
Moje auto po Subaru
Re: Moje auto po Subaru
Tak objednáno. Ještě si "pár" měsíců počkám a pak po 15 letech nebude doma žádný Subaru... Možná za pár let nějaký s manuálem pro dceru... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Antony
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 71
- Registrován: stř říj 11, 2023 7:37 pm
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
Re: Moje auto po Subaru
Tak to vidíš - a já Ti budu navždy vděčný za rady a otevření očí, které mě přivedlo k Subaru
![diky [THNX]](./images/smilies/w8658.gif)
Subaru Outback 2.5i Active
Alfa Romeo 155 Sport 1.8 Twin Spark
Suzuki Swift Mk IV
Alfa Romeo 155 Sport 1.8 Twin Spark
Suzuki Swift Mk IV
Re: Moje auto po Subaru
Se Subaru je to podobný jako s Alfou. Každý auto blázen by si to měl alespoň jednou zkusit. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Epo
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 55
- Registrován: pon črc 01, 2024 11:13 am
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Praha
Re: Moje auto po Subaru
Sice nejsem auto blazen, ale neco na tom bude 

Subaru Outback 2.5i Touring MY2023
Škoda Fabia 3 Combi 1.2TSI Style MY2015
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170CV Distinctive
Škoda Fabia 3 Combi 1.2TSI Style MY2015
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 170CV Distinctive
Re: Moje auto po Subaru
Dnešní odpoledne jsem několik hodin strávil s BMW 5 z roku 2023. V M paketu to je moc hezký kombík, vypadá celkově super. Najeto to mělo kolem 40tis km.
Jezdil jsem město, okresky i dálnice. Jízda výhradně na Sport. Švihalo to slušně. Celkově dobrý, dal bych si říct, ale…! Prostě si tam nedokážu najít/obhájit cenu nového cca 2,1mil Kč.
Vlastně jsem auto vrátil s tím, že ten můj současný Otb BS 2019 co do interiéru, zpracování a výbavy není vůbec špatný a těch pár věcí navíc mi nestojí za ten milion navíc.
Akorát to zase znamená to, že teda už fakt nevím co bude po Outbacku.
Jezdil jsem město, okresky i dálnice. Jízda výhradně na Sport. Švihalo to slušně. Celkově dobrý, dal bych si říct, ale…! Prostě si tam nedokážu najít/obhájit cenu nového cca 2,1mil Kč.
Vlastně jsem auto vrátil s tím, že ten můj současný Otb BS 2019 co do interiéru, zpracování a výbavy není vůbec špatný a těch pár věcí navíc mi nestojí za ten milion navíc.
Akorát to zase znamená to, že teda už fakt nevím co bude po Outbacku.
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 26960
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Moje auto po Subaru
Ta cenovka je za mě osobně naprosto mimo realitu, taky nevím jak bych si něco takového mohl vůbec vysvětlit, obhájit, já jsem ale pravda úplně jinde, v tom smyslu co bych byl ochoten dát za auto, ale i tak. Ty máš za mě fajn auto a i když stojí dnes nové velice zhruba milion, něco přes něj, záleží přesně co, tak tu už to aspoň trochu vyznívá reálněji vůči výrobní hodnotě, navíc když si vezmu kolik vyjde outback jinde, podstatně levněji.
Nicméně berte mě nevážně, já se v tomhle neorientuji a nechci shazovat báfa, bavoráky, jen je to za mě šílený pytel peněz, stejně jako u některých jiných značek, no když si to najde kupce a funguje to, teda zatím...tak holt to funguje.
Harousi a co teda? Nechce se mě hledat, zda jsi zde uvedl co jsi vlastně nakonec vybral.
Nicméně berte mě nevážně, já se v tomhle neorientuji a nechci shazovat báfa, bavoráky, jen je to za mě šílený pytel peněz, stejně jako u některých jiných značek, no když si to najde kupce a funguje to, teda zatím...tak holt to funguje.
Harousi a co teda? Nechce se mě hledat, zda jsi zde uvedl co jsi vlastně nakonec vybral.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Moje auto po Subaru
Mám objednaný Santa Fe hybrid. Pětimístnou verzi. Co jsem se díval na netu na testy po Evropě, tak mě dost překvapuje jak moc se můžou lišit výbavy v jednotlivých státech. To co někde nejde je jinde naprosto běžný, rozdíly jsou třeba i v rámci stejného stupně výbavy v sedačkách.
Na BMW jsem se občas podíval taky, ale vždycky mě odstřelila cena. Na první pohled to vypadalo vždy dobře, ale pak se sem tam něco přihodilo do výbavy a cena rostla ze základu astronomicky. Základ jako takový cenově nevycházel zle, ale pak doplnění výbavy stojí ranec...
Na BMW jsem se občas podíval taky, ale vždycky mě odstřelila cena. Na první pohled to vypadalo vždy dobře, ale pak se sem tam něco přihodilo do výbavy a cena rostla ze základu astronomicky. Základ jako takový cenově nevycházel zle, ale pak doplnění výbavy stojí ranec...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 26960
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Moje auto po Subaru
Aha, Santa Fe jsi vzpomínal...dívám se na něj, vzhled, cena...vzhled, mě se ty nové auta většinou nelíbí, čest všem vyjímkám (outback bych taky skousl, ten je z těch fajn a co víc v modré, či zelenkavé je to přímo velký fešák
) tohleto vážně teď nevím, na první dobrou moc kosmické, ale takový je vývoj, přitom něco se mě na něm i líbí, asi bych si zvykl, ale to není samozřejmě vůbec důležité co já a hlavně ať to dobře slouží a fajn jezdí.
Korejci auta umí a i desaignem jedou už pár let nahoru, už se na to dá dívat, kolikrát bych i řekl, že to začíná být spojení dřív mnohdy šíleného desaignu a toho jejich originálního starého
a funguje to.
Zrovna minulý týden mě říkal hifister, co dělá audia a kamery do aut, tudíž má tu čest poznat a demontovat a následně zpět se snažit bez úhony složit vnitřnosti dveří, průchodky přes celé auto, tak že tam měl teď prvně SsangYong a že byl velice příjemně překvapen. Spoje, dokonce i šrouby, vše kvalitní, až se divil.
Je to volba, taky bych se po něčem takovém ohlížel, ale až po subaru
cenově to vychází plus mínus stejně. Zatím jsem stále závislý, jen se svými prioritami bych šel zase do staršího, možná jednou...nebude už třeba vyhnutí a přinutí mě okolnosti, zatím to naštěstí nemusím řešit, dávám svému forejsovi dobrých dalších deset let a to už pak budu pomalu adept na STK seniorů 

Korejci auta umí a i desaignem jedou už pár let nahoru, už se na to dá dívat, kolikrát bych i řekl, že to začíná být spojení dřív mnohdy šíleného desaignu a toho jejich originálního starého

Zrovna minulý týden mě říkal hifister, co dělá audia a kamery do aut, tudíž má tu čest poznat a demontovat a následně zpět se snažit bez úhony složit vnitřnosti dveří, průchodky přes celé auto, tak že tam měl teď prvně SsangYong a že byl velice příjemně překvapen. Spoje, dokonce i šrouby, vše kvalitní, až se divil.
Je to volba, taky bych se po něčem takovém ohlížel, ale až po subaru


Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Moje auto po Subaru
Já měl jako druhý auto od roku tuším 2016 Ceeda a byla s ním velká spokojenost. Takže pak jsem neměl problém Ceed vyměnit za Sportage. U ní jsem si zkusil jejich 4x4 (HTRAC) a hybrid a zjistil, že mi to vyhovuje. On nový Outback není špatný auto, ba naopak. Já ho považuju za výborný auto. Akorát u něj necítím tak velký rozdíl proti mýmu abych si z toho sednul na prdel a řekl si jo, to musím mít...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 26960
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Moje auto po Subaru
S ceedem jsem jezdil v práci a musím říct, že to auto jezdilo a jezdilo, údržba téměř nula a jezdí dodnes, kámoš ho má ještě staršího a je s ním pořád spokojen a on je docela teda na auta ras, za mě vydařené.
Sportage jsem nikdy neměl tu čest, více známých jich má a drží si je, jsou spokojeni, i teda už docela letité kousky.
Já to chápu, outback versus tvoje volba, jen mě přijde outback o kus jinde, vzhledem i tak nějak sympatiemi, těžko přenositelné, za mě je outback volba, pořád jo, málokteré auto se mě tak zamlouvá, ono stačí kolikrát už jen každému málo, obě auta budou fajn.
Sportage jsem nikdy neměl tu čest, více známých jich má a drží si je, jsou spokojeni, i teda už docela letité kousky.
Já to chápu, outback versus tvoje volba, jen mě přijde outback o kus jinde, vzhledem i tak nějak sympatiemi, těžko přenositelné, za mě je outback volba, pořád jo, málokteré auto se mě tak zamlouvá, ono stačí kolikrát už jen každému málo, obě auta budou fajn.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Moje auto po Subaru
Cenovka BMW je šílená, taky se nepohybuju v vodách, že bych za auto dal takový ranec. Ale tak říkal jsem si, že se svezu a pak návrat do Outbacku bude jak sednout do veterána.
Určitě se mi ta 5 líbí a to fakt hodně. Ale když v tom člověk pár hodin sedí, jezdí s tím a prostě si to osahá, tak ten pocit co jsem měl, když jsem k autu přicházel se postupně vytrácel a vlastně se nedostavilo to, co jsem čekal že přijde, a tedy že si sednu na zadek z prémie, zpracování, motoru atd.
Režim Sport byl fajn, podvozek taky dobrý.
Chtěl bych to? Klidně. Jako lehce ojeté se zárukou, tj. cca 1,5 mil Kč? Nejsem si už tak jistý.
Btw. na režim Comfort to jelo snad trochu hůř než Outback na Sport.
Design je věc subjektivní, ale ráno jsem dnes na stejném místě cvakl Otb a přijde mi, že z toho nevychází úplně špatně.
Určitě se mi ta 5 líbí a to fakt hodně. Ale když v tom člověk pár hodin sedí, jezdí s tím a prostě si to osahá, tak ten pocit co jsem měl, když jsem k autu přicházel se postupně vytrácel a vlastně se nedostavilo to, co jsem čekal že přijde, a tedy že si sednu na zadek z prémie, zpracování, motoru atd.
Režim Sport byl fajn, podvozek taky dobrý.
Chtěl bych to? Klidně. Jako lehce ojeté se zárukou, tj. cca 1,5 mil Kč? Nejsem si už tak jistý.
Btw. na režim Comfort to jelo snad trochu hůř než Outback na Sport.
Design je věc subjektivní, ale ráno jsem dnes na stejném místě cvakl Otb a přijde mi, že z toho nevychází úplně špatně.
Naposledy upravil(a) Stekem dne stř říj 30, 2024 6:48 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Re: Moje auto po Subaru
Ono co si budem. Dneska už se asi špatný auta nedělaj. A pak rozhodují detaily a požadavky který má každý z nás přirozeně jiný.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Moje auto po Subaru
Kolegové, jelikož máte přehled, tak mám na Vás otázku
.
Jelikož se asi blíží doba, kdy budu muset kupovat auto, auta, tak by mě zajímal Váš názor, jestli se dá pořídit slušné auto v rozmezí 500tis. - 750tis.v hybridu. Čili spalovák + elektrika na nabíjení doma z normální zásuvky. Celkem se mi líbí možnost jezdit do práce na elektriku a na delší trasy mít k dispozici klasický motor. Jde mi tedy o velikost rodinného auta.
Za tu cenu je jasné, že se bude jednat o ojetý vůz, takže mě i zajímá spolehlivost( co nejmenší náklady na servis neboli spolehlivost).
Vše je u mě v rovině úvah, jelikož se mi honí v hlavě různé varianty.
První variantu mám bez elektriky
AF Giulii v naftě pro sebe a pro manželku Fiat 500X v benzínu - obyč. nebo turbo, to ještě nevím.
SJčko zůstane doma pro dceru, zimu a vozík
Druhá varianta je právě ta s elektrikou + SJ.
Budu rád za každý Váš názor


Jelikož se asi blíží doba, kdy budu muset kupovat auto, auta, tak by mě zajímal Váš názor, jestli se dá pořídit slušné auto v rozmezí 500tis. - 750tis.v hybridu. Čili spalovák + elektrika na nabíjení doma z normální zásuvky. Celkem se mi líbí možnost jezdit do práce na elektriku a na delší trasy mít k dispozici klasický motor. Jde mi tedy o velikost rodinného auta.
Za tu cenu je jasné, že se bude jednat o ojetý vůz, takže mě i zajímá spolehlivost( co nejmenší náklady na servis neboli spolehlivost).
Vše je u mě v rovině úvah, jelikož se mi honí v hlavě různé varianty.
První variantu mám bez elektriky

AF Giulii v naftě pro sebe a pro manželku Fiat 500X v benzínu - obyč. nebo turbo, to ještě nevím.
SJčko zůstane doma pro dceru, zimu a vozík

Druhá varianta je právě ta s elektrikou + SJ.
Budu rád za každý Váš názor


Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Re: Moje auto po Subaru
Omlouvám se za offtopic, ale můžeš se mrknout i na operativní leasingy.
Je to v podstatě pronájem vozu s měsíční splátkou a na konci leasingu jim auto vracíš.
Ještě před půl rokem jsem to považoval za neekonomické řešení, vhodné spíše pro firmy, ale když jsem prověřil možnosti trhu, byl jsem velmi mile překvapen, jaká je nabídka.
Přímo u dealerů to obvykle není moc finančně zajimavé, ale jsou firmy, které se na tuto oblast specializují jako Driveto nebo Ayvens.
Auto typu Octavia IV 1.5. TSI se dá pořídit do 10000Kč/měsíčně, podle toho, jaký si nastavíš nájezd a dobu leasingu.
Ve standardní nabídce jsou i elektrická/hybridní auta, ale výběr je dost omezený.
Nicméně firmy nabízejí i individuální leasing podle tvých požadavků.
Mně to dává smysl, pokud chceš to leasingové auto zatížit nejvyšším nájezdem v rodině, to znamená, že bude sloužit vlastně jako takový otloukánek na desítky tisíc kilometrů ročně a po nějaké době ho zase vracíš a dostáváš nové.
Přitom nemusíš řešit žádný servis. To je součást leasingu.
Bývají tam ale i nějaké vedlejší náklady jako je třeba dálniční známka nebo zimní pneumatiky.
A pak se samozřejmě také při vrácení vozu řeší případná poškození a tvoje finanční spoluúčast na opravě.
Je to v podstatě pronájem vozu s měsíční splátkou a na konci leasingu jim auto vracíš.
Ještě před půl rokem jsem to považoval za neekonomické řešení, vhodné spíše pro firmy, ale když jsem prověřil možnosti trhu, byl jsem velmi mile překvapen, jaká je nabídka.
Přímo u dealerů to obvykle není moc finančně zajimavé, ale jsou firmy, které se na tuto oblast specializují jako Driveto nebo Ayvens.
Auto typu Octavia IV 1.5. TSI se dá pořídit do 10000Kč/měsíčně, podle toho, jaký si nastavíš nájezd a dobu leasingu.
Ve standardní nabídce jsou i elektrická/hybridní auta, ale výběr je dost omezený.
Nicméně firmy nabízejí i individuální leasing podle tvých požadavků.
Mně to dává smysl, pokud chceš to leasingové auto zatížit nejvyšším nájezdem v rodině, to znamená, že bude sloužit vlastně jako takový otloukánek na desítky tisíc kilometrů ročně a po nějaké době ho zase vracíš a dostáváš nové.
Přitom nemusíš řešit žádný servis. To je součást leasingu.
Bývají tam ale i nějaké vedlejší náklady jako je třeba dálniční známka nebo zimní pneumatiky.
A pak se samozřejmě také při vrácení vozu řeší případná poškození a tvoje finanční spoluúčast na opravě.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Kia ProCeed GT 1.6 2021
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Kia ProCeed GT 1.6 2021
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Moje auto po Subaru
No, na operáky jsem se taky zlehka díval a žádné auto mě tam neoslovilo. Myšleno žádné auto za takové peníze, které bych byl ochoten měsíčně dávat
. To je asi něco do osmi měsíčně.
No a na Škodovky mám vnitřní blok a to hlavně důvodu jejich místní ( v ČR) glorifikace a tím pádem předraženosti. No a taky se prý poslední dobou už hezky s.rou


No a na Škodovky mám vnitřní blok a to hlavně důvodu jejich místní ( v ČR) glorifikace a tím pádem předraženosti. No a taky se prý poslední dobou už hezky s.rou



Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130