Hrncův Oto + Legouš
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Hrncův Oto + Legouš
Quckly> je mi jasné že to s tempomatem neprehanis, jinak bys neměl spotřebu jakou máš
Dnes takový krásný přesun dom, sluníčko svítilo, příroda hraje barvami, silnice prázdné, člověk si jen tak v klidu pluje a levé oko pořád periferně registruje pohyb.
Tak jsem asi pětkrát mrkl do zrcátka kde nikde nic, než jsem si uvědomil co mě tam ruší.
V tom matném bočním zrcátku se v lesklém černém obdélníku (hlídač mrtvého úhlu) krásně odrážely stromy..
Nutně potrebuji obdelnicek černé lepící trochupruhledne fólie, kterou bych to opravil
Jinak to CVT se dá dost ovlivnit prací s plynem, asi si to sedne.. Celkově ta odezva od plynu je taková úplně jiná a bude to chtít zvyk, dnes jsem se ploužil kousek cca 30/km a docílit nějakého jemneho přechodu mezi zavřenou klapkou a lehce pootevřenou - jen tak aby motor přestal decelerovat a udržoval rychlost - to není úplně vychytané...
Ale třeba jsem jen gramlavej na nohu a naučím se to
Dnes takový krásný přesun dom, sluníčko svítilo, příroda hraje barvami, silnice prázdné, člověk si jen tak v klidu pluje a levé oko pořád periferně registruje pohyb.
Tak jsem asi pětkrát mrkl do zrcátka kde nikde nic, než jsem si uvědomil co mě tam ruší.
V tom matném bočním zrcátku se v lesklém černém obdélníku (hlídač mrtvého úhlu) krásně odrážely stromy..
Nutně potrebuji obdelnicek černé lepící trochupruhledne fólie, kterou bych to opravil
Jinak to CVT se dá dost ovlivnit prací s plynem, asi si to sedne.. Celkově ta odezva od plynu je taková úplně jiná a bude to chtít zvyk, dnes jsem se ploužil kousek cca 30/km a docílit nějakého jemneho přechodu mezi zavřenou klapkou a lehce pootevřenou - jen tak aby motor přestal decelerovat a udržoval rychlost - to není úplně vychytané...
Ale třeba jsem jen gramlavej na nohu a naučím se to
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrncův Oto + Legouš
Dvahrnce :tempomat jsem moc rád používal na SH i SJ tady u nás v Polabí, kde jsou mezi vesnicemi 4 km přejezdy. V obci na tempomat, potom jen přidání plynu a před další vesnici noha z plynu a doplachteni na 53. U Grinche to stále vypínání tempomatu na konci vesnice mne už nebaví
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Hrncův Oto + Legouš
Vidim to zatím úplně stejně na dálnici je použitelný, jinak lépe bez něj..
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6347
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Hrncův Oto + Legouš
Taky ho pouzivam jen na dalnici a to jeste jen na dovoleny.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22762
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Hrncův Oto + Legouš
Ja teda ten tempovat nenechaval zapnutej nikdy, max pri nejakem zrychleni pri predjizdeni na dalnici. Jsem na nej pak jinak zapomnel a pak prislo nejake divne prekvapeni, proc si to pridava samo naopak hodne casto pouzivam v takovych pripadech to tlacitko na nastaveni posledni rychlosti, ktery cvaknu ve chvili, kdy to jede +- tou zamyslenou rychlosti.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Hrncův Oto + Legouš
Tempomat používám celkem často, vlastně jej mám zapnutý pokaždé, když nastavuji. Používám ho nejčastěji ve vesnicích a městech, protože mě nebaví se stále koukat na tachometr, jestli jedu a nebo nejedu padesát. V naši oblasti je dost radarů a já nemám ochotu vylepšovat obecní rozpočty.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Hrncův Oto + Legouš
mari75 > jj, to tady také, ale tu se i dost střídá 50/90 a na tohle byl tempomat v BP lepší... Jsem holt zvyklý, že nesahá do brzd a tady si na to buď zvyknu nebo tyto skladby cest přežiji bez
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Hrncův Oto + Legouš
Motor zahřátý, režim D inteligent, chci v cca 80km/h předjet loudala predemnou, dávám blinkr, plnej knedlík, otáčky jdou nahoru, Oto zrychluje a štěká na mě omezovač.
A to celkem (v té situaci) dlouho = 2-3 vteřiny.
Přiznám, že mě to celkem překvapilo, s Legem a jeho 4AT jsem toto nezažil (pokud jsem si nezamkl kvalt a vysloveně nechtěl aby se ozval).
Stalo se také někomu s CVT?
Nevím zda se to má dít, spíš si myslím že ne..
Zkoušel jsem znovu na I i S režim a nepodařilo se..
Co si o tom myslet?
A to celkem (v té situaci) dlouho = 2-3 vteřiny.
Přiznám, že mě to celkem překvapilo, s Legem a jeho 4AT jsem toto nezažil (pokud jsem si nezamkl kvalt a vysloveně nechtěl aby se ozval).
Stalo se také někomu s CVT?
Nevím zda se to má dít, spíš si myslím že ne..
Zkoušel jsem znovu na I i S režim a nepodařilo se..
Co si o tom myslet?
Naposledy upravil(a) dvahrnce dne sob lis 20, 2021 10:55 pm, celkem upraveno 1 x.
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14877
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Hrncův Oto + Legouš
To je CVT s virtuálními kvalty nebo bez? Obecně klidně může variátor při plným plynu / kickdownu držet otáčky celou dobu (dokud držíš plnej) na "omezovači", tedy nejvyšší nastavené hodnotě, protože tak dokáže dát maximum výkonu. To, co popisuješ, bych si uměl představit, že je projev u CVT s virtuálními stupni. Osobně bych teda radši variátor bez nich, protože virtuální stupně úplně popírají myšlenku variátoru a smazávají jeho největší výhodu.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Hrncův Oto + Legouš
Bohužel s virtuálními stupni, plně souhlas že bych raději CVT bez této fce...
Jasný, chápal bych že to vyžene otáčky někam před omezovač a tam je to bude držet, ale že to pustí motor úplně do omezovače a ještě tomu bude celkem trvat než se převodovka probere a zareaguje jsem vážně nečekal.
Ale já mám vždy něco extra, někdy se mi zdá, že se mi dějí věci které nikomu jinému
Jasný, chápal bych že to vyžene otáčky někam před omezovač a tam je to bude držet, ale že to pustí motor úplně do omezovače a ještě tomu bude celkem trvat než se převodovka probere a zareaguje jsem vážně nečekal.
Ale já mám vždy něco extra, někdy se mi zdá, že se mi dějí věci které nikomu jinému
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrncův Oto + Legouš
Při předjíždění u Grinche používám buď I+DoubleKickDown nebo S+plný plyn a nikdy jsem se nedostal až do červeného, vždy to šlo před červené, ale dál ne, M nepoužívám.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Hrncův Oto + Legouš
Já taky nechápu, proč to udělali takto. Když už někteří lidi, co nechápou výhodu CVT chtěli řazení, tak proč to subaru neudělalo jako volbu v nastavení.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Hrncův Oto + Legouš
Dane, režim S také nepoužívám, doublekickdown jsem také ještě nepoužil, mám s Oťasem najeto o cca 72tis.km méně než Ty, plnej plyn jsem dal tak třikrát, z toho jednou motor v omezovači.
Třeba jen byl Oťas zamýšlený a překvapilo ho to, což mě také..
Třeba jen byl Oťas zamýšlený a překvapilo ho to, což mě také..
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Hrncův Oto + Legouš
Tak jsem dnes provětral Oťase a rovnou mu dotankoval prázdný pupík.
Nájezd na nádrž lehce přes 800km, dojezd ukazoval 40km a kousek před benzinkou tam skočily pomlčky, dotankovano rovných 57l , takže tam ještě něco bylo.
Spotřeba po přepočtu 6.97/100, takže palubak malinko kecá, ale i tak pěkný Našla se další drobnosti, na kterou si musím zvyknout.
Zastavil jsem na pumpě, spolujezdec vylezl dřív než já a chtěl otevřít zadní dveře. Ty byly ovšem zamčené, musel jsem odemknout cudlem na mých dveřích, možná by pomohlo otevřít moje dveře aby se auto komplet odemklo?
No, je to super auto, ale na muj vkus už moc chytré a pretechnizovane..
Nájezd na nádrž lehce přes 800km, dojezd ukazoval 40km a kousek před benzinkou tam skočily pomlčky, dotankovano rovných 57l , takže tam ještě něco bylo.
Spotřeba po přepočtu 6.97/100, takže palubak malinko kecá, ale i tak pěkný Našla se další drobnosti, na kterou si musím zvyknout.
Zastavil jsem na pumpě, spolujezdec vylezl dřív než já a chtěl otevřít zadní dveře. Ty byly ovšem zamčené, musel jsem odemknout cudlem na mých dveřích, možná by pomohlo otevřít moje dveře aby se auto komplet odemklo?
No, je to super auto, ale na muj vkus už moc chytré a pretechnizovane..
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 259
- Registrován: stř čer 05, 2019 8:49 am
- Jméno a příjmení: Iva Svobodová
- Bydliště: Praha
Re: Hrncův Oto + Legouš
Tak zamknuté dveře když spolujezdec vystoupí první mě taky štvou, ale má to zákonitosti. Stane se to pokud vystoupí(otevře dveře) dříve než zařadím P. Pak musím na dveřích odemknout zevnitř, nebo otevřít dveře u řidiče. Mě se to stává dost často, když mi spolujezdec jde otevřít vrata na pozemek. Alespoň teď už vím kde se to zevnitř odemkne .
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT