Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
Já myslím, že jste se jen nepochopili v tom, na co jste kdo reagoval a pravdu máte oba
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
Tak to jsme si nerozumněli, jak píše Vláďa, samozřejmě, že základní varianta těch výfuků je pozink plech. Ale mají alternativu z nerezu a to je to, na co se ptal Doro a to co já komentuji. On i ten nerez je opravdu levnej. A je to právě z výše zmíněných důvodů.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
Takže výfuky od Málka na mojho forestra SG:
Zadní díl s tlumičem za 5400,-
Střední díl za 4600,-
Doprava je za 360,- nebo montáž u nás za cenu 1500,- na počkání.
(na to počkání bych si fakt počkal )
A Primavýfuky:
zadní tlumič výfuku 1 120,-
střední tlumič výfuku 717,-
pouze 92kw LPG/CNG katalyzátor výfuku 5 435,-
...a nejaké to těsní a drobnostě.....celkem do 8 tis.
Ten střední díl od Málka mi cenově jasný není ...je to vlastně edem trubka .
Nerezový zadní tlumič poslký barco dobry už nemajú
Má nekdo ten koncový od Málka, jak sa liší od origošu?
A eště sem našel totok, což je podobné jak ten původní https://vyfuky-automobily.heureka.cz/as ... /#prehled/
Zadní díl s tlumičem za 5400,-
Střední díl za 4600,-
Doprava je za 360,- nebo montáž u nás za cenu 1500,- na počkání.
(na to počkání bych si fakt počkal )
A Primavýfuky:
zadní tlumič výfuku 1 120,-
střední tlumič výfuku 717,-
pouze 92kw LPG/CNG katalyzátor výfuku 5 435,-
...a nejaké to těsní a drobnostě.....celkem do 8 tis.
Ten střední díl od Málka mi cenově jasný není ...je to vlastně edem trubka .
Nerezový zadní tlumič poslký barco dobry už nemajú
Má nekdo ten koncový od Málka, jak sa liší od origošu?
A eště sem našel totok, což je podobné jak ten původní https://vyfuky-automobily.heureka.cz/as ... /#prehled/
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4430
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
mam od Malka komplet SF od svodu dozadu patym rokem a drzi pekne (auto jezdi nonstop)
co jsem od nej ted kupoval stred a konce na Lego, tak uz se od te doby celkem posunul - tak snad k lepsimu
akorat namornik tusim mel nejaky problem s katem....?
co jsem od nej ted kupoval stred a konce na Lego, tak uz se od te doby celkem posunul - tak snad k lepsimu
akorat namornik tusim mel nejaky problem s katem....?
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
Puvodne jsem to fotil do toho namornikovo profilu, ale dam to sem, kdyz se ptas.
Podle me je to od Malka docela pekny a vydrzi to dost. Jen ten druhej kat, co je tam celkove k hovnu mi ucpal trubku a nez jsem na to prisel, tak jsem absolvoval takpvpu anabazi. Ale to ksem uz psal.
Edit: aha, jeste ty fotky...
Podle me je to od Malka docela pekny a vydrzi to dost. Jen ten druhej kat, co je tam celkove k hovnu mi ucpal trubku a nez jsem na to prisel, tak jsem absolvoval takpvpu anabazi. Ale to ksem uz psal.
Edit: aha, jeste ty fotky...
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
Nikdo nemá ten málkův zadní tlumič na forestrovi? Ide ně hlavně o prostor, estli to dole nezavazá a nesnižuje průjezdnosť. Málek psal, že je to kruhový průřez, ale že to nikde nezavazá .....což mi tedy není úplně jasné, leda by byl celkově menčí. Třeba aj také 3 cm nižej už mi budú vadiť dosť, bo ten origiš, co tam furt eště mám je pěkně zacpaný dovnitř, co to šlo. Rozměr původního oválu hrnca (210x240 mm v délce 440 mm bez koncovky)
A ohladně zvuku by též bodlo nejaké to obecné porovnání vůči původnímu stavu.
A ohladně zvuku by též bodlo nejaké to obecné porovnání vůči původnímu stavu.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
Sem si vypučil 2 foto z tadyma https://www.facebook.com/photo/?fbid=59 ... 2207520000.
Je to na XT, tak snad je to stejnako aj na 92 kW...... totok by šlo.
Je to na XT, tak snad je to stejnako aj na 92 kW...... totok by šlo.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3658
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
Marku, presne tenhle zadni tlumic od Malka ma muj syn na SG 2,5XT. Myslim ze podvozek bude stejny jako u atmo. Vypada to jako u meho SF.
Je tam dobre schovanej, a ani ho nikde neorval.
Je tam dobre schovanej, a ani ho nikde neorval.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
Marku, zrovna mám od něj, od Málka nový lauf, zadní tlumič i střed s rezonátorem, zadní tlumič je obyč polmostrow, bo je tam vyraženo P a je oválný jen jsou tam jeho dle mě masivní příruby, koncovka, jeho sváry...teda jeho kolegy, je to v mém vlákně. Bylo to dražšší, než když si koupíš poláka a zbastlíš to sám, já to takhle ale řešit nemůžu, nechtěl jsem, zajel jsem si za ním, bylo to včetně montáže, pokecu, případně problém by řešil na místě p. Málek. Já se s tím srát nebudu...jinak umístění a zvuk, zcela to samé jako originál. Jen je možné, teď jsem to zaslechl, že úplně zpočátku, po startu za studena je to trošku jiné, nevím teď jak to popsat, musím ještě poslechnout, ale je, je to ale každopádně úplně jedno, protože jinak je akustický projev posléze naprosto stejný, ověřeno teď i na dálnici, okreskách, delší trasa, spíš mě to přišlo tišší, ostatně měl jsem doteď vše originální, už to mělo své za s sebou, nejaká netěsnost tam byla.
Je to tam opravdu vše dobře schované, jak píše Standa a jinak střed není přeci jen trubka, teda může být, já si ponechal rezonátor na něm.
viewtopic.php?t=4802&hilit=%C5%A1%C3%AD ... start=1275
a tu onen zadní tlumič
viewtopic.php?t=4802&hilit=%C5%A1%C3%AD ... start=1290
Výše ten lauf už dát rozumně nejde, Málek už ví...
Je to tam opravdu vše dobře schované, jak píše Standa a jinak střed není přeci jen trubka, teda může být, já si ponechal rezonátor na něm.
viewtopic.php?t=4802&hilit=%C5%A1%C3%AD ... start=1275
a tu onen zadní tlumič
viewtopic.php?t=4802&hilit=%C5%A1%C3%AD ... start=1290
Výše ten lauf už dát rozumně nejde, Málek už ví...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4430
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
nejaky podobny cenovky jsem videl na servisnim listu, kdyz menili oba tlumice na mym Legu, co jsem nedavno poridil
tusim ze tam byly nejaky tri roky, uz to bylo nekolikrat opravovane a i tak se mi kratce po koupi zacal vyfuk uplne rozpadat :(
takze ta cena bude vykoupena tim, ze po dvou letech uz to zacne bejt deravy - ale nekomu to muze stacit samozrejme
jinak podle me ten tlumic bude ten samej, co jsem u Malka porizoval pred lety na SF
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
P. Málek mě trvdil, že co mě tam dal, tak to vydrží dle něj 8-10 let celkově vše. Podotýkám, že kat jsem neřešil...Kdyby tomu tak bylo, tak by investice splnila bohatě svůj účel, no uvidíme...sám jsem zvědav. No a tak nějak si ideálně plánuji i výdrž mého lesníka, bez toho aniž by jsme se nějak spolu navzájem zbytečně trápili-y samozřejmě do hry může vstoupit spousty neznámých- abych vydržel vůbec já jako bytost, šofér nebo nás nepotkala nedej bože nějaká kolize, či lesník neshnil, ale konkrétně tomuto se snažím předcházet a zatím v tom nevidím problém. Bylo by to moc pěkné, mít doma a používat denodenně bez bázně a hany už regulérního veterána vidím to zatím zcela v růžových barvách no nakonec největší překážka zatím hrozí z údolí dutých hlav bruselských, ale tam to dopadne stejně jako ve starém římu, tak si s tím na tak velký časový horizont výhled hlavu taky nedělám.
Pro Dora foto dnešní, jestli ti to pomůže nevím, za mě lauf světlou výšku nesnižuje, kopíruje stejně už tak tažné, takže OK, možná máš ale přísnější off- road zrak a spatříš tam pro tebe zádrhel, já ne, mě to stačí a jsem za něj moc rád, jen bych rád taky tu výdrž, zas tak levné to teda nebylo, tak se uvidí no, věřím, že to bude "cajk".
Pro Dora foto dnešní, jestli ti to pomůže nevím, za mě lauf světlou výšku nesnižuje, kopíruje stejně už tak tažné, takže OK, možná máš ale přísnější off- road zrak a spatříš tam pro tebe zádrhel, já ne, mě to stačí a jsem za něj moc rád, jen bych rád taky tu výdrž, zas tak levné to teda nebylo, tak se uvidí no, věřím, že to bude "cajk".
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
Tak sem to u Málka objednal komplet za 18300. Jak to dorazí, kuchnu původní a zkusím to osadiť. Uvidíme, jak sú přesní. Jak to seděť nebude, zanadávám, vemu flexu nebo hořák, rozřežu to, natvaruju a zavařím dla uvážení.
Na druhého forestra zkusím asik totok Stredni tlumic vyfuku ASMET 17.003
https://dufy.cz/zadni-tlumic-vyfuku-asmet-17003.
Je to podobné origošu, tak by to mohlo seděť. Zbytek trubek je dobrý, edem ten zadní hrnec je už hold po smrti a jede edem díky záplatě.
Na druhého forestra zkusím asik totok Stredni tlumic vyfuku ASMET 17.003
https://dufy.cz/zadni-tlumic-vyfuku-asmet-17003.
Je to podobné origošu, tak by to mohlo seděť. Zbytek trubek je dobrý, edem ten zadní hrnec je už hold po smrti a jede edem díky záplatě.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
Tak sem tedy vyměnil komplet výfuk, dyž už to došlo a su rád, že sem to neměnil spěš, bo se to nestih. Po osazení je to uvnitř hlučné jak prase a to tak, že sa v tem nedá jezdiť. Po chvilce z teho zalehnú uši a jako belhlav je to skvělé (duní to fakt brutálně).
Až na jednu přírubu sú šecky ocelové (no nerezová příruba vypadá jináč), což bylo taky také malé překvapení. Zadní díl sem mosel znásilňovať ve svěráku na hodněkráte, než sa to podařilo nacpať pod auto, ale to sem počítal, že to nebude napřesno, takže totok mi vadilo minimálně....aby pak nakonec zjistil, že je to krátké. V zimě bude koncový díl mlátiť do tyčky stabilizátoru nebo sa to o ňu opře, bo fčijel to bylo natěsno a semtam to kleplo při pohybu.
Přesto šecko sem to nacpal pod auto tak, že to netrčí a nesnižuje výšku - řek bych, že lepčí než to původní a z teho sem byl plně spokojený.
Ovšem stejnako sem to z pod auta rychlo vyhodil, nechal edem přední díl (to taky není výhra, bo to u druhého katalyzátoru trčí dolů jako naběrák bordelu a totok pude brzo do kytek), střední díl sem dal ten starý, bo je futr dobrý a koncovku ASMET 17.003, idyž je to hlučnější než orginál, furt je to co sa týče hluku nekde jinde než to nerezové. Ty dva nerezové díly sú doma a čeká sa, až bude čas jet za Málkem to upraviť (nejak ale nevěřím, že to ztlumí) - čas ale furt nemám (je to 5 hod. cesta a čas na místě - dybych sa s tým chcel drbať, nebudu si kupovať neco, co má vydržať roky, ale běžný spotřebak, co budu často měniť), tak až ňa to nasere, vrátím to nebo zkusím prodať.
Rozměrově vede původní origoš, pak ten ASMET 17.003 a pak ten od Málka, což je fakt v porovnání prcek. Tvarově to vcelku sedí, druhý katalazátor je třeba předělať, bo místo pod autem je. Koncový díl je dlbě natočený a pozohýbané tyčky nedseďá...to bylo dosť znásilňování ve svěráku, ale šlo to, idyž, jedna tyčka je krátká a mosil sem to pojistiť podložků se závlačků.
Až na jednu přírubu sú šecky ocelové (no nerezová příruba vypadá jináč), což bylo taky také malé překvapení. Zadní díl sem mosel znásilňovať ve svěráku na hodněkráte, než sa to podařilo nacpať pod auto, ale to sem počítal, že to nebude napřesno, takže totok mi vadilo minimálně....aby pak nakonec zjistil, že je to krátké. V zimě bude koncový díl mlátiť do tyčky stabilizátoru nebo sa to o ňu opře, bo fčijel to bylo natěsno a semtam to kleplo při pohybu.
Přesto šecko sem to nacpal pod auto tak, že to netrčí a nesnižuje výšku - řek bych, že lepčí než to původní a z teho sem byl plně spokojený.
Ovšem stejnako sem to z pod auta rychlo vyhodil, nechal edem přední díl (to taky není výhra, bo to u druhého katalyzátoru trčí dolů jako naběrák bordelu a totok pude brzo do kytek), střední díl sem dal ten starý, bo je futr dobrý a koncovku ASMET 17.003, idyž je to hlučnější než orginál, furt je to co sa týče hluku nekde jinde než to nerezové. Ty dva nerezové díly sú doma a čeká sa, až bude čas jet za Málkem to upraviť (nejak ale nevěřím, že to ztlumí) - čas ale furt nemám (je to 5 hod. cesta a čas na místě - dybych sa s tým chcel drbať, nebudu si kupovať neco, co má vydržať roky, ale běžný spotřebak, co budu často měniť), tak až ňa to nasere, vrátím to nebo zkusím prodať.
Rozměrově vede původní origoš, pak ten ASMET 17.003 a pak ten od Málka, což je fakt v porovnání prcek. Tvarově to vcelku sedí, druhý katalazátor je třeba předělať, bo místo pod autem je. Koncový díl je dlbě natočený a pozohýbané tyčky nedseďá...to bylo dosť znásilňování ve svěráku, ale šlo to, idyž, jedna tyčka je krátká a mosil sem to pojistiť podložků se závlačků.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý výfuk aneb "korozenavoze"
Další foto a ASMET 17.003.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)