SUBARU LEVORG V ČR

Odpovědět
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3625
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od bushman1 »

Z toho grafu se dá usuzovat, že by ta 1.6-ka by mohla být subjektivně živější než 2.5 atmo.
Mělo by to docelo jet a dá se říci, že asi víc, než je běžný automobilový průměr.

Problém pro mě je v tom, že po celou dobu, co jsem sledoval vývoj Levorgu, jsem s ním počítal jako s takovým ořezaným STI-čkem (díky CVT a dalším věcem).
170-koňová 1.6-ka je pro mě auto z jiné kategorie.

V tom se tady zřejmě rozcházíme v očekáváních a pohledech na to auto.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od Ivooos »

Mně by zajímalo zda bude Levorg i v dieslu. Protože pokud ano, tak bych ho klidně za pár let viděl jako nástupce mého Lega.

Neřeším zdali mám pod kapotou 200 nebo 300 koní. Spíše mi jde o to, aby jich bylo dost pro každodenní ježdění, aby mě to nesežralo a aby to bylo spolehlivé.

Přeplňované 1,6 u mě ale trošku ztrácí kouzlo. Věřím tomu, že pojede úžasně, ale pořád to bude malý přeplňovaný motor a ještě k tomu nový, neprověřený a plný kurvítek. To už fakt raději toho diesela. Toho už snad vychytali a jede velmi pěkně a za málo.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od johyyy »

No tak na to bude bude ještě 2.0 GT s 221kw 40Nm pokud se do Evropy vůbec podívá
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od romull »

No jo, je to k pláči pánové :686: , auta hezký, ale výběr motorizací tragický, ať už jde o Levorg, nebo nový Outback. S jedním z nich jsem počítal jako s možným nástupcem mého 3,0R, ale takhle to vypadá, že si ho budu ještě dlouho hýčkat, nebo přeskočím do Forestra XT :850: .....i když ho vlastně ani nevyužiju :655:. Přitom jsem doufal v to, že když už je 2,0 XT ve Forestrovi, tak že by se mohl podívat i pod kapotu Outbacku nebo Levorgu.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od pufko »

VDC píše:Srovnávat ceny aut v domovské zemi a u nás trošku kulhá. V Americe jsou taky za lidovku skoro všechny auta, náhradní díly a vůbec všechno kolem aut...
Minule som porovnal ceny áut v JPN s autami predávanými u nás, ktoré sa vyrábajú ale v EU. Tam sa môžeme baviť o tom že trebárs taký Accord, či Avensis musí byť vdaka tomu že sa vyrába v EU lacnejší. Ale čo ten Lexus ? Nenašiel som zmienku o tom že sa vyrába niekde v EU, neviem či je možné že by ho "lepily" v EU Toyote...
Aj chápem že Toyota / Lexus je väčší výrobca a teda preprava ho možno víde lacnejšie lebo vozí viac "tovaru" do EU...

Nech si hovorí kto chce čo chce, mne tie Subaru pripadajú predražené tak o 5000€ na aute

Zhruba 1-2 mesiace pred koncom roka som šiel na nákupy a do očí mi udrela reklama na nový Forester už od 24000€, hned mi blysklo v hlave že cena Forestra začína niekde okolo 30000€ a vravím si že načo na tom bilboarde uvádzajú cenu bez DPH :713:
O nejaký ten týžden idem znova okolo toho istého bilboardu a zámerne ho sledujem a ona tá cena je uvedena s DPH !!!
A teraz sa mám na to pozerať ako ? Zrazu vedia ísť z cenou dole o 5000€ nadol a nikto neprerobí ? Čo tých Forestrov im priviezli z JPN grátis ?
Cena základného modelu podla cenníka je pritom 28990€. Ten bilboard tam stále je, jednalo sa asi o limitovanú ponuku a je už možno po nej, ale ide o princíp. Pochopil by som aj zlavu napríklad 2000€, ale nie 5000€ - určite nie u auta, ktoré sa bežne predáva za 28 990€, ešte keby sa jednalo o výpredaj skladoviek predchádzajúcej generácie tak dobre nech nežerem, chcú sa toho zbaviť, ale toto ten prípad nie je.

PS: ja si jednoducho nemôžem pomôcť, podla mna na tom niekto nechutne ryžuje a koncový predajca to určite nebude. Kto by sa len tak dobrovolne vzdával nadmerného zárobku ked to stále ide
Naposledy upravil(a) pufko dne čtv led 08, 2015 12:23 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5217
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od draconis »

Za sebe k tomu řeknu celkem stručně, že:
  1. Ta 1.6 parametrově nevypadá špatně a i když nejsem zrovna zastánce nízkoobjemových nafoukaných motorů, nehodlám to soudit (což zatím dělá většina z vás) dokud se nesvezu. Fakt je, že na papíře to nevypadá vůbec špatně. I když jasně že ten dvoulitr vypadá líp... A ne, to opravdu nesouhlasím s downsizingem, nesmyslnými normami EU a podobnými nesmysly... :-)
  2. Uvědomte si, že automobily si nekupují jen nadšenci, ale i normální lidi, kteří se prostě chtějí dopravit z bodu A do bodu B. A ti většinou nepotřebují výkon přes 200 kobylek a kromě jiného koukají i na spotřebu. A dovolím si tvrdit, že "běžní" zákazníci udělají víc prodejů než srdcaři a nadšenci pro značku. Už jen jednoduše proto, že je jich statisticky určitě víc. Vždyť se jen podívejte na jeden příklad - jsme tady všichni naučení zdravit Suba, co potkáme na silnici. Nevím jak vám, ale mě odpoví spíš starší auta. Potkávám spoustu nových Forejsů a Oťasů a neodpoví prakticky nikdo - a to jsou právě ti běžní řidiči, kteří mají sice Subo, ale jejich srdce pro tuto značku nebije. Je to pro ně prostě jen auto, ne kamarád... :-)
  3. Uvědomte si také, že i výroba aut je prostě jen další forma podnikání. A asi se shodneme na tom, že každá firma byla tak nějak nakopnuta za dlouhodobým účelem generovat zisk, který by měl být z ekonomického hlediska podstatou a cílem jakéhokoli podnikání. Což mimo jiné znamená, že firma buď opustí trh, který pro ni není ekonomicky zajímavý nebo své výrobky přizpůsobí požadavkům daného trhu, je-li to pro ni obchodně zajímavé. Prostě to nemůže dlouhodobě fungovat tak, aby firma jen kvůli renomé a skalním příznivcům nějaký region dotovala.
V neposlední řadě bych rád podotknul, že Subaru není zdaleka jedinou automobilkou, která je nucena k podobným krokům přistoupit. Naopak je mi spíš sympatické, že na ni "došlo" až nyní a ne dříve jako na většinu ostatních značek. Nemám radost, že to přece jen přišlo, ale dá se říct, že to bude časem nevyhnutelné u většiny značek a je to jen otázkou času. A můžeme s tím všichni nesouhlasit jak chceme... Bohužel na lepší časy se v Evropě neblýská a pro benzinové nadšence bude už jen hůř... :666: :fuckoff:

Holt každá mince má dvě strany.
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od pufko »

draconis : nech predávajú to čo sa im predáva dobre, ale prečo neuspokojiť aj náročnejšieho zákazníka, ktorý je ochotný si za vyšší výkon priplatiť ?
Ked nie je problém ohladne emisných noriem pre Forester 2.0XT, tak nemôže byť problém ani pri Levorgu, ja myslím že zákazník by nan kludne 3-4 mesiace počkal, ked 3 mesiace zákazníci čakali na také bežné auto ako Kia Sportage, ktoré sa vyrába tot za rohom...
Inak súhlasím s tým že tá 1.6T pôjde lepšie ako 2.5i, výkon takmer rovnaký a krútiaci moment vyšší a v širšom spektre otáčok
Podla tých grafov má obyčajná 2.5i v oblasti 2000 rpm k dispozícii len niečo okolo 45kW a krútiaci moment 215Nm, 1.6 DIT bude mať 50kW a 250Nm a pre lepšiu dynamiku sú podstatné práve Nm, preto aj väčšina ludí oblubuje diesel, lebo majú vyšší krútiaci moment ako benzín
Obrázek
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od Kolben »

pufko píše: Forester už od 24000€
To byl urcite ten mirne orezanej forester entry...
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3625
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od bushman1 »

pufko píše:Ked nie je problém ohladne emisných noriem pre Forester 2.0XT, tak nemôže byť problém ani pri Levorgu
Pokud tomu spravne rozumim, tak nejde o emisni limit u jednoho konkretniho vozu, ale o tzv. flotilovy emisni limit.
Tzn. ze Subaru musi splnovat nejakou prumernou hodnotu u vsech dovezenych aut. Pokud by privezli moc STI-cek a malo dvoulitru s CVT, tak by se to projevilo penalizaci ze strany EU a nasledne by to museli rozpustit do ceny prodavanych aut.
WRX se sem nedovazi mozna prave proto, ze by zhorsovalo flotilovy prumer a blizila by se penalizace. V podstate vsechny plecky spori emise, aby se mohlo prodavat STI-cko.
XT-cko je nekde mezi, protoze diky CVT a nizsimu vykonu na tom neni s emisemi tak hrozne.
Kdyz by sem privezli moc Levorgu 2.0T, tak by se mohlo stat, ze by museli omezit dovoz STI-cek, aby zase neprisla penalizace.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od pufko »

V tom prípade je potom problém podvádzania v emisných limitoch EU výrobcov a niekto by im mal konečne seknúť po prstoch. Asi ťažko niekto uverí tomu že taká A6 3.0TFSI 245kW o hmotnosti 1725kg má kombinovanú spotrebu 7,4l/100km, alebo asi ako môže mať kombinovanú spotrebu A4 2.0TFSI 155kW iba 6,2l/100km, podla spritmonitor.de si taká A4 potiahne 9l+ , presne http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... minkm=5000
To sa potom lahko plnia emisné kvôty

Alebo si len EU - hlavne nemci chcú ochrániť svoj trh, sa velmi boja aby nepadli na hubu, čert nám bol dlžný EU, všetci sa skladáme na to aby sa oni mali dobre
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3625
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od bushman1 »

Je veřejným tajemstvím, že evropští výrobci aut podvádí co se týče udávaných spotřeb. Nebudu zabíhat do detailů jak to dělají, ale lze si to jednoduše ověřit tak, že sedneš do novějšího koncernového vozu a pokusíš se dostat na spotřebu uvedenou v technickém průkazu. Je takřka nemožné toho docílit.

Opakem jsou japonci, kde uváděné spotřeby docela sedí se skutečností.

Zrovna Audi je členem obrovského koncernu, v jehož flotilovém limitu se schová spousta velkoobjemových aut. Prodají tolik malých aut jiných značek, které jim vydělají na tyhle třílitry.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od Slavek_xxx »

Nekde jsem dokonce cetl, ze ridici jednotka nekterych koncernovych aut rozezna, ze je auto testovany v normovanym behu (protoze parametry jsou jasne dany) a upravi vsechny nastaveni tak, aby spotreba po tu dobu byla co nejnizsi :713:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od pufko »

Kolben píše: To byl urcite ten mirne orezanej forester entry...
Čo sa už len dá orezať na najlacnejšom Forestri ? Alebo čo také sa dá mierne "orezať" že to spôsobí zlavu 5000€?
Motor to mať musí, kolesá tiež, klimu predpokladám to malo, elektrické okná tiež, bez sedačiek to tiež nemôže byť a snád mu neubrali pohon jednej nápravy...

Hovorím 2000€ by som zožral ale 5000€ nie, na tých autách predajom nikto neprerobil. Zlavu 5000€ si viem predstaviť pri akci na Outback, ktorý štartuje na 37000€
Ja mám stále dojem že nám sa tu snažia predávať Subaru za cenu Lexusu
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2231
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od Levap »

Specifikace Foryna Entry Edition je tady někde na fóru. Jestli si pamatuji dobře, tak je to bez:
- ALU kola
- vyhřívání sedaček
- vyhřívání zrcátek
- rozmrazování předního skla

Cena v ČR 569.000,- Kč dle ceníku
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4328
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: SUBARU LEVORG V ČR

Příspěvek od OZP »

Slavek_xxx píše:Nekde jsem dokonce cetl, ze ridici jednotka nekterych koncernovych aut rozezna, ze je auto testovany v normovanym behu (protoze parametry jsou jasne dany) a upravi vsechny nastaveni tak, aby spotreba po tu dobu byla co nejnizsi
Ano to je pravda. A dokonce velka cast toho normovanyho behu je doba, kdy auto neni v pohybu ale stoji- proto taky zavadeni start-stop systemu.
Ale zdroj ted nedohledam.

Edit: Dodávám link a WIKI:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_econo ... _standards
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
Odpovědět

Zpět na „Ze světa Subaru“