Johyyy mám furt za to že jsou to sohc motory EJ25 do roku 2012, jednoduché seřizování ventilů?
Nebo mě něco uniklo..
Edit... jinak k dpf filtru , HDI citroenari praktikují vždy vyjet co nejvic do prázdna a tankovat vždy plnou......
Johyyy mám furt za to že jsou to sohc motory EJ25 do roku 2012, jednoduché seřizování ventilů?
Na FB je stranka BOXER DIESEL OWNERS a tam je ten slovinec právě často aktivní, říká si "nace king" má tuším 400ps imprezu v dehtu a jeho uprava mu stale drží ale čekačka na motor 5 měsíců...
Je to přesně tak, ale to je jedno z druhým v té cenove hloubce koupím auto a stejne budu dělat hlavy, rozvody atd .... Hledal jsem SG9 s 2,5X ale bohužel nenašel, pak jsem hledal Legacy 2010+ ve 2.0benzin ale zase ty ceny ....
Tady si Tome právě myslím že je výhoda starších aut kde stačí aby to nežralo olej a fungoval KAT , komplikace čekají až modernější auta kde jsou právě všechny ty serepetičky kvůli emisím Ted to asi pár lidí na koncernech bude stát balík, zrovna tak si myslím že je to velký špatný pro majitele natuněných WRX a STi tam se ty mapy ladí bohatý aby to hned nepadlo a takový motor si myslím že nemá moc šancí proléstVDC píše: ↑stř led 12, 2022 8:31 am Jo, to je logický a rozumný, když ti Oťas najede 50000 za dalších 5 let, vydrží.
Jasan, s těma emisema je to přesně jak říkáš. Taky mi to tak chlapík říkal. A taky proto mě moc potěšilo, že jsem emise udělal legálně a chlapík mi říkal, že ten motor má potenciál za 2 roky projít v pohodě znovu. Což je skvělej příslib.
No jen počkej, až pojedeš na STK s H6 a po vyhození zjistíš, kolik těch katalyzátorů v ní jeTapan píše: ↑stř led 12, 2022 10:16 am Jen skutečný idealista by si mohl myslet, že množství dýmících trfených Messerschmittů na silnicích se v souvislosti s touto změnou sníží. Jinak nesdílím obavu, že starý benzíny budou mít problém s CO, naopak mají poměrně benevolentní limity a je-li motor v pořádku, vycházejí s přehledem. Limit CO2 - to se na emisích snad ani neměří, ne? Mám za to, že ten se řeší jen v rámci homologace.