Hrncův Oto + Legouš

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
dvahrnce
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 381
Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Jméno a příjmení: Petr

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od dvahrnce »

Quckly> je mi jasné že to s tempomatem neprehanis, jinak bys neměl spotřebu jakou máš :-)


Dnes takový krásný přesun dom, sluníčko svítilo, příroda hraje barvami, silnice prázdné, člověk si jen tak v klidu pluje a levé oko pořád periferně registruje pohyb.
Tak jsem asi pětkrát mrkl do zrcátka kde nikde nic, než jsem si uvědomil co mě tam ruší.
V tom matném bočním zrcátku se v lesklém černém obdélníku (hlídač mrtvého úhlu) krásně odrážely stromy..

Nutně potrebuji obdelnicek černé lepící trochupruhledne fólie, kterou bych to opravil :-)

Jinak to CVT se dá dost ovlivnit prací s plynem, asi si to sedne.. Celkově ta odezva od plynu je taková úplně jiná a bude to chtít zvyk, dnes jsem se ploužil kousek cca 30/km a docílit nějakého jemneho přechodu mezi zavřenou klapkou a lehce pootevřenou - jen tak aby motor přestal decelerovat a udržoval rychlost - to není úplně vychytané...
Ale třeba jsem jen gramlavej na nohu a naučím se to :-D
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16148
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od quickly »

Dvahrnce :tempomat jsem moc rád používal na SH i SJ tady u nás v Polabí, kde jsou mezi vesnicemi 4 km přejezdy. V obci na tempomat, potom jen přidání plynu a před další vesnici noha z plynu a doplachteni na 53. U Grinche to stále vypínání tempomatu na konci vesnice mne už nebaví
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
dvahrnce
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 381
Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Jméno a příjmení: Petr

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od dvahrnce »

Vidim to zatím úplně stejně na dálnici je použitelný, jinak lépe bez něj..
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Uživatelský avatar
cleo
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 6347
Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
Bydliště: Poddžbánsko

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od cleo »

Taky ho pouzivam jen na dalnici a to jeste jen na dovoleny.


Sent from my iPhone using Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš Obrázek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22762
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od spm »

Ja teda ten tempovat nenechaval zapnutej nikdy, max pri nejakem zrychleni pri predjizdeni na dalnici. Jsem na nej pak jinak zapomnel a pak prislo nejake divne prekvapeni, proc si to pridava samo :-D naopak hodne casto pouzivam v takovych pripadech to tlacitko na nastaveni posledni rychlosti, ktery cvaknu ve chvili, kdy to jede +- tou zamyslenou rychlosti.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3420
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od mari75 »

Tempomat používám celkem často, vlastně jej mám zapnutý pokaždé, když nastavuji. Používám ho nejčastěji ve vesnicích a městech, protože mě nebaví se stále koukat na tachometr, jestli jedu a nebo nejedu padesát. V naši oblasti je dost radarů a já nemám ochotu vylepšovat obecní rozpočty.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
dvahrnce
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 381
Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Jméno a příjmení: Petr

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od dvahrnce »

mari75 > jj, to tady také, ale tu se i dost střídá 50/90 a na tohle byl tempomat v BP lepší... Jsem holt zvyklý, že nesahá do brzd a tady si na to buď zvyknu nebo tyto skladby cest přežiji bez :-)
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
dvahrnce
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 381
Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Jméno a příjmení: Petr

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od dvahrnce »

Motor zahřátý, režim D inteligent, chci v cca 80km/h předjet loudala predemnou, dávám blinkr, plnej knedlík, otáčky jdou nahoru, Oto zrychluje a štěká na mě omezovač.
A to celkem (v té situaci) dlouho = 2-3 vteřiny.
Přiznám, že mě to celkem překvapilo, s Legem a jeho 4AT jsem toto nezažil (pokud jsem si nezamkl kvalt a vysloveně nechtěl aby se ozval).

Stalo se také někomu s CVT?
Nevím zda se to má dít, spíš si myslím že ne..

Zkoušel jsem znovu na I i S režim a nepodařilo se..
Co si o tom myslet?
Naposledy upravil(a) dvahrnce dne sob lis 20, 2021 10:55 pm, celkem upraveno 1 x.
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14877
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od Tapan »

To je CVT s virtuálními kvalty nebo bez? Obecně klidně může variátor při plným plynu / kickdownu držet otáčky celou dobu (dokud držíš plnej) na "omezovači", tedy nejvyšší nastavené hodnotě, protože tak dokáže dát maximum výkonu. To, co popisuješ, bych si uměl představit, že je projev u CVT s virtuálními stupni. Osobně bych teda radši variátor bez nich, protože virtuální stupně úplně popírají myšlenku variátoru a smazávají jeho největší výhodu.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
dvahrnce
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 381
Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Jméno a příjmení: Petr

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od dvahrnce »

Bohužel s virtuálními stupni, plně souhlas že bych raději CVT bez této fce...
Jasný, chápal bych že to vyžene otáčky někam před omezovač a tam je to bude držet, ale že to pustí motor úplně do omezovače a ještě tomu bude celkem trvat než se převodovka probere a zareaguje jsem vážně nečekal.
Ale já mám vždy něco extra, někdy se mi zdá, že se mi dějí věci které nikomu jinému :-)
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16148
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od quickly »

Při předjíždění u Grinche používám buď I+DoubleKickDown nebo S+plný plyn a nikdy jsem se nedostal až do červeného, vždy to šlo před červené, ale dál ne, M nepoužívám.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3181
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od dracekvo »

Já taky nechápu, proč to udělali takto. Když už někteří lidi, co nechápou výhodu CVT chtěli řazení, tak proč to subaru neudělalo jako volbu v nastavení.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
dvahrnce
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 381
Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Jméno a příjmení: Petr

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od dvahrnce »

Dane, režim S také nepoužívám, doublekickdown jsem také ještě nepoužil, mám s Oťasem najeto o cca 72tis.km méně než Ty, plnej plyn jsem dal tak třikrát, z toho jednou motor v omezovači.
Třeba jen byl Oťas zamýšlený a překvapilo ho to, což mě také..
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
dvahrnce
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 381
Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Jméno a příjmení: Petr

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od dvahrnce »

Tak jsem dnes provětral Oťase a rovnou mu dotankoval prázdný pupík.
Nájezd na nádrž lehce přes 800km, dojezd ukazoval 40km a kousek před benzinkou tam skočily pomlčky, dotankovano rovných 57l , takže tam ještě něco bylo.
Spotřeba po přepočtu 6.97/100, takže palubak malinko kecá, ale i tak pěkný B-)
DSC_0006.JPG
Našla se další drobnosti, na kterou si musím zvyknout.
Zastavil jsem na pumpě, spolujezdec vylezl dřív než já a chtěl otevřít zadní dveře. Ty byly ovšem zamčené, musel jsem odemknout cudlem na mých dveřích, možná by pomohlo otevřít moje dveře aby se auto komplet odemklo?
No, je to super auto, ale na muj vkus už moc chytré a pretechnizovane..
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Avis
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: stř čer 05, 2019 8:49 am
Jméno a příjmení: Iva Svobodová
Bydliště: Praha

Re: Hrncův Oto + Legouš

Příspěvek od Avis »

Tak zamknuté dveře když spolujezdec vystoupí první mě taky štvou, ale má to zákonitosti. Stane se to pokud vystoupí(otevře dveře) dříve než zařadím P. Pak musím na dveřích odemknout zevnitř, nebo otevřít dveře u řidiče. Mě se to stává dost často, když mi spolujezdec jde otevřít vrata na pozemek. Alespoň teď už vím kde se to zevnitř odemkne :-D .
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“