Johyyy dieselstory

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
vena
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1544
Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
Bydliště: železná ruda
Kontaktovat uživatele:

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od vena »

johyyy píše: úte led 11, 2022 7:34 pm leda Outback 2,5CVT s 250 000km+ a to je zase LPG motory ven a za tři roky se to rozpadne.....
Johyyy mám furt za to že jsou to sohc motory EJ25 do roku 2012, jednoduché seřizování ventilů?
Nebo mě něco uniklo..

Edit... jinak k dpf filtru , HDI citroenari praktikují vždy vyjet co nejvic do prázdna a tankovat vždy plnou......
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

newli píše: úte led 11, 2022 9:19 pm To je dobra poznamka. Bavil jsem se s manikem ze slovenska, ktery repasi delal prave se slovincem a posilal mi i nejake linky. Detail si nepamatuji, ale vedet tohle v roce 2019, tak to mozna jeste nejak zachranuji a nekupuji sracku zvanou BMW.
Na FB je stranka BOXER DIESEL OWNERS a tam je ten slovinec právě často aktivní, říká si "nace king" má tuším 400ps imprezu v dehtu a jeho uprava mu stale drží ale čekačka na motor 5 měsíců...
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

Tomáši diky , on už Oťas v podstatě utahaný je , vidím to právěna poslední seřízení ventilů a doklepat to ,pokud s nim nebudu jezdit denne tak tech poslednich 50 000km vystačí na par let a o to mi jde ...
Kromě strachu jsem z toho zatím nadšený, už se mi stýská po pumpě :-D
Ano , průser mají především nafty o tom žádná to ale
hlavně protože je to prostě palivo satanovo ,češi v tom vše vypínají přes PC takže ty vylítaný německý herky s egr off,dpf off, klapky off ted v podstatě tvrdě narazí.... Na benzin jsem se ptal abych nedával Outback zbytečně do kupy ale online pojedou všichni, co jak pujde ochcat zjistime už velmi brzy ....
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

vena píše: úte led 11, 2022 10:28 pm Johyyy
Je to přesně tak, ale to je jedno z druhým v té cenove hloubce koupím auto a stejne budu dělat hlavy, rozvody atd .... Hledal jsem SG9 s 2,5X ale bohužel nenašel, pak jsem hledal Legacy 2010+ ve 2.0benzin ale zase ty ceny ....
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49183
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od VDC »

Jo, to je logický a rozumný, když ti Oťas najede 50000 za dalších 5 let, vydrží.

Jasan, s těma emisema je to přesně jak říkáš. Taky mi to tak chlapík říkal. A taky proto mě moc potěšilo, že jsem emise udělal legálně a chlapík mi říkal, že ten motor má potenciál za 2 roky projít v pohodě znovu. Což je skvělej příslib.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5166
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od petr »

no na ty emise online jsem taky zvědav s těma mýma herkama , jedno 350tkm+ a druhé 250tkm obojí na LPG nejspíš nedaleko od smrti, ale třeba né :-D výběr aut mizerný a při mém finančním limitu tak 50tkč uplně :-DDD
já nafťaky vždycky miloval , dřív to byly užasné motory , usporné , silné , trvanlivé , no a dnes uplně opačně a u subaru uplně , vždycky jsem si říkal mít tak forestra s motorem od peugeotu nebo staré oktávky ;-D
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od seatik »

Co se chystá za jiné měření emisí? Ne že bych se nějak bál, mám vše ready, teda aspoň doufám. :-D
Já vždy dojedu na emise s již zahřátým motorem, tak podle mě nejsou studený schopný změřit. (viz sekundární čerpadlo vzduchu alias fén)

Vyjíždět nádrž až do minima bych nedělal, u dna bude bordel, proč svinit filtr. S maximem souhlasím.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

VDC píše: stř led 12, 2022 8:31 am Jo, to je logický a rozumný, když ti Oťas najede 50000 za dalších 5 let, vydrží.

Jasan, s těma emisema je to přesně jak říkáš. Taky mi to tak chlapík říkal. A taky proto mě moc potěšilo, že jsem emise udělal legálně a chlapík mi říkal, že ten motor má potenciál za 2 roky projít v pohodě znovu. Což je skvělej příslib.
Tady si Tome právě myslím že je výhoda starších aut kde stačí aby to nežralo olej a fungoval KAT , komplikace čekají až modernější auta kde jsou právě všechny ty serepetičky kvůli emisím :-D Ted to asi pár lidí na koncernech bude stát balík, zrovna tak si myslím že je to velký špatný pro majitele natuněných WRX a STi tam se ty mapy ladí bohatý aby to hned nepadlo a takový motor si myslím že nemá moc šancí prolést >:-&
Tomáš Klíma se k tomu na FB vyjádřil tak že BRZ 2013 mělo velké problémy ,,|,, (>_<) ,,|,,
Naposledy upravil(a) johyyy dne stř led 12, 2022 9:44 am, celkem upraveno 1 x.
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

Screenshot_20220112-063821_Torque.jpg
Nevidím důvod čím by mělo být vyjíždění do prázdné přínosem , moje denní jízda je hlídaná mobilem takže když není člověk blboun vypočítá si kdy bude třeba provest regeneraci a pak upravá způsob jízdy tak aby jí oddálil nebo naopak vyvolal ... Můžu říct že bez mobilu bych opravdu z 5 regenerací 4 vypnul :-/
K těm emisím, změna je taková (údajně -> možná přehání aby pak zvedl cenu) že stávající přístroje pro měření emisí už nelze používat , stanice se musí vybavit novými chytrými mašinami který jedou online, navíc mají měřit i objemnost nebo tlak výfukového systému tudíž auto bude muset být opravduz nastartované atd... Navíc prý na místě nebudou vidět žádné důležité udaje jako teplota , vše má jít na server a zpět přijde jen prošel/neprošel ...
Tím pádem fixlování otáček, zahřívání katu, čidlo teploty zapalovačem , kouřivost folií atd to vše je zatím pryč >:-f Z mojí praxe vetší část starých benzínu se do limitu CO2 nemá šanci vejít no a u nafty je to otázka stavu všech komponent :-/
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od zhor »

Kdyby jenom starý auta, ale co se dělali testovací měření, tak neprocházeli aji nový auta s minimálním nájezdem. Nicméně ty staré přístroje se určitě nevyhodí, takže když je zapojíš k měření, tak budeš vidět aji hodnoty živě. Mě to čeká za měsíc na subaru a v květnu s Volvem, ale to nemá DPF od výroby a v podstatě jediný údaj k tomu motoru je kouřivost, tam by se nemělo nic měnit.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49183
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od VDC »

Jo tak mi to taky říkal.

A ano, starší přístroje nevyhodí, protože to na nich změří předem, jestli to má smysl napojit na to online měření. Měřil mi to tak už teď. Nejdřív to napíchl na starší mašinu, zahřál to, aby to vyšlo a pak to teprve změřil na ostro.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14844
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od Tapan »

Jen skutečný idealista by si mohl myslet, že množství dýmících trfených Messerschmittů na silnicích se v souvislosti s touto změnou sníží. Jinak nesdílím obavu, že starý benzíny budou mít problém s CO, naopak mají poměrně benevolentní limity a je-li motor v pořádku, vycházejí s přehledem. Limit CO2 - to se na emisích snad ani neměří, ne? Mám za to, že ten se řeší jen v rámci homologace.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od johyyy »

Pár STK už jsem udělal a starý benziny vždy problém.... CO² se tam měří tuším % z objemu vyfukovych plynů a tam jsou benziny casto dost mimo... Samozřejmě že když je motor ok tak svou normu splní ale mě auta na kšeft z 10ks 7ks běžnou cestou neprojde :-)
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22730
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od spm »

Tapan píše: stř led 12, 2022 10:16 am Jen skutečný idealista by si mohl myslet, že množství dýmících trfených Messerschmittů na silnicích se v souvislosti s touto změnou sníží. Jinak nesdílím obavu, že starý benzíny budou mít problém s CO, naopak mají poměrně benevolentní limity a je-li motor v pořádku, vycházejí s přehledem. Limit CO2 - to se na emisích snad ani neměří, ne? Mám za to, že ten se řeší jen v rámci homologace.
No jen počkej, až pojedeš na STK s H6 a po vyhození zjistíš, kolik těch katalyzátorů v ní je :-DDD :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14844
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Johyyy dieselstory

Příspěvek od Tapan »

Schválně jsem našel poslední protokol z emisí, % CO se porovnává s limitem, % CO2 je taky měřeno, ale limit je proškrtlej. Je to Impreza blob, tedy nějaký Euro 3 asi, žádnej Ford T...u novějších se možná něco hrotí, ale tady podle všeho nee.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“