Šímův Forejs
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5543
- Registrován: stř kvě 03, 2017 9:41 pm
- Jméno a příjmení: Zuzka Wolfová
Re: Šímův Forejs
Ta vana do kufru je super věc. Nedám na to dopustit. Tak chválím
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6341
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Šímův Forejs
Vana je k nezaplacení, ve forejsovi jsem měl nízkou, do oťase jsem pořídil vysokou.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Šímův Forejs
A já ji prodal, protože kufr byl jak kluziště. Pro převoz bordelu mám pod podlážkou zásobu silných pytlů a takovou jakoby celtu, která je tak velká, že zakryje i prostor na sklopených sedačkách. Na převoz dřeva ideál.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Šímův Forejs
Ja mam original a klouze min nez ten koberec...igelit, kdyz mas pech a neco ti tam vytece, stejne nepomuze (natece to do prvni diry a je to zas na koberci )
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Šímův Forejs
Jako bych na te fotce videl kufr naseho Forestera
Stejne calouneni a mame stejnou vanu do kufru...je fajn akorat kdyz ji davam zpet tak ji musim vzadu potahnout a lwhce zahnout okraj, jinak vadi zamku kufru - i na tve fotce to jde trochu videt.
Ted jsem nabalil pilu a vercajk, zitra jedu rezat odkory a pak to zase jen vyklepu, fakt vec k nezaplaceni !
V XV mam origo vanu, to je hruza, tvrdy nepoddajny plast, naznaky protiskluzovych bodu ale vse na tom lita, dokoupil sem síť a dávám vše pod ní... tajně doufam ze nejak praskne a bude duvod koupit novou neorigo ktera funguje
Stejne calouneni a mame stejnou vanu do kufru...je fajn akorat kdyz ji davam zpet tak ji musim vzadu potahnout a lwhce zahnout okraj, jinak vadi zamku kufru - i na tve fotce to jde trochu videt.
Ted jsem nabalil pilu a vercajk, zitra jedu rezat odkory a pak to zase jen vyklepu, fakt vec k nezaplaceni !
V XV mam origo vanu, to je hruza, tvrdy nepoddajny plast, naznaky protiskluzovych bodu ale vse na tom lita, dokoupil sem síť a dávám vše pod ní... tajně doufam ze nejak praskne a bude duvod koupit novou neorigo ktera funguje
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Šímův Forejs
Tak oťas byl ve výbavě mnohem dál než forestr, já měl origo a byl to tvrdej hnusně klouzavej plast, A vše co teče, dávám do auta pouze v dobře uzavřených obalech. Když ti vyteče špatně zavřené petka do sedačky, tak už si dáváš sakra dobrej pozor.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Šímův Forejs
Jestli to byla petka s mlíkem, tak věřím :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Šímův Forejs
Mne tam vyteklo rizeni...
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24304
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Ty dokážeš nemožné chtělo by se říct, ale ono to bylo řízení uložené v kufru
Levis: právě, takhle jsem musel vytřepávat deku, či igelit, to když jsem vezl taky pilu a jiný bordel, ale stejně jakmile něco prosáklo, třeba minule pytlík z koše, z chalupy, tak to holt šlo rovnou na polstr a já furt co to tam smrdí a to jsem měl čerstvě udělaný interiér, pár dní sotva to rozhodlo, nejsem žádný cimprlich, ale zkusit jsem tohle chtěl, uvidí se, když to nebude klouzat, jakože zatím to vypadá, že ne, tak tam zůstane určitě.
Mě někdo poradil origo koberce, já si na ně ostatně myslel taky, že se aspoň optám, některé origo věci holt fungují skvěle. Tak jsem se optal-nevěděli cenu, nevěděli jestli je stále k dodání, natož termín, nemohli dodat nějaký ten snímek, fotku, ale to už bych chtěl moc, vím. Přesto byli v subaru moc ochotní, prý stála kdysi 2000, nějaké to info ten klučina o nich měl, znal tyhle věci a že zavolá, jak se věci mají. A nic. Ale to už bylo stejně jedno, já mezitím viděl jetý originál z Forestra a přišlo mě to jasně o ničom, jak protiskluzem, tak materiálem.
Mě tam furt lítala při ostřejších zatáčkách prázdná bedna od píva, teda typicky třeba ta a nemusel jsem kolikrát jet ani nijak rychleji a jiné věci taky...včil zatím nic, ani taška z Lidlu na vercajk, co je na uchý zip...ale ta je těžká jako kráva, ta když už by se hla, to by byla šupa
Ony na autohárek mají ty rohože, vany fajn popsané, z čeho jsou-plast, guma apod a výhody, nevýhody, co je nej.
Jinak, když povezu třeba dřevěné brikety, tak stejně dám navíc ještě deku, bo bude rychlejší vytřepat jen jí, než ven tahat brašnu a jiné věci...ale mám furt jistotu, že nezůstanou piliny někde v tapecu.
Mimochodem, teď jsem sundal plast okolo západky-oka zámku 5 dveří, tam bylo napěchováno jehličí až povrch, od tohohle mě nepomůže nic
Levis: právě, takhle jsem musel vytřepávat deku, či igelit, to když jsem vezl taky pilu a jiný bordel, ale stejně jakmile něco prosáklo, třeba minule pytlík z koše, z chalupy, tak to holt šlo rovnou na polstr a já furt co to tam smrdí a to jsem měl čerstvě udělaný interiér, pár dní sotva to rozhodlo, nejsem žádný cimprlich, ale zkusit jsem tohle chtěl, uvidí se, když to nebude klouzat, jakože zatím to vypadá, že ne, tak tam zůstane určitě.
Mě někdo poradil origo koberce, já si na ně ostatně myslel taky, že se aspoň optám, některé origo věci holt fungují skvěle. Tak jsem se optal-nevěděli cenu, nevěděli jestli je stále k dodání, natož termín, nemohli dodat nějaký ten snímek, fotku, ale to už bych chtěl moc, vím. Přesto byli v subaru moc ochotní, prý stála kdysi 2000, nějaké to info ten klučina o nich měl, znal tyhle věci a že zavolá, jak se věci mají. A nic. Ale to už bylo stejně jedno, já mezitím viděl jetý originál z Forestra a přišlo mě to jasně o ničom, jak protiskluzem, tak materiálem.
Mě tam furt lítala při ostřejších zatáčkách prázdná bedna od píva, teda typicky třeba ta a nemusel jsem kolikrát jet ani nijak rychleji a jiné věci taky...včil zatím nic, ani taška z Lidlu na vercajk, co je na uchý zip...ale ta je těžká jako kráva, ta když už by se hla, to by byla šupa
Ony na autohárek mají ty rohože, vany fajn popsané, z čeho jsou-plast, guma apod a výhody, nevýhody, co je nej.
Jinak, když povezu třeba dřevěné brikety, tak stejně dám navíc ještě deku, bo bude rychlejší vytřepat jen jí, než ven tahat brašnu a jiné věci...ale mám furt jistotu, že nezůstanou piliny někde v tapecu.
Mimochodem, teď jsem sundal plast okolo západky-oka zámku 5 dveří, tam bylo napěchováno jehličí až povrch, od tohohle mě nepomůže nic
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24304
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Tak gumo vana "Autohárek" je musím říct skvělá, praktická, věci nekloužou, okraje drží onen vysoký lem i u zámku pátých dveří. Jen jsem dnes našel pod pravou zadní mini kapsou pod tapecem vlhkost, malou, ale jo, uvidím, zda se zase objeví.
Dnes auto po dlouhé době umyto, kola taky (zapomněl jsem ráno cestou do práce čistič na disky, tak někdy příště, není to ono) přimělo mě k umytí přezouvání, tak přezuto, za pětibábu i s vyvážením, mám dvě sady kol.
Bridgestone DMV-2 ztvrdly fest, ale to už loni, jsou vlastně stejně tvrdé, měkost je fuč, ale to nic, uvidí se, myslím, že budou furt hodně dobré.
Mám nahozenou jinou klapku sání s jiným krokomotorkem, skrz další zkoušku ohledně vysokých otáček na volnoběh. Fáze zkoušení, nic víc, chová se to jinak, ale je opravdu moc brzy na vyhodnocení.
Jestli tohle nepomůže, tak pak už z mého hlediska, uvažování zbývá jen ŘJ, respektive kabeláž k ní, ale tu chyba dle mě nebude, to spíš má větší šanci ŘJ. Nebyl bych první. Vyzkoušel jsem jinak už všechno možné...
Mám když tak dva tipy, kdo opravuje ŘJ, nevím ale jestli i tu mou a co vše se dá na ní zvládnout. To teď neřeším, nepředbíhám... Možná by mě to byl schopen předem ověřit jeden autoelektrikář, kde může být chyba, jestli na cestě k ŘJ, nebo v ní.
Jinak jsem doteď jezdil docela bez problému, otáčky na volnoběh OK, jen jsem nemohl smazat chybu, kuře-volnoběžný ventil, pak se to učilo zase znovu jezdit a poté až si otáčky sedly, dříve, či později kuře zase vyskočilo.
To už jsem ale asi i psal, tak tj zatím vše
Jo ještě mě začal "chrochtat" startér jak nachlazený, když přišly chladnější dny, jen párkrát, asi volnoběžka, laicky jsem usoudil, objednal jsem se na repas startéru, ale od té doby nic, ani dnes, mrazík byl...tak jsem to zrušil, zatím jo, počítám, že do týdne se nachlazení vrátí
Dnes auto po dlouhé době umyto, kola taky (zapomněl jsem ráno cestou do práce čistič na disky, tak někdy příště, není to ono) přimělo mě k umytí přezouvání, tak přezuto, za pětibábu i s vyvážením, mám dvě sady kol.
Bridgestone DMV-2 ztvrdly fest, ale to už loni, jsou vlastně stejně tvrdé, měkost je fuč, ale to nic, uvidí se, myslím, že budou furt hodně dobré.
Mám nahozenou jinou klapku sání s jiným krokomotorkem, skrz další zkoušku ohledně vysokých otáček na volnoběh. Fáze zkoušení, nic víc, chová se to jinak, ale je opravdu moc brzy na vyhodnocení.
Jestli tohle nepomůže, tak pak už z mého hlediska, uvažování zbývá jen ŘJ, respektive kabeláž k ní, ale tu chyba dle mě nebude, to spíš má větší šanci ŘJ. Nebyl bych první. Vyzkoušel jsem jinak už všechno možné...
Mám když tak dva tipy, kdo opravuje ŘJ, nevím ale jestli i tu mou a co vše se dá na ní zvládnout. To teď neřeším, nepředbíhám... Možná by mě to byl schopen předem ověřit jeden autoelektrikář, kde může být chyba, jestli na cestě k ŘJ, nebo v ní.
Jinak jsem doteď jezdil docela bez problému, otáčky na volnoběh OK, jen jsem nemohl smazat chybu, kuře-volnoběžný ventil, pak se to učilo zase znovu jezdit a poté až si otáčky sedly, dříve, či později kuře zase vyskočilo.
To už jsem ale asi i psal, tak tj zatím vše
Jo ještě mě začal "chrochtat" startér jak nachlazený, když přišly chladnější dny, jen párkrát, asi volnoběžka, laicky jsem usoudil, objednal jsem se na repas startéru, ale od té doby nic, ani dnes, mrazík byl...tak jsem to zrušil, zatím jo, počítám, že do týdne se nachlazení vrátí
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24304
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Radost mě udělal opět Waltr Embert. Byl jsem u něj jen opravdu na otočku, fajn bylo, že po dálnici až na místo samé mě to trvalo jen přesně 30 minut, takže kolikrát dřívější dojezd než domů z práce, či případně do servisu okolo valmezu, čili problém vzdálenostní k Waltrovi žádný není, naopak.
Doseřídil mě nový trojúhelník okna, začala mírná meluzína, vyšlo to na poprvé, rychlá akce. Případně příště to asi udělám už sám.
No a pak jízda zkušební, vše dobré, jen postřeh skrz řízení auta, to jsem i souhlasil, taková jakoby menší závada nezávada, uvidím jestli to budu řešit, nic zásadního, ale je to řešitelné, ne draze a tj hlavní, holt odborník se pozná- ne ironicky myšleno samozřejmě.
Vypadá to, že si nechám předčasně udělat větší servis, rozvody, věci okolo, čištění chladičů, chladička, taky trochu dřív brzdy, brzdovku určitě taky a ještě něco přibude beztak. Co nejvíc potřebných věcí, ať nejezdím zbytečně.
Tentokrát jsem neplatil nic, ač to nemám rád, nedalo se jinak. To je fakt radost tohleto, takový přístup, nemyslím samozřejmě teď to neplacení, jistě mě rozumíte.
Jo a volnoběh zatím funguje na sto procent, je to úplně jiné, ty hodnoty, klesání otáček jak u plně zahřátého motoru, tak i neposledně u studeného, to jsem dřív nikdy neměl takto. Jen mě vyskočila zase chyba krokáče, mám tam nějaký starší, jiný, co mě dodal Vrťas, nemusí to být samotným krokáčem, myslím, že nebude, kdyby jen chyba vyskočila, bez následné nové adaptace krokáče jako tomu bylo vždy v minulosti, tak mě to ani tolik ;nevadí a hlavně když by chyba byla jednou za čas, za měsíc, dva, ne pořád. Krokáč můžu ještě vyměnit za jiný, ale nechci do toho teď rýpat, musí se dát tomu čas, protože zatím je to čím dál lepší, i ty chybové hlášky mizí, jsou čím dál méně častější. No uvidí se, tohle je běh na delší trať, stále není vyhráno.
Doseřídil mě nový trojúhelník okna, začala mírná meluzína, vyšlo to na poprvé, rychlá akce. Případně příště to asi udělám už sám.
No a pak jízda zkušební, vše dobré, jen postřeh skrz řízení auta, to jsem i souhlasil, taková jakoby menší závada nezávada, uvidím jestli to budu řešit, nic zásadního, ale je to řešitelné, ne draze a tj hlavní, holt odborník se pozná- ne ironicky myšleno samozřejmě.
Vypadá to, že si nechám předčasně udělat větší servis, rozvody, věci okolo, čištění chladičů, chladička, taky trochu dřív brzdy, brzdovku určitě taky a ještě něco přibude beztak. Co nejvíc potřebných věcí, ať nejezdím zbytečně.
Tentokrát jsem neplatil nic, ač to nemám rád, nedalo se jinak. To je fakt radost tohleto, takový přístup, nemyslím samozřejmě teď to neplacení, jistě mě rozumíte.
Jo a volnoběh zatím funguje na sto procent, je to úplně jiné, ty hodnoty, klesání otáček jak u plně zahřátého motoru, tak i neposledně u studeného, to jsem dřív nikdy neměl takto. Jen mě vyskočila zase chyba krokáče, mám tam nějaký starší, jiný, co mě dodal Vrťas, nemusí to být samotným krokáčem, myslím, že nebude, kdyby jen chyba vyskočila, bez následné nové adaptace krokáče jako tomu bylo vždy v minulosti, tak mě to ani tolik ;nevadí a hlavně když by chyba byla jednou za čas, za měsíc, dva, ne pořád. Krokáč můžu ještě vyměnit za jiný, ale nechci do toho teď rýpat, musí se dát tomu čas, protože zatím je to čím dál lepší, i ty chybové hlášky mizí, jsou čím dál méně častější. No uvidí se, tohle je běh na delší trať, stále není vyhráno.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šímův Forejs
Skvělé !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24304
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Jj je radost zajet k člověkovi co žije plejádami a už jen jim se věnuje.
Dnes cestou z chalupy volnoběh evergreen otáčky se chovali naprosto příkladně, jak ihed za studena- žádné táhlé stoupání do vysokých toček a následné sotva těžkopádné klesání, tak pak hlavně při plně ohřátém motoru, typicky ála 670 toček na volnoběh za jízdy. Kdyby tomu tak bylo, jak já bych byl šťastný, je to stejně mazec, jakou radost dokáže udělat taková zdánlivá volovina, běžné chování otáček motoru jj. Sleduji to
Dnes cestou z chalupy volnoběh evergreen otáčky se chovali naprosto příkladně, jak ihed za studena- žádné táhlé stoupání do vysokých toček a následné sotva těžkopádné klesání, tak pak hlavně při plně ohřátém motoru, typicky ála 670 toček na volnoběh za jízdy. Kdyby tomu tak bylo, jak já bych byl šťastný, je to stejně mazec, jakou radost dokáže udělat taková zdánlivá volovina, běžné chování otáček motoru jj. Sleduji to
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24304
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Díky za pozitivní energii, budu jí potřebovat, je to takový už téměř šamanismum co se týče samotné závady. Zatím ok, dnes jsem si udělal výlet na okraj Hrubého Jeseníku-240 km trasa. I vnitřní akustická pohoda na dálnici po doseřízení trojůhelníku okna absolutně fajnová, kor na SG ale vážně jo
Jelo se mě krásně, navíc jsem měl nejlepšího spolupasažéra- mou ženu
Jsem se tam i docela dobře najedl, v takové docela příjemné díře, fajn lidi, jen tam měli na čepu svijany na dotaz slečny servírky jsem měl asi hodně smutný výraz, když jsem říkal no co si tak můžu dát na pití, pívo nemůůůžu...protože se zatvářila nejdřív účastně a pak velice pobaveně
Jelo se mě krásně, navíc jsem měl nejlepšího spolupasažéra- mou ženu
Jsem se tam i docela dobře najedl, v takové docela příjemné díře, fajn lidi, jen tam měli na čepu svijany na dotaz slečny servírky jsem měl asi hodně smutný výraz, když jsem říkal no co si tak můžu dát na pití, pívo nemůůůžu...protože se zatvářila nejdřív účastně a pak velice pobaveně
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98