejich KTSka (Bosch) třeba nenačte nikdy takže moje XT bylo vždy vlastně Octavia FSI :-D
Jednou jsem dělal Ladu Nivu , zalogovaný byl Outback - čidlo ve výfuku měl taky Ota - katy v prdeli a tak to dopadlo asi takhle - Niva šla na parkáč, Outback s "kabelem" pod okno a na halu nová Mazda benál - výsledek, Niva emise jak nová Mazda :-D Když se najde takový mazel který má hodnoty ok - natočí se na to klidně pět dálších aut....

No a upřímě proto do těch protokolů nikdy nekoukám jelikož vím že je na nich pravdy zhruba 0% [WINNER]
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
lucass
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 51
Registrován: pát led 12, 2018 11:42 am
Bydliště: Olomouc

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od lucass »

Já měl jít na STK až tento měsíc, ale preventivně jsem ji udělal ještě v prosinci. Protože na podzim a koncem roku probíhaly různé školení a tak podobně, techniků s STK a údajně má být jiná metodika měření emisí a bude to chvíli trvat než zase přijdou na to jak to bezpečně ojebat. Ku prospěchu všem. Tak se to ke mě dostalo, co je na tom pravdy nevím, ukáže čas. Jinak já prošel s lepšíma emisema než před dvěma lety, přisuzuju to palivu bez bioslozek.
Subaru Forester 2.0X SG 2007 Bi fuel.
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“