Šímův Forejs
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Možná dost zásadní, zlomový den, možná i pro některé jiné dlouhodobě tímto postižené...ve středu proběhla oprava vysokých otáček na volnoběh a jen za jízdy !!! pravda i ten dojezd vysokých otáček při zastavení auta byl delší.
Musím vysvětlit předchozí stav. Žilo si to dost vlastním životem, většinou ale špatně. Furt vysoké otáčky, klidně 1500 i 2000. Pak se to vždy naučilo na nízké otáčky, ale hned se rozsvítila chyba- volnoběžný ventil, krokáč, nevím teď kod, dohledám. Pak jsem se záměrně po dvou, vlastně už více letech vysral teda na mazání chyby, když se teda točky pak znovu rozesraly. A ono to zabralo, jezdil jsem s chybou, točky ok, nebo tak na 95% OK ( úplně zpočátku mě to žádnou chybu ani nevyhazovalo...) Jen v některých režimech si zablbly, ale to jsem už dřív popisoval. Docela jsem se s tím už smiřoval, ale pravda, jezdit stále s chybou mě trochu vadilo, i když jsem lesníkovi věřil, že nenastane jiný problém, jiná diag hláška, který bych nechtěně "ignoroval". Taky STK to prošlo se štěstím a co s tím vším do budoucna, jak s tím jezdit, žít, no nepáčilo se mě to.
No a když jsem měl minule u Waltra Emberta auto na výměně niveláků, tak otevřel sám od sebe kapotu a koumal, koumal, všiml si pak, že trochu podfukuje, netěsní těsnění pod sáním, pod parohy. Že se to stává, hliník, železo koroduje...že by to mohlo být ono. Domluven termín opravy, pak odsunut, poté jsem se už rozhodl, že to stejně chci mít v pořádku, tak jako tak.
Takže ve středu vše sundat, vyčistit, nové těsnění pod parohy sání, jasně, že zrovna i pod klapou sání. Pak jsem si ještě vymyslel i svíčky, dány NGK, po 44000km, měly by měnit po 30000. Já byl zvyklý na víc. Svíčky, elektrody vnitřní u izolátoru už měly známky opotřebení, příště vyměním po 30000, nebudu to řešit.
Pak mě ještě napadlo když už tak už, konečně vyměnit kábly k svíčkám, ale to jsem už neřekl, netrval na tom. No stejně měl jeden kábl šptný odpor, Waltr sám od sebe změřil tj přístup! Druhý kabel poškozen, střeva vytrhnuty, s omluvou, že se to stává, no o tom žádná, to je mě jasné, u subaru jo.
Byly ještě původní, jen jednu jsem měl půjčenou na věky od Petra lesníka z Bílé, tu jsem kdysi změřil, že je špatná. Tak teda trochu už kočkopes vyměněn.
Dány nějaké ty tesly.
No a jelikož jsem magor vnímavý na zbytečný hluk tak:
Ještě nějaká rada k těsnění řidičovo dveří odspodu, tam mě už nedrží těsnění, u cvočků je natrhlé, mám cvoček vytáhnout, zasadit ho nejdřív do těsnění, škvírku těsnění okolo cvočků sekunďákem zalepit a pak narazit do dveří. Zkusím, prý to drží pak "napořád".
Po tom všem se točky nejdřív po vyřazení na moment udržely na 1500, pak hned spadly, při další jízdě Waltrovo s mým lesníkem už se vše chovalo doslova příkladně.
Jezdím druhý den, točky si sedají, velice rychle se to naučilo správný režim, vlastně téměř bleskově. Zatím to vypadá opravdu nadějně, chyba taky zatím nevyskočila, tak že by přeci jen ???!!! Točky jdou po vyřazení na 1000, pak hned na ideální krásné číslo 675, plus malé mínus samozřejmě. Taky jsem si všiml, že i po ránu, kdy je ještě docela zima, motor studený, jdou strašně rychle dolů, téměř hned na tisíc a pak po cirka 0,5-1 km už na běžný stav. Takže subaru když funguje jak má opravdu není žádný žigul či co, jak tu někdo napsal a nejedu zbytečně na velkou spotřebu a enem dým za laufem. Ono to totiž stačí při přeřazování, při dojíždění, navíc to jede zbytečně rychle po sundání nohy z plynu...
Mám fakt z toho všeho samozřejmě velkou radost! Opravdu velkou, už jsem ani nedoufal moc ve vyřešení, i když jsme se víckrát už dívali s mechaniky na možné přisávání vzduchu, tak nic. Já se sám díval jen jednou krátce, moje blbost, měl jsem to zkusit víc drtit, všímat si...
No ale stejně v tom vidím hlavně letité zkušenosti Waltra se subaru a jeho zájem o vyřešení problému, jeho přístup k problému, žádné ty kecy, že je to normální ani náznakem, jen že to plně chápe, že to není dobře...to mimochodem řekli Araovi v subaru servise, že je to normální
Na mou obranu mé nejapnosti ohledně řešení je, že jsem zkoušel fakt ledaco a taky jsem viděl další příčiny, i co pomohlo Araiovi a pak se mu zas chyba vrátila, četl jsem toto vlákno několikrát, probíral se subaráky i servismany...ale pak jsem opravdu začal už řešit jen v jedno- přisávání vzduchu, jenomže přijít na to odkud.
Přidávám fotku, snad to uvidíte v levém spodním rohu fotky, je tam vidět ofoukané železo. Tj ono, příčina všeho, teda doufám a věřím už že jo snad se neobjeví časem jiná
Hoši tu měnili a zkoušeli taky doslova vše i nesmyslné kolikrát věci, za drahé peníze, bohužel efekt nic. Tak snad to někomu pomůže!
Mimochodem diag subaru nic neřekl, nikdy, jen tu samou furt chybu, to samé i můj čína diag.
Ťukám 3x na dřevo, jooo
Ohledně servisu s Waltrem- opět mimořádná, ale opravdu mimořádná spokojenost, nebudu to už víc mazat, ale opravdu jo!
Dokonce mě byla dána důvěra a půjčil mě svůj povoz, svojí 2,5 v automatu, to taky byla prdel, jen teda jednou ne, když mě vjela do mého pruhu v protisměru nějaká dívčina, to jsem teda trochu zatrnul a musel reagovat...
No já prvně v automatu, jako v poho, ale přeci jen prvně, kdž nepočítám jedinou zkušenost 15 let starou kdesi na dálnici...najel jsem ten den s obouma autama 200 km, ráno na osmou auto do servisu, pak hrrr do práce, pak rychle do tří hodin odpo do servisu. Do toho tlaky v práci, moc, moc práce a řešení furt...docela výživná středa, ale stálo to za to.
Co se týče auta automatu a autu vůbec to až jindy, byyly to zážitky veselé docela, tj tak když si půjčíš auto, ale to se musím optat Waltra jestli vše zde můžu k dobrému dát. Jen jedno, vlastně dvě věci. Potvrdilo se mě, že automat fakt nechci, nevím proč, jako do zácpy ideál, to mě bylo jasné už předem, ale jinak nevím proč. Na dálku si jednou za čas rád přeřadím, i okolo toho komína a do terénu to nechci taky. Samozřejmě žít by se s tím dalo, ale jak říkám, patřím do té jedné, či druhé skupiny automat zbytečně nechci.
No a druhá věc, nízký posez, to už nechci, rozhodně ne. Samozřejmě dnes je v tomto subaru jinde, ale já si nový nekoupím, ani to neřeším, netoužím, jsem plně spokojen. No a auto mě přišlo tvrdší, ale to bych přičítám pneu a pak jeho rozměrům, jinak drželo zase samozřejmě lépe v zatáčkách.
Hlavně jsem vděčný, že jsem nemusel řešit dopravu jinak, jako spm tu kolikrát, bo spojení domů je mizerné a zdlouhavé, jinak jsem si samozřejmě jízdu užil, dobré svezení to bylo.
Tak hoši a děvčata, vím, že je to mimořádně i na mě dlouhý elaborát, ale musel jsem, bo ty zážitky a hlavně to samé řešení stálo za to, nebylo to zdá se marné!
K samotné ceně opravy, byla pro mě za hubičku, jednak jo a druhak víte sami jak se věci mají, když ví kam má mechanik šáhnout, umí to rychle a ve finále je to levnější než zdlouhavá a neprecizní práce, navíc s nejistým výsledkem. Nakonec mě to stálo méně, než byl původní odhad, skrz rychlejší práci.
Končím, jen dám tohle do odkazu na problémy s volnoběhem, to musím.
Musím vysvětlit předchozí stav. Žilo si to dost vlastním životem, většinou ale špatně. Furt vysoké otáčky, klidně 1500 i 2000. Pak se to vždy naučilo na nízké otáčky, ale hned se rozsvítila chyba- volnoběžný ventil, krokáč, nevím teď kod, dohledám. Pak jsem se záměrně po dvou, vlastně už více letech vysral teda na mazání chyby, když se teda točky pak znovu rozesraly. A ono to zabralo, jezdil jsem s chybou, točky ok, nebo tak na 95% OK ( úplně zpočátku mě to žádnou chybu ani nevyhazovalo...) Jen v některých režimech si zablbly, ale to jsem už dřív popisoval. Docela jsem se s tím už smiřoval, ale pravda, jezdit stále s chybou mě trochu vadilo, i když jsem lesníkovi věřil, že nenastane jiný problém, jiná diag hláška, který bych nechtěně "ignoroval". Taky STK to prošlo se štěstím a co s tím vším do budoucna, jak s tím jezdit, žít, no nepáčilo se mě to.
No a když jsem měl minule u Waltra Emberta auto na výměně niveláků, tak otevřel sám od sebe kapotu a koumal, koumal, všiml si pak, že trochu podfukuje, netěsní těsnění pod sáním, pod parohy. Že se to stává, hliník, železo koroduje...že by to mohlo být ono. Domluven termín opravy, pak odsunut, poté jsem se už rozhodl, že to stejně chci mít v pořádku, tak jako tak.
Takže ve středu vše sundat, vyčistit, nové těsnění pod parohy sání, jasně, že zrovna i pod klapou sání. Pak jsem si ještě vymyslel i svíčky, dány NGK, po 44000km, měly by měnit po 30000. Já byl zvyklý na víc. Svíčky, elektrody vnitřní u izolátoru už měly známky opotřebení, příště vyměním po 30000, nebudu to řešit.
Pak mě ještě napadlo když už tak už, konečně vyměnit kábly k svíčkám, ale to jsem už neřekl, netrval na tom. No stejně měl jeden kábl šptný odpor, Waltr sám od sebe změřil tj přístup! Druhý kabel poškozen, střeva vytrhnuty, s omluvou, že se to stává, no o tom žádná, to je mě jasné, u subaru jo.
Byly ještě původní, jen jednu jsem měl půjčenou na věky od Petra lesníka z Bílé, tu jsem kdysi změřil, že je špatná. Tak teda trochu už kočkopes vyměněn.
Dány nějaké ty tesly.
No a jelikož jsem magor vnímavý na zbytečný hluk tak:
Ještě nějaká rada k těsnění řidičovo dveří odspodu, tam mě už nedrží těsnění, u cvočků je natrhlé, mám cvoček vytáhnout, zasadit ho nejdřív do těsnění, škvírku těsnění okolo cvočků sekunďákem zalepit a pak narazit do dveří. Zkusím, prý to drží pak "napořád".
Po tom všem se točky nejdřív po vyřazení na moment udržely na 1500, pak hned spadly, při další jízdě Waltrovo s mým lesníkem už se vše chovalo doslova příkladně.
Jezdím druhý den, točky si sedají, velice rychle se to naučilo správný režim, vlastně téměř bleskově. Zatím to vypadá opravdu nadějně, chyba taky zatím nevyskočila, tak že by přeci jen ???!!! Točky jdou po vyřazení na 1000, pak hned na ideální krásné číslo 675, plus malé mínus samozřejmě. Taky jsem si všiml, že i po ránu, kdy je ještě docela zima, motor studený, jdou strašně rychle dolů, téměř hned na tisíc a pak po cirka 0,5-1 km už na běžný stav. Takže subaru když funguje jak má opravdu není žádný žigul či co, jak tu někdo napsal a nejedu zbytečně na velkou spotřebu a enem dým za laufem. Ono to totiž stačí při přeřazování, při dojíždění, navíc to jede zbytečně rychle po sundání nohy z plynu...
Mám fakt z toho všeho samozřejmě velkou radost! Opravdu velkou, už jsem ani nedoufal moc ve vyřešení, i když jsme se víckrát už dívali s mechaniky na možné přisávání vzduchu, tak nic. Já se sám díval jen jednou krátce, moje blbost, měl jsem to zkusit víc drtit, všímat si...
No ale stejně v tom vidím hlavně letité zkušenosti Waltra se subaru a jeho zájem o vyřešení problému, jeho přístup k problému, žádné ty kecy, že je to normální ani náznakem, jen že to plně chápe, že to není dobře...to mimochodem řekli Araovi v subaru servise, že je to normální
Na mou obranu mé nejapnosti ohledně řešení je, že jsem zkoušel fakt ledaco a taky jsem viděl další příčiny, i co pomohlo Araiovi a pak se mu zas chyba vrátila, četl jsem toto vlákno několikrát, probíral se subaráky i servismany...ale pak jsem opravdu začal už řešit jen v jedno- přisávání vzduchu, jenomže přijít na to odkud.
Přidávám fotku, snad to uvidíte v levém spodním rohu fotky, je tam vidět ofoukané železo. Tj ono, příčina všeho, teda doufám a věřím už že jo snad se neobjeví časem jiná
Hoši tu měnili a zkoušeli taky doslova vše i nesmyslné kolikrát věci, za drahé peníze, bohužel efekt nic. Tak snad to někomu pomůže!
Mimochodem diag subaru nic neřekl, nikdy, jen tu samou furt chybu, to samé i můj čína diag.
Ťukám 3x na dřevo, jooo
Ohledně servisu s Waltrem- opět mimořádná, ale opravdu mimořádná spokojenost, nebudu to už víc mazat, ale opravdu jo!
Dokonce mě byla dána důvěra a půjčil mě svůj povoz, svojí 2,5 v automatu, to taky byla prdel, jen teda jednou ne, když mě vjela do mého pruhu v protisměru nějaká dívčina, to jsem teda trochu zatrnul a musel reagovat...
No já prvně v automatu, jako v poho, ale přeci jen prvně, kdž nepočítám jedinou zkušenost 15 let starou kdesi na dálnici...najel jsem ten den s obouma autama 200 km, ráno na osmou auto do servisu, pak hrrr do práce, pak rychle do tří hodin odpo do servisu. Do toho tlaky v práci, moc, moc práce a řešení furt...docela výživná středa, ale stálo to za to.
Co se týče auta automatu a autu vůbec to až jindy, byyly to zážitky veselé docela, tj tak když si půjčíš auto, ale to se musím optat Waltra jestli vše zde můžu k dobrému dát. Jen jedno, vlastně dvě věci. Potvrdilo se mě, že automat fakt nechci, nevím proč, jako do zácpy ideál, to mě bylo jasné už předem, ale jinak nevím proč. Na dálku si jednou za čas rád přeřadím, i okolo toho komína a do terénu to nechci taky. Samozřejmě žít by se s tím dalo, ale jak říkám, patřím do té jedné, či druhé skupiny automat zbytečně nechci.
No a druhá věc, nízký posez, to už nechci, rozhodně ne. Samozřejmě dnes je v tomto subaru jinde, ale já si nový nekoupím, ani to neřeším, netoužím, jsem plně spokojen. No a auto mě přišlo tvrdší, ale to bych přičítám pneu a pak jeho rozměrům, jinak drželo zase samozřejmě lépe v zatáčkách.
Hlavně jsem vděčný, že jsem nemusel řešit dopravu jinak, jako spm tu kolikrát, bo spojení domů je mizerné a zdlouhavé, jinak jsem si samozřejmě jízdu užil, dobré svezení to bylo.
Tak hoši a děvčata, vím, že je to mimořádně i na mě dlouhý elaborát, ale musel jsem, bo ty zážitky a hlavně to samé řešení stálo za to, nebylo to zdá se marné!
K samotné ceně opravy, byla pro mě za hubičku, jednak jo a druhak víte sami jak se věci mají, když ví kam má mechanik šáhnout, umí to rychle a ve finále je to levnější než zdlouhavá a neprecizní práce, navíc s nejistým výsledkem. Nakonec mě to stálo méně, než byl původní odhad, skrz rychlejší práci.
Končím, jen dám tohle do odkazu na problémy s volnoběhem, to musím.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3659
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Šímův Forejs
No tvl. Radku, ty jsi Jirasek. S chuti jsem si to precet, a kdyz tenhle problem doted nemam,... clovek nikdy nevi. A tvoji radost chapu Je to pocit jako vyhrat ve sportce.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Jirásek hadra Jooo je to přesně ten pocit, zčistajasna to (zatím) funguje
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
To je odborná diagnostika.
Nevím, kde tam je styk hliníku a "železa"?
Jinak já mám toto těsnění vlastnoručně vyřezané.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5166
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Šímův Forejs
tak hlavně že se to snad vyřešilo u mě je vše v cajku od toho repasu reduktoru lpg, taky od té doby vše šlape co se motoru týče, teď mám zas v háji trochu podvozek, zas nějaké silentbloky vzadu , řízení má trochu vůli , ale jezdí to no , je to trochu nekonečné když se s tím jezdí mimo asfalt, ten podvozek na to asi není moc dělaný , spíš na cesty, je fakt že už to má něco za sebou to zas jo
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19120
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Šímův Forejs
Šímo .. tak .. konečně užívej Subaru místo toho žigula
tos napsal moc pěkně
ať to vydrží ... !!
tos napsal moc pěkně
ať to vydrží ... !!
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Šímův Forejs
To je náš Šíma, čím intenzivnější zážitek, tím rozsáhlejší elaborát
To je dobře, že se (snad) přišlo na příčinu. Tak přeji, ať je to tímto vyřešeno!
Hele když bylo podezření, že to přisává, nehledalo by se to nejlíp tak, že kolem sací trasy postupně při běžícím motoru stříkáš startovací sprej? Jak bys to místo našel, hned by se měly zhoupnout otáčky...?
To je dobře, že se (snad) přišlo na příčinu. Tak přeji, ať je to tímto vyřešeno!
Hele když bylo podezření, že to přisává, nehledalo by se to nejlíp tak, že kolem sací trasy postupně při běžícím motoru stříkáš startovací sprej? Jak bys to místo našel, hned by se měly zhoupnout otáčky...?
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49185
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šímův Forejs
Šímo paráda !! Je super, že se to podařilo vyřešit !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6344
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Šímův Forejs
Elaborát pěknej , dal jsem ho při snídani .
Snad budeš mít tento problém vyřešen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Snad budeš mít tento problém vyřešen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19120
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Šímův Forejs
Tapan: to mi zafungovalo až na pekelně velké díře ... tím jsem našel jednu blbou hadičku ... Pak další asi tři už ne . Prostě bída ....
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Šímův Forejs
Jo? Díky, dobrý vědět
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Kluci díky, tohle mě udělalo vážně velkou radost, velikou! Je to úplně jiné ježdění, jen opět- snad to tak vydrží, naděje už byla víckrát, tak snad...teď tomu i docela dost věřím, že jo. Opět potrvzený postřeh- studený motor po nočním stání, otáčky jsou tak kultivované, ihned po startu téměř hned spadnou a drží se cirka na 1000-1100 a vzápětí po pár stovek metrech jdou už téměř na minimum.
Mnov- oprava, je tam jen hliník, jen je vidět jak co? "koroduje vy tupci" rez lezla zpod těsnění, po letech běžná věc.
Diagnostika se zkoušela víckrát, spreje taky Tapane a jak píše Hamoun- velké kulové, netěsnost byla i dle projevu závady malá. Ne vždy byly otáčky vysoké. Ono na fotce je ten to podfukování vidět už dobře, ale jak bylo staré těsnění a okolo vše špinavé tak tomu tak nebylo. Přesto jak mnove říkáš-otevření kapoty a tj diag
Já bych si těsnění nevyráběl, stálo pár kaček a holt by mě to nějak extra nebavilo.
Kdyby to začlo zas haprovat, pak bych zkusil jiný krokáč, možná i mega drahý origo nový, se divím, že ten můj furt funguje, když jsem ho rozebral, osku vytáhnul a to několikrát
Takže japonec opravdu neměl žádný úmysl proč otáčky držet takhle vysoko, jak jsi myslím ty Mnove kdysi napsal no tak snad popojedem a můžu myslet zas na jiné věci, údržbu, servis, urááá
Mnov- oprava, je tam jen hliník, jen je vidět jak co? "koroduje vy tupci" rez lezla zpod těsnění, po letech běžná věc.
Diagnostika se zkoušela víckrát, spreje taky Tapane a jak píše Hamoun- velké kulové, netěsnost byla i dle projevu závady malá. Ne vždy byly otáčky vysoké. Ono na fotce je ten to podfukování vidět už dobře, ale jak bylo staré těsnění a okolo vše špinavé tak tomu tak nebylo. Přesto jak mnove říkáš-otevření kapoty a tj diag
Já bych si těsnění nevyráběl, stálo pár kaček a holt by mě to nějak extra nebavilo.
Kdyby to začlo zas haprovat, pak bych zkusil jiný krokáč, možná i mega drahý origo nový, se divím, že ten můj furt funguje, když jsem ho rozebral, osku vytáhnul a to několikrát
Takže japonec opravdu neměl žádný úmysl proč otáčky držet takhle vysoko, jak jsi myslím ty Mnove kdysi napsal no tak snad popojedem a můžu myslet zas na jiné věci, údržbu, servis, urááá
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Jo ještě Petře, na tebe jsem zapomněl, tvoje povozy, hlavně teda SF je nekonečné a neskutečné, ty už si své zažili, nechci říct odžili
Paráda, že jsi si tak šikovně sám zrepasoval reduktor a že to šlape!
Paráda, že jsi si tak šikovně sám zrepasoval reduktor a že to šlape!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5166
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Šímův Forejs
dyť to ještě nemá nic najeto , jen necelých 400 000km fakt teď motoricky šlape slušně to víš má mou péči
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Jen 4 kila. A to kdo ví jaká je realita nájezdu. Držáky neskutečné No staráš se, staráš, musíš, lepší nebudou
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98