U Mulače v Plzni, když jsem kupoval kdysi ještě do Alfy, tak ji nejen změřil naprázdno voltmetrem, ale i ji krátce zapojil na zátěž (nevim teď kolik, přes 100 A?), aby ověřil, že je schopná dát ten proud bez extrémního poklesu napětí - tedy že je v kondici. To mi přijde fér.
Baterie
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Baterie
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Baterie
To mě právě naštvalo, že ještě upozorňuje, jak je ta baterka připravená. Naměřil jsem na ní 12,55V. Což není žádná hrůza, ale svědčí to o tom, že někde poměrně dlouho ležela a nikdo se nepostaral ani o předprodejní servis.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Baterie
Kompletuju solár do přívěsu a testuju to na balkóně a jako vedlejší produkt mi vypadl takový velmi orientační odhad stavu baterie. Mám hybridní Vartu 105Ah, dával jsem ji do přívěsu v dubnu 2018, podobně jako VDC takovou podobnou do auta. Zatímco Tomášovi odešla už dávno, moje má stále všechny články v pořádku, po nabití, odpojení a 12 hodinách pauzy má stále 13.1 voltu, což je skoro až neuvěřitelné. Jen ta kapacita už nebude to, co bývala, vešlo se do ní zhruba 50 Ah, než začal regulátor ukazovat "full". Reálně odhaduju zbytkovou kapacitu tak na 40 Ah, takže minimálně do příštího léta by snad mohla vydržet. Takže za mně dobrý, vydržela to co jsem doufal že vydrží a začíná přesluhovat.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Baterie
Tomas tu hybridni ma porad. To jenom ta moje je po roce na konci životnosti
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Láďo neodešla, furt funguje. Sice je znát, že už drží méně a myslím, že tahle zima je její poslední, ale zatím furt spolehlivě startuje. Za mě naprostej sukces. To je první baterka za spoustu let, která drží pátej rok.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Baterie
Aha. Tak to je úplně jasný. Za to baterka opravdu nemůže
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- vita1kulisek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2304
- Registrován: stř dub 13, 2016 9:18 pm
- Jméno a příjmení: Víťa Kulíšek
- Bydliště: Město Touškov 330 33
Re: Baterie
Ahojky, mám taky jednou dotaz. Mám Outbacka z letošního roku a kvůli dobíjení AKU se dotazuji na typ baterie. Prý je tam z výroby japonský AKU Panasonic, dle TP 12/62 q85. Je to technologicky AGM? Co značí q85?
A 62 za lomítkem je honota 62Ah? Mám novou nabíječku CTEK MXS 5.0 new, která má i funkci nabíjení AGM.
Díky za radu. Víťa Kulíšek
A 62 za lomítkem je honota 62Ah? Mám novou nabíječku CTEK MXS 5.0 new, která má i funkci nabíjení AGM.
Díky za radu. Víťa Kulíšek
Subaru Outback 2,5i, 124kW, 2022, Field
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
Re: Baterie
TP bych neřešil, vyfoť co tam fyzicky je a nebo opiš přímo z baterky, co je zač.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Baterie
Myslím, že je to baterie typu EFB.. Q85 je označení, 62 Ah..
Subaru Outback 2.5i Active MY19
Re: Baterie
Taky myslím že to bude EFB, tedy u CTEK nabíječky normální režim a nikoli AGM. Ono i kdyby byla náhodou AGM, tak jí holt dobiješ nedostatečně, kdežto EFB by se v AGM režimu ničila.
Takže v případě jakékoliv pochybnosti AGM nemačkat.
Takže v případě jakékoliv pochybnosti AGM nemačkat.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- vita1kulisek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2304
- Registrován: stř dub 13, 2016 9:18 pm
- Jméno a příjmení: Víťa Kulíšek
- Bydliště: Město Touškov 330 33
Re: Baterie
Díky moc za cennou radu. Budu tedy nabíjet jen v režimu nabíječky "autíčko" bez možnosti AGM. Batterii v autě nafotím zítra, bohužel musím dopoledne jet a tu sněží a je namrzlo. Je na ní nahoře jakýsi žlutý štítek, tak vyfotím a uvidím, co se dozvím. Jinak je AKU zabalený v jakémsi obalu, ten sundavat nebudu, takže nápisy a údaje z boku neuvidím. Ještě jednou dík. Nikdy jsem nenabíjel, pokud jsem jezdil do práce. Teď jízda do marketu a zpět a 14 dní Otík odpočívá. Tak aspon 1x za dva měsíce mu dám Ctek. Víťa Kulíšek
Subaru Outback 2,5i, 124kW, 2022, Field
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Baterie
popis od výrobcu ... https://www.bannerbatterien.com/cz/Znal ... a-typu-EFB
v 2016 som mal originál v Levorgu Panasonic AGM ... po reklamácii som v Mikone dostal EFB, už som ju 2x oživoval z "klinickej" smrti ...7V
ale ešte to nevzdala
Baterie AGM
• AGM = Absorbent Glass Mat: kyselina je nasáknutá a tím vázaná ve skelném rounu
• Running Bull AGM: startovací baterie a baterie pro napájení palubní sítě pro vozidla se systémem start-stop s nejvyšší potřebou energie a s rekuperací brzdné energie
• pro vozidla střední a vyšší třídy až po luxusní vozy
• až 360 000 nastartování motoru
• Running Bull BackUp: záložní (BackUp) baterie pro vozidla se systémem start-stop resp. elektromobily s nejvyšší potřebou energie a s rekuperací brzdné energie
Technologie AGM se používá především u systémů start-stop s maximální potřebou energie a rekuperací brzdné energie. Především u vozidel střední a vyšší třídy, ale také u vozidel luxusní třídy, je baterie Running Bull AGM optimálním řešením. Pod pojmem AGM (Absorbent Glass Mat) se rozumí rekombinační baterie.
Baterie EFB
• EFB = Enhanced Flooded Battery: startovací baterie s tekutým elektrolytem, odolná proti cyklickému namáhání
• Running Bull EFB: startovací baterie a baterie pro napájení palubní sítě vozidel s vysokou potřebou energie, vybavených jednoduššími systémy start-stop, resp. stále využívanější rovněž jako záložní baterie v elektromobilech
• pro malé vozy až po vyšší střední třídu
• až 270 000 nastartování motoru
Technologie EFB se používá především u jednodušších systémů start-stop a obecně ve vozidlech s vysokou potřebou energie. Především u malých vozidel až po vozidla vyšší střední třídy je baterie Running Bull EFB optimálním řešením.
CO JE TO BATERIE AGM?
v 2016 som mal originál v Levorgu Panasonic AGM ... po reklamácii som v Mikone dostal EFB, už som ju 2x oživoval z "klinickej" smrti ...7V
ale ešte to nevzdala
Baterie AGM
• AGM = Absorbent Glass Mat: kyselina je nasáknutá a tím vázaná ve skelném rounu
• Running Bull AGM: startovací baterie a baterie pro napájení palubní sítě pro vozidla se systémem start-stop s nejvyšší potřebou energie a s rekuperací brzdné energie
• pro vozidla střední a vyšší třídy až po luxusní vozy
• až 360 000 nastartování motoru
• Running Bull BackUp: záložní (BackUp) baterie pro vozidla se systémem start-stop resp. elektromobily s nejvyšší potřebou energie a s rekuperací brzdné energie
Technologie AGM se používá především u systémů start-stop s maximální potřebou energie a rekuperací brzdné energie. Především u vozidel střední a vyšší třídy, ale také u vozidel luxusní třídy, je baterie Running Bull AGM optimálním řešením. Pod pojmem AGM (Absorbent Glass Mat) se rozumí rekombinační baterie.
Baterie EFB
• EFB = Enhanced Flooded Battery: startovací baterie s tekutým elektrolytem, odolná proti cyklickému namáhání
• Running Bull EFB: startovací baterie a baterie pro napájení palubní sítě vozidel s vysokou potřebou energie, vybavených jednoduššími systémy start-stop, resp. stále využívanější rovněž jako záložní baterie v elektromobilech
• pro malé vozy až po vyšší střední třídu
• až 270 000 nastartování motoru
Technologie EFB se používá především u jednodušších systémů start-stop a obecně ve vozidlech s vysokou potřebou energie. Především u malých vozidel až po vozidla vyšší střední třídy je baterie Running Bull EFB optimálním řešením.
CO JE TO BATERIE AGM?
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20664
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Baterie
Tak přesně u Banneru se mi vyzkratoval článek a zkurvil cívku . Ono si asi nevybereš
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- vita1kulisek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2304
- Registrován: stř dub 13, 2016 9:18 pm
- Jméno a příjmení: Víťa Kulíšek
- Bydliště: Město Touškov 330 33
Re: Baterie
Díky za náměty. Je tam opravdu EFB, konzultováno s dovozcem AS Subaru Liška. . Právě nabíjím s v normálním režimu plus Recond pro oživení baterie, dochází k promísení elektrolytu. Zatím je připojena asi 6 hodin a je bodu 4. Nabíječka se moc nehřeje a na AKU je 14,72 V. Tak uvidím ráno, to by mělo být úplně nabito na 100%. Auto je nové, ten AKU od Panasonicu prý vydrží běžně 10 let. Pak přemýšlím o koupi AGM baterie. Co vy na to?
Víťa Kulíšek
Víťa Kulíšek
Subaru Outback 2,5i, 124kW, 2022, Field
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
Subaru Impreza 2,0i, 115kW, 2018 Comfort
Subaru Forester 2.0i, 110kW, 2016 Comfort
Š100-120-Favorit- Lada 1300- Felicia-Fabia Combi-Rapid.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14887
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Baterie
Zajímalo by mě, jak během nabíjení měříš napětí baterky :-) Neměříš spíš aktuální nabíjecí napětí? Tzn. na mrtvé baterce za stejných okolností změříš to samé.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12