Hrncův Oto + Legouš
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrncův Oto + Legouš
Dá se to obejít tak, že si člověk nastaví odemčení buď na otevření dveří u řidiče nebo přeřazení na "P" nebo vypnutí motoru nebo úplné vypnutí funkce .
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Hrncův Oto + Legouš
Jj, už jsem to studoval v manuálu, budu to muset (nechat) přenastavit, ale děkuji.
Ještě měsíc a kousek, pak bude mít ošetřený spodek a začnu s ním konečně plnohodnotně jezdit, tak se pak zajisté sžijeme
Ještě měsíc a kousek, pak bude mít ošetřený spodek a začnu s ním konečně plnohodnotně jezdit, tak se pak zajisté sžijeme
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrncův Oto + Legouš
To nastavení si změníš sám přes menu a můžeš laborovat, co Ti víc sedí.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Hrncův Oto + Legouš
Outback včera vyzvednut, má hotový spodek a dutiny, uvnitř už nevoní novotou, ale spíš jak WD40, snad to brzy vyčichne..
Zatím od listopadu najeto cca 4tis.km. Začíná mě bavit, což je dobře, ale stejně se svezu rád v Legacy, stále mě to staré hloupé auto baví víc
Přišel jsem na další - pro mě novou věc - a to tu, že adaptivní tempomat reaguje i na polohu volantu, někdy je to fajn, v jiných situacích to malinko vadí..
A ještě jeden poznatek z dnešního kousku po dálnici cestou do práce - jel jsem tak nějak okolo 110km/h, nebylo kam spěchat, práce neuteče..
No a při této rychlosti je zřejmě lepší (pokud se neplazíte do kopce) zamknout CVT-čku sedmý kvalt. Protože jinak (nevím proč) jede auto na šestku (dle mého názoru zbytečně - víc točí, víc žere)..
Jo a CVT se chová krásně a příkladně, pokud člověk zrychluje přes tempomat. Ale pokud se chci normálně rozjet z nuly na 90km/h, tak je to chování převodovky prostě divný, to rádoby řazení doprovázené cukáním mi moc pod nos nejde..
Stále mám vnitřní dilema, zda celý slavný Eyesight vypnout a zvyknout si na život bez tempomatu, nebo ho nechat a zvyknout si na občasné nesmyslné brždění kvůli "překážce", jako např. dnes ve vsi v zatáčce kde si asi auto myslelo, že nevidím dům.. A taky ho dost plaší dopravní značky obdélníkových tvarů, hlavně ty dočasné, které čumí víc do silnice a jsou níž než ty standartní..
Fakt nevím co si o tom myslet, někdy mi připadá že nereaguje i když by měl a někdy zas reaguje úplně zbytečně.
Asi by se hodil na páté dveře nápis: "Nelep se mi na prdel, auto může kdykoli nečekaně zastavit"..
Jo a zadní diferák je takovej lehce omaštěnej, což bych při nájezdu 14k km nečekal, až pojedu na garančku, tak se schválně zeptám, zda je to standart nebo ten můj z nějakého důvodu rosí..
Konec hlášení...
Zatím od listopadu najeto cca 4tis.km. Začíná mě bavit, což je dobře, ale stejně se svezu rád v Legacy, stále mě to staré hloupé auto baví víc
Přišel jsem na další - pro mě novou věc - a to tu, že adaptivní tempomat reaguje i na polohu volantu, někdy je to fajn, v jiných situacích to malinko vadí..
A ještě jeden poznatek z dnešního kousku po dálnici cestou do práce - jel jsem tak nějak okolo 110km/h, nebylo kam spěchat, práce neuteče..
No a při této rychlosti je zřejmě lepší (pokud se neplazíte do kopce) zamknout CVT-čku sedmý kvalt. Protože jinak (nevím proč) jede auto na šestku (dle mého názoru zbytečně - víc točí, víc žere)..
Jo a CVT se chová krásně a příkladně, pokud člověk zrychluje přes tempomat. Ale pokud se chci normálně rozjet z nuly na 90km/h, tak je to chování převodovky prostě divný, to rádoby řazení doprovázené cukáním mi moc pod nos nejde..
Stále mám vnitřní dilema, zda celý slavný Eyesight vypnout a zvyknout si na život bez tempomatu, nebo ho nechat a zvyknout si na občasné nesmyslné brždění kvůli "překážce", jako např. dnes ve vsi v zatáčce kde si asi auto myslelo, že nevidím dům.. A taky ho dost plaší dopravní značky obdélníkových tvarů, hlavně ty dočasné, které čumí víc do silnice a jsou níž než ty standartní..
Fakt nevím co si o tom myslet, někdy mi připadá že nereaguje i když by měl a někdy zas reaguje úplně zbytečně.
Asi by se hodil na páté dveře nápis: "Nelep se mi na prdel, auto může kdykoli nečekaně zastavit"..
Jo a zadní diferák je takovej lehce omaštěnej, což bych při nájezdu 14k km nečekal, až pojedu na garančku, tak se schválně zeptám, zda je to standart nebo ten můj z nějakého důvodu rosí..
Konec hlášení...
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Hrncův Oto + Legouš
Když ES vypneš, tak nefunguje ani normální (neadaptivní) tempomat nebo alespoň ten použít lze?
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrncův Oto + Legouš
U ES můžeš mít vypnutý adaptivní tempomat a jedeš normální tempomat, ale stále "hlídá" a může kdykoliv reagovat.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Hrncův Oto + Legouš
Spíš mě právě napadlo, že jestli jsem pochopil, tak ES jde vypnout (aby to nemělo tendenci brzdit před překážkama), ale jestli vypnutím toho protikolizní systému pak člověk neodstraní oba dva tempomaty...
Re: Hrncův Oto + Legouš
jak chcete ES vypnout? Leda zaslepit kamery, ES bude deaktivovaný a nefungují funkce ES.
Upřímně, nechápu, proč někomu ES vadí. Chybné reakce nestojí za řeč.
Upřímně, nechápu, proč někomu ES vadí. Chybné reakce nestojí za řeč.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Hrncův Oto + Legouš
No ta stiznost na to, ze to samo nekde zabrzdi tu rozhodne neni poprve... uprimne mne by tohle auto udelalo jenom jednou, pak by asi slo ze skaly, pokud to nejde vypnout
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Hrncův Oto + Legouš
Suubaru: ES by měl jít vypnout normálně v menu, chápu že tím přijdu o vše, ale začínal jsem s Trabantem tak si troufám tvrdit, že zvládám řídit i parkovat celkem slušně sám
Quickly: já jsem nějak nenasel ten "druhý hloupý" tempomat.
Buď ho mám aktivovaný nebo ne.
A pokud ano, tak prostě reaguje na auta predemnou, na polohu volantu, sám brzdí apod.
Jinou možnost jsem zatím nenašel..
Pokud vypnu ES, tak určitě tempomat nepůjde, stačí že je v zimě přední okno lehce omrzlé (klidně i flíček před jednou z kamer) a na displayi svitu ES skrtnuty a nefunguje nic co je na kamerách závislé, takže ani tempomat.
Spm: ze skály se mi to házet nechce, to bych to spíš zkusil prodat
Ale jinak souhlas, pokud to někde lehce přibrzdí, jsem schopen reagovat, přidat plyn a tím jeho rozhodnutí zvrátit.
Ale někdy je ten zásah dost razantní a to si myslím, že si nechávám celkem odstup a nejsem typický lepič apod .
Quickly: já jsem nějak nenasel ten "druhý hloupý" tempomat.
Buď ho mám aktivovaný nebo ne.
A pokud ano, tak prostě reaguje na auta predemnou, na polohu volantu, sám brzdí apod.
Jinou možnost jsem zatím nenašel..
Pokud vypnu ES, tak určitě tempomat nepůjde, stačí že je v zimě přední okno lehce omrzlé (klidně i flíček před jednou z kamer) a na displayi svitu ES skrtnuty a nefunguje nic co je na kamerách závislé, takže ani tempomat.
Spm: ze skály se mi to házet nechce, to bych to spíš zkusil prodat
Ale jinak souhlas, pokud to někde lehce přibrzdí, jsem schopen reagovat, přidat plyn a tím jeho rozhodnutí zvrátit.
Ale někdy je ten zásah dost razantní a to si myslím, že si nechávám celkem odstup a nejsem typický lepič apod .
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrncův Oto + Legouš
Spouští se myslím dlouhým podržením tlačítka na tempomat.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Hrncův Oto + Legouš
Přesně tak, předpokládám, že klasický tempomat by měl fungovat i bez ES - i to zmiňuje kluk v tomhle videu:
Subaru Outback 2.5i Active MY19
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Hrncův Oto + Legouš
Jj, ale tahle možnost dvou tempomatů je až u posledního modelu.
U mě dlouhé držení tlačítka nedělá nic a bez ES jsem zároveň i bez tempomatu..
Pokud to Quicklymu funguje, tak je chyba jinde, páč máme stejné modely..
U mě dlouhé držení tlačítka nedělá nic a bez ES jsem zároveň i bez tempomatu..
Pokud to Quicklymu funguje, tak je chyba jinde, páč máme stejné modely..
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Re: Hrncův Oto + Legouš
Já mám myslím stejné auto jako Quickly (BS 2019) a přepnout na klasický tempomat mi jde.
Jen je potřeba to dělat před zapnutím tempomatu - tedy mám tempomat kompletně vypnutý a z tohoto stavu držím tlačítko tempomatu až do zapnutí klasického tempomatu (svítí pak, myslím, taková bílá ikona).
Jen je potřeba to dělat před zapnutím tempomatu - tedy mám tempomat kompletně vypnutý a z tohoto stavu držím tlačítko tempomatu až do zapnutí klasického tempomatu (svítí pak, myslím, taková bílá ikona).
Subaru Outback 2.5i Active MY19
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Hrncův Oto + Legouš
Kluci dík, já mačkal tlačítko tempomatu a až z videa jsem zjistil, že musím mačkat to vedle, takže přepínání tempomatů máme vyřešené
Jde to přepnout kdykoli, jen je potřeba šipkou dolů/nahoru nacvakat min. nebo max. odstup a pak podržet..
Jinak teda Eye sight fakt asi vypnout/zapnout nejde..
Ale už si na to zvykám, Oťas mě učí defenzivní jízdu a asi nejdůležitější je, zautomatizovat si přidání plynu, pokud auto začne brzdit když nemá..
Co mě ještě trápí jsou zvuky z interiéru, na které si tu už též někdo stěžoval. Ale nevím zda to má smysl řešit v rámci záruky, spíš asi ne..
A ještě jeden poznatek - má lepší polovička je věčně zmrzlá (jako každá správná ženská) a nemá ráda klimu.
Takže nějak ze zvyku cvakla na čudl AC aby jí vypnula (i když byla nastavená teplota na 22C, tak jí to vadilo nebo co) a během pár veřin se Oťas zevnitř celkem solidně zamlžil. Tuhle zimu téměř nejezdil abych tam natahal vlhkost z bot apod., takže buď je vlhkej ještě ze švédska, nebo nevim..
Venku nepršelo a bylo cca 6 nad nulou, takže tak. Zkusím ještě mrknout na kabinový filtr, jinak mě nic nenapadá proč by se toto mělo dít.
Každopádně i když se může zdát, že tu furt na něco hudrám a něco řeším, tak jsem za něj strašně rád a asi to byla k těm 40-tým narozeninám dobrá volba, pro mladé a neklidně to asi moc není, ale pro nás vyklidněné starce je to super povoz
Jde to přepnout kdykoli, jen je potřeba šipkou dolů/nahoru nacvakat min. nebo max. odstup a pak podržet..
Jinak teda Eye sight fakt asi vypnout/zapnout nejde..
Ale už si na to zvykám, Oťas mě učí defenzivní jízdu a asi nejdůležitější je, zautomatizovat si přidání plynu, pokud auto začne brzdit když nemá..
Co mě ještě trápí jsou zvuky z interiéru, na které si tu už též někdo stěžoval. Ale nevím zda to má smysl řešit v rámci záruky, spíš asi ne..
A ještě jeden poznatek - má lepší polovička je věčně zmrzlá (jako každá správná ženská) a nemá ráda klimu.
Takže nějak ze zvyku cvakla na čudl AC aby jí vypnula (i když byla nastavená teplota na 22C, tak jí to vadilo nebo co) a během pár veřin se Oťas zevnitř celkem solidně zamlžil. Tuhle zimu téměř nejezdil abych tam natahal vlhkost z bot apod., takže buď je vlhkej ještě ze švédska, nebo nevim..
Venku nepršelo a bylo cca 6 nad nulou, takže tak. Zkusím ještě mrknout na kabinový filtr, jinak mě nic nenapadá proč by se toto mělo dít.
Každopádně i když se může zdát, že tu furt na něco hudrám a něco řeším, tak jsem za něj strašně rád a asi to byla k těm 40-tým narozeninám dobrá volba, pro mladé a neklidně to asi moc není, ale pro nás vyklidněné starce je to super povoz
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701