Stránka 3 z 6

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: stř lis 26, 2014 11:57 am
od u-geen
tak dneska peceny kure - P0519 Idle Control System Malfunction (Fail-safe) ... pri sjizdeni kopce na redukovanou 1ku. coz by ale zaroven mozna vysvetlovalo ty obcas zvyseny otacky za jizdy. uvidime.

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: stř lis 26, 2014 3:33 pm
od draconis
Mareka píše:Jo to je standardní chování - po nastartování vyšší otáčky, které klesnou ihned po prvém vyřazení na neutrál (stačí ujet pár metrů).
Myslím si, že to tak bude, protože se to chová vždycky stejně a má to i celkem logiku. Ale neklesnou po rozjetí a vyřazení. Klesnou hned po vyšlápnutí spojky a zařazení rychlosti, rozjíždět ani vyřadit netřeba... 8)

Jinak U-geene gratulace a ať jezdí! Tahle generace je prostě nejhezčí. Mně by tam asi chyběla kaplička na kapotě, ale jinak krasavec... 8)

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: stř lis 26, 2014 4:47 pm
od Kolben
To je treba vec, kterou ja u novyho auta vubec neocenuju a dost me vytaci. Rano prijdu, ledovej motor, nadlabnu to a ono to toci na volnobeh 1800otacek..... To je fakt hnus velebnosti. Este kdyz sem mel skodu 100, tak nez sem zamacknul sytic, tak to vrcelo uplne stejne. A ta skodovka stovka byla posledni moje auto, ktery nedokazalo po nastartovani udrzet volnobeh pod 1000otacek. Ted u forestera je to zpet a absolutne mi hlava nebere, k cemu je to dobry! Jen ty situace po ranu, nadlabnu to, řev, dam zpátečku otácky klesnou, chci dat dopredu, otacky zase vylitnou, rev, nez se to prezadi tak to rve, pak to zase klesne. Fakt mazec. Nehlede na to, ze to trva fakt dlouho, nez se to ohreje a otacky klesnou.

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: stř lis 26, 2014 4:50 pm
od Slavek_xxx
Kolben> na druhou stranu, u Skodovky je to druhej extrem, tam se otacky na studenym motoru vali tak nizko, ze treba u retezovyho TSI slysis, jak ten motor kasle a vynechava a jak chrasti retez... :713:

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: stř lis 26, 2014 4:57 pm
od kiti
Jo tak toto mne u subárka taky překvapilo. Tak to řesim jinak. Nastartuji usadim děti jdu otevřít bránu vyjedu a už je to zahřáte natolik že klesne volnoběh a pak zhasíná Modrá. A v létě zhasne ještě než vyjedem z brány.

Myslím že chvilka na volnoběh tomu nemůže ublížit.

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: stř lis 26, 2014 5:03 pm
od Kolben
nastartuju, prendam destky sedacky za auta do auta, poshanim deti, nalozim je, pripasam je, pockam na manzelku, otocim se a dojedu k vratum, otevru vrata, vyjedu, zavru vrata a porad to rve. Jeste na prd je, ze pri razeni musim dost stat na brzde, protoze jinak diky tem otackam auto okamzite jede vpred. V dnesni dobe modernich motoru je pro me takhle vec nepochopitelna.

Jinak modra mi zhasina kdyz je olej ohratej na 38stupnu. Vim, ze to zhasina podle teploty vody. To jen pro info.

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: stř lis 26, 2014 5:39 pm
od u-geen
draconis: no kaplicka by byla fajna, ale zena jezdi 5km a hned cca 200m od baraku do pomerne prudkyho kopce... to se dle me s turbem moc neslucuje. Navic mame prudkej najezd k baraku a obcas k nemu tahame vozejk, takze se hodi redukce (mimochodem mi na foresteru prijde vic do pomala nez u Lega).

Jo, vzal jsem dneska Forestera do jeho prirozenyho prostredi... ale dost to klouze, holt 5mm zimaky :)

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: stř lis 26, 2014 5:57 pm
od Slavek_xxx
u-geen píše: takze se hodi redukce (mimochodem mi na foresteru prijde vic do pomala nez u Lega).
To ti prijde spravne, to tak totiz opravdu je. U Forestera je to 1.447 a u Legacy 1.196, pokud me pamet nesali.

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: stř lis 26, 2014 6:15 pm
od kiti
Tak na té fotce vypadá docela zvedly, moc hezký.

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: stř lis 26, 2014 9:05 pm
od u-geen
Slavek_xxx: aha... to je fajn, redukci vyuzivame pravidelne a cim vic tim lip.
kiti: dik... je asi tak vysoky jak ma byt, z. tlumice byly meneny na 177tkm, ted ma 231 :)

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: stř lis 26, 2014 9:54 pm
od Bekr
u-geen píše:tak dneska peceny kure - P0519 Idle Control System Malfunction (Fail-safe) ... pri sjizdeni kopce na redukovanou 1ku. coz by ale zaroven mozna vysvetlovalo ty obcas zvyseny otacky za jizdy. uvidime.
Hmmm, tak to se mi taky stavá. Výměna ISC ventilu nepomohla... Jo a ještě jestli to bylo u mírně zahřátýho motoru po pár kilimetrech, pak tedy ... :pr:

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: stř lis 26, 2014 10:11 pm
od u-geen
jj, cca 6km - takze ne zcela prohraty... podle me je to relativne specificka situace, uvidime jestli se to bude opakovat i jindy, moc najeto s tim jeste nemame (150km). Ale spinavej uz je :) http://u-geen.rajce.idnes.cz/Subaru_Forester_2.0X/

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: čtv lis 27, 2014 8:07 am
od VDC
Slavek_xxx píše: To ti prijde spravne, to tak totiz opravdu je. U Forestera je to 1.447 a u Legacy 1.196, pokud me pamet nesali.
A kromě toho stálej převod je u Forestra 1:4,111 a u Lega 1:3,9 . Takže je to u Lega opravdu o dost delší. Tam je to taková hra na redukci. :-)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: pát lis 28, 2014 12:27 pm
od u-geen
Tak vcera jsem cvicne vymenil volnob. ventil za jinej a vyresetoval jednotku, a opet se to zhorsilo. To same s puvodnim ventilem. Mam se stavit v AutoPAS a mrknem na to pry.

Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0

Napsal: sob lis 29, 2014 3:09 pm
od u-geen
A story s volnobehem pokracuje, vsera to vyhodilo chybu... a prestaly litat otacky :) Chyba ted po 5 nastartovanich zmizla.

Jinak premyslim o kolech na leto a nevim, hodej se, nehodej se?

http://u-geen.rajce.idnes.cz/Subaru_Forester_-_ATS